Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Predlažem da se tema preimenuje u autoput A2, evropski koridor 11 ne postoji niti će ikada postojati.

@svi
Ovaj put svakako treba produžiti do Užica. A posle je već stvar do politike.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432057#p432057:ewdt4svr je napisao(la):
dobri_samaricanin » 05 Feb 2017 09:57 pm[/url]":ewdt4svr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431971#p431971:ewdt4svr je napisao(la):
marat » Ned Feb 05, 2017 9:55 am[/url]":ewdt4svr]Povecace se promet kako se budu ukljucivale nove deonice puta. usteda od 10ak minuta na ovoj deonici nije dovoljna da ljudi krenu da placaju.
baš naprotiv.
ovo je jedina deonica koja stvarno štedi novac jer skraćuje put.
putarina je 140 din a put je kraći nekih 10km što mu dođe uštede negde oko 100 din.
dakle svi koji idu za čačak ibarskom idu AP bar od automobila.
neće svi iz BG-a ići do obrenovca da bi išli AP već će se uključivati kod lajkovca dobar deo.
tako da to je tuga.
biće leti naravno više prometa, ali i sada je zima i ljudi idu na zimovanje i do čuvenog zlatibora zbog kojeg je kao ovo do požege jeako bitno.
ali opet tanko.
a zamislite tek kakva bi praznina bila preko peštera,

Zar se ljudi voze autoputem da bi ustedeli novac ??? Interesantno. Ja se autoputem vozim da bi putovao brze komotnije i sigurnije i naravno to me kosta vise ali sam ipak zadovoljan.
 
vucko":hcafvzf9 je napisao(la):
Predlažem da se tema preimenuje u autoput A2, evropski koridor 11 ne postoji niti će ikada postojati.

@svi
Ovaj put svakako treba produžiti do Užica. A posle je već stvar do politike.
Podrzavam tvoj predlog, iako na sam vec predlagao, ali nije bilo reakcija...
Autoputevi Srbije postojeci i oni u izgradnji su imenovani, numerisani i tako i treba da ih zovemo.
Ovo se odnosi i na one koji jesu deo medjunarodnog koridora 10

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432231#p432231:y63mg7ir je napisao(la):
laki72 » 06 Feb 2017 05:44 pm[/url]":y63mg7ir]
vucko":y63mg7ir je napisao(la):
Predlažem da se tema preimenuje u autoput A2, evropski koridor 11 ne postoji niti će ikada postojati.

@svi
Ovaj put svakako treba produžiti do Užica. A posle je već stvar do politike.
Podrzavam tvoj predlog, iako na sam vec predlagao, ali nije bilo reakcija...
Autoputevi Srbije postojeci i oni u izgradnji su imenovani, numerisani i tako i treba da ih zovemo.
Ovo se odnosi i na one koji jesu deo medjunarodnog koridora 10

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Kao bivši moderator, malo ću da poguram stvari. Znam upravu, pa će to sredimo preko veze, ipak je ovo Srbija. :dil:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432233#p432233:y63mg7ir je napisao(la):
Пантограф » 06 Feb 2017 05:56 pm[/url]":y63mg7ir]Предлажем назив теме "Државни пут А2".
Slažem se!
 
Moze se modifikovati naziv teme ali je jako vazno da zbog pretrage ostane u u zagradi koridor 11.
 
Ne vidim razlog, al ako ti kazes :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Jeste, neki ljudi traže i pod "Koridor 11". Niko i ne kaže da je to nepostojeći evropski Koridor 11 - to je naš domaći, srpski Koridor 11 :D
 
Može ovako: "Autoput A2: Beograd - Požega (lažno nazvan Koridor 11)" ili nešto u tom fazonu :D Tako je jasno šta većina ovde misli o populističkim gnjidama u Nemanjinoj a pretraga će da radi :)
 
Promenjeno je u Autoput A2: Beograd-Pozega (Koridor 11)
 
Smisleno :)
A ko zna, zivot je nepredvidiv.
Pre 30 godina, pravac preko Buvimpeste se koristio 20 puta manje nego tafasnji "bratstva i jedinstva", pa mozda i A2 preraste u neki panevropski koridor jednog dana ;)
(Ispadnu vizionari oni koji prvi spomenuse K11 :D )


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
A ja kazem da ga zovete kako ko hoce,ali neka neko postavi neke nove slike , zamro thread sa slikama skroz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432320#p432320:dec93b7k je napisao(la):
laki72 » Tue Feb 07, 2017 11:36 am[/url]":dec93b7k]Pre 30 godina, pravac preko Buvimpeste se koristio 20 puta manje nego tafasnji "bratstva i jedinstva", pa mozda i A2 preraste u neki panevropski koridor jednog dana ;)

Ako idemo dalje u istoriju, do Prvog sv. rata je pravac preko Budimpešte bio primaran, a ovaj dolinom Save je bio samo lokalni put/pruga.
Ipak tu se radi o dve varijante istog pravca od Zapada ka Istoku, sa krakom ka jugu.

Iako jeste značajan pravac, zaista ne vidim takav potencijal za put i prugu od Beograda ka Jadranu.
 
Puta dolinom Save nije ni bilo do 1950, pre rata se iz Beograda za Zagreb vozilo preko Novog Sada i Osijeka.

Jasno je da ovaj put nema potencijal kao ukupan E-75, ali bih ja svakako autoput od Beograda do Požege gradio pre superneisplativih deonica kroz Sićevačku i Grdeličku klisuru. Svaka druga zemlja tako gradi mrežu autoputeva, uključujući države ka kojima vode te dve naše brdske deonice Koridora 10 (Bugarska, Grčka).
 
@Pendolino

sto je samo dokaz da se glavni pravci u ravnicarskom (pitomom) terenu mnogo lakse menjaju pod drugim uticajima (politika, ekonomija), nego tamo gde postoje prirodne prepreke u vidu planinskih masiva ili drugih odlika terena. :)

A za A2 ka crnoj gori...
Pa znas kako, posto krenusmo vracanjem kroz istoriju...
"Svi putevi vode u Rim" , pa bi bas lep 'road trip' bio BG-Bar-Bari-Rome ;)

Edit:
Naravno, slazem se da vaznost ova dva pravca nije za poredjenje, ali eto u poredjenju sa koridorom 5C, ne vidim da je manja vaznost, posebno sto u BiH taj koridor napreduje brzinom puza...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432372#p432372:14duc7os je napisao(la):
gygy11 » 07 Feb 2017, 19:18[/url]":14duc7os]A ja kazem da ga zovete kako ko hoce,ali neka neko postavi neke nove slike , zamro thread sa slikama skroz.
Evo jedna brzinska iz Obrenovca s kolubarskog mosta, betonske grede postavljene, sad nalivaju ploču... :gobb:
 
"Već se pokazalo da je izgradnja deonice auto-puta Ljig-Preljina bila neophodna za privredu, turizam i poljoprivredu i sve građane ovog kraja. Ali u opštini Gornji Milanovac neophodne su još neke značajne investicije - gradiće se moderna pristupna saobraćajnica za povezivanje grada i auto-puta, ali i nova industrijska zonu na oko 50 hektara duž pristupne saobraćajnice...To će biti od visine modne konfekcije "Rudnik" ka Takovu, nekih otprilike preko pet kilometara nove saobraćajnice, a ostatak bi trebalo da ide rekonstrukcija puta, postojećeg, do petlje u Takovu", rekao je predsednik opštine Gornji Milanovac Dejan Kovačević."
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... novca.html
 
Hvala Plećko, da tebe nema mogli bi samo filozofirati ovde bez ijedne slike sa te deonice ;) Deluje da ovaj most može biti brzo, za koji mesec završen.
 
http://www.blic.rs/vesti/beograd/novi-m ... cu/mv9zeld

https://twitter.com/Cuckovicm/status/830715320155381760


NOVI MOST PREKO SAVE Priprema se teren za gradilište u Obrenovcu

Kako je najavljeno prošle godine, izgradnja deonice Koridora 11 (auto-puta između Beograda i Čačka) od Surčina do Obrenovca trebalo je da bude započeta u martu, ali je predsednik opštine Obrenovac Miroslav Čučković na svom Tviter nalogu već danas objavio fotografiju pripremnih radova za novi most kod ušča Kolubare u Savu, koji se gradi u sklopu ovog projekta.
Kako nam je predsednik ove gradske opštine rekao, sa poslom se počelo pre nekoliko dana.

- Radovi su počeli pre par dana, ali ne bih mogao tačno da vam kažem kada će biti završeni, očekuje se da će trajati oko tri, četiri godine - poručio je Čučković.

Novi most preko Save biće dugačak 1.800 metara, a ovi radovi samo su deo posla planiranog na deonici Koridora 11 koji podrazumevaju izgradnju 11 mostova i nadvožnjaka.

ZATVARA SE PRSTEN Deonica Surčin-Obrenovac gotova za tri godine, gradi se 11 mostova
Radovi na izgradnji nove deonice Koridora 11 između Surčina i Obrenovca u dužini od 17,6 kilometara počeće u martu 2017. godine i trajaće 32 meseca, gradiće ga Kinezi a biće izgrađeno 11 mostova i nadvožnjaka, uključujući i novi most preko Save u dužini od 1.800 metara.
 
deonica od lajkovca do ljiga se užurbano radi, posebno deo kod ljiga i kod lajkovca.
mimoišao sam se danas sa bar 30 kamiona.
čak i noću rade.
verovatno će spojiti tu deonicu i otvoriti pred izbore u kampanji (i dati velikodušno besplatno korišćenje od uba do ljiga do kraja gdine) a do kraja godine će uraditi preostalo.
 
iz dosadasnjeg iskustva, iako nemam puno lepih reci da kazem za vlast koja vlada u zadnjih skoro 5 godina, ne mozemo im pripisati takvo ponasanje (mislim na uzurbana otvaranja uoci izbora).
Po meni za to postoje 2 razloga. jedan je jer je to u proteklih 20 godina toliko puta uradjeno, da je postalo otrcano, a drugi je jer su premijer i njegovi saradnici realno gledano STALNO U KAMPANJI te `uoci izbora` nema neku znacajniju tezinu u odmnosu na ostale termine.

Verujem da se na ovoj deonici od Lajkovca do Ljiga uzurbano radi jer je cilj da se ona pusti u vreme letnjeg spica koriscenja godisnjih odmora, sto i ima logike, jer ova deonica ce svakako biti opterecenija nego nastavak ka Obrenovcu, posebno u periodu dok se ne zavrsi most preko Save, ali i kasnije.

Ono sto je lose je sledece.
Vec smo videli da su kapaciteti naplatne rampe u preljini nedovoljni pri vecem saobracaju. Da zlo bude gore, zagusenje na naplatnoj rampi se odrazi i na Ibarsku, jer se stvori zastoj saobracaja na kruznom toku.
To se nesto do leta mora intervenisati, inace ce biti jako losa situacija.
 
Vrh