Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ovom varijantom obilaska Jakova je za nekoliko km produzen put iz centalnih zona grada, kada se izlazi iz Beograda putem: Ostruznicka petlja na obilaznici - obilaznica - iskljucenje za a2 - most preko Save... Da su tu petlju (obilaznice i A2) primakli LOS ne bi ni morali da prave bolji put preko Umke. Jedino zbog zaštite vodoizvorišta ako su pobegli od obale, ali ne verujem da je to bilo nerešivo.
Sada kad se pogleda na mapi A2 "promašuje" Beograd. tj. zamišljena osa ovog puta ide pored Beograda.
 
slažem se da se Jakovo moglo obići i sa istočne strane.
ne znam da li postoji nešto na tom putu zbog čega se od toga odustalo.
ne vidim na mapi ništa bitno, samo njive.
gledajući mapu, mogla je da se iskoristi i obilaznica u jednom svom delu možda, da petlja ide odmah do mosta preko save pa da se ljudi sa DOS-a lakše uključuju.
jasno je da se bežalo od Save i rejnih bunara ali mislim da je bolje bilo napraviti te dve ptelje (sava i surčin) pa od surčina svakako ista veza sa JG kao što je i predviđeno.
 
Pa nije moralo sa dve pune petlje. Moglo je kod mosta sa samo dve rampe koje bi spojile taj pravac (most-most) a puna petlja nekoliko km dalje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459715#p459715:q3w0559k je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sun Jun 18, 2017 12:58 pm[/url]":q3w0559k]slažem se da se Jakovo moglo obići i sa istočne strane.
ne znam da li postoji nešto na tom putu zbog čega se od toga odustalo.

Vojni objekat?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459865#p459865:3t53w7xa je napisao(la):
vlasta » Pon Jun 19, 2017 1:09 am[/url]":3t53w7xa]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459715#p459715:3t53w7xa je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sun Jun 18, 2017 12:58 pm[/url]":3t53w7xa]slažem se da se Jakovo moglo obići i sa istočne strane.
ne znam da li postoji nešto na tom putu zbog čega se od toga odustalo.

Vojni objekat?
ja vidim samo njive na google maps.
ne znam šta je zaista dole...
možda njive nekog tajkuna koji nije sad na ceni pa se namerno izbegava da mu se isplati ekspoprijacija...
ili planovi za izgradnju i širenje nekog omiljenog tajkuna.
ne znam.
 
Veliki deo od Obrenovca do Ljiga je asfaltiran, ali ja bih smeo da se kladim da nece biti gotovo do Novembra, kako je najavljeno. Posle asfaltiranja ostaje jos puno toga da se odradi, postavljanje ivicnjaka, ograda, bankina, drenaza, panela protiv buke i vetra, postavljanje znakova, obelezavanje itd. A sve to se radi kada se zavrsi asfaltiranje i to zavrsni sloj. Pratio sam radive od Dica do Preljine i ovakvo stanje je bilo godinu dana pre pustanja u saobracaj. Na ovoj deonici je prednost sto nema tunela, koji su se cekali dodatnih par meseci kada je u pitanju deonica Dici - Preljina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460246#p460246:3jatt5sq je napisao(la):
nikolino » 20 Jun 2017 02:51 pm[/url]":3jatt5sq]Veliki deo od Obrenovca do Ljiga je asfaltiran, ali ja bih smeo da se kladim da nece biti gotovo do Novembra, kako je najavljeno. Posle asfaltiranja ostaje jos puno toga da se odradi, postavljanje ivicnjaka, ograda, bankina, drenaza, panela protiv buke i vetra, postavljanje znakova, obelezavanje itd. A sve to se radi kada se zavrsi asfaltiranje i to zavrsni sloj. Pratio sam radive od Dica do Preljine i ovakvo stanje je bilo godinu dana pre pustanja u saobracaj. Na ovoj deonici je prednost sto nema tunela, koji su se cekali dodatnih par meseci kada je u pitanju deonica Dici - Preljina.
Naravno da neće biti završeno do Novembra, valjda si do sad naučio kakvi su lažovi u pitanju.U brošuri Energoprojekta koji gradi tunel Brančić lepo piše da nema ništa od tunela pre septembra-oktobra sledeće godine.
Treba samo čitati , ne treba slušati šta pričaju dokazani lažovi poput Zorane Mihajlović i sl.
 
Pa rekao je premijer da je problem tunel Brančić. Oni svi pričaju da će biti gotovo jer ove dve deonice rade Kinezi koji poštuju rokove. Rokovi nisu produžavani, aktivni su, radi se tako da se očekuje da bude gotovo u roku i treba sačekati. Sa tunelom je verovatno bio neki problem čim kasne. A za razlog kašnjenja sigurno nije kriv neki političar sem ako pare nisu obezveđene ili nije izvršena ekspropijacija pa se kasni sa početkom radova.
 
Ja se nadam da ovo od Obrenovca do Ljiga može da se završi u narednih 4,5 meseci, posebno što su u pitanju letnji, a ne zimski meseci gde skoro svaki dan može da se radi. Na satelitiskim snimcima deluje da sada sledi asfaltiranje i posle toga horizontalna, vertikalna signalizacija, ograde i ostalo ali to je mnogo lakši i kraći deo posla od radova do asfaltiranja (ako se sećate snimaka dronom Ljig-Preljina, setićete se da su neke deonice bez tunela poput onog prevoja pre Takova bile gotove čak pola godine-godinu pre puštanja cele deonice zbog problema sa tunelima, tako da verujem da i ovde može biti slično sa razlikom da će deonice bez tunela moći odvojeno da se puste od tunela Brančić). Naravno, neće biti gotova deonica od petlje Ljig do tunela Brančić koji izgleda da još nije probijen, a kad se probije trebaće mu još maltene godinu dana da se pusti u saobraćaj. Uskoro bi trebao izaći nov Energoprojektov list za April-Jun pa možda bude neka informacija dokle se stiglo, valjda su blizu probijanja.
Ali moguće je pustiti autoput od Obrenovca do petlje Ljig. Ne znam na koje delove na toj deonici mislite da neće biti završeni tu oko Novembra i zašto, ako može pojašnjenje? Evo možete uzeti i satelitski snimak sa prošle strane pa obeležite problematične deonice.
 
Pri izgradnji tunela, kosina, asfaltiranja moze doci do problema i kasnjenja iz objektivnih razloga. Postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije, ograđivanje su limunada i brzo mogu da se urade. Mogu da angazuju dodatnu radnu snagu i odrade to do novembra.
 
Pa to i kažem, pošto između Obrenovca i petlje Ljig (bez dela od petlje do tunela Brančić) nema kosina i tunela, onda ne bi trebalo da bude problema te vrste jer je to ravna deonica, koja doduše sadrži mostiće preko manjih reka, kanala, lokalnih puteva...ali po satelitskom snimku deluje da je sve to već odrađeno i da sledi asfaltiranje i pomenuta limunada ;) Baš zato što je tih 45-50km koji se rade na Obrenovac-petlja Ljig limunada po ravnici, i mislim da bi trebalo da lako sklizne niz grlo u sledećih 4,5 meseci ;)
 
Treba nasuti nadvožnjak regionalnog puta u Županjcu ka Bogovađi, nasipanje prilaza je završeno samo sa jedne strane, sa druge nije ni započeto. Ostale zezancije, prepusti, kanali, mostovi i mostići deluje gotovo.
 
Бранчић ни близу. Можда је једна цев при крају. Види се приликом силаска са аутопута.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460388#p460388:2chu1ufh je napisao(la):
geovuk » Sre Jun 21, 2017 8:37 am[/url]":2chu1ufh]Pa rekao je premijer da je problem tunel Brančić. Oni svi pričaju da će biti gotovo jer ove dve deonice rade Kinezi koji poštuju rokove. Rokovi nisu produžavani, aktivni su, radi se tako da se očekuje da bude gotovo u roku i treba sačekati. Sa tunelom je verovatno bio neki problem čim kasne. A za razlog kašnjenja sigurno nije kriv neki političar sem ako pare nisu obezveđene ili nije izvršena ekspropijacija pa se kasni sa početkom radova.
To je dezinformacija, rokovi za izgradnju deonice Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig su istekli pre dva meseca tačnije 30. aprila 2017!
Tako da se na ovom delu auto-puta debelo kasni i rokovi se apsolutno ne poštuju, Kinezima su rokovi u ovom momentu produženi za više od pola godine a kako stvari stoje ni taj rok u oktobru neće biti ispoštovan. Lično je predsenik - bivši premijer otvorio radove na tim deonicama 2014 godine i on kriv što se toliko kasni odosno što njegovi nestručni kadrovi ne umeju da rade svoj posao kako treba. Podsetimo se samo da je za deonicu auto-puta koju su gradili Azerbejdžanci Ljig - Preljina koja je otvorena u novembru a čiju je izgradnju započela prethodna vlast podignuta ogromna galama zbog kašnjenja od dva meseca a sada svi ćute kad se kasni i po godinu dana za ugovore koju su oni potpisivali. :notok:

Kod:
Radove na gradnji deonice autoputa Lajkovac - Ljig u dužini od 24 kilometara izvodi kineksa Šandong haj-spid grupa. Radovi na toj deonici, kao i deonici Obrenovac - Ub, duge 26 km, finansiraju se kreditom kineske Eksim banke u vrednosti od 301 milion dolara, a iz budžeta Srbije je izdvojeno 32,7 miliona dolara. Rok za završetak radova na obe deonice je 37 meseci odnosno 30. april 2017. godine.

Izvor: Tanjug
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460640#p460640:2cxm8us1 je napisao(la):
xxx » Thu Jun 22, 2017 11:14 am[/url]":2cxm8us1]
To je dezinformacija, rokovi za izgradnju deonice Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig su istekli pre dva meseca tačnije 30. aprila 2017!
Tako da se na ovom delu auto-puta debelo kasni i rokovi se apsolutno ne poštuju,

Ja i dalje ne mogu da verujem da ima onih, barem ovde, koji veruju av-av-u i kompaniji :(
 
Da, ovoga što reče XXX se sećaju oni koji detaljnije prate. Kod Azera je bilo jasno zato što je na početku radova njihov ambasador pred kamerama rekao tačan dan kada će biti završeno. Iskreno, meni rokovi na ovoj deonici nisu najjasniji, jer ne znam kako je to regulisano ugovorom između nas i Kineza tj. da li postoji uslovljenost rokova trenutkom uvođenja izvođača. Da li recimo ako negde eksproprijacija nije završena i izvođači ne mogu ući na gradilište, već teče rok od 37 meseci ili se zbog kašnjenja u eksproprijaciji odlaže početak računanja vremena. Takođe šta se dešava u slučaju ako je raniji projekat uslovio sada kašnjenje Energoprojekta u tunelu Brančić, ako projekat nije dobro opisao sastav zemljišta u tunelu? Da li je projekat urađen za vreme vlasti Vučića ili ranije? Čak i ako je za vreme Tadića, ne mogu ni njega direktno kriviti za to, čovek je ipak avgusta 2008-e suštinski otvorio vrata za sve buduće kineske investicije pa i ovu čija je realizacija počela posle njega. Ono što sam viđao prolazeči okolo i prateći radove prethodnih godina je da se zaista sve vreme radilo intenzivno i ne bi mogao navesti ni jednog od izvođača niti podizvođača koji je imao zastoje ili zabušavanja... A prema onima koji vredno rade nisam sklon da budem previše kritičan, ko radi taj i greši. Tačno, izgubićemo ne znam kolko, možda 5 miliona evra od nenaplaćenih putarina za 60km autoputa za 6 meseci kašnjenja ali po meni je bitno da do kraja nastave ovim intenzitetom...
 
Projekti se rade najmanje 10 godina pre početka samih radova. Ako ti predaš izvođaču svu dokumentaciju za rad, i oni krenu sa radom, svako kašenjenje ide na teret izvođaču. Ali ako izvođač krene bez kompletne dokumentacije, sa pričom da će se nedostatak dokumentacije rešavati u hodu, e tu kreću igre bez granica.
 
Vrh