Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ministarka je rekla "ako ove deonice budu završene sad za mesec dana ILI februar , MART sledeće godine, mi nećemo moći da pustimo truć, buć, truć, buć...

Dakle, da se ne igramo žmurke bez veze, stvar je kristalno jasna , popravke na UB-Lajkovac nisu niti mogu biti takve da zahtevaju GODINU DANA rada !Cela priča je izmišljotina da se zabaruši enormno kašnjenje na dve deonice koje se rade.
 
Gygy 11 to je najbolja opcija malo odlaganje odnosno opet se vracamo na tunel on ce biti parametar duzine "popravki " na delu iz njive u njivu
 
Earthmoving":129qdxkr je napisao(la):
Sad procitah sta kaze Mihajloviceva:
„Drugi problem je što mi ubrzano radimo deonice pored te. Čak i pod pretpostavkom da one budu gotove, do februara neće raditi - jer će se cele sledeće godine raditi ova deonica koja je već izgrađena“, kaže ona."
Zapravo ona ovde kaze da ce se verovatno kineske deonice ubrzo zavrsiti ali da zbog zime popravka Ub-Lajkovac ce poceti tek posle zime. Cak kaze da negde treba 10m duboko da se skida. Ono sto nije jasno je otkad mi ugradjujemo beton u podlogu, kolko ja znam ispod asfalta ide tucani kamen razlicitih frakcija za razlicite dubine, na nekim autoputevima I cementa stabilizacija ali gde ide beton?
I na kraju nije jasno zasto ne mogu da popravljaju jednu pa drugu traku, sa ogranicenjima, pa nije bas tako lose stanje da bi totalno zabranili saobracaj. Mislim da ce biti pod pritiskom za ovako neko resenje, a da li ce uspeti da tako organizuju saobracaj ili ne, videcemo.
Zena je patoloski lazov i manipulant, karijerista bez trunke karaktera!
Zato se nemoj zamarati pokusajima tumacenja njenih izjava jer neces doci do bilo kakvog smislenog zakljucka.
Za "ovu" je ostala ekipa suvo zlato.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ja se samo bojim da kad kaže februar-mart ona misli na 2019. To bi bilo u skladu sa rokom od godinu dana od marta.
A nije mi jasno sto ne počnu da rade odmah. Jasno da ne mogu da rade celu zimu ali ima radova koji mogu da se rade odmah, plus možda ih usere pa bude najblaža zima u istoriji. u svakom slučaju mogu makar deo posla da odrade pre proleća.
 
@Orfanelin
Nija ne želim da budem oštar, ali... doveo earth svoje botove. On njima serdare, oni njemu vojvodo.
 
Poznanik iz puteva ue kaže da je glina išla po projektu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490538#p490538:1b98bn6z je napisao(la):
Earthmoving » Sre Nov 08, 2017 9:13 pm[/url]":1b98bn6z]Sad procitah sta kaze Mihajloviceva:
„Drugi problem je što mi ubrzano radimo deonice pored te. Čak i pod pretpostavkom da one budu gotove, do februara neće raditi - jer će se cele sledeće godine raditi ova deonica koja je već izgrađena“, kaže ona."
Zapravo ona ovde kaze da ce se verovatno kineske deonice ubrzo zavrsiti ali da zbog zime popravka Ub-Lajkovac ce poceti tek posle zime. Cak kaze da negde treba 10m duboko da se skida. Ono sto nije jasno je otkad mi ugradjujemo beton u podlogu, kolko ja znam ispod asfalta ide tucani kamen razlicitih frakcija za razlicite dubine, na nekim autoputevima I cementa stabilizacija ali gde ide beton?
I na kraju nije jasno zasto ne mogu da popravljaju jednu pa drugu traku, sa ogranicenjima, pa nije bas tako lose stanje da bi totalno zabranili saobracaj. Mislim da ce biti pod pritiskom za ovako neko resenje, a da li ce uspeti da tako organizuju saobracaj ili ne, videcemo.

Beton se naravno ne ugradjuje. Pri tom kolovozna konstrukcija kompletna nema sigurno nigde preko metar, i to je puno. Sa cementnom stabilizacijom bi bilo malo preko pola metra. 10 metara dubine? Voleo bih da vidim koliko je deonica sa uopste visinom nasipa od 10 metara, to je jako puno. Ni 4 metra nije zanemarljivo kad su uslovi tako dobri, cudi me da ima i takvih. Sve u svemu, za nepismenu ministarku, nestrucne direktore i bezube glasace ova objasnjenja plivaju. Za bilo koga sa dve vijuge-ne.

A apsurd medju apsurdima-asfalt ce se raditi tokom zime ali zemljani radovi ne mogu. :lool: :kafa:
 
Nije pedeseta godina da moze neka komunjarska baraba da te drzi u mraku i truje glupostima. Evo snimka deonice pa nek kazu botovi gde je to 4-10 metara na 4.5 km. Posto ga ovaj cepa 200 autoput je na prvih 6 minuta. Samo jedan visok nasip, na oko 2:20. Eventualno ima jos koji lokalno pred penjanje na mostove. Snimak pocinje od prvog minuta, znaci izdvojite 5 minuta i vizuelno uzivajte u naprednim lazima.

https://www.youtube.com/watch?v=9iY6g9zGLyY
 
Vidi se ostecenje oko 2,35 i oko 4min snimka i bez obzira sto se put ne koristi ova zapustenost je strasna, na snimku se vidi da je sve farsa kakva visina nasipa 10 metara boze o svasta
 
Štrumpfeta je cele gidine srala kako "nas održavanje ove deonice košta 30 miliona dinara mesečno", a na snimku se vidi da je deonica jezivo zapuštena, da travu nisu pokosili!
Ko održava ovo ovako za 30 miliona dinara mesečno?!
Laži i pljačka kojima smo ovde zapljusnuti su ogromne!
Znao sam da su lažovi i kriminalci i znao sam da su potpuno nekompetentni,ali ovo je i mene zaprepastilo.
 
Mozda je neko i postavio nisam sve čitala ali sa njenog sajta Facebook
Ова Влада нема милијарду динара за бацање. Ми смо овај пут већ платили 70 милиона евра. Поред тога што морамо поново да обезбеђујемо новац за нешто што је већ изграђено, други проблем је што ће се радови на овој деоници изводити целе следеће године, због чега нећемо моћи да пустимо цео ауто-пут од Обреновца до Чачка, који ће бити завршен раније”, рекла је Михајловићева.

Nece moci ceo znaci ide se na varijantu sa nekim paralelnim radovima
https://www.facebook.com/zorana.mihajlo ... 9576927898
 
Cuj "ova Vlada nema". Pa Vlada nema ni dinar. Mi imamo. Vladi je povereno da to trosi u nase ime. Semantika, ali bitno da se vidi kako oni razmisljaju i funkcionisu. Mislim, nije da nismo znali, ali eto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460246#p460246:1596mo7c je napisao(la):
nikolino » Uto Jun 20, 2017 3:51 pm[/url]":1596mo7c]Veliki deo od Obrenovca do Ljiga je asfaltiran, ali ja bih smeo da se kladim da nece biti gotovo do Novembra, kako je najavljeno. Posle asfaltiranja ostaje jos puno toga da se odradi, postavljanje ivicnjaka, ograda, bankina, drenaza, panela protiv buke i vetra, postavljanje znakova, obelezavanje itd. A sve to se radi kada se zavrsi asfaltiranje i to zavrsni sloj. Pratio sam radive od Dica do Preljine i ovakvo stanje je bilo godinu dana pre pustanja u saobracaj. Na ovoj deonici je prednost sto nema tunela, koji su se cekali dodatnih par meseci kada je u pitanju deonica Dici - Preljina.
Prokleto sam bio u pravu jos 20. Juna.
Mihailoviceva kaze "i da deonice budu gotove do Februara..." sto znaci i da je UB-Lajkovac ispravan opet ne bi bilo zavrseno do Februara. A u Srbiji je Februar pocetkom leta, negde u Junu.
 
Ако претпоставимо најгори сценарио, а то је да је осим надвожњака све остало треба поново да се ради на путу Уб-Лајковац, опет је то око 4км х 2 и није пут око планете Земље. Даље, ако наставимо са анализом, да треба огребати сав асфалт, то опет није посао који дуго траје, а део материјала се може искористити. Потом треба скинути једно, не више од 1м (у просеку) шљунка, који се може поново искористити. Претпоставићу да испод тога треба урадити санацију. Санација вероватно значи један-два слоја крупног камена (15-25цм) кога треба добро набити виброваљцима да истисну глину и ко зна шта испод. Понегде треба и више, али ово је неки просек. Потом враћају шљунак, набијају у слојевима како је ред. Лезилебовићи из министарстава, коридора, лажног надзора... треба физички да буду присутни и да броје број пролаза ваљака, пошто Британци кажу да је 21 пролаз довољан за бар 95 Проктора, без вађења узорака тла. Нек' из свог џепа плате то гориво. Потом иде асфалтирање и украшавање банкинама, осветљењем, знаковима...

Мислим да обзиром да је траса пробијена, ови радови (најгори сценарио) не захтевају толико много времена. У нормалним земљама, одржавање пута (после деценију / две) се и ради на деоницама од више километара и то траје кратко. Мислим да је ово више изговор, за кашњење на деоницама на којима се ради (посебно ми је сумљив тунел и петљавине око Љига), а успут да се и поентира на политичким противницима.
 
Ozbiljno analizirate nešto što je toliko očigledno (nevešt) spin, da vređa inteligenciju svakog sa IQ preko 60? I nervirate se zbog toga?

Ozbiljno?

To nam je što nam je... A2 i K10, sklon sam da mislim, nikada neće biti završeni, jer će do tada (dakle, do tog nikad) da ih 2x godišnje otvaraju. :D
 
Какво је ово булажњење:
Mihajlović: Nemamo milijarde za bacanje, neko mora biti odgovoran
Autor/izvor: SEEbiz / Beta
Datum objave: 08.11.2017. - 19:26:25
"Ona je naglasila da se u izveštajima stručnih institucija jasno kaže da od 12,5 kilometara deonice Ub-Lajkovac, najmanje 4,5 kilometara mora da se radi ponovo, jer su analize pokazale da se cement raspao, da je ugrađivana glina i da je na nekim mestima potrebno da se zameni sloj od dubine od tri do četiri metra, pa čak i 11 metara na nekim kosinama.
...Mihajlović je dodala da 1,07 milijardi, koliko su do sada procenjeni dodatni radovi, verovatno nije konačan iznos pričinjene štete."

Она појма нема шта је цемент. Брка дубину и косину...

Цемент није финални производ. Ако није уграђен у бетон, онда је највероватније коришћен за смесу "soil-cement" којом су пробали да стабилизују подлогу. У тој смеши иначе мора бити глине, као што је уобичајено у спецификацијама материјала:

"Soil":
(1) any combination of gravel, stone, sand, silt, and clay;
(2) miscellaneous material such as caliche, scoria, slag, sand-shell, cinders, and ash;
(3) waste material from aggregate production plants;
(4) high-quality crushed stone and gravel base course aggregates; or
(5) old flexible pavements, including the bituminous surface and stone or gravel base course.

+ цемент + вода + песак који морају бити чисти, а песак не-пластичан. Могуће је да су непажње или због рада по лошем времену, коришћени запрљана вода, запрљан песак, вероватно и "top soil" са корењем растиња који су сви заједно реаговали са цементом, тако да је уместо једне компактне масе, добијена аморфна смеса. Та аморфна смеса се само истиснула и потпомогла појави улегања.

Међутим ако су пукотине само са крајева пута, а не по средини, онда косине нису стабилисане и то је много јефтиније и брже за поправку.
 
Све у свему, после и овако површне анализе, не налазим и у најцрњем сценарију да ће за поправку требати више од 3-4 месеца, тако да се то гађа са најављеним изборима. Очекујем реченицу "да смо отворили наш аутопут и изнова направили онај од оних бивших, што ни име нећу да им споменем, по први пут у историји градње путева на планети Земљи"
 
http://www.blic.rs/vesti/drustvo/sk...-novi-autoput-pa-ovako-pokusali-da-ih/635sslt

Radnici „Planuma“ izašli su juče na novu deonicu koridora 11 Ub-Lajkovac i počeli da zalivaju nastale pukotine na asfaltu bitumenom (?!), a da prethodno nisu o tome obavestili „Koridore“, „Puteve Srbije“ ili Ministarstvo građevine!

„Blic“ je došao u posed fotografija na kojima se vidi kako radnici „Planuma“ tokom nenajavljenih radova krpe put zbog čije su neadekvatne izrade nedavno prijavljeni Tužilaštvu za organizovani kriminal. Naš izvor upoznat sa ovim događajima kaže da su radnici „Planuma“, osim što su pukotine na kolovozu zalivali bitumenom, čak i asfaltirali pojedine rupe na autoputu, među kojima su i one koje je napravio CIP kada je uzimao uzorke da bi uradio analizu radova.

Asfaltirali deo puta na kom je CIP radio analizu:
n53ktkqTURBXy83NTkyMDY3MGMxNmZkZDRhNWU2MWU2MDg0YjliM2JhMi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA

ANALIZA CIP-a:

CIP: Pukotine kroz ceo asfalt

Inženjeri iz CIP-a utvrdili su u procesu kontrole da pukotine na putu idu kroz ceo asfaltni sloj, kao i da su nastale na dnu slojeva autoputa. Ocenili su i da je glavni uzrok oštećenja sloj drobljenog kamena i nasip od gline koji se nalaze na dubini od 87 do 100 centimetara. Posle pregleda deonica autoputa na koje su ukazali “Putevi Srbije”, predloženo je da se sanira 2.620 metara kolovoza, a procenjeno je da bi za to bilo potrebno oko 580 miliona dinara.
 
580 милиона динара је око 4,8 милиона евра. Мале и не пуно искусне компаније то могу квалитетно да изведу за 4 месеца, а способније и веће за много краће време.
Имам предосећај да ће те паре узети нечији миљеници само за крпљење асфалта, да замажу очи и за то им треба 2 недеље. Ако желе да се приказују на телевизији како има пуно отворених градилишта, онда ће само покрпити неколико видљивих пукотина и развлачити се по градилишту до избора.
 
Koliko ja kapiram obrenovac-preljina tek od oktobra/novembra 2018.godine?(zbog popravke ub-lajkovac)
 
Vucic na pinku sve kontra od Mihajloviceve "resicemo sve vrlo brzo veci je problem tunel Brancic jednu cev cemo da zavrsimo a na drugu cemo cekat nekoliko meseci" Ko je ovde lud izgleda da je moja teorij zavere donekle tacna ministarka se otela kontroli
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1323402
Ovo sto Darko kaze. Kad bi izašli sa jedinstvenim saopštenjem...previše očekivati verujem...
Pre tunela (kad se sidje sa Autoputa) jeste nasipano dodatno radi se i taj prilaz tunelu, ali cini mi se da nema govora da je namera da se jedna cev uradi i pusti, nema radnika tuda, treba dosta i do tunela da se uradi.
 
Gledo sam uzivo prenos samo sto nije reko "da lupa gluposti"
 
Covek lepo rece problem je sto nisu zavrsili tunel i ostatak deonice a ne ostecenje na ub lajkovac koje ce brzo sanirati
 
Kako nije sramota ove iz cipa da se uopste jave kao vrsili analizu za sanaciju
Najmuni su bili nadzor na tom parcencetu puta
Kad nemamo novinare da ispreskacu gusku od zlatokose i sto se puteva tice i sto se vozova i aerodroma tice pojma nema o zivotu
 
Vrh