Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Videćemo Laki,ko je u pravu,videćemo. ..ali iskreno bih voleo da si ti....
 
Nista nije nemoguce ali I ja sam Lakijevog misljenja jer ovo I nije gradski projekat, a sem dela u Obrenovcu koji je deo Beograda, veci deo je u drugim gradovima (opstinama): Ub, Lajkovac, Ljig . Republika ipak mnogo vise gradi I izgradila je infrastrukture nego grad Beograd gde su rezultati katastrofalni. Svi vazni pravci koji treba se rade u gradu nisu pipnuti proteklih godina: Spoljna tangenta (most na Adi Huji-Mirjevo-Bulevar-autoput-Lasta-Trosarina), nastavak Unutrasnjeg prstena (ka Rakovici I Topciderski tunel-Autokomanda-Sumice-Bogoslovija), prosirenja: Juznog bulevara, Mekenzijeva-Zicka, Bulevara Kralja Aleksandra, Tosinog bunara ka centru Zemuna... I dok se saobracaj u republici ubrzava I poboljsava pustanjem novih deonica Koridora 10 I "11", u gradu je saobracaj sve gori, sporiji, sve vece guzve jer se novi putevi I bulevari ne grade niti prosiruju kako se nove zgrade I naselja grade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482262#p482262:16lzefyb je napisao(la):
laki72 » Uto Okt 03, 2017 6:03 pm[/url]":16lzefyb]To sto neko veruje da se otvaranje od Obrenovca do Ljiga odlaze zbog izbora u Beogradu.

Po toj logici, sobzirom da su ove godine bili predsednicki izbori, mogli su biti raspisani za januar, a otvaranje ljig-preljina se mogao odloziti za jos mesec do dva.
Pa ipak nisu to uradili, zar ne?
Cinjenica jeste da je vrh SNS-a retorikom u stalnoj kampanji (taktika presinga ;) ), ali je cinjenica i da smo mi (narod) postali preoptereceni politikom i da u svemu vidimo politiku i zavere politicke elite.
Brine me, zasto nam je tesko da prihvatimo da do kasnjenja dolazi zbog nekog objektivnog razloga, zbog izmene projekta, zbog nesposobnosti izvodjaca, nego u svemu vidimo politiku?




Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Pa nisam ja hteo da kažem da se otvaranje puta odlaže zbog izbora, nego obrnuto: da su izbori odloženi, jer put neće biti završen pre proleća.
Više je to bila šala. Daj bože da otvore u novembru, mada sam pesimista. Ne izgleda da ovo moze da se do kraja spakuje za nepunih dva meseca. Olakšavajuća okonost je što sam ja totalni laik. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482295#p482295:2ptfuwqk je napisao(la):
Earthmoving » Uto Okt 03, 2017 8:30 pm[/url]":2ptfuwqk]Nista nije nemoguce ali I ja sam Lakijevog misljenja jer ovo I nije gradski projekat, a sem dela u Obrenovcu koji je deo Beograda, veci deo je u drugim gradovima (opstinama): Ub, Lajkovac, Ljig . Republika ipak mnogo vise gradi I izgradila je infrastrukture nego grad Beograd gde su rezultati katastrofalni. Svi vazni pravci koji treba se rade u gradu nisu pipnuti proteklih godina: Spoljna tangenta (most na Adi Huji-Mirjevo-Bulevar-autoput-Lasta-Trosarina), nastavak Unutrasnjeg prstena (ka Rakovici I Topciderski tunel-Autokomanda-Sumice-Bogoslovija), prosirenja: Juznog bulevara, Mekenzijeva-Zicka, Bulevara Kralja Aleksandra, Tosinog bunara ka centru Zemuna... I dok se saobracaj u republici ubrzava I poboljsava pustanjem novih deonica Koridora 10 I "11", u gradu je saobracaj sve gori, sporiji, sve vece guzve jer se novi putevi I bulevari ne grade niti prosiruju kako se nove zgrade I naselja grade.

Ovo sve što si nabrojao košta kao jedna dobra deonica na koridoru 10 ili 11, a grad nema para jer je prezadužen. I država je prezadužena ali ima više prostora za nove kredite jer ima opravdanje. Autoput privlači investitore i razvija se cela zemlja pogotovo gradovi u neposrednoj blizini.
 
Uskoro će od Obrenovca do Čačka moći da se stigne za manje od sat vremena, za isto vreme kao sada s jednog na drugi kraj Beograda. To pokazuje koliko je Beograd pljačkan od strane, posebno svoje gradske, vlasti. On ima ubedljivo najmanji površinu puteva po glavi stanovnika u Srbiji. Čime je infrastrukturno u stvari najsiromašniji. Jer građanin Beograda putuje mučenjem mnogo duže na kraće relacije od svih ostalih u Srbiji. Jer ima preopterećeniju infrastrukturu, tj. više ih je vlast pljačkala i pare koje im je uzimala nije trošila na širenje putne mreže kako se broj stanovnika širio. U nekom selu imate slučaj da ispred nečije kuće sa četvoro ljudi ima recimo 30m2 javnog puta, a u Beogradu ispred zgrade sa 6 spratova i 100 ljudi ima možda malo više, recimo 60m2 puta. Stanovnik manjeg mesta ima znači 30m2 puta : 4 ljudi=7,5m2 puta po stanovniku, a stanovnik Beograda ima 60m2:100=0.5m2 puta po stanovniku. Zato su u Beogradu veće gužve nego u sredinama koje imaju više puta po glavi stanovnika. Da bi bilo pošteno pošto svaki stanovnik plaća porez državi, stanovnik Beograda bi u ovom slučaju trebao da ima 100 ljudi x 7.5m2 puta = 750m2 puta da bi imao istu količinu puta kao i stanovnik drugog mesta, jer oboje plaćaju poreze državi. Čak je porez po m2 u Beogradu i veći nego u manjem mestu. Sa toliko malom površinom po glavi stanovnika, Beograd je ubedljivo najviše pljačkan od strane vlasti, posebno svoje gradske vlasti koja treba da gradi nove i proširuje stare ulice po gradu, kao i da ne bude halapljiva da izdaje nekontrolisano dozvole i time preopterećuje postojeće javne površine. E zato će uskoro od Obrenovca do Čačka se stizati za manje od sat vremena, dok će se unutar Beograda sve duže i duže putovati, gužve će biti sve veće i veće.
 
Zemljo,apsolutno se slazem sa tobom,ali svi znamo da ce guzve uvek biti iz prostog razloga jer grad tolike velicine i broja stanovnika,i ljudima koji svaki dan bilo kojim povodom gravitiraju ka njemu,mora IMATI METRO.
Ali obojica znamo da cemo ga mi tesko docekati....nazalost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482377#p482377:9kce3b5q je napisao(la):
Earthmoving » Sre Okt 04, 2017 8:43 am[/url]":9kce3b5q]Uskoro će od Obrenovca do Čačka moći da se stigne za manje od sat vremena, za isto vreme kao sada s jednog na drugi kraj Beograda. To pokazuje koliko je Beograd pljačkan od strane, posebno svoje gradske, vlasti. On ima ubedljivo najmanji površinu puteva po glavi stanovnika u Srbiji. Čime je infrastrukturno u stvari najsiromašniji. Jer građanin Beograda putuje mučenjem mnogo duže na kraće relacije od svih ostalih u Srbiji. Jer ima preopterećeniju infrastrukturu, tj. više ih je vlast pljačkala i pare koje im je uzimala nije trošila na širenje putne mreže kako se broj stanovnika širio. U nekom selu imate slučaj da ispred nečije kuće sa četvoro ljudi ima recimo 30m2 javnog puta, a u Beogradu ispred zgrade sa 6 spratova i 100 ljudi ima možda malo više, recimo 60m2 puta. Stanovnik manjeg mesta ima znači 30m2 puta : 4 ljudi=7,5m2 puta po stanovniku, a stanovnik Beograda ima 60m2:100=0.5m2 puta po stanovniku. Zato su u Beogradu veće gužve nego u sredinama koje imaju više puta po glavi stanovnika. Da bi bilo pošteno pošto svaki stanovnik plaća porez državi, stanovnik Beograda bi u ovom slučaju trebao da ima 100 ljudi x 7.5m2 puta = 750m2 puta da bi imao istu količinu puta kao i stanovnik drugog mesta, jer oboje plaćaju poreze državi. Čak je porez po m2 u Beogradu i veći nego u manjem mestu. Sa toliko malom površinom po glavi stanovnika, Beograd je ubedljivo najviše pljačkan od strane vlasti, posebno svoje gradske vlasti koja treba da gradi nove i proširuje stare ulice po gradu, kao i da ne bude halapljiva da izdaje nekontrolisano dozvole i time preopterećuje postojeće javne površine. E zato će uskoro od Obrenovca do Čačka se stizati za manje od sat vremena, dok će se unutar Beograda sve duže i duže putovati, gužve će biti sve veće i veće.

Sve ovo super sto si napisao, a zasto onda svi jurimo u Beograd?
Sto se ne preselis u neki manji grad gde bi imao svojih 7,5m2?

Sto se nisu gradile bolnice, fakulteti, stadioni, bioskopi, hale, poslovne zgrade i tako dalje u drugim gradovima?
Sto se nije Beograd na vodi gradio u Obrenovcu pa bio Obrenovac na vodi?

Zato sto je davno receno Srbija radi Beograd se gradi.

A to sto kazes da je Beograd pljackan, veruj mi nije samo Beograd pljackan, a mnogo se vise gradi Beograd nego sto se grade drugi gradovi, a znam dosta slucajeva gde su firme iz manjih gradova pa i stanovnici tih gradova donirale srestva za obnovu dom zdravlja, bolnica i tako dalje, posto za te manje gradove nije bilo para od drzave a na sve to uredno placaju porez i ostala piiip drzavi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482387#p482387:w4ng9ycp je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Okt 04, 2017 9:31 am[/url]":w4ng9ycp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482377#p482377:w4ng9ycp je napisao(la):
Earthmoving » Sre Okt 04, 2017 8:43 am[/url]":w4ng9ycp]Uskoro će od Obrenovca do Čačka moći da se stigne za manje od sat vremena, za isto vreme kao sada s jednog na drugi kraj Beograda. To pokazuje koliko je Beograd pljačkan od strane, posebno svoje gradske, vlasti. On ima ubedljivo najmanji površinu puteva po glavi stanovnika u Srbiji. Čime je infrastrukturno u stvari najsiromašniji. Jer građanin Beograda putuje mučenjem mnogo duže na kraće relacije od svih ostalih u Srbiji. Jer ima preopterećeniju infrastrukturu, tj. više ih je vlast pljačkala i pare koje im je uzimala nije trošila na širenje putne mreže kako se broj stanovnika širio. U nekom selu imate slučaj da ispred nečije kuće sa četvoro ljudi ima recimo 30m2 javnog puta, a u Beogradu ispred zgrade sa 6 spratova i 100 ljudi ima možda malo više, recimo 60m2 puta. Stanovnik manjeg mesta ima znači 30m2 puta : 4 ljudi=7,5m2 puta po stanovniku, a stanovnik Beograda ima 60m2:100=0.5m2 puta po stanovniku. Zato su u Beogradu veće gužve nego u sredinama koje imaju više puta po glavi stanovnika. Da bi bilo pošteno pošto svaki stanovnik plaća porez državi, stanovnik Beograda bi u ovom slučaju trebao da ima 100 ljudi x 7.5m2 puta = 750m2 puta da bi imao istu količinu puta kao i stanovnik drugog mesta, jer oboje plaćaju poreze državi. Čak je porez po m2 u Beogradu i veći nego u manjem mestu. Sa toliko malom površinom po glavi stanovnika, Beograd je ubedljivo najviše pljačkan od strane vlasti, posebno svoje gradske vlasti koja treba da gradi nove i proširuje stare ulice po gradu, kao i da ne bude halapljiva da izdaje nekontrolisano dozvole i time preopterećuje postojeće javne površine. E zato će uskoro od Obrenovca do Čačka se stizati za manje od sat vremena, dok će se unutar Beograda sve duže i duže putovati, gužve će biti sve veće i veće.

Sve ovo super sto si napisao, a zasto onda svi jurimo u Beograd?
Sto se ne preselis u neki manji grad gde bi imao svojih 7,5m2?

Sto se nisu gradile bolnice, fakulteti, stadioni, bioskopi, hale, poslovne zgrade i tako dalje u drugim gradovima?
Sto se nije Beograd na vodi gradio u Obrenovcu pa bio Obrenovac na vodi?

Zato sto je davno receno Srbija radi Beograd se gradi.

A to sto kazes da je Beograd pljackan, veruj mi nije samo Beograd pljackan, a mnogo se vise gradi Beograd nego sto se grade drugi gradovi, a znam dosta slucajeva gde su firme iz manjih gradova pa i stanovnici tih gradova donirale srestva za obnovu dom zdravlja, bolnica i tako dalje, posto za te manje gradove nije bilo para od drzave a na sve to uredno placaju porez i ostala piiip drzavi.


Idemo redom,

Evo ja sam u malom gradu,ali NAZALOST pripadamo gradu Beogradu....

Fakultete imas u svakom gradu,svakom gradicu,svakom selu ,nazalost.... :grand: /quote]

Kolubara radi,Beograd se gradi...je originalna verzija,sada znas sto sam u prvom pasusu napisao NAZALOST.... :sesir:

Obrenovac je pre 3 godine bio kako ti kazes "Obrenovac na vodi",ali su Cucko i ekipa toliko nesposobni da nisu uspeli to da sacuvaju... :D :) :lol:

Malo sam se salio,nadam se da neces zameriti,pogotovo da se nece Obrenovcani naljutiti zbog crnog humora.....
 
Brat od mog dede je na sahrani mog dede rekao jednu zanimljivu stvar: "svi ste trčali u gradove, završavali neke škole i fakultete, ja jedini koji ostadoh na selu ostadoh živ, a vi svi pre mene umreste" ;)
Ja i mislim Srđane da ljudi ne treba da jure u Beograd. Sem ako ne žele da provedu pola života u prevozu i gužvama ;) Zato ovo i pišem da bi pokazao nedostatke Beograda i kakav život čeka nekoga ko dođe, a ko je na televiziji video neke njegove slike i stekao pogrešan utisak. Ok, nek Klinički centar bude u Beogradu jer ima najveću koncentraciju ljudi i nek ovome iz Čačka treba sat i po vremena autoputem da dođe do njega. Ovom iz Beograda će trebati sa ovakvim gužvama možda malo manje, pola sata-sat. Fakluteti sad kad postoji internet u svakom malom mestu treba da se uče preko njega, informacije mogu da putuju i internetom, ne mora da bude fizički u slušaonici. Preko interneta se danas može mnogo više naučiti nego u standardnim školama, pa nema više razloga da ljudi napuštaju svoja mesta i da se Srbija prazni ka Beogradu. Bioskopi su već pomalo prevaziđena stvar. Hale mogu biti pored autoputa i duž "Koridora 11", za sat vremena su u Beogradu, nema neke velike razlike. Za poslovne zgrade ne bi zavideo Beogradu ;) U tim uštogljenim zgradama i stranim firmama su uglavnom jako loši međuljudski odnosi, zaposleni su pod velikim stresom. U manjem mestu su obe stvari bolje i prirodnije. Što se tiče plata, one su u proseku veće u Beogradu. Ali troškovi su isto veći, Beograđani koji žive u zgradama su u stalnoj brizi šta će sutra jesti jer imaju stan a ne baštu iz koje mogu ubrati hranu. Često im je i grejanje i drugi troškovi nametnuti, pa se ne mogu skinuti sa centralnog grejanja nego mora da plati 9.000 dinara mesečno bio živ ili mrtav. Karata prevoza za 4 stanice, 600 metara - 90 dinara. Svu hranu skuplje kupuješ...
Ja i jesam za razvoj mreže autoputeva kako bi se građani Srbije raširili po zemlji. Jer ako imaš autoputeve, možeš živeti i 100km od Beograda mirno i lepo, sa internetom, solarnim panelom za svoju struju i sutra punjenje elektrokola... a u gradu možeš biti za sat vremena, završiti posao i vratiti se vrlo brzo kući. Meni je to idelan način života. Masa poslova se danas može završavati preko interneta, ne moraš biti fizički prisutan na poslu kao pre... Sve ovo bi doprinelo jednom drugačijem kvalitetu života građana Srbije, a nadam se da bi se u krajnjoj meri to odrazilo i na repopulaciju nekih delova zemlje, na razvoj ruralnih sredina, turizma, imanje više dece nego u gradovima. Još ako za 5 godina u prometu uglavnom budu elektrokola za koju će svako sa solarnim panelom moći sam proizvoditi sebi struju, voziti se na svoju struju umesto na gorivo, smanjiti svoje druge mesečne troškove (a možda i zaraditi nešto ako preko toga ima mogućnost da preko toga struju proda EPS-u), to će biti jedan sasvim novi kvalitet života. Od toga i izgradnje mreže autoputeva će koristi imati i građani ruralnih sredina i građani Beograda. To je jedan od glavnih razloga zašto toliko navijam i za ovaj autoput, i za druge koji se najavljuju, jer to jako važan deo te priče.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482387#p482387:1rv0qic8 je napisao(la):
srdjanprpa » 04 Oct 2017 08:31 am[/url]":1rv0qic8]

Zato sto je davno receno Srbija radi Beograd se gradi.

Ja сам то први пут чуо код Шиптара: "Трепча ради Београд се гради"
Ако према Београду имаш исти однос као шиптарски ментално-духовни склоп, онда наздравље.... :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482401#p482401:2qpzc4ar je napisao(la):
Veliki Vracar » Sre Okt 04, 2017 10:19 am[/url]":2qpzc4ar]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482387#p482387:2qpzc4ar je napisao(la):
srdjanprpa » 04 Oct 2017 08:31 am[/url]":2qpzc4ar]

Zato sto je davno receno Srbija radi Beograd se gradi.

Ja сам то први пут чуо код Шиптара: "Трепча ради Београд се гради"
Ако према Београду имаш исти однос као шиптарски ментално-духовни склоп, онда наздравље.... :roll:
Neprimereno poredjenje....Svi znaju koliko je Kolubara zaradivala ,a koliko Trepca,nemerljivo...
Zna se i koliko danas znaci Kolubara,zna se da je najvaznija Sprska firma. Zna se i da je struja koju ti sada koristis za pisanje po forumu 68% proizvedena od Kolubarskog uglja,mukom rudara.Zna se da je ove godine Kolubara dala 20miliona tona uglja...itd...
JA ne mislim lose Bgdu,naprotiv,samo bih citirao Canka" Di su nasi novci"....
 
Kako bre rudnik moze da bude najbitnija firma :D Najbitnije firme u Srbiji poput ILR-a ili IMT-a ili Prve Petoletke ili Energoprojekta su ili unistene ili svedene na meru koja nije dostojna tih firmi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482417#p482417:25438bqr je napisao(la):
Orfanelin » Sre Okt 04, 2017 11:01 am[/url]":25438bqr]Kako bre rudnik moze da bude najbitnija firma :D Najbitnije firme u Srbiji poput ILR-a ili IMT-a ili Prve Petoletke ili Energoprojekta su ili unistene ili svedene na meru koja nije dostojna tih firmi.
Prosto,ako stane Kolubara staje i Srbija....bez struje ,nema nicega....tesko da ces smesna pitanja postavljati po forumu bez struje...

Ne zaboravi da je i Milosevic pao kada je Kolubara stala...a ne dok su Vracarci ili radnici IMT-a udarali u serpe i setali cizmice po Knezu....
 
A onda bi Čanka mogli Nemci da pitaju "di su naše njive, kuće, fabrike... aha, ti sediš na njima, aj se sad iseli da se mi vratimo na svoje, lako ti je praviti se bogat sa onim što si nama oteo" ;) Ako su Srbi to osvojili od Nemaca i drugih, onda su sada ti resursi vlasništvo Srba, a ne Čanka. On može da se vrati u Liku ili da ode iz Srbije ako mu se ne sviđaju ovi čija je to danas zemlja. Čak štaviše, divim se Srbima što ga do sad nisu proterali sa svoje zemlje. U prevodu : ko radi protiv zajednice u kojoj živi, treba biti izopšten od strane te zajednice kako bi se očuvala od takvih i njihovih destruktivnih namera po samu tu zajednicu.
Ali da ne idem previše u off. Nije Beograd tako loš, evo pogledajte južni i istočni krak Koridora 10, oko 250-300km sa veoma skupom Sićevačkom i Grdeličkom klisurom (zajedno oko 40km x 15 mil evra = 600 mil evra samo te dve kratke deonice, a gde je ostatak od 200-250km), znači košta preko 1 milijardu evra. Pošto kažu da Beograd puni 40% srpskog budžeta to znači da će oni platiti 400 miliona evra, za nešto što im je 250-300km daleko i što relativno slabo koriste, dok će cela južna Srbija na čijoj je to teritoriji platiti možda 20tak %, tj oko 200 miliona evra. Znači Beograd će platiti njima veći deo autoputa. Da ne ulazim u to što im Beograđani subvencionišu masu novih fabrika zadnjih godina, par hiljada evra po radnom mestu, a da u sam Beograd od 1.5-2 miliona stanovnika nije dovedena 1 ili 2 fabrike.
Isto i za ovaj "Koridor 11", Beograđani će platiti najveći deo kredita. Time će se Beograd ipak delimično odužiti svojim opštinama Obrenovcu i Lazarevcu za struju koju proizvode, a i pokloniti svojim delom novca, nešto novo drugim opštinama i gradovima: Ubu, Ljigu, Čačku, Požegi, Užicu, Ivanjici, Novom Pazaru... Ali da se razumemo, ja i mislim da tako treba jer je masa ljudi koji žive u Beogradu iz tih krajeva, ti krajevi su ih iškolovali, dali Beogradu ljudski resurs, pa je pošteno da se nešto zauzvrat i vrati :) To trebaju da imaju na umu i ljudi koji napadaju Beograd ali i ljudi iz Beograda koji ne žele da se ovaj autoput njihovim parama gradi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482420#p482420:1sv5v4hh je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sre Okt 04, 2017 10:12 am[/url]":1sv5v4hh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482417#p482417:1sv5v4hh je napisao(la):
Orfanelin » Sre Okt 04, 2017 11:01 am[/url]":1sv5v4hh]Kako bre rudnik moze da bude najbitnija firma :D Najbitnije firme u Srbiji poput ILR-a ili IMT-a ili Prve Petoletke ili Energoprojekta su ili unistene ili svedene na meru koja nije dostojna tih firmi.
Prosto,ako stane Kolubara staje i Srbija....bez struje ,nema nicega....tesko da ces smesna pitanja postavljati po forumu bez struje...

Ne zaboravi da je i Milosevic pao kada je Kolubara stala...a ne dok su Vracarci ili radnici IMT-a udarali u serpe i setali cizmice po Knezu....
Kakve su to price covece :laugh:
Srbija proizvodi 30% struje samo od hidroelektrana. Struja moze da se uvozi. Mogu da se naprave elektrane na gas. Mogu da se povecaju kapaciteti hidroelektrana. Mogu da se otvore drugi/manji rudnici uglja. Nije da uglja ima samo u Kolubari. Pa funkcionise Krim sa 2.2 miliona stanovnika cak i pored cinjenice da im je Ukrajina potpuno ukinula snabdevanje el. energijom.
A Milosevic je pao usled hiljadu dogadjanja a ponajvise usled sankcija, rata i bede u celokupnom drustvu.
Izjava ti je banalna do nivoa da sledece sto mozes da kazes je EMS najbitnija firma u Srbiji jer da nije njih dzaba bi Kolubari bilo sto je iskopala tone i tone uglja kada ne moze proizvedenu struju da transportuje do domacinstava.
Ne postoji nijedna drzava na svetu a da je iole civilizovana u kojoj su rudnici najbitnije firme. Rudnici su bitni i bitno je njihovo stabilno funkcionisanje ali nikako nisu najbitniji, cak su i sekundarne bitnosti.

A i ja koristim struju sa Perucca, tako da :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482428#p482428:nbzezea0 je napisao(la):
Orfanelin » Sre Okt 04, 2017 11:30 am[/url]":nbzezea0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482420#p482420:nbzezea0 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sre Okt 04, 2017 10:12 am[/url]":nbzezea0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482417#p482417:nbzezea0 je napisao(la):
Orfanelin » Sre Okt 04, 2017 11:01 am[/url]":nbzezea0]Kako bre rudnik moze da bude najbitnija firma :D Najbitnije firme u Srbiji poput ILR-a ili IMT-a ili Prve Petoletke ili Energoprojekta su ili unistene ili svedene na meru koja nije dostojna tih firmi.
Prosto,ako stane Kolubara staje i Srbija....bez struje ,nema nicega....tesko da ces smesna pitanja postavljati po forumu bez struje...

Ne zaboravi da je i Milosevic pao kada je Kolubara stala...a ne dok su Vracarci ili radnici IMT-a udarali u serpe i setali cizmice po Knezu....
Kakve su to price covece :laugh:
Srbija proizvodi 30% struje samo od hidroelektrana. Struja moze da se uvozi. Mogu da se naprave elektrane na gas. Mogu da se povecaju kapaciteti hidroelektrana. Mogu da se otvore drugi/manji rudnici uglja. Nije da uglja ima samo u Kolubari. Pa funkcionise Krim sa 2.2 miliona stanovnika cak i pored cinjenice da im je Ukrajina potpuno ukinula snabdevanje el. energijom.
A Milosevic je pao usled hiljadu dogadjanja a ponajvise usled sankcija, rata i bede u celokupnom drustvu.
Izjava ti je banalna do nivoa da sledece sto mozes da kazes je EMS najbitnija firma u Srbiji jer da nije njih dzaba bi Kolubari bilo sto je iskopala tone i tone uglja kada ne moze proizvedenu struju da transportuje do domacinstava.
Ne postoji nijedna drzava na svetu a da je iole civilizovana u kojoj su rudnici najbitnije firme. Rudnici su bitni i bitno je njihovo stabilno funkcionisanje ali nikako nisu najbitniji, cak su i sekundarne bitnosti.

A i ja koristim struju sa Perucca, tako da :violina:
Ne shvatas,lupetas....nema veze,zatvaramo temu....

Sve najbolje.... :sesir:
 
Ово што је рекао Нико је потпуно тачно!
Од угља из Колубаре се производи више од половине електричне енергије у Србији дакле преко 50%. Хидроелектрене код нас су смешне са својим уделом у производњи у поређењу са енергијом добијеном из руда. Тако да можемо слободно да кажемо да је Колубара најзначајније предузеће у Србији па четири-пет места празно па онда може неко други.
 
Mozete (mozemo) mi da kazemo sta god ocemo, verbalni delikt jecodavno ukinut, a iznosenje neistine su postale uobicajene.

Samo bih vas pitao, 2014. godine kada su kopovi bili mesecima potopljeni, dal su termoelektrane NT a i b, prestale sa radom?
Hvala!

Ovim sto sam napisao ne negiram vaznost kopova, mada je jako smesan izraz JADNI RUDARI, jer ovde govorimo o povrsinskom kopu, a ne o jami.
To sto ste iz tog kraja ili vam neko radi u kopovima ne bi smelo da vam zamuti poglede.

I da.
Lepo vam Vracar napisa
"Trpca radi, Beograd se gradi"
To je parola koju su siptari plasirali u svom separatistickom maniru.
Ako vam je takva, samo prilagodjena vasem kraju parolaprihvatljiva i cini vam se ispravnom, onda ja nemam potrebu vise da komuniciram na tu temu.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482451#p482451:th3khcd8 je napisao(la):
xxx » Sre Okt 04, 2017 11:34 am[/url]":th3khcd8]Ово што је рекао Нико је потпуно тачно!
Од угља из Колубаре се производи више од половине електричне енергије у Србији дакле преко 50%. Хидроелектрене код нас су смешне са својим уделом у производњи у поређењу са енергијом добијеном из руда. Тако да можемо слободно да кажемо да је Колубара најзначајније предузеће у Србији па четири-пет места празно па онда може неко други.
Znaci Djerdap i Perucac su smesni sa svojih 30% a ugalj iz Kolubare (koji moze da bude nadomesten) je najbitniji u Srbiji sa 50%. Prava prica. :mrgreen:
Jedan rudnik najbitnije preduzece u drzave. E svasta ljudi nece reci. Kad imas plate 2-3 puta vece nego ostali lako pocnes da tripujes bitnost.

Treba pogledati ove linkove. Mozda vam otvore oci :D

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c ... ty_imports
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c ... production
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c ... ty_exports
 
Jako mi se dopada ovaj forum ali s vremena na vreme nalete dosadni postovi kao par zadnjih. Ljudi imajte obzira!
 
@off

Рођен сам у Београду нити имам кога у том крају нити сам кад био у Колубари.
Копови јесу били поплављени, ТЕНТу су допремане резерве угља a после десет дана је поново почела експлоатација, јаме су пуштане у рад како је вода испумпавана док се производња пребацила на друга поља или је била делимична.

Нисам присталица производње из необновљивих извора енергије али у Србији је таква ситуација и Колубира нажалост јесте најбитнија колико год се ви "триповали".

@тема

Надам се да на Коридору 11 који иде тик уз реку Колубару неће бити проблема када река поново набуја и да ће Кинези то урадити како треба.

Што се тиче рокова милсим да је реалан рок за ову деоницу мај 2018 године одоносно око 7 месеци.
Поређења ради погледајте како је изгледала деоница Диђи-Прељина 11 месеци пре отварања.
https://www.youtube.com/watch?v=YBhFsi7vROs
 
Sećam se proleća 2006-e su bile velike poplave u tom kraju. Cela dolina između Lajkovca i Ljiga je bila potopljena jer se reka Ljig u proleće izlila usled naglog topljenja velikih količina snega sa okolnih brda. Pitam se, kada se to sledeći put desi, da li će autoput biti dovoljno iznad tih voda da ne bude potopljen jer je tu on prilično nisko, podignut je malo nasipima od zemlje ali ne znam dal bi ga i pored toga prekrile tadašnje poplave. Bukvalno cela dolina između Ibarske i brda sa suprotne strane doline je bila pod vodom.
 
Earth, pa nije voda bila duboka 3-4m?
A verujem da je autoput nasut toliko

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh