spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.447
- Pohvaljen
- 17.592
Da li se zna koliko ove nove deonice sa A2 povecavaju ukupan profit u mrezi autoputeva Srbije?
Po mom skromnom mišljenju, prihodi od 100km autoputa od Obrenovca do Čačka će činiti oko 10% prihoda celog Koridora 10. Prihodi na Koridoru 10 bi u ovoj godini mogli biti oko 200 miliona evra (prošle je čini mi se bilo oko 160 miliona ali su u međuvremenu otvorene neke nove deonice i naplatne rampe, a i povećao se promet). Koliki će promet biti na Koridoru 10 kad se završi preostalih 50-60km na istočnom i južnom kraku, i kad se puste sve naplatne rampe, ne znam. E sad, pošto će ceo Koridor 10 kad se završi biti dugačak u Srbiji oko 800km, a pošto je dužina Obrenovac-Čačak na "Koridoru 11" koji če uskoro biti u funkciji, oko 100km, tj. 1/8 i pošto je je K10 u proseku nešto prometniji od K11, dolazim do procene da će prihodi biti "Koridora 11" biti oko 1/10, tj. 10% prihoda Koridora 10. Kolko će to u evrima biti sledeće godine ne znam jer će se put tek razrađivati a i nije jasno kada će biti otvorene sve naplatne rapme za prikupljanje prihoda ali da kažemo da bi one tamo sledeće, 2019-e godine prihodi od Obrenovca do Čačka mogli biti oko 20 miliona evra. Ali ovo je samo orjentirno, a naravno da će prihodi biti gore dole koji milion evra. Sa uzlaznim trnedom, tj. da će se prihodi na "Koridoru 11" lagano godinama povećavati što zbog razvoja prometa, što zbog gradnje i puštanja novih deonica. Kada bude dugačak finalnih 270km od Beograda do granice sa Crnom Gorom, mogao bi prihodovati od putarina po sadašnjim parametrima oko 40-50 miliona evra godišnje. Ako se produži do Vršca i više naravno. Ali to su samo direktni prihodi od putarina, a sigurno da će biti bar još tolko indirektnih prihoda krajeva kroz koje će autoput proći.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480682#p480682:29757dcs je napisao(la):spatiotecte » Sre Sep 27, 2017 11:09 am[/url]":29757dcs]Da li se zna koliko ove nove deonice sa A2 povecavaju ukupan profit u mrezi autoputeva Srbije?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480700#p480700:38614pym je napisao(la):Earthmoving » Sre Sep 27, 2017 11:25 am[/url]":38614pym]Juče. Asfaltiranje kod Šarbana između Uba i Obrenovca. Drugar koji je bio kaže da dobro rade, i da naši koji su radili deonicu Lajkovac -Ljig sad pomažu sa mašinama Kinezima na deonici Obrenovac - Ub ali da i Kinezi dobro rade. Znači, zajedno bi trebali brze da završe. Konkretno, ovaj deo kod Šarbana su kaže trebali da asfaltiraju do početka Oktobra ali su eto zavrili par dana ranije.
Drugar kaže da je sve od Uba do Obrenovca asfaltirana jedna traka i da je on ceo taj put prešao kolima, ušao kod Lajkovca a izašao u
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480720#p480720:1lfgbu7h je napisao(la):Earthmoving » 27 Sep 2017 10:56 am[/url]":1lfgbu7h]Po mom skromnom mišljenju, prihodi od 100km autoputa od Obrenovca do Čačka će činiti oko 10% prihoda celog Koridora 10. Prihodi na Koridoru 10 bi u ovoj godini mogli biti oko 200 miliona evra (prošle je čini mi se bilo oko 160 miliona ali su u međuvremenu otvorene neke nove deonice i naplatne rampe, a i povećao se promet). Koliki će promet biti na Koridoru 10 kad se završi preostalih 50-60km na istočnom i južnom kraku, i kad se puste sve naplatne rampe, ne znam. E sad, pošto će ceo Koridor 10 kad se završi biti dugačak u Srbiji oko 800km, a pošto je dužina Obrenovac-Čačak na "Koridoru 11" koji če uskoro biti u funkciji, oko 100km, tj. 1/8 i pošto je je K10 u proseku nešto prometniji od K11, dolazim do procene da će prihodi biti "Koridora 11" biti oko 1/10, tj. 10% prihoda Koridora 10. Kolko će to u evrima biti sledeće godine ne znam jer će se put tek razrađivati a i nije jasno kada će biti otvorene sve naplatne rapme za prikupljanje prihoda ali da kažemo da bi one tamo sledeće, 2019-e godine prihodi od Obrenovca do Čačka mogli biti oko 20 miliona evra. Ali ovo je samo orjentirno, a naravno da će prihodi biti gore dole koji milion evra. Sa uzlaznim trnedom, tj. da će se prihodi na "Koridoru 11" lagano godinama povećavati što zbog razvoja prometa, što zbog gradnje i puštanja novih deonica. Kada bude dugačak finalnih 270km od Beograda do granice sa Crnom Gorom, mogao bi prihodovati od putarina po sadašnjim parametrima oko 40-50 miliona evra godišnje. Ako se produži do Vršca i više naravno. Ali to su samo direktni prihodi od putarina, a sigurno da će biti bar još tolko indirektnih prihoda krajeva kroz koje će autoput proći.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480682#p480682:1lfgbu7h je napisao(la):spatiotecte » Sre Sep 27, 2017 11:09 am[/url]":1lfgbu7h]Da li se zna koliko ove nove deonice sa A2 povecavaju ukupan profit u mrezi autoputeva Srbije?
Ono sto znam je da je reka Kolubara,pustena u novo korito pre 10 ak dana. Ostalo je da se spoje novi most i deonica Lajkovac - Ub . Koliko cujem,doterava se kamenje,ali jos uvek nije pocelo nasipanje. Nadam se da cu do vikenda ici bas tu pa ce biti i slika....[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480748#p480748:20hg9tl3 je napisao(la):Earthmoving » Sre Sep 27, 2017 12:50 pm[/url]":20hg9tl3]Da Joe, mogli bi se tako zaključitim i ovaj moj drugar misli da jeste (mada je juče bio samo na Obrenovac-Ub a ne i Lajkovac-Ljig) ali ja baš nisam siguran. Jer pre 2-3 nedelje na zadnjem neoblačnom snimku satelita Sentil deonice Lajkovac-Ljig, ako se sećaš bilo je jedno 5km neasfaltirane deonice par km ispod petlje Lajkovac, a na ostalim deonicama je negde bio prvi, negde drugi, negde zadnji sloj asfalta ali to sa satelita nije bilo baš tačno moguće utvrditi, pa nešto nisam siguran da su čak sve to završili za samo 2-3 nedelje. Sa druge strane, izgleda da Nukleus i ekpia naših izvođača jeste prenela mašine za asfaltiranje na deonicu Obrenovac-Ub sa kojima ovo rade, pa ni meni nije jasno... A nemamo nikoga da to sad dole na licu mesta proveri
Nema na čemu Spatio :kk: Nisam Baba Vanga ali eto malo predviđanja na osnovu analize
Pa za tunel je jasno da nece pre sledeceg leta ni pod razno. Ostaje da se prolazi kroz Ljig.Orfanelin":2isa0it9 je napisao(la):A kakva je situacija sa tunelima? Ima li tu neki novosti?
Hoce li moci do kraja godine da se koristi put sa obilaznicom oko tunela?
Earthmoving":2isa0it9 je napisao(la):Super vest Niko, taj spoj je dugo stajao bez da počne da se nasipa :kk:
Problem sa ulegnucima je javasluk izvodjaca i nadzora. Nasip se izvodi u slojevima uz zbijanje i kontrolu. Ako bilo koji sloj ne odgovara mora da se uradi opet. Nasi u manjku vremena, zelje i para cesto to ne postuju, naravno da je brze raditi u velikim slojevima koji kontrolu ne mogu da prodju ni pod razno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480775#p480775:nyovtzuo je napisao(la):laki72 » Sre Sep 27, 2017 2:09 pm[/url]":nyovtzuo]Pa za tunel je jasno da nece pre sledeceg leta ni pod razno. Ostaje da se prolazi kroz Ljig.Orfanelin":nyovtzuo je napisao(la):A kakva je situacija sa tunelima? Ima li tu neki novosti?
Hoce li moci do kraja godine da se koristi put sa obilaznicom oko tunela?
Earthmoving":nyovtzuo je napisao(la):Super vest Niko, taj spoj je dugo stajao bez da počne da se nasipa :kk:
Jeste, samo me strah da tu posle ne bude naknadnog sleganja.
Ne znam, ali kod nas je to jako cest slucaj kod izgradnje puteva, a niko me ne moze ubediti da ne postoji nacin da se to predupredi.
Pa ipak, stalno se to desava i to posebno ispred i iza nadvoznjaka, poput poslednjeg nadvoznjaka ispred petlje orlovaca, na pocetku Lazarevackog druma, pa cak i na A3 izgradjenom pre 30 godina kod izmedju sida i mitrovice.
Takva mesta iako se popravljaju nanosenjem novih slojeva asfalta konstantno imaju 'ulegnuca' iz kojih vozilo izlece kao iz skakaonice...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481073#p481073:355ef6zx je napisao(la):Earthmoving » 28 Sep 2017 09:37 am[/url]":355ef6zx]
Ovde su Azeri kasnili svega 2 meseca a Kinezi će verovatno pola godine i to je to,