Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Drinski hvala na slikama, ti i KrCan ste najbolje obišli i slikali ovo gradilište... A moj komentar je da je ovo oko nadvožnjaka dosta sporo, ovo se razvlači i razvlači...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553061#p553061:38c3ov3m je napisao(la):
Дрински » Pet Jul 20, 2018 4:06 pm[/url]":38c3ov3m]Ево неколико јучерашњих фотографија са будуће петље Љиг


Поглед са надвожњака назад ка ибарској у смеру ка Београду

Drinski odlične fotografije i pohvale za trud.

Vidim zimi da će posle ovog spusta u kafani biti neplaniranih gostiju. U najavi limarska radionica i šlep služba.
 
@drinski
Hvala na reportaži, odlične fotografije.
Na žalost, ja ne delim mišljenje da je ovo što je preostalo malo posla i da se moze uraditi kvalitetno i brzo.
Da, moglo bi sa nekim drugim izvodjacem, ali ovi su dokazali supotno.
Najgore od svega (i za vlast koja je ugovorila i za izvodjača koji realizuje ovaj posao je to sto kod Ljiga, gde je realno IZLOG ove deonice A2, jedino mesto gde se radove gledaju poreski obveznici ove zemlje,
oni kljuckaju gore nego u beogradskom Prokopu.

Prošle godine u ovo vreme sirio se optimizam koji sam i ja delio, da će osim tunela sve ostalo biti zavrseno u planiranom roku. Na žalost danas, godinu dana kasnije, mogu da kazem da nisam optimista ni po pitanju novog roka i da gotovo sa sigurnoscu mogu da kazem da ce i on biti probijen.

Naravno, verovatno ce krajem godine "strumfeta" ili babic saopstiti kako su propusti i radovi na deonici Ub-Lajkovac toliko veliki da se menja ceo trup puta, a sve ce biti propraceno fingiranim snimcima gradjevinskih radova.

Neko će reći da mracim i da se ni u prethodnom periodu nije gradilo efikasnije. Da, to je delimicno tacno.
Delimicno, jer treba uzeti u obzir da se dosadasnja gradilista gde se kilavilo u nedogled nisu ni finansirala sa ovakvim kreditom, niti sa ovako naduvanom cenom po km (ovo tvrdim jer je cena visoka iako je trasa osim tunela prilicno lagana, a materijal se dovozi sa obliznjih lokacija, za razliku od izgradnje u Vojvodini na primer), niti je izvodjac bio 50% onaj ko i daje kredit.
Ipak su to sasvim drugaciji uslovi, zar ne?

mtuning":1sxlgg8v je napisao(la):
Deonica Preljina - Požega je u interesu ove AV-lasti, da se počne dok im još traje mandat, a ako može i da se završi, što neće biti lako.

Razlozi su privatne prirode, odnosno privatne firme prirode. Znaju ovi iz Požege ;)

Izgradnja A2 do Pozege je prvenstveno u interesu Republike Srbije i njenih gradjana. Dobra saobracajna povezanost je preduslov kvalitenog poslovanja privrede, ali i kvalitetnog zivota gradjana Srbije.
Ko ima problem sa tim sto i zapadna Srbija konacno posle 60 godina dobija moderniju i adekvatnu danasnjim potrebama putnu infrastrukturu, ima problem i sa shvatanjem realnih potreba stanovnistva i privrede.
Ne kazem i nadam se da ti nisi medju takvima i da je opaska o nekakvom licnom interesu kao motivu za izgradnju A2 do Pozege, samo relativno neuspela posalica ;)

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552990#p552990:2rpgb20t je napisao(la):
mtuning » Pet Jul 20, 2018 11:21 am[/url]":2rpgb20t]Deonica Preljina - Požega je u interesu ove AV-lasti, da se počne dok im još traje mandat, a ako može i da se završi, što neće biti lako.

Razlozi su privatne prirode, odnosno privatne firme prirode. Znaju ovi iz Požege ;)

A mozes li te razloge iz privatne prirode da izneses da znaju i ostali?
 
Mozda je off , ali ja mislim i da nije, malo u prilog tome zasto su cene poslednje 4-5 godina ovako prenaduvane i kako vlast pljacka budzet preko gradnje puteva. Znam da kradje u putarstvu ima vec 50 godina, ali mi pricamo o nevereovatnom povecanju pljacke dolaskom SNS vlasti 2012.godine. Ovo vise nije kradja,naduvavalnjem cena 20-30%, ovde se radi o 100-150%.
https://www.espreso.rs/vesti/politika/1 ... ponzor-sns
 
Ajmo malo ozbiljno i sa proverenim informacijama.
Politikanstvo na drugum temama.
 
Ako je reč o tome da se angažuju firme koja je su podobne vlasti ili su familijarno bliski sa vlašću...pa sta je to novo,ako je on tome reč. To rade svi,svaka vlast.
A bojim se da je @Laki u pravu, ja se ne razumem u ove radove,ali sporo rade i kao repriza cele prošle godine gde mi svi smo pisali kako "još malo i gotovo",pa godinu dana kasnije smo na istom.
 
Крцане ти си јачи од Вучића и Мила, ко си ти онда? :lol: :lol: :lol: плусић укњижен
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553068#p553068:285zebay je napisao(la):
vlasta » Fri Jul 20, 2018 6:03 pm[/url]":285zebay]Jel može ponovo za Bogovađu direkt sa Ibarske ili i dalje mora zaobilazak?

Evo još jednom da pitam.
 
61d3c07447aa2f4c8002c08babeb7644.jpg

Jedna danasnja


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Значи, аутопут кроз Црну Гору иде планираним темпом, нема кашњења, нема изговора. Избушили гомилу тунела, завршавају у року. Лако је њима, кад су код нас "најтеже трасе у Европи", "изненађења на сваком кораку", итд. Замислите да је на траси Обреновац - Дићи, предео сличан Црној Гори, па ови наши би правили пут бар 50 година, а ми би се клели у њихове лажи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553509#p553509:xy98ihpv je napisao(la):
Gringo » 22 Jul 2018, 17:45[/url]":xy98ihpv]Значи, аутопут кроз Црну Гору иде планираним темпом, нема кашњења, нема изговора. Избушили гомилу тунела, завршавају у року. Лако је њима, кад су код нас "најтеже трасе у Европи", "изненађења на сваком кораку", итд. Замислите да је на траси Обреновац - Дићи, предео сличан Црној Гори, па ови наши би правили пут бар 50 година, а ми би се клели у њихове лажи.

Iako se u principu slažem sa tobom treba ipak pomenuti da je neki put značajno lakše bušiti tunele kroz Crnogorski kamen nego kroz nestabilna klizišta Šumadije.
 
Колико сам у току и они су имали проблема са глиновитим материјалом на више тунела, па су их ипак завршили колико толико у року и без плакања и кмечања.
 
Crnogorska deonica će kasniti bar godinu dana, daleko da su oni cvećke. Isti narodiž, isti problemi
 
Citam ovaj forum vec godinu dana pa rekoh da se i ja registrujem i ponekad nesto napisem. Inace sam iz CG tako da mogu prokomentarisati poslednje postove vezano za ovu nasu dionicu od Smokovca do Mateseva.

Tacno je da je realno ocekivati da ce zavrsetak ove dionice kasniti oko godinu dana ali to nije krivica izvodjaca radova CRBC vec drzave koja nije na vrijeme obezbijedila dozvole, geoloska ispitivanja, dokumentaciju itd. Ukoliko izvodjac prekoraci rok penali su do 40 miliona eura, ali je ovdje problem sto prekoracenje nije zbog CRBC-a vec drzave. Rok im je 4 godine od 11.05.2015 do 11.05.2019. Prvi radovi su poceli tek u maju 2016 izlivanjem temeljnih jama mosta Moracica, dakle sa zakasnjenjem od godinu dana.

Sto se tice tunela ne moze se reci da su svi cvrste stijenske mase pogodni za probijanje. Na sekciji 4 tunel Jabucki krs oko 1.3 km im je bio tezak za probijanje zbog rastresitog zemljista-flisa ali su ga probili za oko godinu dana (dovezli neke "krtice" iz Kine koje brze probijaju kada je flis nego klasicnim miniranjem a i kostaju milion eura). Ima tu jos nekih np. Kosman 2.5 km mislim da su pri kraju sa njegovim probijanjem. Uglavnom ovih 16 tunela ima ukupno 18 km i za 2 godine su ih probili skoro sve osim poslednjeg Matesevo kojeg nisu ni poceli ali to je duza prica, a i nebitan je trenutno jer je posle petlje Matesevo tako da se ne moze ni koristiti dok se ne zavrsi dalje ka Andrijevici a to ko zna kad ce biti.

Inace ministarka Mihajlovic sjutra obilazi most Moracica (procitao u novine Dan), nadam se da vise nece pricati da je Grdelica najteze gradiliste u Evropi :)

Pozdravljam sve forumase.
 
Marlon dobro došao :sesir:
Sto se tice tih tunela ,sastava tla, krtica...ne znam,ali kod Ljiga je problem nastao jer "nije usklađen projekat sa stvarnim stanjem tla" i verujem da je to glavni problem.
Verujem da su znali za ovoliko belaja ili ne bi tu pravili ili bi potpuno odustali od te ideje.
Verujem ja da kroz ovakav sastav zemlje ovo je bio jedini način bušenja (sporo uz česta prekidanja.,čekanja zime....)ali ko bi pametan izabrao da busi bas tuda. E zato u CG sve teče bolje,pre svega jer imaju sigurno dobru analizu zemlje i nema zastoja a potom i dobre mašine.
Ok,neka ona obilazi radove po CG u sklopu budućeg koridora,samo ja lično mislim da od toga nema ništa. Ni do Pz još počeli nisu ,već godinu pomeraju.... Ko zna kad će krenuti posle Pz
 
Pre nego nastavim samo da konstatujem da je Marlon naveo sve tacne podatke i da mu pozelim dobrodoslicu na forum! Dakle iskljucivi krivac za kasnjenje kineske kompanije je vlada Crne Gore zbog ne izdavanja blagovremenog gradjevinskih dozvola od jedne, pa do dve godine, zavisno za kako koji objekat!
Druga stvar koju zelim da konstatujem da su tuneli na prvoj i drugoj deonici, to jest od Smokovca, pa do kraja tunela Vjeternik u krecnjackom kamenu, dakle cvrst materijal, ali sa dosta pecina i podzemnih voda, ali ipak laksi za probijanje, zbog minimalnih odrona! Treca i cetvrta deonica, zavrsno sa tunelom Matesevo su meksi materijali, laporac i glina i gotovo da su identicni ili vrlo slicni materijalima koji se srecu u tunelima Brancic, Predejane ili Manajle! Po meni ne postoji nikakvo opravdanje zasto su se ti tuneli neuporedivo duze gradili od ovih u Crnoj Gori! :bash:
Intenzitet radova, tezina trase, organizacija radova su prosto NEUPOREDIVI! U korist ovog Crnogorskog dela! A sad ce te videti i zasto.
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 5
Idemo dalje :sesir:
 
Da dopunim prethodni post tekstualno. Dakle imate privilegiju da vidite probijanje prvog metra poslednjeg tunela na trasi! Tunel Matesevo probija podizvodjac iz Hrvatske, a inzinjer Arsen mi je upravo rekao da je ovo Istorijski trenutak jer je probijen poslednji metar tunela gledano iz Podgorice!/sl br 4/ U pitanju je nova Austrijska metoda! A pretposlednja slika je mesto gde bi tunel trebao da izadje iz brda ka Podgorici! Materijal je vrlo slican vec pomenutim tunelima u Srbiji
U nastavku slede slike sa deonice iza tunela Matesevo prema Podgorici, tacnije lokacija buduce petlje Matesevo na kojoj ce ulaziti i izlaziti sav saobracaj dok se ne nastavi auto put ka Andrijevici! Dakle ovo su slike starog mosta preko Tare, potom slike sa petlje i ogromnog vijadukta Jabuka, kao i useka izmedju njih, to jest kosina na tom delu!
Jos jednom da podsetim radi se o poslednjoj od 4 deonice na ovih 40km u regionu Mateseva! :kk:
Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 35
Jos uvek smo na cetvrtoj poslednjoj deonici na vijaduktu Jabuka i idemo u kamp Jabuka i potom u tunele redom... :kk:
 
Opsti je utisak da se vrlo intenzivno radi, medjutim UZASNO SAM ZABRINUT ZA DEVASTACIJU GORNJEG TOKA REKE TARE! :notok: :rant:
Mislim da se tu moraju preduzeti maksimalne mere da se to kasnije vrati , prvobitno stanje
PO SVAKU CENU!
Sad slede fotografije sa trece deonice iz pravca Mateseva ka Podgorici. Za pocetak kamp Jabuka, a potom tuneli Pajkov Vir, Jabucki Krs, deonica kroz Lijevu Rijeku, zatim najduzi tunel Vjeternik i uzasno tezak prilaz sa vijaduktima ispred tunela Vjeternik iz pravca Pelev brijeg!
Sve do tunela Vjeternik su materijali vrlo mekani za busenje tunela i nezahvalni za rad, ali Kinezi rade kao ludi! Od Vjeternika ka mostu Moracica radi Bemex podizvodjac iz CG, a sve do njih izuzev tunela Matesevo iskljucivo su uposleni Kinezi! A sad uzivajte u trecoj deonici! :vops:
Pogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30
Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Posle ovih silnih tunela gotovo da nije bilo otvorene trase da bi ste uzivali u predivnim pejzazima okolnih planina stize se do druge deonice prema Pelovom brijegu i delu u kom je i najveci deo otvorene trase! To sledi u narednom postu... :vops:
 
Sledi deo plato ispred tunela Vjeternik i trasa u krecnjaku. Izrazito zahtevna deonica. Mislim da je prosto neverovatno kroz kakve predele prolazi trasa, ali jednog dana ce te uzivati u velicanstvenim pogledima iznad Platija, videce te i cuveni zeleznicki most na Maloj reci, zatim tacku u kojoj se ukrsta pruga Beograd Bar sa istoimenim auto putem, tunel i otvorenu trasu kroz Pelovo Brdo, dakle sve do mosta Moracica. Ovaj deo potpada pod deo koji se vodi kao deonica br. 2 :sesir:
:vops: Uzivajte!Pogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16 Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Zabole me ruka, al ne odustajem :lool: Idemo dalje, pa dok se ne dosadi :lol:
 
Odlicna reportaz mogli bi da te zaposle da izvjestavas sa gradilista
 
Vrh