[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411451#p411451:2pt20ym5 je napisao(la):
laki72 » Uto Okt 18, 2016 5:18 pm[/url]":2pt20ym5]Apsolutno netacno, no nemam nameru da polemisem na ovoj temi.
EFI sistem ce smanjiti na maksimum ubrizgavanje, ali nece ga zaustaviti jer bi time ostetio neke od vitalnih delova motora, prvenstveno dizne za ubrizgavanje. Takodje, previse siromasna smesa dovodi do detonacija kao i pregrevanja cela klipa, kao i ventila i siceva ventila.
Postoje pojedini (retki) motori koji imaju gasenje odredjenog broja cilindara kada nije potrebna snaga, ali je to mnogo kompleksniji sistem nego li samo iskljucenje ubrizgavanja preko dizni.
Mit o 'ne trosenju' je... mit ;-)
Ko nema el servo i ne smeta mu tezak volan, nek na trenutak ugasi automobil kljucem dok se spusta nizbrdo. Kocenje motora ce biti znatno izrazenije, nego samim oduzimanjem gasa, sto vam je dovoljan dokaz onoga o cemu pricam.
Oprez!!! ko je nevest, ne bi se trebao baviti ovakvim eksperimentom!!!
Sent from my LG-D320 using Tapatalk