Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Plecko :kk: Cuo sam da ce imati jos jedan kamp sa druge strane Save.
Sto se tice ostalih deonica cujem da sve ide ok, sem tunela Brancic zbog materijala i sleganja, kao i da Lajkovac-Ljig ide nesto brze od Obrenovac-Ub. Kako sad stvari stoje deluje da ce tunel Brancic biti naknadno pusten, a da ce ove ostale deonice biti zavrsene u ovoj godini. To bi znacilo Obrenovac-petlja Ljig - iskljucenje pa kroz Ljig - pa nazad na autoput kod Dica jedno vreme dok se tunel ne zavrsi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448055#p448055:2vay4uig je napisao(la):
Dalmatinac » Mon Apr 24, 2017 9:58 pm[/url]":2vay4uig]Ala rade ovi, svaka cast. Sto bi u ono vreme rekli, udarnicki ;)

Hmm, pa brzinu smo već videli, na Borčanskom, tj. Pupinovom mostu :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448022#p448022:3sugqivv je napisao(la):
Earthmoving » 24 Apr 2017, 19:16[/url]":3sugqivv]Plecko :kk: Cuo sam da ce imati jos jedan kamp sa druge strane Save.
Sto se tice ostalih deonica cujem da sve ide ok,
Mene kopka kako će da izgleda ukrštanje AP i postojećeg puta Obrenovac-Barič pošto vidim da AP nije nasut materijalnom u toj visini da bi išao preko puta Obr-Barič, kao da će praviti nadvožnjak...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447586#p447586:2ap28qd4 je napisao(la):
Earthmoving » Pet Apr 21, 2017 8:28 pm[/url]":2ap28qd4]Što se tiče novog mosta preko Save koji počinje da se gradi, za most će im biti isporučeno 140.000 kubika betona, pa ako je cena kubika 50-60 evra, dođoh do cifre da će u mostu biti betona vrednosti 7-8.000.000 evra.
Ovdje je 70-75e cijena pumpanog betona, 10e manje ako se ne pumpa
 
zar se za most ne stavlja prenapregnuti armirani beton?
da je malo pameti, ubrzano bi se proširivao DOS od umke do ade na 3+3.
ovak oće biti gužvi dok se ne završi LOS.
 
Neće preko klizišta niko da gradi zato je otpala varijanta preko Umke. Ne znam kakva bi bila varijanta da se išlo posle Ostružnice pa iza Umke pa iza Male Moštanice pa kod Draževca na dole. Ali tako bi Obrenovac ostao bez AP-a a deonica bi možda koštala i više nego ova koja se gradi a postoji mogućnost da bi i tamo isto teren pidložan klizištu.
 
Tu kubikažu betona za most i okvirnu cenu po kubiku sam čuo iz firme koja je dobila posao da proizvodi beton za most.
 
treba 3+3 do umke tj do klizišta... preko klizišta može i 2+2 i to da se ide sporo max 60 na sat.
to je sasvim dovoljno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448571#p448571:1b9xekxr je napisao(la):
dobri_samaricanin » Čet Apr 27, 2017 6:58 pm[/url]":1b9xekxr]treba 3+3 do umke tj do klizišta... preko klizišta može i 2+2 i to da se ide sporo max 60 na sat.
to je sasvim dovoljno.
Neće niko da gradi put preko nesaniranog klizišta. Postojeći put tamo ima debljinu asfalta od preko 8 metara! Razmisli koliko bi samo koštale popravke tog novog puta tamo.
 
:shock: debljina asfalta 8 metara ?!?

Da li si siguran meni to malo djeluje nevjerovatno...
 
zašto bi asfalt bio toliko debeo?
razumem da je beton ispod takav da se ostvari čvrstina ili da postoje neki šipovi koji usporavaju klizanje.
ali sta se dobija debljinom asfalta većom od npr 40cm?
od umke do bariča je 5 km, mogu da naprave šta hoće.
nisam mislio na 2+2 kao brzu saobraćajnicu, već 2+2 kao ulicu za 60km/h kao što je sad samo da se proširi kako ne bi bilo gužve tj kako bi gužva bila manja.
svakako u umci treba porušiti jednu stranu uz put kako bi se proširio put a i ljudi tamo dobili kintu za svoje klizajuće kuće i pobegli odatle.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448761#p448761:20ete3t1 je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sat Apr 29, 2017 10:53 am[/url]":20ete3t1]zašto bi asfalt bio toliko debeo? ...

Od silnog krpljenja i asfaltiranja.
 
Rastojanje između stabilnih delova oboda klizišta je oko 350-400m, od restorana Duboko do druge strane, gde su kuće.
Napravi se most i problem rešen, i cela opravdanost autoputa na LOS pada u vodu. Malo pameti (ili malo više) nemamo.
 
Meni ovakav most sa ovolikim rasponom preko suvog nema nikakvog smisla, a pitanje je i da li je tu i dalje stabilan teren za nosece stubove. Ako se vec pravi toliki rasponski most bolje je povezati dve obale, da bude dobro i levima i desnima :)

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
:))))
da se na saniranom klizištu sagrade vile kao na dedinju sa pogledom na savu.
i da se od tako skupljenog novca fekalije vrate u kanalizaciju.
ovaj lik je presmešan.
da neko gradi luksuz na "saniranom" klizištu sa pogledom na fekalije koje kaže da stvaraju klizište... i da udišu čist vazduh TENT-a i prve iskre barič.
i kaže da svi mora da im platimo jer su gradili na klizištu.
to je kao da svi platimo luksuzne stanove za ljude u Kaluđerici jer su gradili nelegalno jedni drugima na glvi.
neverovatno...

a velja kaže da je to klizište problem ne samo srbije, nego i republike srpske i hrvatske.

sad su svi razočarani jer su se nadali da će neko da im plati za klizajuću imovinu koja ništa ne vresi i sad kad su videli da neće, sad se pričaju bajke.

bolje da se sava izmesti u kanal malo severnije da ne potkopava klizište.
ali to je bezveze jer onda nema keša za meštane.

glupo je iseliti ljude i napraviti park, pošumiti i tako sanirati klizište...
ipak je to kažu najveće klizište u evropi (verovatno nsiu bili u evropi), ali čak i da je tako, zar je normalno na takvom mestu živeti i graditi ili je normalno iseliti.

lakše je doneti sav kamen srbije i baciti ga u savu.
sjajno.
 
Radovi na kampu za kinesku firmu CCCC
Deonica Surčin-Obrenovac
izvor:FCB
 
Vrh