Gotova eksproprijacija na deonici Surčin-Obrenovac - Vlasnicima zemlje isplaćeno 8 mil EUR
Eksproprijacija zemljišta od Surčina do Obrenovca zbog izgradnje autoputa je završena na ukupnoj površini od 240 hektara. Time je omogućena izgradnja te deonice autoputa u dužni od 17,6 kilometara. Vlasnicima je isplaćeno oko milijardu dinara, odnosno 8 mil EUR.
Najmanje novca dobili su vlasnici njiva sedme klase u katastarskoj opštini Boljevci, svega 200 dinara po kvadratnom metru, dok je najskuplje plaćen kvadrat placa u Surčinu koštao čak 20 puta više.
Vlasnicima najbolje pozicioniranih građevinskih parcela isplaćeno je 4.000 dinara po kvadratu, odnosno oko 3.200 EUR za ar zemlje.
Procenu tržišne vrednosti napravila je Poreska uprava. Tako je kvadrat u Boljevcu kortao 200 dinara, u Jakovu 400, a u Surčinu 900 dinara. Za građevinsko zemljište Putevi su u Boljevcu plaćali 2.000 dinara po kvadratu, u Jakovu 2.500 a u Surčinu 4.000 hiljade dinara. Na teritoriji opštine Obrenovac u Mislođinu i Bariču najniža cena kvadrata je bila 1.500 dinara.
U Putevima Srbije kažu da će iz kuća morati da isele 24 porodice, jer je na teritoriji opštine Surčin eksproprisano 14 objekata, a u Obrenovcu još 10. Na trasi budućeg autoputa trenutno se odvijaju samo radovi na mostu preko Save, tako da nije bilo potrebno prinudno iseljavanje.
Radnici kineske kompanije CCCC u martu su počeli radove u Bariču, gde će nići most od skoro dva kilometra koji će premostiti i Savu i Kolubaru.
Planirano je da se posao okonča za tri godine, a kada svi radovi budu završeni Beograđani će, umesto nebezbednom i neuslovnom Ibarskom magistralom, ka Crnoj Gori putovati modernom saobraćajnicom u šest traka.
Projekat ove trase je uradio Saobraćajni institut CIP, a predviđeno je da se vozači na ovu deonicu uključuju na petljama Batajnica, Dobanovci, Ostružnica, Orlovača ili Bubanj potok. Posle će obilaznicom stizati do petlje Surčin, koja je početni deo autoputa E-763, Beograd - južni Jadran
Moj jedini problem sa CG je prenatrpanost. A autoput to može samo da pogorša.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467807#p467807:pkzupdrs je napisao(la):Garfild » 27 Jul 2017 12:35 pm[/url]"kzupdrs]Pozdrav. Nikako da stignem da piskaram. Sto se tice profitabilnosti i broja automobila ne mozemo uzimati u obzir sadasnje stanje. Kada se zavrsi autoput do Pozege pojacace se odmori na Zlatiboru i uopste u Zapadnoj Srbiji. Da ne pricam o spajanju sa Crnom Gorom. Mnogi navode million razloga za neodlazak u CG ali pomisao na Ibarsku ili Kanjon je jedan od jacih razloga da vam se prevrne zeludac. Kada se sve zavrsi necu imati nista protiv da odem za neki praznik do Budve za 5-10 evra po osobi. Tako da... sve su to sada relativne cifre. Da ne pricamo jos o Sarajevu, Trebinju....
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467927#p467927:aiq7tqo7 je napisao(la):tragac » Pet Jul 28, 2017 2:25 am[/url]":aiq7tqo7]Moj jedini problem sa CG je prenatrpanost. A autoput to može samo da pogorša.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467807#p467807:aiq7tqo7 je napisao(la):Garfild » 27 Jul 2017 12:35 pm[/url]":aiq7tqo7]Pozdrav. Nikako da stignem da piskaram. Sto se tice profitabilnosti i broja automobila ne mozemo uzimati u obzir sadasnje stanje. Kada se zavrsi autoput do Pozege pojacace se odmori na Zlatiboru i uopste u Zapadnoj Srbiji. Da ne pricam o spajanju sa Crnom Gorom. Mnogi navode million razloga za neodlazak u CG ali pomisao na Ibarsku ili Kanjon je jedan od jacih razloga da vam se prevrne zeludac. Kada se sve zavrsi necu imati nista protiv da odem za neki praznik do Budve za 5-10 evra po osobi. Tako da... sve su to sada relativne cifre. Da ne pricamo jos o Sarajevu, Trebinju....
https://www.kamatica.com/vest/za-ar-zem ... evra/54138[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468063#p468063:1pf0eevq je napisao(la):gygy11 » 28 Jul 2017 10:44 pm[/url]":1pf0eevq]Dakle ar zemljišta u eksproprijaciji za čitavu deonicu Surčin-Obrenovac prosečno plaćen 330 €.
Kao što sam pisao nikakve hiljade evra po aru nisu dolazile u obzir.
Samo kažem.
Najmanje novca dobili su vlasnici njive sedme klase u katastarskoj opštini Boljevci, svega 200 dinara po kvadratnom metru, dok je najskuplje plaćen kvadrat placa u Surčinu koštao čak 20 puta više. Vlasnicima najbolje pozicioniranih građevinskih parcela isplaćeno je 4.000 dinara po kvadratu, odnosno oko 3.200 evra za ar zemlje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468098#p468098:2meavxvn je napisao(la):Earthmoving » Sub Jul 29, 2017 7:36 am[/url]":2meavxvn]Bio bi interesantan podatak videti koliko je kome plaćeno da vidimo da li je tačno da je izabrana leva strana Save zbog lobiranja kako bi se tajkunima koji su prethodno kupili zemlju to isplaćalo. Ili to nije slučaj nego je eksproprijacija plaćena većem broju običnih seljaka I nije bilo zavere. Sa takvim spiskom I ciframa bilo bi mnogo jasnije.
M[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468205#p468205:109449d1 je napisao(la):marat » Ned Jul 30, 2017 10:32 am[/url]":109449d1]Ili je možda projektant imao gomilu konkretnih podataka i tehničkih zahteva koje ti nemaš i na osnovu kojih je uradio projekat?
Stav da kod nas niko nista ne zna vec da su svi neznalice i lopine ( sem samog "komentatora") je prilično iritantan.
Kod nas svi sve znaju, i sve znaju bolje od onoga ko nešto radi.
Ti bi to naravno uradio bolje, uzeo linir, plajvaz, povukao 3 prave linije na mapi i gotovo...Kakvi projekti, kakvi fakulteti pa bar autoput svako zna da "nacrta".
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468208#p468208:2ov3sko3 je napisao(la):Mel » Ned Jul 30, 2017 9:04 am[/url]":2ov3sko3]Na stranu i projekti, nista gore od nepregledne pravine... To je tako američki
Mislim da postoji i neko pravilo o maksimalno dugoj deonici bez krivine.