Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

E drugari, sta mislite, da li je moguce da se jedna cev tunela pusti u februaru a druga tek kasnije. Prelazak svih vozila u jednu traku bi izazvao vrlo malo usporenje u odnosu na obilazak kroz grad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481100#p481100:5gkddv4l je napisao(la):
biciklista » 28 Sep 2017 11:17 am[/url]":5gkddv4l]Na ovom primeru se vidi kakva smo kanta od drzave. Gospodo uskoro ce 2018. Proslo je skoro 20 god od promene sistema. Da smo bili pametni i sve dogovorili sa Kinezima jos 2004 gde bi nam kraj bio. Za ovih 10 godina bi sigurno prihodovali ogroman novac od putarina itd. Izdajnici iz Ds su samo gledali kako da se ugrade i prodje u svadji 12 godina njihovih.

Кинези 2004. нису финансирали инфраструктуру у Европи, можда су се тек припремали за поход на Африку, а, правде ради, мора се рећи да су их управо "издајници из ДС" увели у ту причу на Старом континенту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481100#p481100:214zddbw je napisao(la):
biciklista » Čet Sep 28, 2017 12:17 pm[/url]":214zddbw]Na ovom primeru se vidi kakva smo kanta od drzave. Gospodo uskoro ce 2018. Proslo je skoro 20 god od promene sistema. Da smo bili pametni i sve dogovorili sa Kinezima jos 2004 gde bi nam kraj bio. Za ovih 10 godina bi sigurno prihodovali ogroman novac od putarina itd. Izdajnici iz Ds su samo gledali kako da se ugrade i prodje u svadji 12 godina njihovih. Ovi sada su ista bag** ali kapiraju da ce im to doneti poene politicke i zato pritiskaju i zavrsice to.
Da li ste primetili da Kinezi svima daju grejs period od 6 godina
I Crnogorcima i u Bosni i vrv u Bugarskoj , samo nas njihove velike prijatelje deru po usima. Bljak.
Ma mi smo strucnjaci uvek bili u istoriji da ne postujemo vreme, zivot, ljudske zrtve i uopste nemamo nikakav plan. Zato i ubrzano propadamo. Svojim zaslugama.

ne znam koliko imas godina, ali tada su se resavali drugi problemi. Norveska je slala benzin kamionima za Srbiju.

Posle višegodišnjih pregovora sa stranim komercijalnim bankama (2002–2004), potpisan je 7. jula 2004. godine okvirni sporazum sa poveriocima Londonskog kluba – „Memorandum o razumevanju o restrukturiranju duga po NFA i TDFA između Republike Srbije i Međunarodnog koordinacionog komiteta“, koji predviđa otpis od oko 62% duga i otplatu u periodu od 20 godina sa 5 godina počeka.

Usaglašeni zapisnik o konsolidaciji duga SR Jugoslavije prema poveriocima Pariskog kluba potpisan je u Parizu u decembru 2001. godine. Na osnovu tog dokumenta, pristupilo se bilateralnim pregovorima sa državama članicama Pariskog kluba pojedinačno, što je rezultiralo potpisivanjem sporazuma sa 17 zemalja (Danskom, Švedskom, Španijom, Holandijom, Austrijom, Nemačkom, Kanadom, Norveškom, Belgijom, Francuskom, Velikom Britanijom, Švajcarskom, SAD, Ruskom Federacijom, Finskom, Japanom i Italijom).

Prva faza otpisa duga u visini od 51% realizovana je 2002. godine

A sto se tice grejs period, to nije nikakav signal kvaliteta kredita, naprotiv.

Grejs period uvećava mesečnu ratu, jer se u kraćem vremenskom periodu otplaćuje dug, nego što bi se otplaćivao u slučaju bez grejs-a. Grejs period ne poskupljuje, već samo skraćuje period otplate glavnog duga.
 
Kod Uba u smeru Obrenovca. Nije bas kako mi je onaj drugar juce rekao, ovde jos nije asfaltirano. Ali deluje da fino ide, da ima radnika, da stavljaju bandere I da je asfaltiranje blizu.
Imam jos slika ali velike su rezolucije pa cu morati da ih smanjim I stavim kad budem pri kompu.
 
Jutros je AMSS objavio da se nekoliko regionalnih puteva u Ubu i okolini danas zatvara ili preusmerava na alternativne trase, zbog radova na A2

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
B92: Ministarka nenajavljena: Put ne mogu da prepoznam http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1308593

Ministarka reče da je asfaltirano 22km (od ukupno 26km) na deonici Obrenovac-Ub. Pre neki dan ovde na forumu Earthmoving reče da mu je drugar rekao da su prešli asfaltom (nekim od slojeva) samo jednu traku. Ko ovde ne govori istinu, da ne kažem - laže?
 
Ja bi voleo da ja lažem :D Tj taj moj drugar što je išao da servisira mašine Shangdongu. I da stvarno fale jos samo 4km da se asfaltiraju. Ali pre bih rekao da je 22km jedne trake asfaltirano.
Inače, on je čak dva sata čekao da grejder završi posao da bi mogao da mu odradi redovan servis, što znači da su mašine baš zauzete. Kada ima tolko posla onda je problem da se isključe iz rada čak I samo sat-dva da se uradi servis. Ali kako je prosao celu deonicu, utisak mu jeste da baš intenzivno I sa puno mašina rade. Tu bi se slozio sa ministarkom.
 
S obzirom da je ovo presmesna deonica puta za jednu ozbiljnu firmu, ako su stvarno dobro zapeli nema zime kad god da ga zavrse. U poredjenju sa obilaznicom, Ostruznicom pa i K10 zakasnjenje ce se meriti stopericom.
 
Zemljani baš ovi iz evrope što daju kredite insistiraju na fer borbu za posao izgradnje AP. Da se ide direktnom nagodbom popalile bi se sve crvene lampice u Briselu jer znaju čemu smo skloni i kakvim muvačinama.
Cepkanje AP u lot-ovima je sigurno da ako neki izvođač propadne i slično da je daleko manja šteta na 22 km nego na 320 km.

Što se tiče saobraćaja istočnim krakom van sezona odmora i praznika verovatno inicijativu preuzima teretni saobraćaj. Završetkom cele deonice biće tamo više saobraćaja. I naravno ako dignu ograničenje na 130 eto još više vozila.

E da pohvale za drugara, Zemljani.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481207#p481207:217l5ne7 je napisao(la):
Earthmoving » Čet Sep 28, 2017 7:27 pm[/url]":217l5ne7]Ja bi voleo da ja lažem :D Tj taj moj drugar što je išao da servisira mašine Shangdongu. I da stvarno fale jos samo 4km da se asfaltiraju. Ali pre bih rekao da je 22km jedne trake asfaltirano.
Inače, on je čak dva sata čekao da grejder završi posao da bi mogao da mu odradi redovan servis, što znači da su mašine baš zauzete. Kada ima tolko posla onda je problem da se isključe iz rada čak I samo sat-dva da se uradi servis. Ali kako je prosao celu deonicu, utisak mu jeste da baš intenzivno I sa puno mašina rade. Tu bi se slozio sa ministarkom.

I ja bih voleo da ti lažeš :). Ali svi mi znamo šta je istina. I ja verujem da je mislila na 22km jedne trake, i ako bi je neko od novinara pritisnuo ona bi imala prostora da se izvadi.

Neko je dao predlog da se npr. u februaru pusti jedna cev tunela Brancic. Ja to ne bih radio, ako bi druga cev bila gotova za manje od pola godine posle prve. Sačekao bih sve.
 
Hvala Žiko. Sve sto si rekao za tendere bi trebalo da je tako ali, sto bi reko Bora "teoretski ljubav lepo zvuci, malcice je drukcije u praksi". Moje iskustvo sa tenderima je takvo da su skoro sve javne nabavke mašina unapred nameštene. Tipa masina treba da bude visoka od 2169 do 2170mm, da ima od 130 do 131 kW I taj fazon. Ali svako moze da ucestvuje :D I iznenadio bi se da su najvecim delom namestene za proizvodjace tih finih zemalja koje su kao protiv korupcije. Slicno I kod Zapadnih tendera na Koridoru 10, od npr 10 lotova - 10 su dobijale njihove firme. A tender takav da nase kao to ne mogu da urade. A onda svima budu podizvodjaci I zavrse glavni deo posla. Pa kako to ne mogu a mogu ;) Meni je mnogo posteniji ovaj kinesko-azerski metod: ja dajem pare, ja biram svog izvodjaca. Kad je stani-pani, onda kineki ambasador pise I ovi slusaju, znaci izvodjac slusa svoju zemlju. A na Koridoru 10 smo imali da banke odredjuju sve uslove, mi ne mozemo nista, izvodjaci nikog ne slusaju, onda se raskidaju ugovori, gube godine, opet se izabere neka firma macka u dzaku za koju ni jedna drzava ne garantuje. A ovde lepo kineski ambasador zovne predsednika Shangdonga ili CRBC-a, ili azerbejdzanski zovne Azvirt I stvar resena za 5 minuta. Uostalom vidimo u praksi kolko koja deonica kasni. I ovo stvoreno nepoverenje kad neko sad kaze da se dobro radi I da ce nesto biti zavrseno na rok ili sa malim kasnjenjem, ljudi ne veruju jer su videli ta razvlacenja na Koridoru 10 od 10 godina za deonicu od npr 10km. Ja sam zaista utiska da se zadnjih par meseci I na K10 I na "K11" dobro radi iako to posle svega toga deluje naivno da se kaze.
 
Ja ipak mislim da problem nije u tim zapadnim firmama, nego u nama. Kako te firme na zapadu ne kasne sa radovima? Kod nas se projetki rade od oka, ne izlazi se na teren da se vidi stvarno stanje ili da urade ispitivanje terena tj. geoloskog sastava na primer.

Nase firme nisu u stanju ni da asfaltiraju ulicu kako treba.
 
Petlja Ub juče. Prva slika je u smeru ka Obrenovcu, a druga ka Lajkovcu. Na prvoj slici još nije asfaltirano, na drugoj tamo malo dalje jeste. Morao sam da smanjim rezoluciju, pa se ne vidi ali na prvoj slici je u daljini bilo dosta radnika i masina. Zanimljivo je da iako na mapi to izgleda ravno, na prvoj slici se vidi da ova deonica ima i mostova, useka i nasipa zemlje, nije baš sve ravno kako sam zamišljao.
 
Ko kaže da nije dobro što ministarka obilazi ove radove, kako bi drukčije imali ove snimke ;) Plus Bobcha.
Sem ranijeg utiska da sad zaista ima dosta radnika i mašina, meni su zapale za oko još dve stvari
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481287#p481287:196tfgpr je napisao(la):
Earthmoving » Pet Sep 29, 2017 8:36 am[/url]":196tfgpr]
Zanimljivo je da iako na mapi to izgleda ravno, na prvoj slici se vidi da ova deonica ima i mostova, useka i nasipa zemlje, nije baš sve ravno kako sam zamišljao.

Zapadna Srbija i Šumadija su brdoviti krajevi, uopšte nisu naivni za gradnju. Treba dosta nasipa, potpornih zidova, malih mostova. Gledam koliki su oni nasipi, par metara debeli, treba vreme da se to pravilno i postepeno uvalja. Najgore je kad na malom prostoru imate svašta od radova, ne možete da se zaukćete što bi rekao Čkalja.
 
Azvirt radi na poslovima asfaltiranja, rade i popravku mašina i druge poslove, znam pošto njihova baza i radionica u Takovu i dalje radi pa iz priče sa par radnika.
 
Azvirt je tu jer treba sa Kinezima da radi obilaznicu oko Beograda. Čeka se formiranje konzorcijuma i dozvola iz Pekinga pa se zato nešto odužilo sa obilaznicom, nikako da krene. Verovatno je kvaka u kreditu u juanima pošto se prvi put uzima takav kredit.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480796#p480796:2gi4bcpn je napisao(la):
AleksandarGrf » 27 Sep 2017, 14:51[/url]":2gi4bcpn]
Problem sa ulegnucima je javasluk izvodjaca i nadzora. Nasip se izvodi u slojevima uz zbijanje i kontrolu. Ako bilo koji sloj ne odgovara mora da se uradi opet. Nasi u manjku vremena, zelje i para cesto to ne postuju, naravno da je brze raditi u velikim slojevima koji kontrolu ne mogu da prodju ni pod razno.
evo šta mi reče čovek koji radi na bageru između Obrenovca i Uba "oni bi trebali da stavljaju betonsku stabilizaciju kao poslednji sloj pre asfaltiranja a oni stavljaju rizlu... kad sam ga pitao šta mu dođe to "betonska stabilizacija" kaže kao ravnajući sloj kad se radi kuća...eto i meni kao laiku je jasno kako ovde nadzor ne radi svoj posao...
 
Pogresno ti je rekao. Cementna stabilizacija moze ali ne mora biti deo konstrukcije, zavisi od slucaja do slucaja.
 
Moze li neko da objasni to oko Cementne stabilizacije? Gde ide a gde ne ide? Kakva je razlika u putevima sa ili bez CS?
 
Kompletna kolovozna konstrukcija treba da ima odredjenu cvrstocu. Cementna stabilizacija je cvrsca od obicnog agregata a skuplja po jedinici mere. Koriscenjem iste moze se postici tanja konstrukcija. Zavisno od svih drugih elemenata se projektuje ili ne projektuje. Znaci nije ni bolje ni losije raditi sa odnosno bez stabilizacije nego od slucaja do slucaja. Na ovakvim projektima se cesto koristi jer je zahtevana cvrstoca velika pa bez stabilizacije cela konstrukcija ima veliku debljinu, ali daleko od toga da je obavezno.
 
Vrh