Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Utisak iz tunela, sa betonskom podlogom kao da se vozi po njivama. Tu bi trebalo da bude ograničenje 60 km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583832#p583832:k6rbl40z je napisao(la):
Tom88 » Ned Nov 25, 2018 2:52 pm[/url]":k6rbl40z]@Niko

Hmmm.. Po kisi na zvanicnom otvaranju :-D ? A ti si od tih sto prave guzvu za tv i novine znaci :-D :-D :-D :-D

Zicer :) , sorry :) :) :) :) :)
Netačno. ...moj kraj....zelim autoput,prolazio tada blizu....dovoljno da zastanem, zar ne?
 
Ovi radovi na glinenoj stvarno izgledaju smesno posle ovog novog snimka .I da su hteli mogli su da puste ...
 
@Niko

Ne zameri :) , salio sam se naravno :)
Sve pohvale za doprinos i izvestaje :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583768#p583768:2aad2rat je napisao(la):
biciklista » Ned Nov 25, 2018 12:17 am[/url]":2aad2rat]Ministarka je nekoliko puta ponovila u poslednjih mesec dana u raznim intervjuima da je rok za zavrsetak deonice Surčin-Obrenovac kraj 2020 god. Znaci jos pune dve godine ćemo čekati na završetak autoputa.
Molio bih da neko potvrdi ovu informaciju ili me demantuje , jer ako je ovo tačno to je onda stvarno urnebes.
Da upravo sad nadjoh. Rok je pocetak 2021. Ovo nije normalno. Banana drzava.

http://www.logisticmagazin.com/?p=52413


Rok za deonicu Surčin-Obrenovac je 5.1.2020. Evo i inka
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... novcu.html

Mislim da preko folije stavljaju sitniju frakciju pa izgleda da je kao zemlja. To rade da ne bi došlo do cepanja folije.
Negde sam čuo da će u aprilu moći da se peške prođe preko mosta.
 
Da, i meni za Savski most april deluje realno. Sredina mosta se rade obe trake odjednom ali na ovim manjim stubovima oko obale se radi prvo desna traka da se spoji (vidi se i na prvom snimku sa obrenovacke strane, a i na onom od juce sa sremske strane) pa kad se uskoro spoji glavni raspon mosta, odmah zatim ce i cela desna traka mosta biti prohodna za prelaz preko reke za masine i radnike sto ce onda dalje dodatno ubrzati zavrsetak i leve trake i celog mosta.
Ovo sto rece Laki da petlje napreduju nesto sporije od mosta i ostatka deonice deluje da je u pravu mada ja, posto je ostalo jos 13 meseci vremena, tu trenutno ne vidim neki problem. Jer Surcinska petlja (tj dve petlje, jedna za ovaj Koridor 11, a druga za Beogradsku obilaznicu) ipak solidno napreduje, deluje da je vecina temelja i stubova podignta, a znamo da je to najveci deo posla, vidimo da i grede na vreme stizu, dok je ostali posao oko petlje uglavnom nasipanje zemlje za spustanje i penjanje na nadvožnjake. Moguće da će uskoro početi zaustavljanja saobraćaja na obilaznici kako bi postavili grede za dva nadvožnjaka preko nje (jedna za autoput K11 preko obilaznice, a drugi za isključenje sa obilaznice ka petlji K11). Mislim da ovaj deo komotno može se završi za 13 meseci. Ali čini mi se da najsporije ide petlja Obrenovac jer tu još nisam video ni jedan stub petlje izliven, lokalni put jeste izmešten da bi se to radilo, bušilica za rupe temelja je bila kada sam prolazio pre nedelju-dve, ali mislim da je ta petlja dosta iza napretka petlje Surčin, tj da je to trenutno najsporija tačka na deonici Surčin-Obrenovac, mada opet ne verujem da jedna obična petlja (i manje komplikovana od one Surčinske) ne može da se završi za 13 meseci, posebno što tu nemaju više nikakvog drugog posla tu, tj samo to rade (most rade Kinezi, a odmah iza je nastavak autoputa koji će uskoro biti pušten). Ok, ovde je sve moguće ali mislim da prema dosadašnjem trendu radova su veće verovatnoće da ovo bude ok ročno. Pratićemo...
 
I evo malo detaljnijeg objašnjenja dokle se stigo na obe petlje, i Surčin i Obrenovac. Na petlji Surčin deluje kao da im je prioritet (najbrže napreduje) da prvo završe premošćavanje pruge i obliaznice u nastavku, tj pravac autoputa K11, verovatno kako bi onda mašine i radnici mogli da cirkulišu jer su sada odsečeni prugom. I da se ispravim za Obrenovačku petlju, ipak se vide neki stubovi nadvožnjaka petlje preko K11 u daljini, ali još nema stubova za prelazak lokalnog puta Obrenovac-Beograd.
 
Earth zar ne trebaju sredisnji stubovi izmedju traka na obilaznici ?
 
Ne znam, da malo je cudno sto ih ne rade. Kolko vidim duzina greda je svuda ista standardna i uklopilo bi po razmacima prethodnih stubova da sledeci budu u sredini autoputa... Moze K11 prodje izmedju postojecih bandera na obliaznici? Ne znam ali deluje mi da svi ovi stubovi i grede mogu biti gotovi za 4 meseca, do proleca.
 
Meni ova deonica deluje skroz ok i mislim da ce otvaranje biti novogodisnji poklon.Malo sam dosadan ali mene pocinje da brine Preljjna-Pozega vec se dugo prolongira potpisivanje kom .ugovora ...a mart je veoma blizu.
 
Meni je zanimljivo poređenje deonica Surčin-Obrenovac i Smokovac-Mateševo. Rok za ove dve deonice je za sada isti, a ja bih rekao da Surčin-Obrenovac ide nekoliko meseci ispred. Ako bih morao da pogađam rekao bih S-O mart 2020, S-M 21.6.2020. Što se tiče Požega-Preljina, mislim da bi CCCC-u jako odgovaralo da počnu na proleće ili leto radove, jer bi onda taman prebacili mehanizaciju tamo.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
 
Još dva zapažanja sa novog snimka https://www.youtube.com/watch?v=GCuYBXqlO_8&t=93s :
1. Prva slika ispod. Na "glinenoj deonici" pre 10tak dana kada je to snimano, se vidi samo jedno mesto sa kopačima (iliti nemački bagerima), što navodi da je samo na tih par stotina metara u tom momentu još bilo skidanaja starog autoputa. Na ostatku se vide buldozeri (predžažem naš naziv - gurači, a za traktor suprotno - tegljači ili vukači) i valjci koji su ugrađivali materijal pre asfaltiranja. ALi ipak zanči da u tom trenutku još sve oštećeno nije bilo skinuto na mestu gde su bili kopači...
2. Druga slika ispod je poređenje stanja ispred tunela Brančić u martu i novembru ove godine, tj napredak za 8 meseci. I upravo je taj deo oko tunela najviše napredovao za taj period dok je ostalo moglo biti mnogo brže završeno.
 
Earth na prvoj slici gde su kopaci je pitanje dokle skidaju pošto se povlače unazad, idu li kao na traci pored skroz do ovog ukljucenja ?
Ovo je pristupačno mesto čudno da neko ne izbaci slike sa ovog nadvožnjaka , bilo bi zanimljivo videt kako napreduju jer ima oko 10 dana od tvog snimka.
 
Dobro je Daki da deluje da je to svega 100-200 metara jer se iza vidi netaknut autoput. Da, tačno, to se zumiranjem može lepo snimiti sa nadvožnjaka preko autoputa. Kolko duboko vade ne znam, ali očigledno da nigde nije bilo 12 metara dubine kolko je Zoka pričala... I ovde i na ostalim delovima snimka glinene deonice (jer se tu vidi sad kad je skinuto) deluje kao da ovde nisu stavljali ni pre, ni sada onu plasticnu vodoneprobojnu foliju koju smo videli da Kinezi stavljaju ispod tampona na Surčin-Obrenovac...
 
Nisam se dobro izrazio nisam mislio na dubinu nego duzinu lepo se vidi folija u suprotnoj traci dokle su skidali.
A" nju" ne treba ni komentarisat ona je sve rekla.Nisu ovo velike deonice da ne mogu brzo da se saniraju na prve dve sa snimka se odavno nasipa kod onog lepog vocnaka .A i oko ovog odmorista nista strasno sve delovi od nekoliko stotina metara.
 
JU 523 juče, mrljavi prozori i loše svetlo ali ne zamerite...
fcdf4e566f20de9690c76b0be7fcfa13.jpg
cf7b264a42569559c17c286be4c7a590.jpg
b8d636fbb0f0673b347770535fec77c5.jpg
226078dc10e969229ebbd5b7b715efff.jpg
 
JoeBG":932c28xb je napisao(la):
Sto ovako krivuda put kroz ravnicu?!?!
Iz više razloga: močvarno zemljište, obilazak odbrambenih postrojenja, naselja i sl.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Ako je na prvim slikama gore Sava, onda je ovo pogled od Uba ka Obrenovcu?
Krivuda jer ima par reka okolo: Kolubara, Tamnava, Ub, plus deo od Piromana (10tak km posle Obrenovca) pa sve do Lajkovca (iliti srpski :kk: ) u stvari nije ravničarski nego valovit. Od Piromana do petlje Ub, autoput prati krivu brda koje mu je sa leve strane. Autoput je u cistoj dolini samo ovo od Surcina do Obrenovca, od Obrenovca do Piromana (i posle do uspona pre petlje Ub je relativno ravno ali je brdo pored), i od petlje Lajkovac do Ljiga. A od Piromana do Lajkovca je valovit teren.
Ej Niko sto se ne dogovorite tamo da na ulazu u Lajkovac pored naziva naselja stavite znak like :kk: , postali bi svetska atrakcija 8)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584034#p584034:38wmkfrm je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 26, 2018 12:54 pm[/url]":38wmkfrm]Ako je na prvim slikama gore Sava, onda je ovo pogled od Uba ka Obrenovcu?
Krivuda jer ima par reka okolo: Kolubara, Tamnava, Ub, plus deo od Piromana (10tak km posle Obrenovca) pa sve do Lajkovca (iliti srpski :kk: ) u stvari nije ravničarski nego valovit. Od Piromana do petlje Ub, autoput prati krivu brda koje mu je sa leve strane. Autoput je u cistoj dolini samo ovo od Surcina do Obrenovca, od Obrenovca do Piromana (i posle do uspona pre petlje Ub je relativno ravno ali je brdo pored), i od petlje Lajkovac do Ljiga. A od Piromana do Lajkovca je valovit teren.
Ej Niko sto se ne dogovorite tamo da na ulazu u Lajkovac pored naziva naselja stavite znak like :kk: , postali bi svetska atrakcija 8)
Hehehehehe....Ja sam ipak iz Lazarevca, a komsijama cu to predloziti..... :D :D :D :D :D
 
@Earthmoving Ja sam odrastao u Lajkovcu i predlazem to vec godinama (i ne samo to vec i da se kontaktira Cukerberg i mesto ispromovise), ali nema ko da cuje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584006#p584006:3t5bp11c je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 26, 2018 10:21 am[/url]":3t5bp11c]Dobro je Daki da deluje da je to svega 100-200 metara jer se iza vidi netaknut autoput. Da, tačno, to se zumiranjem može lepo snimiti sa nadvožnjaka preko autoputa. Kolko duboko vade ne znam, ali očigledno da nigde nije bilo 12 metara dubine kolko je Zoka pričala... I ovde i na ostalim delovima snimka glinene deonice (jer se tu vidi sad kad je skinuto) deluje kao da ovde nisu stavljali ni pre, ni sada onu plasticnu vodoneprobojnu foliju koju smo videli da Kinezi stavljaju ispod tampona na Surčin-Obrenovac...

Bilo je reči o 11-12m dubine. To se verovatno odnosilo na nasipe ka mostovima, ali je to ona vešto iskoristila da ostavi jači efekat.
To za foliju, ne znam da li je obaveza, možda u sremskoj ravnici zbog plitke izdani.
 
https://youtu.be/wtnZeqUfK4k
Mislim da je voditeljka napravila gresku, zavrseno je daleko vise od 90% na ovom delu od Uba do Obrenovca, u toku su zavrsni radovi vidi se. Dobro je sto ce I onaj katastrofa lokalni put ispod nadvoznjaka pored pruge kod Piromana biti asfaltiran.
Pozdrav Markovicu, a moze I ono etimoloska propaganda da je endlgleska rec lajk nastala od Lajkovca :)
 
Lepo sad i Lajkovčani da se spuste do onih nadvoznjaka i koju sliku izbace izgleda da se radi i po losem vremenu.
Vidi se napredak kod Piromana samo je malo ostalo zavrsnog imaju i linije za razliku od snimka i kod odmorista obe trake su gotove malo voditeljka brka mesta ali dobro ovo stvarno deluje dosta dobro .
Hvale negde linije i to je to ali mislim da je Krcan kad je pravio reportazu pricao sa majstorima i da njima treba suvo vreme.ODLIČNO.
 
Vrh