Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

nema potrebe za probijanjem japankse i evropske ulice dalje.
te ulice imaju 2+2 trake sa parkinzima pod 90 stepeni, vozila kad izlaze blokiraju obe trake.
ležeći policajci...
to su ulice za lokalni, međublokovski saobraćaj sa parkovima, marketima i puno ljudi i dece blizu ulice.
ništa se ne bi dobilo njihovim produžavanjem.
Jurija gagrina i Vojvođanska (Zemunska), tošin bunar su novobeogradski "koridori" i to je sasvim dovoljno.
ako se želi ubrzati saobraćaj kroz ove koridore, rešenje su denivelisane raskrsnice, zabrana levih skretanja i (ili) kružni tokovi.
još jedna ili 2 raskrsnice u JG između Oladinskih brigada i Gandijeve bi doprinele većem haosu.
na mesti IMT-a bi valjalo podići neki veliki park sa puno vrtića za decu npr.
to bi bila centralna oaza u prenaseljenom delu grada i zgodno mesto za vrtiće jer bi bili svima blizu.
ali daleko smo mi od te svesti.
nama su sada važniji putevi i hipermarketi.
 
Earthmoving,
nacrtao sam jedan izlaz ka Jurija Gagarina.

dobri_samaricanin,
previše bajkovito gledaš na taj deo grada. Od toga što ti kažeš mislim da nema ništa jer taj deo grada je vrlo interesantan za izgradnju i mislim da bi mogao da dostigne dobru cenu. Vojvođanska i Jurija Gagarina su glavni koridori Novog Beograda koji će povezivati oba autoputa (Šid - Beograd - Niš i Beograd - Čačak, izgradnjom brze saobraćajnice ka Jakovu). Preseljenjem autobuske stanice, sve bitnija će postati i železnička stanica na Novom Beogradu, saobraćaj u Jurija Gagarina i u Vojvođanskoj će se drastično povećavati pogotovo još kada se proširi Tošin bunar i zato taj deo Novog Beograda treba još jedan centralni koridor koji će spajati dva dela Novog Beograda (savski i dunavski).
 
JG je trenutno sliv koji jedini povezuje tu osu. Ako se ne naprave normalni putevi kroy blok IMT-a biće veliki problem.
 
Ima li neko informacija ili slika sa deonice Lajkovac-Ljig/Dici?
Kako teku radovi, da li ce se ispostovati obecni rok?
 
mislim da sam ovo već pisao ali hajde ponovo.
žitelji nižeg dela novog beograda će za obrenovac i Čačak ići JG ili Vojvođanskom i to te ulice mogu bez problema da izdrže.
žitelji bežaniske kose će delimično korisiti Vojvođansku a delimično će ići preko bežaniske kose.
žitelji zemua će ići delimično vojvođanskom, delimično T6 saobraćajnicom pored kvanataša do počekta vinogradkse.
stari grad, Palilula i savski venac, čukarica će koristiti DOS.
voždovac verovatno Ibarsku ili DOS teško da će neko ići LOS varijantom.
Surčinci će ići direktno na surčinsku petlju.
sva naselja od zemuna ka šidu i ka NS će korisiti obilaznicu.
autobuska stanica će doneti više autobusa na novom beogradu i to je tačno.
ali ta kolacija je sjajna za stanicu.
jer ako ideš ka šidu ili nišu do AP od stanice ima 500m, ne koriste se mnogo gradske ulice.
ako se ide za čačak samo JG ili ulica M.Milankovića pa Vojvođanska.
za NS ili SU opt 500m do AP
za ostatak srbije južno, može preko mosta na adi i na ibarsku i opet je bliže nego sa stare autobuske kroz savsku i preko mostarske petlje.
ne može bolje.
tako da ako su izdržali čukarica i Banoo brdo i deo oko železničke stanice, izdržaće i novi beograd koji ima 2 puta veće ulice.
i na kraju jedna zanimljivost, po popisu stanovništva, novi beograd je imao više stanovnika 1991.godine nego 2011.godine.
dakle nema razloga za brigu, biće sve manje ljudi i ulice neće biti opterećene za 10+ godina.
 
Kinezi bi trebali uskoro za mesec-dva da počnu dizanje kampova oko Save za Surčin-Obrenovac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430646#p430646:1v5no63z je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sat Jan 28, 2017 9:59 pm[/url]":1v5no63z]
stari grad, Palilula i savski venac, čukarica će koristiti DOS.
voždovac verovatno Ibarsku ili DOS teško da će neko ići LOS varijantom.

Leva obala Save sigurno. Icicu preko Gazele do Surcina ili UMP-om i Vojvodjanskom. To su mi najbrze varijante iako nisu najblize
 
Takođe komšija, ne bih išao preko Umke ni u ludilu. Preko Ibarske je možda bliže ali znatno nesigurnije. Šteta što nećemo imati nikada para da se odradi i DOS posle izgradnje LOS-a, tako bi se sa sređivanjem petlje na Orlovači znatno sredio prilaz Beogradu sa pravca jug-jugoistok.
 
A toliko bi bilo lako dodati 2 trake na ibarskoj, bar do lipovacke sume posto ne postoji ni jedan objekat koji bi trebao da se srusi.
A dalje bi bilo potrebno zaobici Meljak.
 
I onda bi za 15 god na novoj trasi nastao novi Meljak... jer, ni u postojećem nema ni jedna jedina zgrada sa inicijalno obezbeđenom dozvolom.

Problem Srbije je što je, na žalost, divlja gradnja pobedila. Hoće se reći, mentalitet nepoštovanja pravila kada se radi o samome sebi (za sve ostale, e tu su nam usta sva puna pravednog gneva kada pravila ne poštuju :)). Moja poenta je da dok ne napravimo uređeno društvo, svaka obilaznica je ulupavanje para u prazno, para kojih nemamo. A to sa uređenim društvom nikako nam ne ide...
 
@severian,
To stoji sto kazes za divlju gradnju, ali slozices se da bi bilo normalno da autoput stigne do Lazarevca trasom Ibarske i dalje da se spoji sa K11, to je zapravo najpogodnija trasa za stanovnike desne obale Beograda.
 
Tako je, bila bi to idealna trasa... ali za dve trase smo siromašni, jasno ti je to.
 
Ma potpuno jasno da nemamo para za 2 varijante, suludo je bilo razmatrati deonicu preko Jakova i Surcina, ako je vec problem bio kliziste kod Umke za desnu varijantu, onda je trebalo da ide trasom ibarske do Lazarevca i to bi bilo mnogo bolje nego sada.
 
Meni su na trasi do recimo Prijepolja najgore deonice:
Izlazak iz BG
Deo oko Čačka
O.K. klisura

A te tri deonice su najniže na listi prioriteta. Mislim da smo išli linijom manjeg otpora, na žalost
 
Има везе са овом темом, а ставио сам и под "Модернизација железнице":


Koridor od Gdanjska do Bara!
M. V. | 30. januar 2017. 08:33 | Komentara: 0
Poljska grupacija OT "Logistiks" planira velike investicije u barsku luku
PODGORICA - Poljska grupacija OT "Logistiks" (OTL), koja se jedina prijavila na konkurs za privatizaciju 30 odsto državnog udela u „Luci Bar“, planira ozbiljne investicije, uključujući uspostavljanje koridora Baltik - Adrija. Na taj način bi se put robe od baltičke luke Gdinja do Sredozemlja, koji trenutno traje osam dana, skratio za šest.
Kompnija "Logistiks" je ponudu za 30 odsto akcija „Luke Bar“ za 7,1 milion evra dostavila 21. decembra. Ponuđen je i trogodišnji investicioni program, vredan ukupno 17,1 milion evra.

Projekcijama "Logistiksa" do 2021. godine, Bar je upisan u globalnu mrežu ove poslovne grupacije koja, u naredne četiri godine, planira povezivanje Baltika i Balkana železnicom i njihovo dalje priključivanje Bliskom istoku i Africi. Menadžer OTL-a Jirži Majevski saopštio je da su nove šanse za razvoj biznisa na Balkanu, Bliskom istoku i u Africi.

- Varšavskoj berzi već smo dostavili informaciju da u roku od pet godina želimo da dostignemo promet vredan milijardu evra. OTL želi da bude kompanija broj jedan u pružanju usluga i logistike na Baltičkom i Jadranskom moru. Želimo jaku poziciju na jadranskoj obali gde već posedujemo 20 odsto akcija u Luci Rijeka - ističe Majevski.

Izvršni direktor Luke Gdinja Jan Novak koji je u bordu OTL-a zadužen za luke, kazao je da je plan kompanije da za pet godina postanu lideri u pružanju usluga za transport agroproizvoda, naročito pšenice na Baltičkom i Jadranskom moru.

- Naše usluge koriste najveći izvoznici pšenice u regionu-Rusija, Kazahstan, Ukrajina i EU, kao i najveći uvoznici-Severna Afrika i Srednji istok - pojasnio je Novak.



TEMELjNA REKONSTRUKCIJA

POLjACI ne žele da otkrivaju sve namere dok traju pregovori. Ne kriju, međutim, da planiraju temeljnu rekonstrukciju barske luke koja ima za cilj promet robe čak i najvećim panamaks brodovima uz pomoć kakvih se sada, nažalost, ne može obavljati promet robe u Luci Bar.
 
treba prosiriti Ibarsku na 2+2 do stepojevca, dalje nema smisla jer ce se i ibarska izmeštati zbog proširenja kopova.
ali kad većina prometa ode na DOS i na LOS, ibarksa će biti odlična za vožnju i biće i znatno bezbednija.
jer nije problem do puta, on je skroz ok, nego do gužve i divljanja malog broja vozača-ludaka.
takođe, ne verujem da je moguće da DOS do umke neće biti 3+3 u nasjkorije vreme.
treba malo i beograđani protestima da to malo ubrzaju.
to je smešna cifra, može iz budžeta da se završi za godinu dana.
 
Pa nije baš da su 1+1 putevi sasvim ok. U Švedskoj se masovno sve najprometnije 1+1 deonice prepravljaju u alternirajuće 2+1 deonice sa niskom ogradom između. Za tako nešto, čak i u Meljaku ima sasvim dovoljno mesta. Naravno, u naseljenim mestima bi srednja traka bila namenjena za leva skretanja i slično.
 
Aman zaman ljudi, ibarska se neće širiti nikad po postojećoj trasi. Od Meljaka do Stepojevca je naselje trasom od oko 19 kilometara, i ograničenje iznosi 50km/h. Šta bi se dobilo širenjem?

Pošto je izvesno da neće biti ni širenja trase Beograd-Umka-Obrenovac, ostaje status quo, barem narednih 15 godina.

Jedino što možemo da očekujemo realno u tom roku, je da se odradi petlja Orlovača i širenje na 2+2 onih nesrećnih 4 kilometra od Petlovog Brda do Žarkova.
 
да, тај део је далеко најбитнији да се прошири, јер се ту никада неће смањити интензитет саобраћаја. штавише, 2+2 треба да буде до скретања за Сремчицу, ако не и до скретања за Барајево
 
Nije tema jer nije A2, ali prosirenje ibarske do lipovacke sume je odavno planirano.
Ako se dobro secam, bilo je reci da se od cukaricke padine pored zeleznika i sremcice pravi nova magistralna saobracajnica koja bi izlazila u lipovici na postojecu trasu ibarske magistrale.
Naravno da je ovo tek u domenu snova...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pitam se da li najave o autoputu Beograd - Sarajevo, u sprezi sa odustajanjem države od kupovina akcija u Luci Bar (bila je vest, da je poljska firma bila jedina koja se prijavila na tenderu), zapravo znače "usidrenje" K11 na drugom mestu čime bi trasa do Požege dobila smisao i bez izgradnje preskupe deonice do Boljara.
Apsolutno nisam nikakav hejter CG, ali ako nema para za put do njih i ako se to ne isplati, onda mi se ovo čini kao jako razuman potez na više nivoa.
 
Mislim da je aktualizacija izgradnje autoputa Beograd - Sarajevo pokrenuta zato što za njega su našli kreditora, ministar Ljajić je sa ministrom iz BiH u poseti Saudijskoj Arabiji koja je izgleda spremna da da novac za taj projekat.
Nama opet ide u prilog zato što ćemo dobiti autoput koji će zaobići Čačak, spojiti autoputem i Požegu i Užice, znači Zlatiborski kraj.
Realno za sada je još uvek preambicijozno razmišljati o autoputu do Crne gore jer ipak još uvek nismo tako bogata država.
 
Nisam baš optimista za Saudijce jer zadnjih godina nakon pada cene nafte imaju problema i sopstveni budžet da konsoliduju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431299#p431299:32mjhqj9 je napisao(la):
Earthmoving » 01 Feb 2017 09:39 am[/url]":32mjhqj9]Nisam baš optimista za Saudijce jer zadnjih godina nakon pada cene nafte imaju problema i sopstveni budžet da konsoliduju.
A i rat u Siriji i Jemenu ih košta bogaoca.

Ipak, imaju oni raznih fondova i gledaju da diverzifikuju ulaganja, pa tu možda ima neke realne mogućnosti. Naravno njihovi krediti su dolarski, pa treba biti prilično oprezan. Dolarski krediti za podršku budžetu mogu biti u redu, jer često ostaju u originalnoj valuti, ali za infrastrukturu, dobavljači se plaćaju u lokalnoj valuti, pa je rizik drastično veći.
 
Vrh