Roba dolazi brodom kontejnerima u luku. Jedan deo ide na voz ali mislim da na Balkanu veći deo ide na kamione. Dakle tu je šansa i za naše i crnogorske kamiondžije. Međutim caka je u tome što neke luke imaju direktnije, brže linije sa Kinom, a za neke se roba pretovaruje u posrednim lukama pa u tim lukama roba kasnije stiže. Zadnjih meseci brod iz Kine za 20tak dana stigne u Kopar, a Rijeku koja je tu blizu i preko 30 dana. U Bar mislim da još duže putuje. Međutim ako bi Kinezi odlučili i otvorili bolje linije mogao bi i u Bar da brod stigne za 20tak dana. Na Balkanu imaju par većih luka: Koper, Rijeka, (Ploče), Bar, Drač, Pirej, Solun, Konstanca (pa može Dunavom baržama dalje ka Evropi)... Veruuem da je njima cilj da imaju što više morskih i kopnenih alternativa da niko ne može da ih ucenjuje. Na primer kada roba ide brodom tu ima par uskih grla gde mogu biti ucenjivani bilo cenovno bilo na druge načine: moreuzi kod Singapura ili daljim putem kod Džakarte, Suezki kanal... Kad razviju i više kopnenih ruta niko neće moći da ih ucenjuje jer će imati puno alternativa na raspolaganju.