Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Na Kartografovom linku ima detaljnija trasa Požega - granica sa CG.
Ako bi se Srbija i CG dogovorile dobre su šanse da bi Kinezi preuzeli gradnju preostalog dela autoputa. Međutim, to ima ima više smisla ako imaju neku kontrolu nad lukom Bar (atinski Pirej čiji su vlasnici im je glavna luka u Meditteranu po strategiji "Jedan put, jedan pojas" ali bi Bar mogao biti neka pomoćna), tj da ne naprave autoput pa da ih posle neko od velikih sila zezne nekim igrama i blokira im pristup luci. Sa 800 miliona datog kredita Crnoj Gori za ovaj autoput Podgorica- Mateševo, uticaj Kineza u CG se povećao, pa verujem da imaju lakši prolaz za svoje interese. Ipak, Milo je dosta nepredvidiv, tj. konstanstan je partner samo Rotšildovog svetskog poretka (globalista), pa su mu tako Rusi pre 10 godina bili zlatni da bi mu sada, 180 stepeni drugačije, postali neprijatelji. Tako da i pored datog kredita, Kinezi ne mogu da računaju na njega ako mu Zapad naredi drugačije. Mada ako Tramp oslabi tu ekipu, možda i Milo promeni stranu...
Ta veza se najjasnije vidi na bivšim vlasnicima Porto Montenegra koju su bili, citiram Politiku : ""Adrijatik marinasa”, čiji su vlasnici osim Pitera Manka, nekadašnji vlasnik podgoričkog Kombinata aluminijuma Oleg Deripaska, Natanijel Rotšild (koji je tu pre 6 godina i slavio 40-ti rođendan u društvu tada vodećih globalista) i Bernard Arno (Luj Viton)" a koji je prošle godine prodat Arapima (partneri u petro-dolar šemi) http://www.politika.rs/sr/clanak/348685 ... Montenegro
Milo Srbiji šejka za Beograd na Vodi (deo te petrodolar globalističke ekipe), Srbi Milu kineske milijarde za gradnju autoputa. Vidi se da dobro sarađuju.
Dakle da rezimiram, mislim da Kinezi da bi izgradili ostatak autoputa traže garancije da ih Milo neće zavrnuti ako mu gornja ekipa to zatraži.
 
Samo gore da dodam da je Deripska kao član te ekipe (da nekog ne buni što je on "Rus"), pre-Putinovski tajkun koji je ubačen od strane globalista, sa njihovim novcem, za vreme Jelcina sa ciljem da kontrolišu ruske prirodne resurse, a koje je Putin najurio a ovog konkretno ponizio na čuvenom snimku: ne vidim vaš potpis ovde https://www.youtube.com/watch?v=0XfbWnDXCx8
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461668#p461668:2qxqclet je napisao(la):
Kartograf » Pon Jun 26, 2017 8:43 pm[/url]":2qxqclet]Kad smo kod deonice Požega-Boljare, Mapsoft je potpisao ugovor sa Kinezima za ortofoto snimanje terena, topografski plan.... Možda nešto i bude od svega... Ne verujem da bi Kinezi bacali pare tek tako.

http://www.mapsoft.rs/index.php/sr/o-na ... zni-jadran

Bice ali zasto da zure kad su crnogorci tek na nivou pocetka. Usredsredice se na prioritet Beograd - Pozega dok crnogorci ne zavrse ili dok ne budu pri zavrsetku. Vec mogu I da zamislim patetiku na granici, dva predsednika koja idu jedan drugome u susret peske. :kafa:
 
Nekad cemo ponovo da se ujedinimo pod imenom Srbija, dok ce Crna Gora da bude autonomna pokrajna poput Vojvodine i Kosova. :lol:
 
Rece Orfanelin a u potpisu slobodna teritorija Zlatibor :p :p
Istorijski gledano, to je neminovno, samo se ne treba iznenaditi ako Srbija to ne bude htela.
 
... kada se već javljaš - ima li šta novo u vezi gondole, tamo gore?
 
Stanje je redovno. :)

Nista se ne dogadja po tom pitanju.
 
U martovskom broju lista Energoprojekt su rekli da je za jul, tj ovaj mesec planirano probijanje desne tunelske cevi tunela Brančići, a da je 2 meseca kasnije planirano i probijanje leve. Pa da vidimo dal će biti sad u julu...
 
Koliko je vremena potrebno od probijanja tunela pa do njegovog pustanja u saobracaj?
 
Bole Kop - MNE":1dni1f8n je napisao(la):
https://www.youtube.com/watch?v=Q_kkdkgD96w
Bole, odlican snimak si podelio.
Zanima me kakve su reakcije gradjana Crne gore po pitanju zaduzivanja za ovaj put kao i povlace li se paralele sa hrvatskim A1 i njegovim troskovima?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Joe, oko godinu dana, plus minus koji mesec. Zavisi kolko imaju ljudi i opreme, ako budu štedeli duže će trajati. Takođe zavisi dal će biti nepredviđenih situacija poput odrona oko tunela. Na primer tunel Šarani je probijen krajem marta 2015-e ali su onda imali probleme sa odronom, pa dok su ga uklonili, izgradili dodatno betonsko prekrivanje par stotina metara posle izlaska, zbog njega je kasnilo otvaranje čitave deonice koje je bilo u novembru 2016-e, znači čak 1,5 godinu nakon probijanja. Treba da postave podlogu (dal će biti betonska zbog dužine tunela oko 1km ili asfaltna), eletroistalacije poput ventilatora, svetala i sl. Dobra stvar je što se tunel može raditi tokom cele godine, znači i preko zime, kada često zbog vremenskih neprilika prestaju ili se usporavaju radovi na otvorenom.
Inače, na nekom snimku što je ranije bio, Kinezi u CG izgleda da imaju bolju opremu od Energoprojekta, doveli su krajem prošle godine neke krtice od po milion evra koje kopaju 4 puta brže nego standardno pa tipa 15-20 metara dnevno ili tako nešto zaboravih tačno https://www.youtube.com/watch?v=mTQYC7dUr-8... Da su ovde imali tu opremu i išli tim tempom dve cevi od po 1 km bi probili za svega 4 meseca.
 
Nemoguce je da su obe cevi po 1km, jer kad gledam mapu cini mi se da je u zbiru 1km.
 
Dobrodošao 32 :sesir:
U Energoprojektu kažu da ima 840m + oko 100m na otvorenom, pa će sve zajedno biti duže od 950 metara, dobro, ja sam ga zaokružio gore na 1km.
 
Isao sam za vikend Ibarskom. U Ljigu je haos. Sad se saobracaj preusmerava prakticno na novi autoput (radi se nadvoznjak kojim ce Ibarska da prelazi autoput), a vozila ponovo ukljucuju na Ibarsku preko iskljucenja sa buduce petlje. Kolona zbog semafora je duga oko 1km, a ceka se oko 15 min. Uvek je tu bila guzva, ali sad mi nije jasno sta pravi ovoliku guzvu, jer taj privrrmeni prelaz preko nedovrsenog autoputa isto ima po jednu traku u smeru...
Moje misljenje je da ce to parce od petlje Ljig do Dica (narocito semafor u Ljigu) biti problematicno, dok se ne otvori tunel Brancic, a pusti ostatak autoputa Obrenovac - Preljina. Osim toga guzve su i na rampi u Preljini.
 
Earthmoving":1mvgymzs je napisao(la):
...
Inače, na nekom snimku što je ranije bio, Kinezi u CG izgleda da imaju bolju opremu od Energoprojekta, doveli su krajem prošle godine neke krtice od po milion evra koje kopaju 4 puta brže nego standardno pa tipa 15-20 metara dnevno ili tako nešto zaboravih tačno https://www.youtube.com/watch?v=mTQYC7dUr-8... Da su ovde imali tu opremu i išli tim tempom dve cevi od po 1 km bi probili za svega 4 meseca.

Zanemarujes sastav terena, koji je presudan faktor u brzini 'busenja' tunelskih cevi.

Danas je zbog tehnologije 'lakse' probiti tunel kroz masivne tvrde kamene masive (stene) nego kroz mekan teren, sklon klizanju i odronjavanju.
Upravo, izvodjac jeukazao da im je urusavanje stropa glavni problem i uzrok kasnjenja tunela kod Ljiga.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
To sam i ja pomislio Laki, lakše je probiti materijal koji se ne odronjava ali onda me iznenadio ovaj snimak iz CG gde se na 00:10 kaže da (i oni) rade u lošem zemljištu, ali i pored toga krtice koje su doveli kopaju kako Kinez reče 50-80 minuta jedan dužni metar tunela (a klasičnim kopanjem uz miniranje reče da je potrebno 4-5 sati).
 
danas svi svoju sporost i nesposobnost pravdaju terenom.
deo oko ljiga je karakterističan po kamenu... sigurno nije krečnjak ili glina.
tako da su to što pričaju po meni čiste gluposti.
što se tiče gužvi u ljigu kad se završi AP biće isto kao i sada.
jer broj vozila neće porasti zbog AP već će ostati isti.
niko novi kroz ljig neće prolaziti zbog AP.
na NBG je primetno da se JG rasteretila otvaranjem ovog novog bulevara sa mosta na adi.
svakako bi trebalo do izgradnje mosta preko save raditi JG-surčin, i drugu traku AP umka-BG i širenje ibraske do meljaka.
 
Šta ti pišeš ovo je neverovatno?

Kako neće biti više vozila kada se završi AP?

Pa što ga rade onda?
 
Pa valjda ce guzve u Ljigu biti manje kada se zaversi autoput?
 
Guzve mogu da budu u najmanju ruku iste, a verovatno ce biti vece. Svi ce sa autoputa da se slivaju na parce Ibarske kod Ljiga (dok se ne zavrsi tunel). Dakle, svi koji su do sad isli Ibarskom ici ce ili autoputem ili opet Ibarskom. Ali logicno je da ce autoput privuci i nova vozila sa drugih alternativnih pravaca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463609#p463609:29hxbwzr je napisao(la):
JoeBG » Sre Jul 05, 2017 9:37 am[/url]":29hxbwzr] Ali logicno je da ce autoput privuci i nova vozila sa drugih alternativnih pravaca.
Vec sad, sa ovim parcetom A2, putnici sa pravca Z.Srbija - NS sa okolinom imaju tendenciju da predju na pravac preko Cacka, AP-a, Beograda. I putnici koji biraju autobuske polaske i vozaci privatnih automobila. Naravno, ono nije nikakvo brojanje saobracja, samo znam za dosta primera.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463609#p463609:1ik7bc6t je napisao(la):
JoeBG » 05 Jul 2017 09:37 am[/url]":1ik7bc6t]Guzve mogu da budu u najmanju ruku iste, a verovatno ce biti vece. Svi ce sa autoputa da se slivaju na parce Ibarske kod Ljiga (dok se ne zavrsi tunel). Dakle, svi koji su do sad isli Ibarskom ici ce ili autoputem ili opet Ibarskom. Ali logicno je da ce autoput privuci i nova vozila sa drugih alternativnih pravaca.
Tema su (post dobrog samaricanina) guzve nakon sto se autoput zavrsi.
Kada se zavrsi guzve ce biti manje. Ne vidim nikakvu logiku da tada guzve budu vece.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463735#p463735:166xy3zv je napisao(la):
marat » Sre Jul 05, 2017 3:48 pm[/url]":166xy3zv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463609#p463609:166xy3zv je napisao(la):
JoeBG » 05 Jul 2017 09:37 am[/url]":166xy3zv]Guzve mogu da budu u najmanju ruku iste, a verovatno ce biti vece. Svi ce sa autoputa da se slivaju na parce Ibarske kod Ljiga (dok se ne zavrsi tunel). Dakle, svi koji su do sad isli Ibarskom ici ce ili autoputem ili opet Ibarskom. Ali logicno je da ce autoput privuci i nova vozila sa drugih alternativnih pravaca.
Tema su (post dobrog samaricanina) guzve nakon sto se autoput zavrsi.
Kada se zavrsi guzve ce biti manje. Ne vidim nikakvu logiku da tada guzve budu vece.

Dobri samaricanin je odgovorio na moj post pre toga. A tema je STA SE DESAVA KAD SE ZAVRSI SVE OSIM TUNELA BRANCIC (a takvo stanje ce trajati bar godinu dana).
 
Vrh