Da, i meni za Savski most april deluje realno. Sredina mosta se rade obe trake odjednom ali na ovim manjim stubovima oko obale se radi prvo desna traka da se spoji (vidi se i na prvom snimku sa obrenovacke strane, a i na onom od juce sa sremske strane) pa kad se uskoro spoji glavni raspon mosta, odmah zatim ce i cela desna traka mosta biti prohodna za prelaz preko reke za masine i radnike sto ce onda dalje dodatno ubrzati zavrsetak i leve trake i celog mosta.
Ovo sto rece Laki da petlje napreduju nesto sporije od mosta i ostatka deonice deluje da je u pravu mada ja, posto je ostalo jos 13 meseci vremena, tu trenutno ne vidim neki problem. Jer Surcinska petlja (tj dve petlje, jedna za ovaj Koridor 11, a druga za Beogradsku obilaznicu) ipak solidno napreduje, deluje da je vecina temelja i stubova podignta, a znamo da je to najveci deo posla, vidimo da i grede na vreme stizu, dok je ostali posao oko petlje uglavnom nasipanje zemlje za spustanje i penjanje na nadvožnjake. Moguće da će uskoro početi zaustavljanja saobraćaja na obilaznici kako bi postavili grede za dva nadvožnjaka preko nje (jedna za autoput K11 preko obilaznice, a drugi za isključenje sa obilaznice ka petlji K11). Mislim da ovaj deo komotno može se završi za 13 meseci. Ali čini mi se da najsporije ide petlja Obrenovac jer tu još nisam video ni jedan stub petlje izliven, lokalni put jeste izmešten da bi se to radilo, bušilica za rupe temelja je bila kada sam prolazio pre nedelju-dve, ali mislim da je ta petlja dosta iza napretka petlje Surčin, tj da je to trenutno najsporija tačka na deonici Surčin-Obrenovac, mada opet ne verujem da jedna obična petlja (i manje komplikovana od one Surčinske) ne može da se završi za 13 meseci, posebno što tu nemaju više nikakvog drugog posla tu, tj samo to rade (most rade Kinezi, a odmah iza je nastavak autoputa koji će uskoro biti pušten). Ok, ovde je sve moguće ali mislim da prema dosadašnjem trendu radova su veće verovatnoće da ovo bude ok ročno. Pratićemo...