Na Kartografovom linku ima detaljnija trasa Požega - granica sa CG.
Ako bi se Srbija i CG dogovorile dobre su šanse da bi Kinezi preuzeli gradnju preostalog dela autoputa. Međutim, to ima ima više smisla ako imaju neku kontrolu nad lukom Bar (atinski Pirej čiji su vlasnici im je glavna luka u Meditteranu po strategiji "Jedan put, jedan pojas" ali bi Bar mogao biti neka pomoćna), tj da ne naprave autoput pa da ih posle neko od velikih sila zezne nekim igrama i blokira im pristup luci. Sa 800 miliona datog kredita Crnoj Gori za ovaj autoput Podgorica- Mateševo, uticaj Kineza u CG se povećao, pa verujem da imaju lakši prolaz za svoje interese. Ipak, Milo je dosta nepredvidiv, tj. konstanstan je partner samo Rotšildovog svetskog poretka (globalista), pa su mu tako Rusi pre 10 godina bili zlatni da bi mu sada, 180 stepeni drugačije, postali neprijatelji. Tako da i pored datog kredita, Kinezi ne mogu da računaju na njega ako mu Zapad naredi drugačije. Mada ako Tramp oslabi tu ekipu, možda i Milo promeni stranu...
Ta veza se najjasnije vidi na bivšim vlasnicima Porto Montenegra koju su bili, citiram Politiku : ""Adrijatik marinasa”, čiji su vlasnici osim Pitera Manka, nekadašnji vlasnik podgoričkog Kombinata aluminijuma Oleg Deripaska, Natanijel Rotšild (koji je tu pre 6 godina i slavio 40-ti rođendan u društvu tada vodećih globalista) i Bernard Arno (Luj Viton)" a koji je prošle godine prodat Arapima (partneri u petro-dolar šemi)
http://www.politika.rs/sr/clanak/348685 ... Montenegro
Milo Srbiji šejka za Beograd na Vodi (deo te petrodolar globalističke ekipe), Srbi Milu kineske milijarde za gradnju autoputa. Vidi se da dobro sarađuju.
Dakle da rezimiram, mislim da Kinezi da bi izgradili ostatak autoputa traže garancije da ih Milo neće zavrnuti ako mu gornja ekipa to zatraži.