Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Laki je vrlo konzervativan i kulturan ali evo ja nisam i reci cu da je ovo sto pisem apsolutna istina i nametanje misljenja. :D Ne postoji auto koji na konstantnih 120 trosi 2 litra vise od standardne voznje po ibarskoj magistrali, sto nije 60, ni 80, nego 40-80-70-100-40-90-120-70... Ni po katalogu, ni u praksi. Ali ako uzivas i ides 150 i niko te ne dira i izmeris AP potrosnju, i uporedis sa "ono jednom kad sam ga uhvatio na 4", pa...da, tada trosi i 3 litra vise. :D

Naravno, to ne znaci da iko ovde laze. Samo da se pomalo porede babe i zabe i da su merenja blago, a opet znacajno neprecizna.

Poenta Lakijevog posta i zakljucak je nesto s cim se naravno slazem, ali se namerno bavim samo ovom ekonomskom stranom. Rado sam gazio i preko 160 autoputem bez obzira na cenu.
Njegova poenta je utoliko jaca jer poredi vrlo specificni primer duze autoputne trase i bezobrazno skupe putarine, pogotovo u poredjenju sa diskusijom na ovoj temi gde ce trasa AP biti kraca i ravnija, a putarina niska.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410963#p410963:qlgmfk1y je napisao(la):
Zika » 16 Oct 2016 12:52 pm[/url]":qlgmfk1y]
Mekbejn, ko si ti čoveče da ovde non stop soliš pamet šta je u redu a šta ne da se napiše?????????????
Neko ko smatra da beobuild treba da bude iznad nivoa prostakluka. Pogotovo sto je ovaj necovek DjV na slici.
Kritikujte koga hocete ali ne svodite ljude na nivo seksualnih objekata.
 
Mekbejn imas pravo. Obrisao sam par postova u kojima je fotografija sa komentarom.
 
Аутопутем се, наравно, троши више горива, али у случају Београд-Прељина то ће се компензовати тиме што ће пут бити двадесетак километара краћи. Ибарском је око 140, а са А2 око 120 км. Да не говоримо о бенефиту да са нормалном вожњом стигнеш до Чачка за само сат времена.

То ће много значити и људима из Западне Србије (Пожега, Ужице, Златибор...), као и Краљеву до кога од Прељине има тридесетак километара врло доброг пута (значи, плафон још пола сата у шпицу).

Такође, Београђанима и Војвођанима ће бити брже, јефтиније и удобније да за Копаоник користе варијанту Прељина-Краљево-Јошаничка Бања, него тридесетак километара дужу Појате-Крушевац-Брзеће.
 
Ne razumem zašto neko misli da je potrošnja na autoputu pri const 90km/h veća nego na Ibarskoj? Evo voziću prvom prilikom na ovoj deonici const 90km/h i potrošiću manje goriva nego Ibarskom i stići ću brže nego Ibarskom. I šta, stići ću 6-7 minuta kasnije od onoga što ovom deonicom ide 120km/h, uh strašno.
To dal neko vozi 120 ili 150 je njegov lični izbor gde on bira da skraćenje vremena plati višom cenom potrošnje goriva. Ali samo njegov lični izbor, pa nek ga ne nameće kao pravilo ostalima. Unapred hvala.
 
зашто наглабате о сврсисходности овог пута и његовој економичности? па наравно да је користан, највише у безбедносном погледу. упоредите само број несрећа на Ибарској магистрали са бројем несрећа на било ком парчету ауто-пута у Србији. и тај елемент се узима у економску оправданост
 
Voistinu!

Sada je kasno da se priča o tome kad je već pola urađeno. A i lepo što ga rade. Nadam se da će završiti koridoor X, sa prilazima Kragujevcu i Požarevcu, BG obilaznicom, kao i vezu koridora X sa tzv. koridorom XI.

Treba pričati o (ne)isplativosti nastavka puta ka Motenegro.
 
и тај наставак је, са аспекта безбедности и брзине путовања, исплатив
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411139#p411139:34ehtfyz je napisao(la):
JohnnyLee » 17 Oct 2016 12:18 pm[/url]":34ehtfyz]зашто наглабате о сврсисходности овог пута и његовој економичности? па наравно да је користан, највише у безбедносном погледу. упоредите само број несрећа на Ибарској магистрали са бројем несрећа на било ком парчету ауто-пута у Србији. и тај елемент се узима у економску оправданост
Da objasnim, ja sam krenuo da pisem da je CAK i ekonomski ovaj put bolji od magistrale. Da paradoks bude veci, ja sam ovo pisao sa moje poznate pozicije da je ovaj auto-put apsolutno potrebno graditi, ne zbog ekonomicnosti , vec zbog mali milion drugih prednosti, ali sam zbog onih koji ovde uporno bez meni jasnih argumenta upinju da ovo treba da se gradi samo do Pozege i to je to. I kako ova nasa igra pokvarenih telefona na kraju zavrsi, ispada da onaj ko je pokrenuo ovu pricu, da je to pokrenuo jel se ne daj Boze protivi gradni ovog puta , a stvar je potpuno suprotna.
Pozdrav i nisam pisao ovo da bih dalje sa nekima polemisao, samo sam hteo da iskristalisem neke stvari.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411114#p411114:x6mcez3a je napisao(la):
Earthmoving » Pon Okt 17, 2016 8:12 am[/url]":x6mcez3a]Ne razumem zašto neko misli da je potrošnja na autoputu pri const 90km/h veća nego na Ibarskoj? Evo voziću prvom prilikom na ovoj deonici const 90km/h i potrošiću manje goriva nego Ibarskom i stići ću brže nego Ibarskom. I šta, stići ću 6-7 minuta kasnije od onoga što ovom deonicom ide 120km/h, uh strašno.
To dal neko vozi 120 ili 150 je njegov lični izbor gde on bira da skraćenje vremena plati višom cenom potrošnje goriva. Ali samo njegov lični izbor, pa nek ga ne nameće kao pravilo ostalima. Unapred hvala.
Pod uslovom da nema bitnije razlike u usponima potrošnja na const. 90 km/h biće skoro identična vozio magistralom ili AP.
Realno stanje je da sa velikim brojem naseljenih mesta nema priče o const. 90 na ibarskoj. Dok na AP se veoma lako održava 120-150 (osim kad sporaći koji voze 90 ne reše da pretiču - tu dodajem i kamione / buseve ).
Ko još juri autom 90 na AP ?
 
90km/h nikako nije bezbedno na AP, a brzo tek nije.

Jedino što je jeftinije nego voziti 130, ali ima ljudi koji (ne)znaju da cene svoje vreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411261#p411261:g9rtzzyx je napisao(la):
Dalmatinac » Pon Okt 17, 2016 10:24 pm[/url]":g9rtzzyx]Onaj ko hoce da stigne brzo i sigurno a jeftino
Onda lepo ode na BAS i kupi autobusku kartu. Brzo, sigurno, jeftino i može da odspava. :lool:
 
Ne vredi pricati sa onim ko ne cuje... Prvo poredite brzinu i razliku izmedju ap i ibarske, a zatim kad su tu cinjenice onda poredite nesto sasvim drugo... Gluposti.

Po cemu je 90 nebezbedno na ap? Mozda zbog bu**** koje krse propise i ogranicenje?

Ne znam sta je bolje ceniti vreme ili zivot?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411273#p411273:1ke1b0lm je napisao(la):
Dalmatinac » Yesterday, 23:13[/url]":1ke1b0lm]

Po cemu je 90 nebezbedno na ap? Mozda zbog bu**** koje krse propise i ogranicenje?

Kada neko vozi 90km/h po AP, to znači da ga obilaze autobusi i kamioni, i svi ostali, pa leva traka na tom metu postaje stalno zauzeta.

Ti svojom vožnjom od 90 km/h po AP činiš druge učesnike u saobraćaju nervoznim, ali dobro - važan si samo ti...
 
Ako tebe cine nervoznim ljudi koji voze 90 km/h, onda treba preispitati tvoj psiholoski profil kao vozaca a samim tim i dozvolu.

90 km/h je sasvim pristojna voznja auto-putem i ako neko zeli neka tako vozi. Zato i postoje leva brza i desna spora traka. Ko hoce nek vozi brze, ko nece nek ide desnom trakom.

Problem bi bio ako bi neko vozio 90 km/h levom trakom, pa onda mozemo i da diskutujemo, ovako prazna prica i klasicno lupetanje.
 
Sve preko 40km/h je dopusteno na autoputevima, zato ko ima problema sa nervozom...
Lekic i na autobus ili voz :D
Salim se malo, ali u sustini, pored opstih i drugih pravila u saobracaju, jedno od osnovnih je prilagoditi brzinu uslovima na putu!!!
To ukljucuje kako vremenske i druge prilike, tako i kretanje drugih ucesnika u saobracaju.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da sam letos vozio 90 kmh a ne 110 kmh na autoputu, danas bih imao auto, ne bi me čekale kazne i malusi. Nismo svi supertalentovani za vožnju, a danas život zahteva da većina nas budemo vozači. Ako budem imao decu u kolima na autoputu neću prelaziti 100 kmh nikada. A ovo što kaže Galeks, upravo sam stradao što u trenutku nisam očekivao da će neko ispred mene u levoj traci da obori brzinu na daleko ispod 90 kmh.
 
Pa tu i nastaje problem gde ce svaki autobus i kamion da se nadje u levoj traci da bi obisao specijalca koji ide 90km/h desnom trakom.

Sent from my LG G4
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411314#p411314:3w1ipz1g je napisao(la):
tragac » 18 Oct 2016 09:46 am[/url]":3w1ipz1g] Ako budem imao decu u kolima na autoputu neću prelaziti 100 kmh nikada.

Хоћеш, сигурно. Не треба да постанеш несигуран возач због једног удеса, треба само да возиш ПРАВИЛНО, а то значи тако да можеш у сваком тренутку да реагујеш на све што се дешава испред тебе. То подразумева држање растојања, вожњу у адекватном степену преноса, незалетање у непознато (када не знаш шта је иза кривине или превоја), укратко -штреберску вожњу, онако како би те учио добар инструктор вожње или сваки рели возач (да ли си чуо да је неки страдао у саобраћају?) - а никако да не смеш да потераш брже од 100 на путу пројектованом за 120, кад нема никог испред тебе.

Наравно, немамо право да се љутимо на људе који возе 90 на аутопуту - има и старијег света за воланом, и не може свако од нас имати једнако поверење у своје психофизичке способности. Што написа неко изнад - дозвољено је...
 
O da, instruktori vožnje te nikad neće pustiti da voziš 120, bar ne oni normalni, jer kao početnik svakako nisi spreman ta te brzine. A i kad sam učio vožnju pre desetak godina jedan instruktor je ne svojom krivicom, sa sve kandidatom u kolima doživeo tešku saobraćajku, kod Sajma je na njega naleteo džip Vlade Srbije brzinom 160 kmh, dakle u saobraćaju nikad nismo sigurni čak i kada imamo milion kilometara u rukama.
Reli vozači su reli vozači i nažalost nemamo svi njihove vozačke sposobnosti, brzinu refleksa itd. A ja jesam tog dana vozio pravilno, ali isuviše neoskusan za toliku gužvu na ap, iskreno mislim da bi se ozbiljno trebalo razmišljati o dodavanju još jednog para saobraćajnih traka od Bubanj Potoka do Batočine i od Batajnice do NS.
 
Vrh