Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551720#p551720:1trejfpg je napisao(la):
adža » 14 Jul 2018 07:00 pm[/url]":1trejfpg]Da li neko zna, hoće li u Brančić beton ili asfalt?
Зависи, ако су и овде погрешили висину тунела остаће бетон "због противпожарности" :mrgreen:
 
Tunel u građevinskim smislu može brzo da se završi. I jeste pri kraju odnosno završiće ga do kraja godine, ali ne mogu da ga puste jer fali opremanje. I da je sad gotov i da krenu sad da ga opremaju bilo bi upitno da li bi bio pušten do kraja godine.
 
Nick Slaughter":1mo46cin je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551720#p551720 je napisao(la):
adža » 14 Jul 2018 07:00 pm[/url]":1mo46cin]Da li neko zna, hoće li u Brančić beton ili asfalt?
Зависи, ако су и овде погрешили висину тунела остаће бетон "због противпожарности" :mrgreen:
Reci da se salis sa ovom istrosenom dezinformacijom o 'pogresenoj visini' !?
Zaista se nadam da ne verujes u tako nesto.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Pa sta je na kraju razlog za onakvu losu podlogu u ta dva tunela?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551863#p551863:14a2g3fg je napisao(la):
marat » Ned Jul 15, 2018 4:33 pm[/url]":14a2g3fg]Pa sta je na kraju razlog za onakvu losu podlogu u ta dva tunela?


Neravna podloga nema veze sa visinom tunela. Izlili su beton loše, možda je bio ređi beton, loše postavljene vođice ili šta već. To je kao kad se betonira ploča na kući ilu zgradi, nikad ne može da ispadne u potpunosti ravna pa se radi ravnajuću sloj ili košuljica.
 
Ok pa zasto taj ravnajuci sloj nije stavljen zna li se? A prica o visini je dakle bila uspavanka za malu decu…...
 
Pa ne može to u tunelu. Ravnajući sloj se radi od pilusuvog betona koji nema adekvatne osobine za saobraćaj. Beton u tunelu mora da ima čvrstinu, elastičnost, vodootpornost, otpornost na so i slično.
Loše su to izveli jer nisu koristili najbolju mašinu pa su popravljali sa grebanjem u poliranjem.
 
a cek zasto onda u normalnim zemljama stavljaju asfalt? valjda smo mi pametniji, valjda je bolje krivi beton nego ravan asfalt, kad povecajubrzinu na 130 onda ocekujem da stave kaldrmu da bude jos udobnije
 
Pozdrav svima. Pratim ovu temu vec par godina. . . I dalje mi je neshvatljivo zasto se ne pravi mavistralni put sa po 2 trake od Pozege ka granicama. Prvo je mogao biti napravljen. Drugo moze se pustati u etapama. Trece mnogo je jeftinini. Mogao bi se i naplacivati pugem vinjeta i elektronskim citacima. Cini mi se da za 10-15 gogina nece biti gotov. A sve su to nase pare. Ako mogu Grci iz Soluna da koriste to recenje ka Halkidikiju, ili mi na deonici Batocina Kragujevac, pa mozemo i mi. Nije koridor 11 isto sto i 10. Sigurno ce veoma posluziti narednih 20 godina. A onda neka se gradi druga traka . . . Kako je u Makedoniji . . .

Sent from my SM-J530F using Tapatalk
 
Pre 2 dana prodjoh novom (ovde vec pomenutom) deonicom u MK. Ipresivno nema sta. Tuneli, nadvoznjaci . . .Da ni je neophodna na trasi Cacak Pozega !? Ne bih rekao. 100 puta bi nam bilo bolje da imamo ogranicenje 100 kmh do Kotromana i Boljara, al za stvarne 2 godine. . . Nego projektovanih 120-130, koje ni ja sa svojjh 43. Nisam siguran da cu docekati . . .

Sent from my SM-J530F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551980#p551980:24ron6is je napisao(la):
nekianonimnilik » 16 Jul 2018 12:08 am[/url]":24ron6is]a cek zasto onda u normalnim zemljama stavljaju asfalt? valjda smo mi pametniji, valjda je bolje krivi beton nego ravan asfalt, kad povecajubrzinu na 130 onda ocekujem da stave kaldrmu da bude jos udobnije

Skoro sam prošao deonicom novog autoputa Bologna - Firenze (stari je sad panoramska verzija sa ponegde i 80kmh ograničenjem), tunel od 9km je potpuno pod asfaltom, a osvetljenje i ugođaj vožnje sa druge planete...

Ne mogu da tvrdim, ali i ja mislim da su na našem A2 nešto zaj***.
 
Sigurno . . .
Kartograf":2t58zlul je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551980#p551980 je napisao(la):
nekianonimnilik » 16 Jul 2018 12:08 am[/url]":2t58zlul]a cek zasto onda u normalnim zemljama stavljaju asfalt? valjda smo mi pametniji, valjda je bolje krivi beton nego ravan asfalt, kad povecajubrzinu na 130 onda ocekujem da stave kaldrmu da bude jos udobnije

Skoro sam prošao deonicom novog autoputa Bologna - Firenze (stari je sad panoramska verzija sa ponegde i 80kmh ograničenjem), tunel od 9km je potpuno pod asfaltom, a osvetljenje i ugođaj vožnje sa druge planete...

Ne mogu da tvrdim, ali i ja mislim da su na našem A2 nešto Zaj****.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551758#p551758:jbwiz9rz je napisao(la):
geovuk » Sub Jul 14, 2018 11:02 pm[/url]":jbwiz9rz]Tunel u građevinskim smislu može brzo da se završi. I jeste pri kraju odnosno završiće ga do kraja godine, ali ne mogu da ga puste jer fali opremanje. I da je sad gotov i da krenu sad da ga opremaju bilo bi upitno da li bi bio pušten do kraja godine.
Da ne ulazim u kvalitet podloge,ti kažeš da će on biti da laicki kažem "betoniran" Ali da neće biti elektro oprema završena?! Do kraja godine? Šta nam vredi takav tunel?! Ovo obrazlozenje slika sam ja čekala ,neko ko se razume u dinamiku rada.... Šokirana sam ako je to tačno,mada si u pravu svi su pisali da za Elektro opremu treba par meseci čak i do 6....
Ok,nek mi neko da vode i šećera!
 
Miro kada saberemo sve realno je jedino puštanje dvosmerno kroz zapadnu cev ako se insistira na roku do kraja godine za celu deonicu Obrenovac-Čačak?

p.s.
Pre nedelju dana sam prvi put prošao Ljig-Preljina.
Toliki radovi a samo 20 minuta vožnje.
 
Pa meni ni to nije loša varijanta jer cela trasa kasni zbog toga. Mada neka polovicnja rešenja mogu samo kratkoročno da budu održiva. Rokovi se pomeraju ne za mesec -dva, već za po godinu dana.... Svi vi sto ste govorili da će biti gužva u Obrenovcu izgleda da ste se prevarili, možda sve ovo bude gotovo kada i deo do Surcina....
A Vlasto za deo do Prejine si u pravu kratka deonica,ali je neuporedivo lakše voziti tuda,tim pre što se u Cacku namaltretiras i dalje od Ljiga ka Bg. A da su se i tu radovi otegli jesu. Još od Velje Ilica je postojala priča, pa ugovori potpisi kašnjenja stopiranja radova...
 
Šti se tiče podloge u tunelima to je diskutabilna tema. I u tim normalnim zemljama se rade tuneli sa betonom. Kod nas se radi projektivanje po austrijskom modelu. Kod njih se tuneli preko 1000m rade sa betonom. Preporuka je da se tuneli duži od 500m rade sa betonom. Beton je kvalitetniji i dugotrajniji ali je teža izrada. Na k10, tunel Bancarevo je urađen sa betonom ali kvalitet ćemo videti tek kad ga puste.
Vremenski period za opremanje tunela može da potraje 6 meseci, ali u to vreme ulazi projektovanje i izrada. Ako već postoji projekat to će trajati možda upola kraće. Nemam informacije tako da ne znam. Dosadašnja praksa na k10 je da se objavi tender za izvođača, pa pi odabiru se vrši projektovanje i realizacija.
 
Pogledajte SATovu poslednju emisiju, i Alvirovic junior ima primedbe na betonsku podlogu, ali ja sam betonsku podlogu video u svakom tunelu u Austriji


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551996#p551996:1smrf6o3 je napisao(la):
SrdjanB » Pon Jul 16, 2018 2:25 am[/url]":1smrf6o3]Pozdrav svima. Pratim ovu temu vec par godina. . . I dalje mi je neshvatljivo zasto se ne pravi mavistralni put sa po 2 trake od Pozege ka granicama. Prvo je mogao biti napravljen. Drugo moze se pustati u etapama. Trece mnogo je jeftinini. Mogao bi se i naplacivati pugem vinjeta i elektronskim citacima. Cini mi se da za 10-15 gogina nece biti gotov. A sve su to nase pare. Ako mogu Grci iz Soluna da koriste to recenje ka Halkidikiju, ili mi na deonici Batocina Kragujevac, pa mozemo i mi. Nije koridor 11 isto sto i 10. Sigurno ce veoma posluziti narednih 20 godina. A onda neka se gradi druga traka . . . Kako je u Makedoniji . . .

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Iz jednostavnog razloga jer smo u krvi i dalje socijalsitički megalomani, naročito donosioci odluka (vladajuće stranke) iako sada, pa ni tada, nismo realno to sebi mogli da priuštimo. Višetračni put, u profilu 2+2 je više nego prihvatljivo rešenje za račvanje pravaca kod Požege, eventualno Užica. Kada se uzme u obzir teren (cena) i postojeći, pa i novostvoreni, privučeni, preusmereni itd. saobraćaj, višetračni put se nameće kao jedino logično rešenje. Ali džabe pričati kada se struka (odnosno deo struke koji nešto zna) ništa ne pita.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552095#p552095:3d3e4ile je napisao(la):
geovuk » Mon Jul 16, 2018 2:35 pm[/url]":3d3e4ile]
Vremenski period za opremanje tunela može da potraje 6 meseci, ali u to vreme ulazi projektovanje i izrada. Ako već postoji projekat to će trajati možda upola kraće. Nemam informacije tako da ne znam. Dosadašnja praksa na k10 je da se objavi tender za izvođača, pa p**** odabiru se vrši projektovanje i realizacija.

Ovde sigurno neće biti klasičnog tendera kao na k10, s obzirom da će Kinezi kao glavni izvođači sami ugovoriti sa kim žele opremanje, kao i Azvirt na svojoj deonici, to ubrzava dosta jer na tendere ode par meseci, ovako će oni verovatno odmah po završetku betonskih radova da ubace izvođače za opremanje.

Inače, evo sad se ispostavlja da i u Crnoj Gori će da kasne minimum 6 meseci radovi, Azvirt će da ispadne najpouzdaniji, biće dobro ako oni uzmu obilaznicu oko Bg (što će 90% biti slučaj).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552096#p552096:1h7drz25 je napisao(la):
MarkoniShogun » Pon Jul 16, 2018 3:37 pm[/url]":1h7drz25]Pogledajte SATovu poslednju emisiju, i Alvirovic junior ima primedbe na betonsku podlogu, ali ja sam betonsku podlogu video u svakom tunelu u Austriji

Sent from my iPhone using Tapatalk

Upravo tako. Nismo mi izmislili betonski kolovoz već prepisujemo propise od drugih(najviše od Austrije). Samo je potrebno to lepo uraditi.

Nadam se u ja da će Kinezi maksimalno ubrzati opremanje tunela.
 
Inače, evo sad se ispostavlja da i u Crnoj Gori će da kasne minimum 6 meseci radovi, Azvirt će da ispadne najpouzdaniji, biće dobro ako oni uzmu obilaznicu oko Bg (što će 90% biti slučaj).

Crna Gora je najpre kasnila zbog neresenih imovinsko-pravnih odnosa, pa onda kako to vec ide - pogresni projekti, nedostajuca papirologija, pa ispravke u letu....itd. Kinezi kao Kinezi rade cak i ispred roka, ta deonica je trebala da se radi skoro pet godina, a cini mi se da ce probati da je zavrse u periodu od tri, sto je prilicno forsiranje. Na kraju, ispade jos taj fijasko sa potpuno zaboravljenom petljom, sto je samo produzilo radove.

Ono sto je mucno, njima su finansije u jako losem stanju, mislim da ce oni jednostavno stati nakon zavrsetka Matesevo - Smokovac, drzava ce naravno odraditi verovatno o svom trosku kvalitetnu vezu Kolasin - Matesevo (put je dobar, jedino treba srediti raskrsnicu u Kolasinu ka M9 magistralnom putu, posto ce u jednom trenutku biti preopterecena), i to bi bilo to.
 
Da li neko zna šta će biti podloga u tunelima deonice Smokovac Mateševo... Tamo ima gomila tunela od po nekoliko kilometara... Asfalt ili beton?
 
@Kartograf u Petak sam na mostu Moracica i trasi od Mateseva do Smokovca! Malo strpljenja i bice vam sve kao na dlanu! Domacin mi je sef projekta! Nadam se da ce biti fantastican pregled stanja sa lica mesta!
 
Au, bogte, čovek prešao pola sveta i donese materijale koje niko od nas nije mogao...

Svaka čast.
 
Vrh