[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496336#p496336:3ib68gbu je napisao(la):
biciklista » Pon Nov 27, 2017 10:34 pm[/url]":3ib68gbu]Jos jednom evo ponovo moje analize od pre mesec dana. Voleo bih kada bi neko strucan dao adelvatna objasnjenja o svim cenama........
Ajmo da napravimo jednu uporednu analizu. Molio bih strucne ljude inzinjere da ovo prokomentarisu i da strucno objasne ovolike razlike ako ima sta da se objasnjava.....
DEONICA LJIG-PRELJINA 40 km
Ukupna duzina 4 tunela 2.5 km
Ukupna duzina 66 mostovskih konstrukcija 5 kilometara
CENA 308 miliona evra
DEONICA PRELJINA-POZEGA 30 km
Ukupna duzina 3 tunela 4040m- ajde da kazemo 4 km
Ukupna duzina 24 mostovske konstrukcije 4- 4,3 km
CENA 450 miliona evra
DEONICA DEMIR KAPIJA - SMOKVICA 28 km
Ukupna duzina 2 tunela 2,3 km
Ukupna duzina 6 mostovskih konstrukcija oko 1,4-1,6 km
CENA 280 miliona evra
Podatke za deonicu Grdelica-Vladicin Han nemam kompletne, ali je zanimljivo da je cena tunela Predejane tacno 15 miliona evra. Njegova duzina je 1085 metara. Znaci oko 14 miliona po km. Ovo je izjavio Andreas Beikos Sef EIB-a u Srbiji koja je finansirala ovaj zahtevan i tezak tunel.
Molim vas inzenjeri ,gradjevinci objasnite nam kada sve ovo uporedite sta to moze da bude na ovoj trasi Preljina-Pozega, a da nije ogroman lopovluk, ili ucena od strane Kineza , da ona kosta cak 450 miliona evra. Voleo bih da cujem strucno i detaljno objasnjenje.
nemoj sad da skrećeš temu i kvariš veselje nevažnim informacijama, koliko šta košta.
vidiš da se dogovaramo gde je tačno privremeno uključenje, da li je kružni tok ili ne i odakle će sve tačno da se vidi izgradnja.
i naravno ko će da ide da nosi majstorima rakiju na kom delu trase.
evo da ponovim post od pre nekoliko dana
jeste AP bg-ČA neisplativ, dokazano u studiji opravdanosti koju je radio saobraćajni fakultet .
zbog toga niko od ozbiljnih institucija i kreditora neće da da novac.
zbog toga nema ni tendera, nego se dogovaramo u 4 oka sa bilo kim ko hoće, kao da nije reč o državi.
ali taj sa kim se dogovaramo dobro zna da smo mi jako zaduženi i da verovatno nikad nećemo otplatiti kredit i zato naduva cenu 30%.
onda mi kažemo ok, ali i da naša nesposobna "deca" budu podizvođači.
oni kažu, ako je tako i ako vaša lenja deca sklona krađi moraju da rade, cena ide još 20% gore i nema penala niti protesta za kašnjnje jer ne smemo da ih bijemo a drugačije teško možemo da ih nateramo da rade.
i dogovor je postignut.
za svaku sledeću deonicu (koja je još manje isplativa) a mi još više zaduženi, obezbeđenje kredita nije 30% već 50 pa 70...
onda se mi čudimo zašto 30km AP umesto da košta 150-200M €, košta 450M €