Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496605#p496605:f0cbxt3s je napisao(la):
Пантограф » 28 Нов 2017 04:38 pm[/url]":f0cbxt3s] A možda su, zbog javnosti, hteli da ugovorena suma bude manja, jer je i takva enormna za Crnu Goru.

Apelovao bih da se i u slučaju deonice Čačak - Požega piše o "krađi veka, korupciji za Ginisa" i o sl. stvarima tek ako postoje ikakve opipljive indicije da je tako što u pitanju. Dotle, sve je to u domenu tabloida, i to loših.

Iskreno, i ja mislim da se ovde radi po principu "kuvane žabe". Daju jednu (ogromnu) sumu u javnost, nekako se to proguta, urade put, a onda grunu još neku visoku sumu pod izgovorom da se nekako mora doći do tog auto-puta. I ko je lud da, pored gotovog puta, kaže: "Ne trebaju nam pristupni putevi!"?

Što se deonice Ča-Pž tiče, ne mislim da je to krađa veka ( još uvek, vek je tek počeo ), ne mislim takođe ni da se neko neće debelo omastiti ( iskustvo života i rada u Srbiji mi je pokazalo da je mnogima najveće ulaganje kupovina kašike, kojom bi se kupio kajmak ). Teška deonica jeste, ali ne mislim da je teža od onoga šta nas/ih čeka od Pž ka Pešteru, ili VG/Rogatici.
 
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

Valjda ce se slike učitati nista novo i nema, duz puta od Ćelija prema Bogovadji ima mašina koje sredjuju ispod AP nesto, koje su ne znam, pa da ne bih objasnjavala kao Velja Ilic " ono sa onom kašikom..."
Darko, nisam imala net da vas pitam gde se ide za taj most, pa da ne lutamo sami,zato nismo isli za Bogovadju. U glavnom na AP nikog nema ali "ratkaju" sa zemljom
 
Ne postoji odgovor koji ćeš ti prihvatiti pa ni odgovor o prosecnoj ceni autoputa u brdskoplaninskoj regiji od preko 23 miliona eura.

Sve koji se na slažu sa vašim zaključkom da je na sceni neviđena krađa odmah etiketirate kao neznalice ( u najmanju ruku).

Vec smo na ovom topiku imali lika koji je projektante puta kod obrenovca proglašavao za lopove i neznalice zbog luka na putu za koji po njemu nije bilo razloga. Nakon 5 minuta na google earthu se utvrdilo da se zaobilazi stalna raketna baza. Naravno stav nije promenio, nije se izvinio za etiketiranje projektanata kao lopova i neznalica. I to se stalno ponavlja.

Ako imaš dokaze ili makar cvrste argunete kojima npr možeš da pobiješ podatke o prosecnim cenama koji su dati pre par strana kao i da je to krađa onda ih daj , a poređene cjena dve potpuno različite deonice , koje su ugovorene u potpuno različito vreme je poređenje tipa babe i žabe.

A svakako vas molim da ne etiketirate ljude koji svoje stavove pokusavaju da argumentuju kao neznalice samim time sto se sa tim stavovima ne slazete.

Ja ponavljam ja ne znam ( a ne znas ni ti ni biciklista) koliko ova deonica tačno treba da košta jer nemam a nemaš ni ti, tačan projekat sa svim stavkama radova i cena uključujuči tačan obim npr potrebnog iskopa, betona, čovek i mašina sata, armature i sl koje je potrebno u ovaj projekat uložiti, ali pošto sam koliko toliko ozbiljan čovjek ne dajem ni paušalne ocjene o krađama.
 
Pa i kv metar IPhona x toliko kosta, pa ga ljudi kupuju :)

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496624#p496624:3c39ikp2 je napisao(la):
tragac » Uto Nov 28, 2017 7:16 pm[/url]":3c39ikp2]9 hiljada evra po kvadratnom metru. Da li će da kuva ručak?
Brisi dok neko nije video. :D
Ali i za ovih 700ak koliko zapravo dodje bi mogao jedan...sendvic.
 
Tunel Sozina je dugačak 4.189 metara, a najduži i najmoderniji automobilski tunel u Crnoj Gori. Tunel je je otvoren 13. jula 2005, na nacionalni praznik Crne Gore. Cijena izgradnje je iznosila 70 miliona evra.

može da pomogne kod kalkulacije...

na RTS-u u toku ispiranje mozga... 3 istomiščljenika + još nekoliko koje uključuju diskutuju o tome šta ovaj AP znači za Srbiju :)
 
Tunel Sozina ima bjese 2 trake? Koje je širine i visine? Da li će profil jedne cjevi na ovom autoputu biti isti, manji ili veći od Sozine? Vjerujem da će biti ne malo veći.

Izgradjen je pre vise od 12 godina od 01.01.2005 je inflacija u EUR 22.7%
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496652#p496652:lixe1rnh je napisao(la):
Пантограф » 28 Nov 2017 07:07 pm[/url]":lixe1rnh]Profil će, verujem, biti isti.
Ako je tako onda cjena za 4km tunela na ovom autoputu u idealnom modelu u kojem je sve isto samo imamo inflaciju treba da bude oko 172 miliona. Naravno ovo je krajnje banalizovana "matematika".
 
Pozdrav drustvo. Zivim na otprilike 2km od buduce petlje u Prilipcu pa cu vam poslati slike kad nesto pocne da se kuva :))) E sad, u Pozegi se godinama prica o tom auto putu a da se nesto konkretnije na terenu i desava primetio sam letos. Prvo, predsednik opstine je ranijih godina pricao da ce poceti da se pravi stambena zgrada u Pozegi (naselje Treci reon) koja ce imati opstinske stanove a koje ce izdati ljudima koji ce raditi na auto putu (valjda inzinjeri itd). E ta zgrada je pre par meseci pocela da nice iz zemlje. Druga stvar, posto svakodnevno koristim put Pozega-Arilje putujuci na posao primetio sam pre dva tri meseca likove koji premeravaju i ispituju magistalu, rade geometriju...Prvo rekose da hoce da urade biciklisticku stazu do Arilja sto me je odusevilo posto vozim bajs. Em ravno em bezbedno - ali posle sam saznao da u stvari rade projekat za prosirenje puta od Pozege do Ivanjice. Kazu, mora da se prosiri ovaj put jer ce on koristiti za kacenje na buduci auto put do Pozege. Dok se ne urade kraci ka Uzicu i Ivanjici svi ce morati da koriste put Pozega Arilje za dolazak do Prilipca. Ovo parce od isklucenja sa magistralnog puta pa do prilipacke skole i petlje ce biti cisto da znate jedno usko grlo jer je prilicno uzak i krivudav (seoska magistrala). Cak i da ga prosire most na Moravici nije dovoljno sirok da se mimoidju dva kamiona ili autobusa. Da prosire i most....pa sumnjam. Treca stvar, poceli su da uredjuju korito Moravice oko ovog mosta (most cete inace naci na mapi kad pratite put od Prilipca ka magistrali Pozega-Arilje. Pre jedno mesec mesec i po posekli su svo drvece sa ove moje gorobiljske strane Moravice u duzini od 700m uzvodno (to je ka Arilju). Dizu bedem i uredice obe strane kazu. To drvece ne teraju vec ga ugradjuju u bedem. Kazu da je drvo vezivna masa u zemljanom bedemu. Eto naucih nesto...Bice visok 3m. Isto kazu, opstina je dobila zadatak da Moravicu uvede pod kontrolu da bi auto put bio bezbedan.
 
Dobrodošao Veljahudine :sesir:
Ovo što reče Marat me zamisli, kako je zaista moguće da se zna da će autoput koštati 450 miliona evra ako nije još urađena proejektna dokumentacija? Na osnovu čega se onda zna tačna cena?
A apropo cena, i meni je infostan pre 17 godina koštao 1.500 dinara (tada oko 40 maraka ili po krusu zamene tada 20 evra), a danas košta 13.000 dinara (po današnjem kursu oko 110 evra ili čak 5,5 puta skuplje u evrima ili 8,5 puta skuplje u dinarima) :D
 
Izašao je današnji snimak satelita, vreme je vedro pa se dobro vidi. Ima pomaka na početku autoputa kod Obrenovca kao i asfaltiranje par km ispod Obrenovca. Deo kod Bogovađe još ne deluje da se asfaltira. Ima i nekih aktivnost ispred tunela Brančić dole na slici. Iskreno, i ovaj napredak me je iznenadio s obzir kakvo je vreme bilo prethodnih dana. https://apps.sentinel-hub.com/sentinel- ... ates=false
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496494#p496494:cx39wt58 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Uto Nov 28, 2017 2:04 pm[/url]":cx39wt58]Laki,
Zar je moguce da jos planska dokumentacija nije gotova,kada se godinama zna da ce se ovo raditi??

Darko,

citat iz dobrog domaceg filma kaze : " Nikad ne veruj zeni koja laze" .... :D :) :D :D

Биће, ал некад... то је ипак "нов" пројекат
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496673#p496673:31ce1rs5 je napisao(la):
veljahudin » Uto Nov 28, 2017 7:39 pm[/url]":31ce1rs5]Pozdrav drustvo. Zivim na otprilike 2km od buduce petlje u Prilipcu pa cu vam poslati slike kad nesto pocne da se kuva :))) E sad, u Pozegi se godinama prica o tom auto putu a da se nesto konkretnije na terenu i desava primetio sam letos. Prvo, predsednik opstine je ranijih godina pricao da ce poceti da se pravi stambena zgrada u Pozegi (naselje Treci reon) koja ce imati opstinske stanove a koje ce izdati ljudima koji ce raditi na auto putu (valjda inzinjeri itd). E ta zgrada je pre par meseci pocela da nice iz zemlje. Druga stvar, posto svakodnevno koristim put Pozega-Arilje putujuci na posao primetio sam pre dva tri meseca likove koji premeravaju i ispituju magistalu, rade geometriju...Prvo rekose da hoce da urade biciklisticku stazu do Arilja sto me je odusevilo posto vozim bajs. Em ravno em bezbedno - ali posle sam saznao da u stvari rade projekat za prosirenje puta od Pozege do Ivanjice. Kazu, mora da se prosiri ovaj put jer ce on koristiti za kacenje na buduci auto put do Pozege. Dok se ne urade kraci ka Uzicu i Ivanjici svi ce morati da koriste put Pozega Arilje za dolazak do Prilipca. Ovo parce od isklucenja sa magistralnog puta pa do prilipacke skole i petlje ce biti cisto da znate jedno usko grlo jer je prilicno uzak i krivudav (seoska magistrala). Cak i da ga prosire most na Moravici nije dovoljno sirok da se mimoidju dva kamiona ili autobusa. Da prosire i most....pa sumnjam. Treca stvar, poceli su da uredjuju korito Moravice oko ovog mosta (most cete inace naci na mapi kad pratite put od Prilipca ka magistrali Pozega-Arilje. Pre jedno mesec mesec i po posekli su svo drvece sa ove moje gorobiljske strane Moravice u duzini od 700m uzvodno (to je ka Arilju). Dizu bedem i uredice obe strane kazu. To drvece ne teraju vec ga ugradjuju u bedem. Kazu da je drvo vezivna masa u zemljanom bedemu. Eto naucih nesto...Bice visok 3m. Isto kazu, opstina je dobila zadatak da Moravicu uvede pod kontrolu da bi auto put bio bezbedan.
Pa zemljače imas dobre informacije super je sto ih delis ovde hvala ... To Za zgradu u III reonu, stanove, izdavanje....ne bih mnogo verovala da ne bude kao za" Belom"...ali da se ovde priprema teren za AP, to da polako
 
Moj prvi post ovde, verovatno i poslednji, zadrzacu se samo na citanju, a par godina pratim.

Moram da kazem za 450milki da mislim da je kradja. Potpuno je pogresna postavka da ja treba da dokazujem da je kradja. Duznost narodnog izabranika (funkcionera) je da gradjanima i drustvu objasni sta radi i zasto toliko trosi. Ili treba da se slepo veruje? Jel se ovde niko ne seca visestruko uvecanih Eps racuna prosle godine u ovo doba ili to ovde nije desilo. Nek izadju na tv i lepo objasne zasto 450m ali taj film gledati necemo jer oni rade marljivo i vredno za nas.

Moje misljenje je auto put samo do posle cacka i kraj. Nadam se da je ovo poslednji ap koji su ove stetocine ugovorile.

Takodje je kradja fontana na slaviji, air serbia, beograd na vodi, jura, smanjenje plata i penzija, itd itd. Ugovori su i tajna zato sto su jako povoljni jel?

Zasto se uopste ne razmislja sta bi u srbiji drugo moglo da se uradi sa 450m++ umesto auto puta? Pa ne postize se razvoj iskljucivo gradnjom ap.
 
Lepe slike. Išao si autoputem od Bogovađe ka Ljigu. Zašto li se tako dugo ne asfaltira taj deo kod Bogovađe?
 
Koja je minimalna tempertura ispod koje ne može da se asfaltira?

Pitam zbog lepog vremena, a opet niskih, barem prepodnevnih, temperatura.
 
Zavisi od udaljenosti baze i brzine zbijanja sto opet zavisi od broja i kvaliteta masina i mesavine. Ali ispod 10 stepeni postaje problematicno.
 
Trasa kod Bogovođe je najlošiji deo od Lajkovca do petlje Ljig. Sad je to prioritet da se uradi, treba da se odobri zatvaranje puta ka Bogovođi.
 
Jeli ovo zavrsni sloj vec stavljen ili gresim i koliko ako jeste .Odlicne slike javljaj se cesce.
 
Neka je sa srecom ovaj ugovor ali realno ljudi sve je ovo sporo, ovim tempom do 2050. Necemo zavrsiti glavne pravce... moravski ap je cisto spinovanje copy paste istih clanaka na svaka 3 meseca, morava svake godine plavi, je l to znaci da ce projekte menjati svake godine?
 
Ovaj tempo je vise nego solidan.
Zelje su jedno, a mogucnosti drugo.
A trenutno se radi i ugovara cak i preko mogucnosti.

Spustimo se malo na zemlju, ljudi.
Pola deonica koje se grade (nis-dimitrovgrad, leskovac-vranje) ili ugovaraju (cacak-pozega) su na granici ili cak daleko ispod svakog praga isplativosti.
Ok, to (direktna isplativost kroz trenutni broj vozila) nije i ne treba biti jedini kriterijum, ali isto tako ne trebamo sebi okaciti omcu oko vrata da bi u kratkom roku napravili stotine kilometara autoputa.

No, ako pogledamo koliko je km bilo 2007. a koliko 2017. vidi se ozbiljna razlika.

Pa eto i ovaj A2 je realno (ako zanemarimo ub-lajkovac) potpisan 2012, a 2021 ce biti zavrsen do pozege i u izgradnji dalje.
Ne budimo nerealni, opet kazem.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh