[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431011#p431011:3cyy2fl8 je napisao(la):
dobri_samaricanin » 30 Jan 2017 09:05 pm[/url]":3cyy2fl8]treba prosiriti Ibarsku na 2+2 do stepojevca, dalje nema smisla jer ce se i ibarska izmeštati zbog proširenja kopova.
ali kad većina prometa ode na DOS i na LOS, ibarksa će biti odlična za vožnju i biće i znatno bezbednija.
jer nije problem do puta, on je skroz ok, nego do gužve i divljanja malog broja vozača-ludaka.
takođe, ne verujem da je moguće da DOS do umke neće biti 3+3 u nasjkorije vreme.
treba malo i beograđani protestima da to malo ubrzaju.
to je smešna cifra, može iz budžeta da se završi za godinu dana.
Жао ми је, али неће бити безбеднија, само проточнија. Они који дивљају су обично локални клинци, а не они што путују преко 100 километара. Има и тих, али ретко.
Безбедност се не постиже градњом аутопута, него читавим низом мера на комплетној путној мрежи. На Ибарској магистрали:
- Много за локално становништво важних прикључака је урађено небезбедно.
- Нису изграђене паралелне саобраћајнице на чврстој подлози намењене саобраћају пољопривредних возила. То није скупо, а много значи.
- Банкине су ма многим деловима преуске.
- Већина прикључака из ресторана, сала за венчања, супермаркета итд нема сервисне саобраћајнице за прилаз.
- Грађевинска линија је приближена оси пута до саме ивице путног појаса.
- Чак и из дворишта се много људи укључује директно на Ибарску магистралу.
- Највећи број корисника у Београдском округу су приградска кретања, и кретања на кратким релацијама. Чак и ако би за наше возаче сама цена путарине била неважна, као што неће бити, са Ибарске би аутопут скинуо тек 30-40% промета.
- Како аутопут иде презападно у односу на стварне транспортне потребе, нарочито на прилазу Београду, Ибарска ће за многе остати прагматичан избор без обзира на то платио путарину или не.