Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

“Imamo problem sa ... kao I na tunelu na sekciji Lajkovac-Ljig. Može da se dogodi da otvorimo celu deonicu auto-puta ali da imamo samo jednu cev a drugu za četiri ili pet meseci”, objasnio je Vučić." Ovo je slično Lakijevom predlogu ;) Sem toga je zvučao kao da Ub-Lajkovac nije preveliki problem, tj. da je veći problem druga cev tunela Brančić. Kolko se sećam njoj je pre 2 meseca bilo ostalo manje od 100 metara do probijanja, jel tako beše, ali u međuvremenu pristizaše vesti da su radovi stali zbog problema?
Ako će se cela deonica sa jednim tunelom otvoriti "nakon 4-5 meseci" (nakon kog datuma?), to znači da će se prva otvoriti 4-5 meseci ranije, a to bi onda značilo relativno skoro, a ne za godinu dana kako je juče moglo zvučati Mihajlovićkino saopštenje, ako dobro razumem? Mada mislim da i njima, pošto su konfuzni i ne saopštavaju tačne termine, nije baš sve najjasnije kad će šta biti.
 
Potpuno dva razlicita misljenja ona uopste ne spominje kasnjenja na ostalim deonicama jer bi sama sebe okrivila ,on je bio dosta realniji i rekao priblizno stanje kakvo i jeste
 
Njihova saopstenja su ionako fristajl, pecanje pa sta se uhvati. Igraju razne igre sem jedne jedine koja treba da ih zanima. Ali eto srecom je nas spasitelj tu da nas zastiti.
 
Darko78":80561jz7 je napisao(la):
Vucic na pinku sve kontra od Mihajloviceve "resicemo sve vrlo brzo veci je problem tunel Brancic jednu cev cemo da zavrsimo a na drugu cemo cekat nekoliko meseci" Ko je ovde lud izgleda da je moja teorij zavere donekle tacna ministarka se otela kontroli

Ministarka se otela terapiji!!!

Earthmoving":80561jz7 je napisao(la):
“Imamo problem sa ... kao I na tunelu na sekciji Lajkovac-Ljig. Može da se dogodi da otvorimo celu deonicu auto-puta ali da imamo samo jednu cev a drugu za četiri ili pet meseci”, objasnio je Vučić." Ovo je slično Lakijevom predlogu ;) Sem toga je zvučao kao da Ub-Lajkovac nije preveliki problem, tj. da je veći problem druga cev tunela Brančić. Kolko se sećam njoj je pre 2 meseca bilo ostalo manje od 100 metara do probijanja, jel tako beše, ali u međuvremenu pristizaše vesti da su radovi stali zbog problema?
Ako će se cela deonica sa jednim tunelom otvoriti "nakon 4-5 meseci" (nakon kog datuma?), to znači da će se prva otvoriti 4-5 meseci ranije, a to bi onda značilo relativno skoro, a ne za godinu dana kako je juče moglo zvučati Mihajlovićkino saopštenje, ako dobro razumem? Mada mislim da i njima, pošto su konfuzni i ne saopštavaju tačne termine, nije baš sve najjasnije kad će šta biti.
Vec napisah juce.
Ova zena je tesko zlo. Moje misljenje o aktuelnoj SNS garnituri nije bitno, mada je vecini poznato.
No 'gospodja ministarka' je apsolutni dokaz da u Srbiji uvek moze crnje i gore.

O cipu, koji je davno morao da dozivi sudbinu mnogih, mnogo uspesnijih preduzeca, nemam nameru da trosim reci.

Nazalost, neverovatno, ali ovih dana sam u situaciji da 'branim' Mrkonjica!?
Zivot zaista pise romane. ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki jeste cudno Mrkonjic je za nju institucija ali nije ovo mesto za politiku .Ali sta je sa tim fomoznim tunelom u cemu je toliki problem ma nije Energoprojekt firma od juce
 
Jesam li samo ja primetio nekoliko članova registrovanih u isto vreme koji podjednako razvodnjavaju priču, nije mesto za politiku, smirite strasti, nemojte raspravljati... Baš sad kad se rasplamsala priča o tužbi?
 
Nije energoprojekt od juce, ali je "od juce" promenio vlasnika.

Nista na ovom svetu se ne desava slucajno, sve ima svoje uzroke.
Samo je pitanje koliko smo u mogucnosti i koliko smo sposobni da ih sagledamo.

Ajd da se ne lazemo.

Cela, kompletna petlja Ljig NE POSTOJI.

Dakle, trenutno zanemarimo tunel i to dal su propusti oko sastava zemljista namerni ili slucajni.
Kako je priblematicno zemljiste tunela to uticalo da jos uvek nema petlje Ljig?
Nema petlje, nema naplatne rampe, nije ni blizu denivelacija i retrasiranje ibarske!

Sam nadvoznjak iznad autoputa kojim bi trebalo da se pusti ibarska mi je prilicno sumnjiv po visini, al to moze biti opticka varka.

Dalje, sta je sa preusmeravanjem Kolubare i nasipanjem, sabijanjem, svih slojeva i asfaltiranjem na tom nedostajucem delu?

Takvih mesta ima jos na deonici.

Petlja Obrenovac nije ni pogodjena u ovom poslu (iako je to suludo)!

I sad ja ovde "dzangrizam" :D

Pa naravvno da sam dzangrizav.
Jer to su nase pare. Te kredite i kamate MI placamo.
A posto MI placamo, zavredjujemo makar objasnjenje zasto i kako se trosi, pa i kada se pogresi.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Kad se sve to uzme u obzir Laki, koliko li treba vremena za sve te radove? Ima li iko predstavu? Mozda nesto privremeno na neki način puste, ali koliko bre treba zaista vremena da se sve odradi (nevezano za sezonu jer zimi se manje radi) ja sam gledala neki tekst u junu prošle godine (čini mi se) za put preljina Ljig, probijene sve cevi i radi se sad oko tunela, oko puta.... Posle su imali onaj problem, ali jeli moguce da je trebalo dobra 4mes da taj put bude za upotrebu?
 
Vlasnicka struktura u Energoprojektu je promenjena nedavno.Za petlju obrenovac si potpuno u pravu ima tu jos svega suludo je da se dinica od ljiga zavrsava u Preljini a ne u Pakovraci ima tu dosta gluposti
 
Obrni okreni cela galama i Mihajlovićke i Vučića je da se zabašuri ogromno kašnjenje na dve deonice i da se sakrije da nesposobnost i višemesečne laži i to da deonice neće biti gotove pre jeseni sledeće godine.
 
Posto sam indirektno prozvan da odgovorim" Mel" . I ako pratim forum nekoliko god.zbog ovih prozivanja se pre nisam aktiviro .A i ne zelim sa takvim da polemisem bez argumenata bez cinjenica samo uvrede nisam iz tog sveta poz.
 
Vlada usvojila "zakljucak o potpisivanju komercijalnog ugovora za deonicu Preljina Pozega" ma sta to znacilo N1
 
To bi moglo znaciti da se nasa strana medjusobno usaglasila o potpisivanju Cacak-Pozega sa Kinezima sad kad bude sastanak 24-og novembra. Moguce oko cene, roka I ostalog. Ako potpisivanje bude tad za 2 nedelje, onda su verovatno pre samog cina potpisivanja to utanačili I sa Kinezima, pa ce na sastanku da bude samo svecano potpisivanje ugovora. Vidimo ovih dana da je sve moguce ali ja se nadam da ova vest znaci to.
 
A ja se nadam da nece nista potpisati!

Jer ako potpisu, tu ce opet biti neka varijanta koja ce se zavrsavati ispred reke Moravice, verovatno bez mosta preko nje...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Siguran sam da sledi potpisivanje komercijalnog Ugovora uskoro. Mislim da nema drugog načina namaći tolike pare za deonicu do Požege. "Interesantan sam" znati cenu i rok, bojim se da nas tu čeka negativno iznenađenje.

Može se svašta očekivati, ali mislim da je ostao još poneki glas razuma da pregura deonicu preko Moravice. Petlja kod Požege sigurno neće biti u tom Ugovoru.
 
Ma da odrade do Pozege i ni metar dalje. Bar ne u narednih deceniju, dve. Ali do Pozege je vise nego vazno, razloge smo ovde elaborirali vise puta.

Sta mislite, kakvi bi bili rokovi za pocetak/zavrsetak ove deonice?
 
Prema projektu autoput se završava u selu Gorobilje nedaleko od magistralnih puteva ka Užicu i Ivanjici. Planiran je most preko Moravice.
 
Ja sam pre 20ak dana cula da se vec vrsi neka priprema u Pozezi u vezi AP. Konkretno se firme izmestaju da bi se tu pravila nek baza neki punkt za nesto u toj izgradnji. Dalje od naše obilaznice je. Nisam verovala da je uopste moguce početak gradnje sigurno do sredine naredne godine, ali ko u tome učestvuje zna vise, u glavnom ovde se naveliko grabe, mozda se ocekuje početak odmah na prolece pojma nemam .Kupuju zemljište. Mislim da je o privatnom licu rec, više ljudi se pominje
 
O kakvom završetku bez prelaska Moravice pričate?! Pa autoput mora da pređe preko Moravice čak i da se ne uradi petlja u Gorobilju (južno od Požege), a verovatno neće. Jer, tok Moravice je istočno od lokalnog puta Požega-Arilje na koji će izlaziti autoput.

Da niste mislili na Đetinju? Ona je malo zapadnije i bilo bi fenomenalno da autoput pređe i nju i direktno se uključi na put Užice zapadno od Požege. To je nekih dodatnih 2-3 km puta, a velika stvar, jer bi se u tom slučaju svi koji idu za Cg i Bih direktno uključivali na magistralu za Užice. Pošto znamo da od toga nema ništa, vozila će morati da idu 3km severno do Požege uz ograničenje 50km/h, pa da se u samoj Požegi na petlji odvajaju za Užice, pa da idu još 3-4km do tačke gde bi bilo uključenje u mojoj varijanti.
 
Ne, dobro sam napisao.
Ovde se ugovara ogroman most i prica cena bez pristupnih saobracajnica, (al se bar u to vreme ugovaralo tako da se zavrsi na vreme), a onda se igovara "Ljig-Preljina" koji ne dolazi do Ljiga, zatim se radi Obrenovac-Ljig, koji ne ukljucuje petlju Ljig...


Zasto onda Preljina-Pozega ne bi mogla biti bez mosta na Moravici?
Jer kod nas sve moze!
Moze i da se naplacuje deonica koja nema rampu na jednom kraju na A2, ali zato na A1 godinama zavrsen autoput se ne naplacuje u jednom svom delu.

Moze i da cena kroz sremsku ravnicu bude veca od cene kroz planinska podrucja.

Mi smo zemlja paradoksa. Zato ovde vise nista nije iznenadjenje.
Sve nenormalno je normalno.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ne mogu da nadjem nigdje izgled petlje Pozega ona u sebi treba da ima i odvajanje za Republiku srpsku .Moze pomoc ako neko ima.Ako nije petlja u planu strasno ali da sacekamo.
 
Ima kaceno na nekoj od prethodnih strana ove teme.
Pitanje je sta se u ugovoru potpise za izgradnju.
(Videti primer u C.Gori i petlje kod podgorice.)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki, znam šta je poenta tvoje price. Ali ako bi se autoput završio bez mosta na Moravici on ne bi imao gde da se uključi nakon izlaska iz budućeg tunela u selo Pilatovici, jer tu NEMA puta. Jedino ako misliš da je moguće da autoput ide direktno na lokalni seoski put na kom se jedva mimoilaze dva automobila.
 
Vrh