Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Evo da stavim sliku pocetka kineskih radova za most preko Save na deonici Obrenovac-Surcin koju je Zika preneo sa Twitera
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433215#p433215:13ohpc4l je napisao(la):
laki72 » Pon Feb 13, 2017 12:56 am[/url]":13ohpc4l]iz dosadasnjeg iskustva, iako nemam puno lepih reci da kazem za vlast koja vlada u zadnjih skoro 5 godina, ne mozemo im pripisati takvo ponasanje (mislim na uzurbana otvaranja uoci izbora).
Po meni za to postoje 2 razloga. jedan je jer je to u proteklih 20 godina toliko puta uradjeno, da je postalo otrcano, a drugi je jer su premijer i njegovi saradnici realno gledano STALNO U KAMPANJI te `uoci izbora` nema neku znacajniju tezinu u odmnosu na ostale termine.

Prosto da čovek poželi izbore na šest meseci. :notok:
Sve izgleda kao loše režirana tragedija.
 
Nisu baš na 6 meseci, ali jesu mnogo češći nego što je normalno.
 
to znači da pružaju narodu priliku da ih zameni, tj pitaju narod da li su zadovljni njihovim radom. Ja mislim da je to fer
 
mekbejn":2s1r716f je napisao(la):
Hahahaha ovo je najjaci komentar godine
Pa na zalost tacan je.... :(
Kazem 'na zalost' jer po mom misljenju nisu zasluzili prelaznu ocenu za rezultate koje su postigli, no vecina misli drugacije. (20% ih podrzava dajuci im glas, a 50% im daje precutnu podrsku ne glasajuci za drugoge opcije)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433274#p433274:i513i6po je napisao(la):
mekbejn » Pon Feb 13, 2017 12:40 pm[/url]":i513i6po]Hahahaha ovo je najjaci komentar godine
Šta fali komentaru????? U čemu je problem??
 
Mislim da nema potrebe da ovu temu gusimo postovima o izborima i izbornim rezultatima i sl.
 
Ako je tako zasto
onda sve postove ne obrises?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Obrisao sam jos jedan post pored poslednje dva obrisana. Moze se naravno o izbornim rezultatima rasparavljati ali otvorite temu u relax.
 
На делу ауто-пута без мобилног сигнала


ВЕЛИКИ број возача који путују новом деоницом ауто-пута од Прељине до Љига жали се да на овој траси готово нема сигнала за мобилне телефоне. На око 40 километара само на неколико места могу да користе мобилне телефоне.

Прањанац Радован Томанић каже да од Брђана до Љига једва да двапут ухвати сигнал.

- Корисник сам две мобилне картице, МТС и ВИП, од наплатне рампе у Прељини до Љига путујем обично око 30 минута и само у неколико наврата имам сигнал који се одмах изгуби. Није ми јасно да тако моћни оператери оставе ауто-пут без телефонске везе - рекао је Томанић.

Начелник Моравичког округа Слободан Јоловић вели нам да се питање функционисања мобилне телефоније, ватрогасно- спасилачке јединице и службе хитне помоћи на новоотвореној деоници ауто-пута нашло на дневном реду због бројних притужби мештана и возача на овој савременој саобраћајници.

- Извршена је подела надлежности хитне помоћи Чачка, Горњег Милановца и Љига и Сектора за ванредне ситуације, а од "Телекома" затражено да реши проблем и успостави поуздан телефонски сигнал дуж целе деонице од 40 километара овог изврсног друма кроз Шумадију - казао је Јоловић.


Извор:
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BB%D0%B0
 
Gde je planirano da vodi put koji sam označio sa strelicom?
Da li to oni planiraju neku novu obilaznicu oko Lajkovca ka Lazarevcu?

 
Da, delimicno si u pravu.
To bi trebao da bude nastavak nove veze do ibarske magistrale, da bi se zaobisao Lajkovac.
Bez toga, Lajkovac ce biti u velikom problemu u vreme letnjih vikend guzvi, jer ce dobar deo Beogradjana bas ovde da ulazi na A2

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Evo malo informacija sa komsijskog foruma !
Nema sanse da se kompletira deo A2 ove godine !

List Energroprojekt - energoprojekt.rs

Oktobar - December 2016.

Usporena dinamika iskopa

Jedan od najvecih infrastrukturnih projekata u Srbiji na kojima kao izvodjac radi Energoprojekt Niskogradnja je izgradnja autoputa E 763, deonica Lajkovac-Ljig.

Trenutno se na gradilistu nalazi 340 radnika koji rade za AD Niskogradnju i jos preko 250 radnika koji rade za podizvodjace. Izvedeno je oko 50% finansijske vrednosti radova, sto je zadovoljavajuce s obzirom na sve otezavajuce okolnosti na koje se nailazi, a ticu se problema sa projektovanjem, eksproprijacijom i klizistima. Ponajvise kasnjenja javlja se na izvodjenju radova na regulacijama reka, jer kasne izmene projekta kao i odgovarajuci nalozi i odobrenja za rad. Do sada je uradjeno oko 80% zemljanih radova.

"Osam kilometara trase je pod barem jednim slojem asfalta, sto je velika stvar, ali je preostalo vise od dve trecine asfaltnih radova. Ako znamo da i posle zavrsetka asfaltnih radova imamo mnogo sitnih poslova i pozicija za rad, onda je jasno da ce preostali deo poslova biti jako tesko uklopiti u vreme ugovoreno rokom. Za to je potrebna savrsena organizacija, sto ce biti tesko sprovesti u nasim uslovima izvodjenja radova sa kasnjenjem projektne dokumentacije, sa podizvodjacima koje imamo i u meri u kojoj ih imamo" kaze direktor radova Desimir Maksimovic i dodaje - "Da bismo zavrsili radove na Deonici 5, za sledecu godinu je potrebno da rade dve asfaltne baze, dve garniture za ugradnju asfalta, da se donji noseci sloj kompletira na preostalih dve trecine trase, sto znaci vece ugradjene kolicine nego ove godine, i da se u sve to uklopi i sinhronizuje rad na izradi zatvorenog zacevljenog sistema odvodnjavanja kolovoza, zastitne ograde, horizontalne i vertikalne signalizacije...Zavrsene su rasponske konstrukcije na ukupno 11 mostova, od 16 koliko ih ima, a od preostalih pet ce do kraja godine biti kompletirane rasponske konstrukcije na jos dva mosta u celosti i na preostala dva delimicno."
 
Mislim da je ovo pisano, malo ranije, tj pre oko 3 meseca jer kaže: "Zavrsene su rasponske konstrukcije na ukupno 11 mostova, od 16 koliko ih ima, a od preostalih pet ce do kraja godine biti kompletirane rasponske konstrukcije na jos dva mosta u celosti i na preostala dva delimicno." Deluje da su najveci problemi u tunelu Brancici : "Tunel Brancici se kopa na cetiri napadna mesta - dva sa juzne strane i dva sa severne strane. Uradjeno je 75% iskopa i primarne obloge tunela...ali ne moze se precizno odrediti vreme potrebno za iskop preostalog dela". Valjda su jos nesto probušili do danas, par meseci kasnije. Verovatno će ga probiti u narednih par meseci. Posle toga im treba još par meseci radova u tunelu, možda dodatnih pola godine. Međutim, deluje da bi se ostalo sem tunela, tj ostatak ove ravničarske deonice Lajkovac-Ljig gde je već 1/3 asfaltirana, i treba asfaltirati još 2/3, mogli završiti u narednih pola godine ("Do sada je uradjeno oko 80% zemljanih radova"). Tunel se može pustiti i naknadno, tj može se ići kroz Ljig kao do sad dok se on ne završi. Ali sve u svemu, ja iz vesti ne vidim da nema šanse da se na ovoj deonici Lajkovac-Ljig ništa ne završi u narednih godinu dana. Ili je možda - što je babi milo to joj se i snilo :D
 
B92, 17.02.2017.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1231520

Novi auto-put: Mostom preko Save do Preljine

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović najavila je da će 1. marta početi radovi na gradnji auto-puta Surčin - Obrenovac.

Kako je rekla, ta deonica će biti završena u novembru 2019.

Mihajlović je na konferenciji za novinare u vladi povodom realizacije kinskih i ruskih infrasturkturnih projekata, rekla da je ukupna vrednost infrastrukturnih projekata sa Kinom 2,44 miliona dolara, od čega je 1,44 milijarde dolara vrednost projekata u oblasti saobraćaja.

Kada je reč o kreditu Ruske Federacije za modernizaciju železnice, Mihajlović je rekla da su od ukupne vrednosti od 941 milion dolara, uključujući učešće Srbije, već ugovoreni projekti u vrednosti od blizu 700 miliona dolara.

"Radovi na izgradnji dela Koridora 11, auto-puta, Surčin-Obrenovac trebalo bi da počnu 1. marta, u zoni novog mosta na Savi, koji će biti deo ove deonice. Imamo spremnu projektnu dokumentaciju, a završena je i eksproprijacija u zoni mosta", rekla je Mihajlović.

Ona je dodala da će se dozvole za gradnju na ovoj deonici izdavati fazno.

"Rok za završetak radova na izgradnji ove deonice je novembar 2019. godine", rekla je ministarka.

Potpredsednica vlade je rekla da očekuje da radovi na deonicama od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, ukupne dužine 50,2 kilometra, koje gradi kineska kompanija "Shandong Hi-Speed Group" budu završeni u roku, odnosno u novembru 2017.

"Na taj način, imaćemo ove godine završen auto-put od Obrenovca do Preljine", rekla je Mihajlović.


Prema njenim rečima, oko 240 kilometara će biti rekonstruisano iz ruskog kredita, između ostalog i šest deonica na železničkog Koridora 10, na kojima će se vozovi kretati brzinom od oko 100 ili 110 kilometara na čas", rekla je Mihajlović.

Mihajlović je najavila da će radovi na deonici Stara Pazova - Novi Sad, koja koja je deo brze pruge Beograd-Budimpešta, početi u maju, kad je planiran i novi sastanak sve tri strane učesnice u ovom projektu - Kine, Mađarske i Srbije.

Ona je podsetila da će se deonica Surčin - Obrenovac radi zajedno sa Kinezima, odnosno kompanijom CRBC koja će biti glavni izvođač radova.

Mihajlović je rekla da je kada je reč o ruskom kreditu od ukupno 941 milon dolara dogovorena realizacija radova vrednih oko 700 miliona.

Ona je rekla da će rekonstrukcija dela pruge Beograd - Bar od Resnika do Valjeva biti završeni u novembru.

Na pitanje kako idu radovi na deonici Srpska Kuća - Levosoje na jugu Koridora 10, ona je rekla da je bio preprojektovan deo kod Južne Morave, da je sada to na revizionoj komisiji i da će taj problem biti rešen.
 
"a završena je i eksproprijacija u zoni mosta" - super, znači već je eksprorpijatisana voda u Savi ispod mosta :D Ali ne kaže kada će biti završen ostatak eksproprijacije tj kada će Kinezi moći da uđu i rade po celoj deonici :roll:
Što se tiče završetka Obrenovac-Ljig, 8,9 meseci do novembra ne deluje nerealno ako se ozbiljno radi, naravno.
 
Earthmoving ,
zato sam i okačio ovu vest.

Inače po meni prioritet na deonici Obrenovac - Surčin bi trebao da bude most preko Save i petlja Obrenovac sa naplatnom rampom Obrenovac pošto će do Obrenovca autoput biti nadam se gotov za najkasnije godinu dana.
 
Gledam u mapu i još uvek mi nije jasno zašto Koridor 11 mora da ide preko Save do Surčina a ne direktno u Beograd preko Lipovičke šume i da se spoji sa obilaznicom oko Beograda kod groblja Orlovača. Da li će ljudi koji iz Šumadijskog dela Beograda krenu na koridor 11 morati dva puta da prelaze Savu, jedanput da stignu do Surčina a drugi put da stignu u Obrenovac. Meni ovo izgleda kao da se duplira postojeća sekcija obilaznice od Surčina preko Ostružnice, a nisam siguran da je ta sekcija toliko preopterećena, čak se sad kompletira i most na Ostružnici tako da će biti u punom profilu autoputa vrlo brzo. Kao rezultat ovakvog rešenja imaćemo povećan promet na savskim mostovima, što je po mom mišljenju potpuno bespotrebno, jer će ljudi morati da prelaze 2 puta Savu da bi na kraju bili na istoj obali Save sa koje su i krenuli, a i gubitak vremena će biti znatan. I to naročito ako krenu Ibarskom magistralom ako ne žele da idu preko Surčina, i to tek kod Lajkovca će moći da se uključe na auto put (put preko Umke i Bariča ne uzimam u razmatranje jer je u stvarno katastrofalnom stanju i potpuno je nebezbedan). Stvarno mi je misterija zašto je odlučeno za ovakvu varijantu, jer je očigledno skuplja (mora da se izgradi most preko Save) a i gubici u vremenu putovanja za ogroman procenat budućih korisnika ovog auto puta će biti veći.

a2c8d02f76371db7c2d85af780275ef5.jpg
 
Vrh