Earthmoving":211ba507 je napisao(la):Ispravite me ako grešim ali Crnogorci, koji su već dosta izgradili na svom autoputu (recimo završeno izlivanje 170m visokih stubova za most preko Morače kod Podgorice) i kojima je ostalo još godinu i po dana da završe ceo autoput, tj. grade ga već 2,5 godine - još uvek nisu izdali dozvole za rad na svim deonicama. Jel tako ili grešim? Ako je tako, onda nije nemoguće početi za pola godine neke radove na nekim delovima deonice, npr na tunelima recimo (ispod zemlje kao i za most preko Save ne treba mnogo eksproprijacije ), a da kako vreme bude odmicalo kreću da rade i na ostalim delovima. I kažem još jednom ja sam još pre par meseci čuo da se radi eksproprijacija, da se ljudi cenkanju, a da bi dobili što veće sume angažovali advokata. Jedino ako taj moj izvor nije bio u pravu. Ali ako jeste onda znači da već neko vreme ima aktivnosti oko eksproprijacije.
Možda naša draga Mira ili neko iz okoline ima više informacija da li je bilo aktivnosti oko eksproprijacija?
Nikakva eksproprijacija nije vrsena oko Pozege.
To sto neko ko ima love moze da rizikuje , ili ako ima tacne informacije da ulozi u zemljiste i spekulise da ce na njemu zaraditi, pa kupuje poljoprivredno zemljiste je NESTO SASVIM DRUGO.
O tome da smo 'nestrpljivi' pa moze i ovako i onako da se gradi, ne bih da komentarisemo, jer kod nas moze da se gradi i bez projekta i bez gradj. dozvole, ali bi bio red da se prestane sa tom praksom, zar ne?
Earthmoving":211ba507 je napisao(la):Hvala Miro
Ako eksproprijaciju plaća Srbija, a ne kineska EXIM banka onda je ona nezavisna od ugovora sa Kinezima i može da se radi nezavisno od EXIM banke i ugovora sa njom. Zar ne?
A sta cemo ako kinezi (projektanti) iz nekog razloga budu trazili da se na nekom delu retrasira put, kao sto je to slucaj od Obrenovca ka gradu?
Sent from my LG-D320 using Tapatalk