dobri_samaricanin
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 02.12.2015.
- Poruke
- 347
- Pohvaljen
- 621
nema potrebe za probijanjem japankse i evropske ulice dalje.
te ulice imaju 2+2 trake sa parkinzima pod 90 stepeni, vozila kad izlaze blokiraju obe trake.
ležeći policajci...
to su ulice za lokalni, međublokovski saobraćaj sa parkovima, marketima i puno ljudi i dece blizu ulice.
ništa se ne bi dobilo njihovim produžavanjem.
Jurija gagrina i Vojvođanska (Zemunska), tošin bunar su novobeogradski "koridori" i to je sasvim dovoljno.
ako se želi ubrzati saobraćaj kroz ove koridore, rešenje su denivelisane raskrsnice, zabrana levih skretanja i (ili) kružni tokovi.
još jedna ili 2 raskrsnice u JG između Oladinskih brigada i Gandijeve bi doprinele većem haosu.
na mesti IMT-a bi valjalo podići neki veliki park sa puno vrtića za decu npr.
to bi bila centralna oaza u prenaseljenom delu grada i zgodno mesto za vrtiće jer bi bili svima blizu.
ali daleko smo mi od te svesti.
nama su sada važniji putevi i hipermarketi.
te ulice imaju 2+2 trake sa parkinzima pod 90 stepeni, vozila kad izlaze blokiraju obe trake.
ležeći policajci...
to su ulice za lokalni, međublokovski saobraćaj sa parkovima, marketima i puno ljudi i dece blizu ulice.
ništa se ne bi dobilo njihovim produžavanjem.
Jurija gagrina i Vojvođanska (Zemunska), tošin bunar su novobeogradski "koridori" i to je sasvim dovoljno.
ako se želi ubrzati saobraćaj kroz ove koridore, rešenje su denivelisane raskrsnice, zabrana levih skretanja i (ili) kružni tokovi.
još jedna ili 2 raskrsnice u JG između Oladinskih brigada i Gandijeve bi doprinele većem haosu.
na mesti IMT-a bi valjalo podići neki veliki park sa puno vrtića za decu npr.
to bi bila centralna oaza u prenaseljenom delu grada i zgodno mesto za vrtiće jer bi bili svima blizu.
ali daleko smo mi od te svesti.
nama su sada važniji putevi i hipermarketi.