Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

О, бре. Заиста.

Нико не жели да се мота по кривинама, са једном траком, гушћим саобраћајем и сл.
Веће психичко оптерећење је прећи пут до Љига него возити од Београда до Ниша.
 
Generalno ibarska ne bi bila toliko strasna da su na svakih npr. 10 km napravili po 1km 1+2 u jednom smeru i 1+2 u drugom smeru za rasterecenje kolona. Cesto vozim od Beograda do cacka i mislim da nema vece agonije od deonice izmedju Ljiga i Rudnika gde je krivina za krivinom i gde nema sanse da se izvuces iz kolone sto zbog pune linije, sto zbog nepreglednosti krivine. I naravno posle od Stepojevca do ulaska u grad je slicna prica...
 
Galeks":13lc5col je napisao(la):
I ti isto, lekic i na proveru psiholoskog profila.
Meni bi bio lekic za dusu da idem iza tebe dokle god imas vozacku i da te uznemiravam sirenom dok se vuces, pravis haos po autoputu svojom voznjom 90km/h i tripujes ekonomicnost.

Sent from my LG G4
 
Em sto ne znas pravila saobracaja, ocigledno ne znas da citas. Ni u jednom trenutku nisam rekao da ja vozim toliko, ali sasvim je opravdano da se vozi tako ako neko zeli.
A vidim mnogima ovde treba provera psiholoskog profila i ponovno testiranje za vozacku dozvolu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411426#p411426:ezquyny4 je napisao(la):
laki72 » Uto Okt 18, 2016 4:18 pm[/url]":ezquyny4]Aha, nula je potrosnja... jeste...
Procitali ste na displeju bord kompjutera...

O Boze, svasta ce covek ovde procitati.
No dobro, Srbija zemlja strucnjaka... ;-)
Vratimo se temi.
Da se ipak jos ne vracamo temi. :D Napljuva ti coveka bez razloga. Potrosnja stvarno jeste 0 na svakom EFI autu sa pustenim gasom u voznji.
 
Apsolutno netacno, no nemam nameru da polemisem na ovoj temi.
EFI sistem ce smanjiti na maksimum ubrizgavanje, ali nece ga zaustaviti jer bi time ostetio neke od vitalnih delova motora, prvenstveno dizne za ubrizgavanje. Takodje, previse siromasna smesa dovodi do detonacija kao i pregrevanja cela klipa, kao i ventila i siceva ventila.
Postoje pojedini (retki) motori koji imaju gasenje odredjenog broja cilindara kada nije potrebna snaga, ali je to mnogo kompleksniji sistem nego li samo iskljucenje ubrizgavanja preko dizni.
Mit o 'ne trosenju' je... mit ;-)
Ko nema el servo i ne smeta mu tezak volan, nek na trenutak ugasi automobil kljucem dok se spusta nizbrdo. Kocenje motora ce biti znatno izrazenije, nego samim oduzimanjem gasa, sto vam je dovoljan dokaz onoga o cemu pricam.

Oprez!!! ko je nevest, ne bi se trebao baviti ovakvim eksperimentom!!!

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Uz ogradu da iz razloga povoznosti i udobnosti mnogi proizvodjaci, pogotovo u vreme elektronskih leptira gasa, namerno biraju da na nezniji nacin zatvore dizne, u principu i za potrebe ovog razgovora dizne su pri pustenom gasu u brzini zatvorene. Dizne se ne mogu ostetiti time sto ne rade. Dizna se otvara na nekoliko milisekundi periodicno kada motor radi a sem toga je zatvorena, uvek. Siromasna smesa, detonacije i pregrevanje su teme za motor pod opeterecenjem koje ne postoji sa pustenim gasom. Bord kompjuteri pokazuju 0 sa razlogom, jer im veza sa glavnim kompjuterom govori koliko brzo idu a koliko goriva spricaju.
 
Kod novijih dizelasa i benzinaca, potrosnja kod voznje nizbrdo bez pritiska na papucicu gasa je nula 100%. Proverite kako rade moderni sistemi ubrizgavanja. Celi CR sistem kod dizela radi i dok se dizel ne ubrizgava u cilindar. Ali kad je dizna zatvorena gorivo se preko povratne grane vraca u tank. Dakle celi sistem radi i podmazan je i u slucaju kada nema ubrizgavanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410888#p410888:2kmufjn7 je napisao(la):
vucko » 15 Oct 2016 06:08 pm[/url]":2kmufjn7]Sve je resurs. Prednost autoputa je u uštedi vremena i bezbednosti, ali te košta više u pogledu goriva i putarine.
A praktično svi automobili preko 70-80 troše znatno više goriva zbog broja obrataja koji je veći od optimalnog.

Zbog broja obrtaja koji je veci od optimalnog

Usudicu se da kazem da je pogresno razmisljanje , jer je najveci razlog vece potrosnje goriva , povecanje otpora vazduha automobila na vecim brzinama...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410894#p410894:9devm3z2 je napisao(la):
autoputevi kao hobi » 15 Oct 2016 07:45 pm[/url]":9devm3z2]Ja kao vozac koga 2 nedelje dele od dobijanja vozacke dozvole bi pre dao novac za putarinu i gorivo nego da vozim po Ibarskoj.
Nije da se plasim,ali zasto da komplikujem zivot sa putem gde ima brojnih seljacina koje su kupila bolja kola pa se sad k**** nad ovima koji voze po propisu+10%.
U svakom slucaju barem 30% ce biti manje vozila na ibarskoj nego sad,sto je opet ipak neko poboljsanje.
Kamiona ce sigurno biti mnogo manje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jedno odlicno razmisljanje za novog vozaca , ali naravno treba dosta da se izvoza u lokalu dok se dodje do autoputa .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411451#p411451:2pt20ym5 je napisao(la):
laki72 » Uto Okt 18, 2016 5:18 pm[/url]":2pt20ym5]Apsolutno netacno, no nemam nameru da polemisem na ovoj temi.
EFI sistem ce smanjiti na maksimum ubrizgavanje, ali nece ga zaustaviti jer bi time ostetio neke od vitalnih delova motora, prvenstveno dizne za ubrizgavanje. Takodje, previse siromasna smesa dovodi do detonacija kao i pregrevanja cela klipa, kao i ventila i siceva ventila.
Postoje pojedini (retki) motori koji imaju gasenje odredjenog broja cilindara kada nije potrebna snaga, ali je to mnogo kompleksniji sistem nego li samo iskljucenje ubrizgavanja preko dizni.
Mit o 'ne trosenju' je... mit ;-)
Ko nema el servo i ne smeta mu tezak volan, nek na trenutak ugasi automobil kljucem dok se spusta nizbrdo. Kocenje motora ce biti znatno izrazenije, nego samim oduzimanjem gasa, sto vam je dovoljan dokaz onoga o cemu pricam.

Oprez!!! ko je nevest, ne bi se trebao baviti ovakvim eksperimentom!!!

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Laki teška srca ali moram da te demantujem. Još od osamdesetih (mada lako moguće i od 1974. kada je predstavljen prvi auto sa el. ubrizgavanjem goriva Opel Manta GTE) godina se koristi tzv cutt off , prekidanje ubrzigavanje goriva. Bilo je čak i na vozilima sa karburatorima.
 
Au al' udaviste, je*******o me forum kad sam pokrenuo pricu o isplativosti potrosnje goriva na magistrali i na auto-put!
 
A jbg, kad dinamika radova i vesti vezane za temu bas i ne preplavljuju novinske kuce.
 
Žika":24xoip55 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411451#p411451 je napisao(la):
laki72 » Uto Okt 18, 2016 5:18 pm[/url]":24xoip55]Apsolutno netacno, no nemam nameru da polemisem na ovoj temi.
EFI sistem ce smanjiti na maksimum ubrizgavanje, ali nece ga zaustaviti jer bi time ostetio neke od vitalnih delova motora, prvenstveno dizne za ubrizgavanje. Takodje, previse siromasna smesa dovodi do detonacija kao i pregrevanja cela klipa, kao i ventila i siceva ventila.
Postoje pojedini (retki) motori koji imaju gasenje odredjenog broja cilindara kada nije potrebna snaga, ali je to mnogo kompleksniji sistem nego li samo iskljucenje ubrizgavanja preko dizni.
Mit o 'ne trosenju' je... mit ;-)
Ko nema el servo i ne smeta mu tezak volan, nek na trenutak ugasi automobil kljucem dok se spusta nizbrdo. Kocenje motora ce biti znatno izrazenije, nego samim oduzimanjem gasa, sto vam je dovoljan dokaz onoga o cemu pricam.

Oprez!!! ko je nevest, ne bi se trebao baviti ovakvim eksperimentom!!!

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Laki teška srca ali moram da te demantujem. Još od osamdesetih (mada lako moguće i od 1974. kada je predstavljen prvi auto sa el. ubrizgavanjem goriva Opel Manta GTE) godina se koristi tzv cutt off , prekidanje ubrzigavanje goriva. Bilo je čak i na vozilima sa karburatorima.
Super primer si dao posto sam ja imao 2 takve mante, jednu '78 a drugu 86 godiste.
Taj motor ima LE jetronic sistem proizvodjaca Bosch. U pitanju je analogni sistem ubrizgavanja sa mehanickim protokomerom, a racunar kontrolise samo dizne.
On ne samo sto ne iskljucuje ubrizgavanje pri voznji bez gasa, vec istovremeno ubrizgava vorivo na sve 4 dizne!
Dakle, prilicno rasipanje goriva, za danasnje uslove.

No dobro, nemam nameru da se ise ubedjujem...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Radioničko uputstvo za Renault 25 ubrizgavanje za njihove motore 2.0 i 2.2 iz osamdesetih




gore sam se delimično ogradio

(mada lako moguće i od 1974. kada je predstavljen prvi auto sa el. ubrizgavanjem goriva Opel Manta GTE)
 
Na nekim delovima autoputa je i manje od 90km/h ograničenje - tunel Brđani 80 km/h. I pre puštanja, po komentarima ovde vidim da će to nekima biti presporo.
 
Zmajko SSC : Kružni tok za uključenje na Ibarsku na kraju autoputa kod Preljine.
 
Novi pešački most pre kružnog toka, izbliza. Koliko će pešaka umesto 10 metara, planinariti 30...
 
Predlazem da otvorite temu u relax o potrosnji goriva racunici kada se vozi u gradu, magistralnom putu i autoputu ;)
 
Blizi se rok za zavrsestak, ima li neko svezije slike sa deonice. Mediji su nakon fijaska oko izmesljenih problema sa tunelom potpuno nestali sa te deonice.
 
Moglo bi jedno dronovanje Obrenovac-Ljig ☺, ova druga je uglavnom to -to sto smo videli na snimku od pre mesec i po, nema tu vise Bog zna kakvih noviteta.
 
Iskreno najvise me zanima da li su i kako izasli na kraj sa klizistem iznad galerije na izlazu iz tunela Sarani. To im je do sada predstavljalo najveci problem i sustinski razlog za kasnjenje radova.
 
[*]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411574#p411574:1w5bytj9 je napisao(la):
Earthmoving » Sre Okt 19, 2016 1:00 pm[/url]":1w5bytj9]Novi pešački most pre kružnog toka, izbliza. Koliko će pešaka umesto 10 metara, planinariti 30...
file.php

Znajuci Srbe, skoro niko nece ici preko mosta
 
Vrh