Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

danas sam prošao.
stubovi za ibarsku kod ljiga su počeli da se šaluju.
nisam video radnike ali je jasno da su uradili dosta na tom delu od prošlog vikenda.
svakako na tom mestu može da bude privremeni kružni tok ako bude potrebe.
mada se sa PA može isključivati i isključenjem za jig koje će biti sigurno do kraja godine gotovo.
 
Po ovom tekstu, tunel Brančić ne može nikako biti pušten u saobraćaj pre jeseni 2018. To je prilično kašnjenje u odnosu na naša nadanja! I to pod uslovom da se dodatno ne kasni.
 
Ova vest iz Energoprojekta je bash razocaravajuca, probice vec probijen rok za zavrsetak radova za josh godinu dana zbog velikog kasnjenja na tunelu :(
 
Kad su odlozeni (vanredni) izbori, mogu komotno da razvuku do sledecih.
 
Nikakve veze sa tim nemaju izbori, budimo realni.
Po prici kolege sa posla, ciji brat se bavi geologijom (mada nema direktnog kontakta sa A2) cesti su problemi sa lose izvedenim pripremnim radnjama i projektima.
U tekstu se navodi da je povecano sleganje (stropa, ako se ne varam) i da zbog toga radovi teku sporije, jer se moraju obavljati dodatni radovi.
Po izgledu kosina na samoj ibarskoj ispred i iza Ljiga i cestom odronjavanju, vrlo je verovatno da je izjava tacna.

Ono sto mene i dalje iritira je "macehinski odnos" drzave prema zapadnoj Srbiji. Vec sada imamo jednu deonicu A2 koja se naplacuje, a ocekujem da ce slicno biti i sa daljim sukcesivnim pustanjem u saobracaj (lajkovac - ljig i obrrnovac - ub ( - lajkovac).
Dakle, imamo situaciju da je vlast "velikodusno" pustila 1,5 meseci besplatnog koriscenja, a zatim krenula u naplatu, uprkos tome sto za to cak ne postoje tehnicki kapaciteti!!!

Sa druge strane na A1 koji je zavrsen pre vise godina i dalje nije pocela naplata na jednoj prilicno dugoj deonici!
Po kom osnovu drzava diskriminise regione Srbije??


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Jedini razlog da se ovaj projekat i njegov tok ne posmatraju kao rasulo je postojanje Koridora 10. :D
 
Biće to sve ok, ja mislim da ceo projekat dobro ide I da svi izvođači rade bez zabušavanja. Čak I ako bude Obrenovac-Ljig, pa pola godine još kroz Ljig dok se tunel ne završi nije mi strašno. Jedina mi je zamerka što Čačak-Požega nije ugovoren.
 
Sta li ce da kaze gospodja Ministarka na ovo kasnjenje od godinu i po dana :D
 
Ne znam kakva je geologija terena južnije od Čačka? Ako daju kinezima da rade ovi mogu da puste "crva" (TBM) da prođe kroz planine.

Za brzo kopanje tunela TBM-om uglavnom je bolje ako je stena i da nema špilja i jama i lošeg zemljišta koji je nestabilan i hoće da se pokrene.
Materijal koji se iskopava u tunelu Brančić je užas i sve izgleda sleže. Građevinari imaju bolje izraze ali ispada da brdo ili planina teži da zatrpa sve i da smanjuje prečnik otvora. Sve ima neke svoje granice do koje je ok ali ako to pređe onda ne vralja pa se ide na doradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445617#p445617:s9sbcojy je napisao(la):
laki72 » Tue Apr 11, 2017 1:56 pm[/url]":s9sbcojy]Nikakve veze sa tim nemaju izbori, budimo realni.

Nisi shvatio, to je bila ironija (sudbine) :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445679#p445679:3sr4i14m je napisao(la):
Orfanelin » Tue Apr 11, 2017 7:12 pm[/url]":3sr4i14m]Sta li ce da kaze gospodja Ministarka na ovo kasnjenje od godinu i po dana :D

Kazaće, po običaju, pitajte Koridore Srbije :mrgreen:
 
vlasta":3juom0vb je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445617#p445617 je napisao(la):
laki72 » Tue Apr 11, 2017 1:56 pm[/url]":3juom0vb]Nikakve veze sa tim nemaju izbori, budimo realni.

Nisi shvatio, to je bila ironija (sudbine)
Onda se izvinjavam :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vučić je danas na otvaranju naplatne rampe Vrčin rekao da su počeli pregovori o deonici Preljina - Požega, 31 kilometar, vredne oko 390 miliona.
http://beta.rs/beforepost/beforepost/60 ... nica-vrcin
Sa 12,5 milina evra po kilometru ovo je verovatno najskuplja deonica pored Surčin-Obrnovac i uspona Ivanjica-Pešter (s tim što je ovaj uspon od 40tak km sigurno najskuplji po kilometru).
 
Kad izađete iz Čačka ka Požegi i kod Pakovraća pogledate ka Ovčar planini na oko je već jasno da je to ogroman i dugačak uspon kojim bi se trebao popeti autoput na planinu, verovatno most pa sa mosta u tunel pod nagibom ka vrhu planine. Prema postojećem planu, pre godinu dana sam crtao kuda bi ta deonica trebala da ide, neki su videli ali evo opet za one koji nisu. Prva slika je kad se gleda od Čačka ka usponu na Ovčar, a druga kada se južno od Požege (otprilike gde se ova deonica završava) gleda ka Čačku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446488#p446488:s6xqfdvr je napisao(la):
tragac » 15 Апр 2017 04:22 pm[/url]":s6xqfdvr]Jbg izgleda da je cenzus za veličinu fajla dodatno spušten
file.php

file.php
ЦеЛзИЈус је 1 мб.
 
Dok se gradi Koridor 11 unistavaju se seoski putevi iz kojih se vuce rizla za nasipanje koridora.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Df51IV7hB5o[/youtube]


Ekipa Televizije Valjevo Plus danas je napadnuta u jednom od kamenoloma u Prijezdiću.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9fGln9ZCn00[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qiQZF44K7Tc[/youtube]
 
Što se tiče novog mosta preko Save koji počinje da se gradi, za most će im biti isporučeno 140.000 kubika betona, pa ako je cena kubika 50-60 evra, dođoh do cifre da će u mostu biti betona vrednosti 7-8.000.000 evra.
 
Vrh