Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

zitelji umke su znali za klizište i svesno tu gradili, država ne treba da rešava njihov problem tj da ih obeštećuje ili radi ekspoprijaciju.
isto tako i za ljude na zvezdari i karaburmi kad počne da klizi.
to je sve poznato još za vreme kralja.
svako ko je nakon toga tu gradio, snosi i finansijsku i krivičnu odgovornost za posledice.
isto mislim i za ljude koji su kupovali razne nadogradnje i slično.
ne može država da snosi odgovornost i da svi plaćamo za nečiju glupost ili pohlepu.
što se tiče klizišta Duboko ne postoje garancije koliko bi koštala sanacija, samim tim to ne treba dirati već obilaziti.
mnogo pametnije je insistirati na 3+3 do umke što je i isplativo i racionalno, nego "plakati" što je pobedio LOS a ne DOS.
to je slično kao kad bi sada žitelji Jakova i Boljevca kukali posle 30 godina kako je nepravda što su oba TENT-a izgrađena na DOS a ne na LOS.
 
TENT-oovi su na DOS po logici po kojoj ako su kopovi koji ih snadbevaju juzno od Save , suludo bi bilo duze transportovati ugalj, uz to jos preko mosta.
po potpuno istoj logici, ako je veci deo Beograda juzno od Save (a jeste) suludo je da autoput ka jugu ide severno od reke Save. :gobb:
:D
no dobro, za prosutim mlekom je suludo plakati.
posledicno, moracemo da urgentno da pojacavamo i postojece jugozapadne prilaze gradu, umesto da to saceka neka bolja vremena.
 
meni je najveci problem u ovoj ideji ulazak autoputa u grad, sasvim je suludo da se autoput prikljuci na gradski bulevar, a ako misle da bulevar pretvaraju u autoput, to ce mnogo smetati onima koji tu stanuju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467283#p467283:156d044x je napisao(la):
maxasrbenda » Pon Jul 24, 2017 2:51 pm[/url]":156d044x]meni je najveci problem u ovoj ideji ulazak autoputa u grad, sasvim je suludo da se autoput prikljuci na gradski bulevar, a ako misle da bulevar pretvaraju u autoput, to ce mnogo smetati onima koji tu stanuju
ni jedan AP ne ide do centra.
ili se završi na nekoj obilaznici ili na nekom bulevaru ili ulici.
AP k11 je mogao završiti u trgovačkoj ulici 2+2 ili u bul vojvode mišića 2+2+2žute trake ili u JG 3+3.
po tom kriterijumu nije moglo bolje.
takođe, sam AP završava u surčinu tj na obilaznici.
i na kraju od surčina tj obilaznice do JG prolazi kroz skoro nenaseljen deo grada.
dakle sa te strane ne može bolje.
mada i kod DOS-a da budemo pošteni završava kroz nenaseljen deo do ade.

prier TENT-a je samo bila paralela sa onima koji o izgradnji pričaju subjektivno u smislu da neki kraj nešto zaslužuje ili ne.
kao što neki kraj "zaslužuje AP" a ne gradi se, tako i žitelji LOS-a zaslužuju TENT a nije sagrađen.
prosto, gradi se tamo gde ima ekonoske logike a ne tamo gde bi ljudi voleli.

na klizištu pametan ne gradi ni štalu a kamo li AP.
dakle morao je LOS i to je to.
što bi rekao onaj Petrović "kraj priče" :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467360#p467360:xtaxg3lk je napisao(la):
dobri_samaricanin » 24 Jul 2017 11:32 pm[/url]":xtaxg3lk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467283#p467283:xtaxg3lk je napisao(la):
maxasrbenda » Pon Jul 24, 2017 2:51 pm[/url]":xtaxg3lk]meni je najveci problem u ovoj ideji ulazak autoputa u grad, sasvim je suludo da se autoput prikljuci na gradski bulevar, a ako misle da bulevar pretvaraju u autoput, to ce mnogo smetati onima koji tu stanuju
ni jedan AP ne ide do centra.

Мхм, да видиш у Америци како не иде до центра...

А у европским градовима се по правилу аутопут "прикључује на градски булевар". А на шта ће друго да се прикључи?
 
Bilo je priča ako se dobro sećam vezano za dužinu tunela i podloga koja će biti. Kod nas mora beton a kod Grka i pored dužine od 6 km može asfalt. Novi deo auto puta paralelno sa kanjonom Tempi ide tunel dužine 6 km ,između Leptokarije i Platamona tunel oko 2,6 km i pored mesta Tempi oko 2 km.
Sve je to Mirko u novoj patroli pokazao.
od 38 min 50 s kreću tuneli.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Za1DB1TO3r8[/youtube]
 
Ne mora nista u principu, za sve se moze napraviti izuzetak ali bi trebalo beton. Posle debakla na novom tunelu u novim projektima su cak i naknadno prepravljani betonski kolovozi na asfaltne jer se ne moze verovati izvodjacima. Veliki kiks. Moram priznati da nisam verovao koliko je neravno dok sam nisam provozao.
 
Betonske podloge u tunelima Šarani i Brđani su veoma neravne, sad su pre neki dan imali slučaj da su im popucale šahte u tunelu Šarani od tereta šlepera (zbog toga je jedna cev bila zatvorena par dana), još jedan primer fušeraja na tim tunelima i bukvalno je sreća da niko nije stradao.
 
Kakva je to prica sa pucanjima sahti?
Identicna stvar ye desavala i u HR u tunelima na A1 (Dalmatina).

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467360#p467360:1fyc63da je napisao(la):
dobri_samaricanin » Uto Jul 25, 2017 12:32 am[/url]":1fyc63da]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467283#p467283:1fyc63da je napisao(la):
maxasrbenda » Pon Jul 24, 2017 2:51 pm[/url]":1fyc63da]meni je najveci problem u ovoj ideji ulazak autoputa u grad, sasvim je suludo da se autoput prikljuci na gradski bulevar, a ako misle da bulevar pretvaraju u autoput, to ce mnogo smetati onima koji tu stanuju
ni jedan AP ne ide do centra.
ili se završi na nekoj obilaznici ili na nekom bulevaru ili ulici.
AP k11 je mogao završiti u trgovačkoj ulici 2+2 ili u bul vojvode mišića 2+2+2žute trake ili u JG 3+3.
po tom kriterijumu nije moglo bolje.
takođe, sam AP završava u surčinu tj na obilaznici.
i na kraju od surčina tj obilaznice do JG prolazi kroz skoro nenaseljen deo grada.
dakle sa te strane ne može bolje.
mada i kod DOS-a da budemo pošteni završava kroz nenaseljen deo do ade.

prier TENT-a je samo bila paralela sa onima koji o izgradnji pričaju subjektivno u smislu da neki kraj nešto zaslužuje ili ne.
kao što neki kraj "zaslužuje AP" a ne gradi se, tako i žitelji LOS-a zaslužuju TENT a nije sagrađen.
prosto, gradi se tamo gde ima ekonoske logike a ne tamo gde bi ljudi voleli.

na klizištu pametan ne gradi ni štalu a kamo li AP.
dakle morao je LOS i to je to.
što bi rekao onaj Petrović "kraj priče" :)

naravno da nece ici do centra, to je i logicno, nego ne znam kako prave spoj autoputa u bulevar, to mi nije jasno, zar nece to napraviti neki bottleneck?
 
Svako se već ranije odvojio na svoju stranu i ostatak za centar. Ko produžava dalje ide obilaznicom.
Isti postupak za obrnuti smer.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467397#p467397:zmmjqs7e je napisao(la):
Пантограф » Uto Jul 25, 2017 11:09 am[/url]":zmmjqs7e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467360#p467360:zmmjqs7e je napisao(la):
dobri_samaricanin » 24 Jul 2017 11:32 pm[/url]":zmmjqs7e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467283#p467283:zmmjqs7e je napisao(la):
maxasrbenda » Pon Jul 24, 2017 2:51 pm[/url]":zmmjqs7e]meni je najveci problem u ovoj ideji ulazak autoputa u grad, sasvim je suludo da se autoput prikljuci na gradski bulevar, a ako misle da bulevar pretvaraju u autoput, to ce mnogo smetati onima koji tu stanuju
ni jedan AP ne ide do centra.

Мхм, да видиш у Америци како не иде до центра...

А у европским градовима се по правилу аутопут "прикључује на градски булевар". А на шта ће друго да се прикључи?
može samo podzemnim tunelima da prođe kroz centar mada i u to sumnjam.
npr njujork, ne videh AP na Menhetnu... to je njima centar.
 
ministarka kaže da je promet K10 bio 36M vozila u 2014toj a da će 2017 biti 48M.
ako je to tačno, to je odlično i sa tim prometima i rastom ima šanse da K10 bude potpuno profitabilan.
zato ne treba upoređivati K10 sa K11 jer K11 nikada neće biti profitabilan...
 
Polako ima vremena. Kad se sve završi može da se priča o prometu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467596#p467596:29iesxoh je napisao(la):
dobri_samaricanin » Wed Jul 26, 2017 12:31 pm[/url]":29iesxoh]ministarka kaže da je promet K10 bio 36M vozila u 2014toj a da će 2017 biti 48M.
ako je to tačno, to je odlično i sa tim prometima i rastom ima šanse da K10 bude potpuno profitabilan.
zato ne treba upoređivati K10 sa K11 jer K11 nikada neće biti profitabilan...

Već je neko postavljao brojke da bi i sa 9 hiljada vozila A2 bio profitabilan, a mislim da ce bez problema kad se zavrsi biti 9000 minimum, vec sada ima preko 6000 na deonici ljig-preljina koja ne povezuje nista (oni podaci za prva tri meseca sa pocetka godine). Ti na A1 imas preko 10 hiljada samo na NS-BG-NI sve ostalo severno i juzno do granice je daleko ispod 10 hiljada dnevno.

A i te brojke ne bih uzimao za ozbiljno, tako je i lupala da su nam Bugari i Rumuni preoteli neki veliki saobracaj (bas ce da se Turci vucaraju po nekim magistralama i obilaze kad imaju ap kroz 90% Srbije) za vreme DS pa se vratio kad su oni dosli na vlast.
 
Što pre se nastavi izgradnja ka Višegradu I Pešteru, to će pre biti profitabilniji I za sam autoput, a posebno za Zapadnu Srbiju ali I celu Srbiju. Sem veze sa CG krajnji cilj mora biti povezivanje Beograda I Trebinja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467595#p467595:250ubku6 je napisao(la):
dobri_samaricanin » 26 Jul 2017 12:29 pm[/url]":250ubku6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467397#p467397:250ubku6 je napisao(la):
Пантограф » Uto Jul 25, 2017 11:09 am[/url]":250ubku6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467360#p467360:250ubku6 je napisao(la):
dobri_samaricanin » 24 Jul 2017 11:32 pm[/url]":250ubku6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467283#p467283:250ubku6 je napisao(la):
maxasrbenda » Pon Jul 24, 2017 2:51 pm[/url]":250ubku6]meni je najveci problem u ovoj ideji ulazak autoputa u grad, sasvim je suludo da se autoput prikljuci na gradski bulevar, a ako misle da bulevar pretvaraju u autoput, to ce mnogo smetati onima koji tu stanuju
ni jedan AP ne ide do centra.

Мхм, да видиш у Америци како не иде до центра...

А у европским градовима се по правилу аутопут "прикључује на градски булевар". А на шта ће друго да се прикључи?
može samo podzemnim tunelima da prođe kroz centar mada i u to sumnjam.
npr njujork, ne videh AP na Menhetnu... to je njima centar.

Npr. Njujork je više grad evropskog tipa, nego američkog. Inače, Interstate autoputevi po pravilu "gađaju" centre američkih gradova, seku se u njima itd.
 
Ovaj AP je trebalo da se prikljuci na obilaznicu juzno od Save i/ili na Obrenovacki put (eventualno Trgovacku kad se pretvori u 2+2), ali za to je kasno.
 
može samo podzemnim tunelima da prođe kroz centar mada i u to sumnjam.
npr njujork, ne videh AP na Menhetnu... to je njima centar.

FDR Drive - praktično autoput koji ide istočnom stranom Menhetna vezuje se za Harlem River Driveway I-95 autoputem:

https://en.wikipedia.org/wiki/FDR_Drive

Franklin_D._Roosevelt_East_River_Drive.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467619#p467619:31pfvdxm je napisao(la):
Piccolo » Sre Jul 26, 2017 3:39 pm[/url]":31pfvdxm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467596#p467596:31pfvdxm je napisao(la):
dobri_samaricanin » Wed Jul 26, 2017 12:31 pm[/url]":31pfvdxm]ministarka kaže da je promet K10 bio 36M vozila u 2014toj a da će 2017 biti 48M.
ako je to tačno, to je odlično i sa tim prometima i rastom ima šanse da K10 bude potpuno profitabilan.
zato ne treba upoređivati K10 sa K11 jer K11 nikada neće biti profitabilan...

Već je neko postavljao brojke da bi i sa 9 hiljada vozila A2 bio profitabilan, a mislim da ce bez problema kad se zavrsi biti 9000 minimum, vec sada ima preko 6000 na deonici ljig-preljina koja ne povezuje nista (oni podaci za prva tri meseca sa pocetka godine). Ti na A1 imas preko 10 hiljada samo na NS-BG-NI sve ostalo severno i juzno do granice je daleko ispod 10 hiljada dnevno.

A i te brojke ne bih uzimao za ozbiljno, tako je i lupala da su nam Bugari i Rumuni preoteli neki veliki saobracaj (bas ce da se Turci vucaraju po nekim magistralama i obilaze kad imaju ap kroz 90% Srbije) za vreme DS pa se vratio kad su oni dosli na vlast.
nemas tacne podatke...

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... A-reda.pdf

NS - BG u 2016toj u proseku oko 15.000
BG - prema nišu krene od skoro 30.000 pa opada polako do niša gde je 10.000... ali nigde ispod 10.000
teren kuda je probijen je lakši i jeftiniji nego K11.
nema gomile mostova, tunela... lak za održavanje pa ipak nije u najboljem stanju.

ne znam odakle podaci za K11 AP ali ako ima više od 6000 na ljig-preljina to je uspeh ali nedovoljan... sve ispod 10k je bacanje para...
ispod 13-14k je neprofitabilan...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467636#p467636:194rhm66 je napisao(la):
Steva » Sre Jul 26, 2017 5:19 pm[/url]":194rhm66]
može samo podzemnim tunelima da prođe kroz centar mada i u to sumnjam.
npr njujork, ne videh AP na Menhetnu... to je njima centar.

FDR Drive - praktično autoput koji ide istočnom stranom Menhetna vezuje se za Harlem River Driveway I-95 autoputem:

https://en.wikipedia.org/wiki/FDR_Drive

Franklin_D._Roosevelt_East_River_Drive.jpg
nisam za ovo znao...
izvinjavam se.
ali je utisak da deluje vrlo ružno.
bolje da ne sledimo ovaj primer.
ali ovo nije AP već nešto poput našeg bulevara Živojina mišića npr.
vidim na street view da je ograničnje brzine negde 40 milja na sat
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467658#p467658:1zvs0bi0 je napisao(la):
dobri_samaricanin » 26 Jul 2017, 21:07[/url]":1zvs0bi0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467636#p467636:1zvs0bi0 je napisao(la):
Steva » Sre Jul 26, 2017 5:19 pm[/url]":1zvs0bi0]
može samo podzemnim tunelima da prođe kroz centar mada i u to sumnjam.
npr njujork, ne videh AP na Menhetnu... to je njima centar.

FDR Drive - praktično autoput koji ide istočnom stranom Menhetna vezuje se za Harlem River Driveway I-95 autoputem:

https://en.wikipedia.org/wiki/FDR_Drive

Franklin_D._Roosevelt_East_River_Drive.jpg
nisam za ovo znao...
izvinjavam se.
ali je utisak da deluje vrlo ružno.
bolje da ne sledimo ovaj primer.
ali ovo nije AP već nešto poput našeg bulevara Živojina mišića npr.
vidim na street view da je ograničnje brzine negde 40 milja na sat

Ružno skroz - tu se slažem!

Generalno sam bio u dosta gradova gde se autoput uliva u centar grada pa nikom ništa. Naravno se otvara u bulevar itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467657#p467657:46gyhksf je napisao(la):
dobri_samaricanin » Wed Jul 26, 2017 8:06 pm[/url]":46gyhksf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467619#p467619:46gyhksf je napisao(la):
Piccolo » Sre Jul 26, 2017 3:39 pm[/url]":46gyhksf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467596#p467596:46gyhksf je napisao(la):
dobri_samaricanin » Wed Jul 26, 2017 12:31 pm[/url]":46gyhksf]ministarka kaže da je promet K10 bio 36M vozila u 2014toj a da će 2017 biti 48M.
ako je to tačno, to je odlično i sa tim prometima i rastom ima šanse da K10 bude potpuno profitabilan.
zato ne treba upoređivati K10 sa K11 jer K11 nikada neće biti profitabilan...

Već je neko postavljao brojke da bi i sa 9 hiljada vozila A2 bio profitabilan, a mislim da ce bez problema kad se zavrsi biti 9000 minimum, vec sada ima preko 6000 na deonici ljig-preljina koja ne povezuje nista (oni podaci za prva tri meseca sa pocetka godine). Ti na A1 imas preko 10 hiljada samo na NS-BG-NI sve ostalo severno i juzno do granice je daleko ispod 10 hiljada dnevno.

A i te brojke ne bih uzimao za ozbiljno, tako je i lupala da su nam Bugari i Rumuni preoteli neki veliki saobracaj (bas ce da se Turci vucaraju po nekim magistralama i obilaze kad imaju ap kroz 90% Srbije) za vreme DS pa se vratio kad su oni dosli na vlast.
nemas tacne podatke...

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... A-reda.pdf

NS - BG u 2016toj u proseku oko 15.000
BG - prema nišu krene od skoro 30.000 pa opada polako do niša gde je 10.000... ali nigde ispod 10.000
teren kuda je probijen je lakši i jeftiniji nego K11.
nema gomile mostova, tunela... lak za održavanje pa ipak nije u najboljem stanju.

ne znam odakle podaci za K11 AP ali ako ima više od 6000 na ljig-preljina to je uspeh ali nedovoljan... sve ispod 10k je bacanje para...
ispod 13-14k je neprofitabilan...

Jeste li pročitali komentar? Ja sam rekao da je na a1 jedino preko 10 hiljada od Novog Sada do Niša, dok je Horgoš-Novi Sad i Niš-Preševo ispod 10 hiljada, što i podaci koje si postavio pokazuju, gde imaš prosek 6-7 hiljada pa opet ne vidim da ljudi pljuju da su ti delovi ap nepotrebni. Ne može se ap gledati samo kroz prizmu profita od putarine, već se pričalo naširoko o tome. Pogledaj brojke za ap ka Bugarskoj (nema ni 5000) pa opet mislim da je ta deonica isto veoma bitna i tu će broj vozila sigurno da se poveća kad se završi ovaj ap.

Kako 6000 nedovoljno, ova deonica nije merodavna za bilo šta a opet je i takva imala solidan broj vozila i to u zimski mesecima (januar-mart 2017, ako izbace podatke krajem godine garantujem da ce sa letnjom sezonom biti preko 7000), ja prvi koji sam iz Milanovca nikada ne koristim ovaj kratki ap (kao ni 90% drugih) jer dok ja odem do Takova već sam na Rudniku Ibarskom, da i ne pričam koliko će mnoge navike da se promene i ljudi će mnogo češće da putuju na ovoj relaciji kad bude kompletiran ap zbog uštede u vremenu pa će i broj vozila da se poveća minimum za 30%, a uzmi i u obzir da će npr. neki Rumun, Mađar, Slovak, Poljak i sl. kad ima ap do CG pre da se opredeli da ode za CG, pa i preko CG za Albaniju, nego za Bugarsku, Grčku, Hrvatsku dok je sada CG dosta izolovana za drumski saobraćaj sa Evropom i to je bitan faktor kad ljudi koji idu svojim kolima gledaju gde će letovati.
 
Ako je autoput koji se naplaćuje neprofitabilan, šta tek reći za ostale hiljade kilometara puteva koji se ne naplaćuju u Srbiji? Po takvoj logici tek oni su čist trošak jer ne prihoduju, pa bi trebali živeti bez puteva. Ajde da se rešimo svih tih neprofitabilnih puteva, da vidimo kolki će nam biti BDP u kamenom dobu da bi neki naučili nešto o profitabilnosti. Nabacimo lepo kofere na magarce I konje, pa kroz blato I preko brda par dana jahanja. Mali profit al zato bato troškovi nula - po definiciji to je profitabilno. Procvrtali bi.
 
Vrh