Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Može im se

1AdktkqTURBXy8zYjU0MDZlMDliMzA5N2ZlOTBmZTdhM2ZiZDNmYTMxYi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Blic
 
Posle Obrenovca gde će biti sledeća petlja za isključivanje i uključivanje na autoput, jel kod Uba ili tek kod Lajkovca?
 
Ub, tj par km istocno od Uba.
Plecko, kako napreduje most na Kolubari, jesu li digli sve grede na most?
 
nisam prilazio odavno gradilištu tako da nemam ni jednu sliku, ali moj drug koji radi tamo kao čuvar mi reče da su sve grede postavljene, možda mi pošalje neku sliku...
 
Super...
Izgleda da ipak nije bilo toliko problematicno kao sto je bilo reci na prethodnim postovima

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431011#p431011:3cyy2fl8 je napisao(la):
dobri_samaricanin » 30 Jan 2017 09:05 pm[/url]":3cyy2fl8]treba prosiriti Ibarsku na 2+2 do stepojevca, dalje nema smisla jer ce se i ibarska izmeštati zbog proširenja kopova.
ali kad većina prometa ode na DOS i na LOS, ibarksa će biti odlična za vožnju i biće i znatno bezbednija.
jer nije problem do puta, on je skroz ok, nego do gužve i divljanja malog broja vozača-ludaka.
takođe, ne verujem da je moguće da DOS do umke neće biti 3+3 u nasjkorije vreme.
treba malo i beograđani protestima da to malo ubrzaju.
to je smešna cifra, može iz budžeta da se završi za godinu dana.
Жао ми је, али неће бити безбеднија, само проточнија. Они који дивљају су обично локални клинци, а не они што путују преко 100 километара. Има и тих, али ретко.

Безбедност се не постиже градњом аутопута, него читавим низом мера на комплетној путној мрежи. На Ибарској магистрали:
- Много за локално становништво важних прикључака је урађено небезбедно.
- Нису изграђене паралелне саобраћајнице на чврстој подлози намењене саобраћају пољопривредних возила. То није скупо, а много значи.
- Банкине су ма многим деловима преуске.
- Већина прикључака из ресторана, сала за венчања, супермаркета итд нема сервисне саобраћајнице за прилаз.
- Грађевинска линија је приближена оси пута до саме ивице путног појаса.
- Чак и из дворишта се много људи укључује директно на Ибарску магистралу.
- Највећи број корисника у Београдском округу су приградска кретања, и кретања на кратким релацијама. Чак и ако би за наше возаче сама цена путарине била неважна, као што неће бити, са Ибарске би аутопут скинуо тек 30-40% промета.
- Како аутопут иде презападно у односу на стварне транспортне потребе, нарочито на прилазу Београду, Ибарска ће за многе остати прагматичан избор без обзира на то платио путарину или не.
 
B92, 3.2.2017.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1226920

Vučić: Uspećemo, auto-put Beograd - Bar

Premijer Aleksandar Vučić rekao je da bitno spojiti Srbiju i Crnu Goru auto-putem, za šta je potrebna zajednička saradnja.

Premijer je na zajedničkoj konferenciji sa crnogorskim premijerom istakao kao prioritet autoput Beograd - Podgorica - Bar i u tom smislu naveo da će do Čačka biti na proleće gotovo 120 kilometara, zatim se radi i 31 kilometar do Požege kao i od tog mesta do Boljara 107 kilometara.
Kako je rekao posebno je poslednja deonica "užasno" skupa ali da će se intenzivno raditi na autoputu u narednom periodu.

On je naveo i značaj pruge Beograd - Bar i podvukao da se i na tome radi intenzivno.
 
Valjda 100km (Ča-Ljig 40km, Ljig-Lajk i Ub-Obren 50km, Ub-Lajk 12km), 120km tek kad se završi Surčin-Obrenovac za 2,3 godine.
 
Pa covek je lepo rekao na prolece, doduse 2020. godine. A na prolece sledece valjda dogura tih 100. A i ne ide mu matematika, sve je oprosteno.
Mene vise zanima sta ova izjava vezana za prolece govori. Mozda nekih +20km, deo do Bogovadje recimo...
 
Vezano za gorju vest da su Saudijci u igri da grade nastavak autoputa do Sarajeva i da li je to realno s obzirom na njihovu trenutnu ekeonmsku i budžetsku situaciju o čemu smo gore pisali, evo još jedne današnje vesti - indikatora: Princ nema milosti, menja se život Arapa - Saudijci će morati da nauče kako to izgleda život s porezom, jer su vlasti najavile uvođenje PDV. http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1227235 Očigledno je da pokušavaju da zakrpe budžestske rupe rastom prihoda u budžet.
 
to je sve samo predizborna priča, nema od toga ništa.
sam je rekao da je tih 100km besmisleno skupo da niko neće da da novac za to i da će graditi samo ako zajedno sa CG podele trošak.
to se nikada neće dogoditi.
mi para nemamo za bacanje, CG tek nema jer nece imati ni za svoj deo a koncesionar nece dati pare za to.
verujem da ce se nesto graditi od moravickog koridora i možda ovaj ka Sarajevu.
ako ste prolazili skoro izgrađenim delom AP videćete koliko je pust.
često idem oko 21h i nema žive duše na istom, posebno od kada se naplaćuje.
prošao je onaj prvi deo koji je bio džabe i gde su ljudi išli iz radoznalosti da vide da li je tako dobro "ukorićen" kako su čuli.
sad ide samo onaj ko stvarno ima interes a njih nema baš mnogo.
 
Povecace se promet kako se budu ukljucivale nove deonice puta. usteda od 10ak minuta na ovoj deonici nije dovoljna da ljudi krenu da placaju.
 
Evo jedne zanimljive vesti : U 2016. Srbija je od autoputeva prihodovala 16,9 mlrd dinara, a prošlo je ukupno 43.024.087 vozila, odakle dobijamo da je prosečna putrina po vozilu 390 dinara, tj 3,2 evra . Naplaćuje se 610km autoputa.
Ljig - Preljina je u prvih mesec dana u 2017. prošlo 160.152 vozila tj 5.166 vozila dnevno.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1227420
 
Још мало занимљивости:
- Од путарине се наплати 130 милиона евра.
- Потребна средства за квалитетно одржавање путне мреже су 1000 милиона евра (милијарду).
- Потроши се 300 милиона евра на одржавање путне мреже.
- Аустрија је ограничила број шлепера који смеју да изађу на путеве разним земљама, јер се показало да се од тешких камиона не може наплатити колику штету направе. За Србију је то 12000 годишње, или просечно око 35 дневно.
- У Србији велики превозници имају дилове са полицијом, да не кажњавају када аутобуси и тешки камиони прекораче брзину или буду претоварени.
- Потрошња на инфраструктуру се у Србији за путеве назива "инвестиција", а за пруге, пловне путеве и логистичке центре "губитак" или "неисплативо".
 
Mora oko 2.5 puta vise saobracaja da bude da bi ovaj put mogao da odrzava sam sebe. Razocaran sam za sada ali januar je, videcemo kakvo je stanje u toplijim mesecima.
 
Pobogu ljudi.
Januar, sa ekstra mrazevima...
Ko je putovao, putovai je oko nove godine. I to je to.
Pri tom, otvorena je jedna kratka deonica autoputa...
Eto i ja sam danas (nedelja) na A1 bio jedan od retkuh u saobracaju, a naplatnu rampu prodjoh gotovo bez zadrzavanja...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431971#p431971:3t7uglis je napisao(la):
marat » Ned Feb 05, 2017 9:55 am[/url]":3t7uglis]Povecace se promet kako se budu ukljucivale nove deonice puta. usteda od 10ak minuta na ovoj deonici nije dovoljna da ljudi krenu da placaju.
baš naprotiv.
ovo je jedina deonica koja stvarno štedi novac jer skraćuje put.
putarina je 140 din a put je kraći nekih 10km što mu dođe uštede negde oko 100 din.
dakle svi koji idu za čačak ibarskom idu AP bar od automobila.
neće svi iz BG-a ići do obrenovca da bi išli AP već će se uključivati kod lajkovca dobar deo.
tako da to je tuga.
biće leti naravno više prometa, ali i sada je zima i ljudi idu na zimovanje i do čuvenog zlatibora zbog kojeg je kao ovo do požege jeako bitno.
ali opet tanko.
a zamislite tek kakva bi praznina bila preko peštera,
 
Ljig-Preljina deonica bi ostvarila republički prosek prihoda od putarina ako bi imala oko 7.200 vozila (kola, kamion, bus) dnevno.

Objašnjenje:
Pročečan broj vozila u na 1 km srpskog autoputa u 2016.: ukupan broj vozila koji je prošao srpskim autoputevima 43.024.087 : 610km ukupno naplaćivanih autoputeva : 365 dana = 193 vozila dnevno po 1 km autoputa
Prosečan prihod na 1 km srpskih autoputeva u 2016 : ukupni prihodi 16,9 mlrd din : 610km : 365 dana = 75.900 din dnevno po 1 km autoputa. 75.900din x 40km (kolko je deonica Ljig-Preljina) = 3 mil dinara ili po prosecnom kursu u 2016. oko 23.000 evra
75.900 din : 193 vozila = 393 dinara je putarina prosecnog vozila (kola, kamion, autobus) na 1km srpskog autoputa ili oko 3,2 eura sto sam dobio i u gornjem postu.
23.000 : 3,2 = 7.200 voyila dnevno.
 
393 din tj 3,2 evra je dnevni prihod po vozilu (umesto onog što sam gore napisao). Ali bi krajnja računica od 7.200 vozila dnevno trebala biti ok. Ta cifra je granica - ispod ovog prometa ovaj put zarađuje ispodprosečno u odnosu na ostatak srspkih autoputeva, iznad ovog prometa zarađuje iznadprosečno.
 
Dal zaista ima ljudi koji su ubedjeni da 'cuveni' Zlatibor generise veci saobracaj, nego Cacak, Kraljevo, Uzice ?
Prosto mi je neverovatna ta doza 'narcisoidnosti' nas stanovnika prestonice...
Po toj logici tek moravski koridor ne treba graditi, jer ko ce od 'nas' ici od uzica ka krusevcu?

Pricamo o isplativosti puta koji je tek u izgradnji?

Koliko je bilo vozila na A3 u periodu 92-96?
Koliko je bilo vozila na potezu od Novog Sada do Horgosa (Kelebije), pre 1991. godine?

I na kraju krajeva, koliki je to saobracaj od Nisa ka obe granice, posebno ka Bugarskoj?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Незамисливо ми је да неко оспорава потребу градње аутопута за Западну Србију.
 
a istočna srbija? zar oni ne zaslužuju AP? :)
7200 vozila godišnje neće imati AP BG-ČA.
moja procena je između 5-6.000 vozila u proseku na celoj dužini K11.
 
Узни си мапу Србије, па види где фали аутопут. Од Београда до Бора и Зајечара се већ три и по деценије две трећине пута возиш - аутопутем. До Чачка и Ужица, колико до јуче, није био ни метар АП.

Биће кола колко хоћеш.
 
Realniju sliku imacemo za 2 godine: kad se autopt spoji do Obrenovca pa jos prodje godinu dana da se eliminisu sezonske oscilacije prometa. Ali cak I da je ispod 7200 vozila dnevno to bi znacilo da je ispod proseka ali ne I nekoristan. Logicno da ce svi naredni autoputevi biti sve manjih prometa jer su najprometniji pravci vec zavrseni. Ali to ne znaci da ne treba nista vise graditi.
 
Vrh