Vidim da su najvece nedoumice u vezi rokova gradnje. Kako Tunela Brancic, tako i svih redom deonica, a nista manja polemika nije oko kolovozne podloge u tunelu. Kako i dolikuje forumu?
Dakle pitanje br 1 je asfalt ili beton u tunelu? Definitivan odgovor: ASFALT!
Proektom je predvidjen, dakle i gradi ce se asfaltna podloga kroz tunel Brancic!
Dileme vise nema, nadam se! Problem apsolutno nije u betonu, vec u lose odradjenom poslu na ona dva prethodna tunela! Tu je definitivno neko odradio lose posao! Region Alpa je gotovo ceo izbusen tunelima koji su tretirani betonskim kolovozima, a za Francusku, Svajcarsku Italiju ili Austriju se ne moze reci da su neozbiljne zemlje!
Pitanje kad ce biti gotov? Obe cevi su sa sekundarnom zavrsenom oblogom! Dakle otprilike
2×450m +2×450m je pod sekundarnom oblogom, a bez te sekundarne su u obe cevi ona prosirenja za prinudna zaustavljanja, otprilike 2×60m a precnik cevi u tom delu je 26m.
Na nekim fotografijama ste mogli videti da je u jednoj cevi u toku gradnja betonskog postolja ispod kolovoza! Takodje rade se one rampe sa strane i levo i desno! Po zavrsetku sekundarnog sloja sledi izgradnja kolovoznog sloja! Oni se nadaju da ce to biti gotovo do kraja Septembra!
A da li ce? Ja licno ne verujem! Receno mi je da prema projektu od dana uvodjenja u posao za elektro-masinsko opremanje tunela, dakle posle gradjevinskih radova, predvidjeno potrebno vreme je 5 meseci!
Tu automatski dolazimo do pocetka Marta! Ne zaboravi te da ispred tunela je i trasa sa mostom i kosinom od nekih 800m koi jos nisu ni trasirani :bash:
Nazovi te me i pesimistom i optimistom, ali po meni ovo nece pre prvog Maja, a realno kraj Juna i tako ja opet dodjoh do Vidovdana, gde sam i poceo ove godine :lool:
Izvinjavam vam se ako sam vas razocarao, ali vreme ce pokazati :bash:
Moram reci jos jedan detalj koji sam saznao iz potpuno drugog izvora koji sam pokusao proveriti, ali na zalost ovde u tunelu mi to nisu hteli potvrditi sa izgovorom da te informacije mogu dobiti samo u finansijskom sektoru, a to je da je cena ovog tunela blago receno uzasavajuca! Ne zelim reci cifru dok ne budem potpuno siguran, ali je mnogo veca od predvidjene :notok:
Mnogi radovi su uradjeni u daleko vecem obimu od prvobitno predvidjenih. Kao na primer ankerisanje, predvidjeno 6000, a do sada ugradjeno preko 31000 ankera!
Za takvo stanje, bar po meni je kriva uzasno lose uradjenja priprema!
Jer kako sam saznao umesto predvidjenih tridesetak geoloskih busotina, uradjene su samo 2 i slovom SAMO DVE! Naravno da se doslo do potpuno pogresne slike o strukturi terena! Samim tim smo i dosli do ovih silnih zakasnjenja!
I za kraj izvini te na cekanju, ali ipak sam na odmoru
Hvala na plusicima! Bogami ih ne stedite