Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)



Ovo je 3D prikaz završetka puta u selu Gorobilje (inače kradem materijal od Earthmovinga :lol: )
Ako bi put ostao sa one strane Moravice ljudi bi kolima išli pravo u njive i voćnjake u selu Pilatovici.
 
Ja imam onaj stari projekat koji je trebao ici desnom obalom Save. Ali sem toga, sve je za sad isto izgradjeno po njemu, pa moguce da je I deo do Požege. Nisam sad pri kompu da ga postavim ali u njemu nije bila predviđena petlja Pozega. Nego verovatno neki privremeni kruzni tok na lokalni put Pozega-Ivanjica. Petlja bi verovatno bila deo nastavka ako bi se gradio, kao sto je petlja Obrenovac sada deo ugovora Obrenovac-Surcin. E sad jedino ako projekat nije promenjen ali ja nisam video novi.
I da se nadovezem na Miru, I ja sam jos pre par meseci cuo da se radila eksproprijacija na trasi ali I da su ljudi trazili velike cifre I da su se pouceni sa Ljig-Cacak udruzili I zajedno angazovali advokata. Glasine, glasine... ;)
PS na ovom crtezu gore Joe, trasa bi tako otprilike trebala izgledati po tom ranijem projektu sem sto moguce da ce kroz to zadnje brdo biti tunel. Slobodno kradi nije problem :)
 
Imam to Earthmoving ali nema petlje.Nasao sam izjavu Ignjatovica petlja Pozega nije u ovom ugovoru ,ako nesto ne promene
 
Ovo je strasno koliko je cena prenaduvana !!!
Ovu zemlju kradu svi po malo. Pa ovo je skoro pa duplo skuplje po kilometru od deonice Ljig-Preljina.
 
Cena je znaci 14-15 miliona evra po 1 km duzine. Rok 36 meseci ali ne zna se jos tacno od kog datuma ;) Ali realno, ova deonica je jako teska, posebno uspon ka Ovcaru. Mnogo je brdovitija i teza od svih do sad na ovom autoputu. Cak teza I od nadovezujuce Pozega-Ivanjica I dela preko Pestera do CG granice. Po meni jedina teza od ove deonice je uspon od Ivanjice do Pestera. Da li cena prevelika? Ako su ove cene do sad (bez Surcin-Obrenovac) bile oko 6-7 miliona evra po 1km, ova je sigurno zbog tezine morala biti dosta skuplja. Tesko ispod 10 miliona evra. E sad dal je ovih 14-15 mil evra/1km skupo... U CG je 1km oko 20 miliona evra dakle 25% skuplje. Ali I teren je jos tezi. Ako je Cacak-Pozega I mogla biti jeftinija, ne vidim da je mogla biti mnogo jeftinija.
 
Kako je sve kordinisano jel se neko seca da su juce rekli da pomeraju zavrsetak obrenovac ljig ha ha ha
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490906#p490906:1xujkywp je napisao(la):
Darko78 » Čet Nov 09, 2017 10:43 pm[/url]":1xujkywp]Kako je sve kordinisano jel se neko seca da su juce rekli da pomeraju zavrsetak obrenovac ljig ha ha ha
O tome sam i ja razmišljala, nesto vec mesec dana previse informacija, polovicnih, delimicnih, ma jos od one" iznenadne kontrole ", pa kasni se, ne kasni se, sad predsednik kaze" bice sve gotovo(kad?) " evo sad nastavak radova ka Pz jer je vlada odgovorna. Ili su sami se upleli pa ne znaju gde je izlaz (kao onaj vozač u Ue na kružnom toku) ili je ovo deo nekog veceg plana a) kasnimo ali nismo krivi
b) sve je bilo protiv nas ali evo zavrsili smo i pre nego što smo rekli....
Nesto kuvaju jer nikako s vremenom završetka ne izlaze. I sad govore o 36mes za završetak radova do Pz,o čemu oni to?! Jel ilo veruje u to? Meni je to samo +18mes i vise
 
želim da verujem da cena neće biti ovako astronomska.
da će se naći spasioc naroda i narodnih para, na čije će lično insistiranje i prijateljstvo, cena sići makar 30%.
čak i u tom slučaju je to veliko bacanje para, ali bože moj.
ako cena bude ova koju Novosti navode, treba nam ne samo ukinuti autoputeve, već i internet i struju i vratiti nas u srednji vek i feudalizam gde mentalno i pripadamo.
 
Samo jedano pitanje i podatak !!!!

Da li ste svesni kada je zavrsena deonica Ub -Lajkovac ??????

I bingo pitanje je zasto bas sad da rade analize ?
Zar se analize ne rade dok traju radovi i nakon njih ???
I zar se bas u ovom trenutku saznalo za ovaj lopovluk i losu gradnju na toj deonici ????
Pa ljudi ovde na forumu smo jos pre godinu dana videli na slikama te pukotine. Ali taj kec iz rukava tada nije znacio nikome. Danas ima mnogo vecu vrednost !!!
Svaki novinar iole posten treba samo da pita ministarkuzasto jos pre godinu dana nije uradjena analiza ????
 
Evo ga i ekonomista dobri_samaricanin, samo se javlja kad je kes u pitanju :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490899#p490899:2mzghgf5 je napisao(la):
Earthmoving » Čet Nov 09, 2017 10:24 pm[/url]":2mzghgf5]Cena je znaci 14-15 miliona evra po 1 km duzine. Rok 36 meseci ali ne zna se jos tacno od kog datuma ;) Ali realno, ova deonica je jako teska, posebno uspon ka Ovcaru. Mnogo je brdovitija i teza od svih do sad na ovom autoputu. Cak teza I od nadovezujuce Pozega-Ivanjica I dela preko Pestera do CG granice. Po meni jedina teza od ove deonice je uspon od Ivanjice do Pestera. Da li cena prevelika? Ako su ove cene do sad (bez Surcin-Obrenovac) bile oko 6-7 miliona evra po 1km, ova je sigurno zbog tezine morala biti dosta skuplja. Tesko ispod 10 miliona evra. E sad dal je ovih 14-15 mil evra/1km skupo... U CG je 1km oko 20 miliona evra dakle 25% skuplje. Ali I teren je jos tezi. Ako je Cacak-Pozega I mogla biti jeftinija, ne vidim da je mogla biti mnogo jeftinija.

Mislim da je bilo reči da će deonica koštati skoro 400 miliona. Verovatno su dodali još nešto, možda taj most na Moravici i petlju. Nego nešto mi je čudno da u ovu cenu ulazi i projektovanje. Zar CIP nije već uradio projekat!!
 
Demir Kapija - Smokvica 28 km = 267 mil eura

Toliko oko cene. Pametnom dosta. Mi drzavu nemamo. Samo pljackaske horde koje su vec iznele 50 milijardi evra iz zemlje poslednjih godina.
 
A iz teksta u novostima

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... -milijarde

Da izdvojimo sledece:

" Ugovor se odnosi na projektovanje i izvođenje radova i isporuku opreme, materijala i delova sa rokom za izvođenje radova od 36 meseci, u koji nije uključen period izrade i usvajanja projektne dokumentacije."

Dakle nema govora o nekom autoputu do pozege za tri godine, zato sto se tek treba izraditi i usvojiti projektna dokumentacija.
Rok za izradu i usvajanje se ne spominje, pa je sve upitno.

" DEO auto-puta od Preljine do Požege je podeljen u tri sektora. Od Preljine do Prijevora duž reke Čemernice i malim delom pored Zapadne Morave ima 8,27 kilometara. Od Prijevora do Lučana bi trebalo asfaltirati 15,51 kilometar i izgraditi 20 mostova koji će biti duži od tri kilometra. Projektovana je i izgradnja tunela "Laz" od 1.750 metara. Treća poddeonica od Lučana do Požege protezaće se na sedam kilometara, a na njoj bi trebalo da budu izgrađena tri mosta, tunel dug 2.040 metara, petlja u Lučanima i most preko reke Bjelice."

Most preko Moravice se ne spominje, te moj sarkazam i sprdnja iz prethodnih postova o tome da nece biti izgradjen most preko Moravice imaju dobre sanse da se ostvare
;)
Petlja? ...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Koliko se secam pocetka izgradnje K10 za ova kraka je bilo potrebno oko 1.3 milijade eura...Bilo bi zanimljivo ako neko zna tacne cifre po deonicama a smatram da je deonica kroz Grdelicu teza od deonice Preljina Pozega
 
ajde da rastumačimo ovu fantomsku petlju kod Ljiga, koju funkciju će imati ovaj nadvožnjak preko autoput-a kad se pored njega ruši ono brdo i pravi još jedan nadvožnjak sa onim Vstubovima...?


nek proba neko slikovito da opiše ... :gobb:
 
Svi pratimo novinske portale ovih dana /meseci da saznamo novine o Koridoru 11... Mogu reći da je istraživačko novinarstvo mrtvo - na svim portalima iste vesti, ma u tačku i zarez isto.... Pa zar niko se nije setio ministarku d pita "mozete li da ne budete konfuzni i lepo kazete koji su novi rokovi i planovi za dalje otvaranje deonica..." prosto, ovo slobodno mozemo jedne novine pročitati i nista vise jer svugde je copy - paste. Stvarno je strasno da iko misli da sa tužbama i izrazom" kašnjenje ce biti " moze da opravda i zadovolji narod. Nešto mi se cini, posto niko ni ne pita" Jesu li gdjo.gotove druge dve deonice na ap Ljig Obrenovac?! " da oni ni nece reci nista nego nekad ce da govore februar, nekad kao predsednik" zavrsicemo, bez brige".... I tako u krug jer mi izgleda nemamo pravo da znamo.
 
Nadvoznjak kod brda sluzi da Ibarska magistrala predje preko (iznad) autoputa A2
Dok severniji nadvoznjak sluzi za samu petlju, tj izlaza sa autoputa iz smera Cacka, i ulaz na autoput u Smeru Obrenovca (Beograda).


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490970#p490970:ku88tmrp je napisao(la):
MiraC » Fri Nov 10, 2017 8:34 am[/url]":ku88tmrp]Svi pratimo novinske portale ovih dana /meseci da saznamo novine o Koridoru 11... Mogu reći da je istraživačko novinarstvo mrtvo - na svim portalima iste vesti, ma u tačku i zarez isto.... Pa zar niko se nije setio ministarku d pita "mozete li da ne budete konfuzni i lepo kazete koji su novi rokovi i planovi za dalje otvaranje deonica..." prosto, ovo slobodno mozemo jedne novine pročitati i nista vise jer svugde je copy - paste. Stvarno je strasno da iko misli da sa tužbama i izrazom" kašnjenje ce biti " moze da opravda i zadovolji narod. Nešto mi se cini, posto niko ni ne pita" Jesu li gdjo.gotove druge dve deonice na ap Ljig Obrenovac?! " da oni ni nece reci nista nego nekad ce da govore februar, nekad kao predsednik" zavrsicemo, bez brige".... I tako u krug jer mi izgleda nemamo pravo da znamo.
Koliko se samo pitanja otvara zbog ove "tužbe". Bukvalno, raj za istražvačko novinarstvo, ali avaj...
 
Vrh