Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406612#p406612:24j9sv7t je napisao(la):
Earthmoving » Pon Sep 19, 2016 8:29 pm[/url]":24j9sv7t]Ne znam, pričao je nešto tipa Kinezi gledaju 50 god unapred.

To je rekao kad je pricao o Zelezari koju su kupili Kinezi. Nije pominjao koncesiju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406606#p406606:sc55i1bp je napisao(la):
MilisaV » Pon Sep 19, 2016 7:47 pm[/url]":sc55i1bp]S čime da izadješ pred koncesionare? 1000 PGDS? Mislim da bi se smejali.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока

Ne mozes tako da gledas. Kao prvo, PDGS izmedju Pozege i Ivanjice je 6.000 vozila. I to je sve lokalni saobracaj ljudi koji zive tu, jer taj put ne vodi nikuda. Ivanjica je kraj puta, slepo crevo.
Drugo, Taj PDGS od 1.000 verovatno se odnosi na deo od Ivanjice do Sjenice koji se tesko moze nazvati normalnin putem. Od Sjenice prema granici i nema puta, ili bar normalnog puta, tako da ne mozes uzeti u obzir PDGS po kolskim stazama i sl.
Trece, moras uzeti u obzir i saobracaj preko Zlatibora i Nove Varosi ka Crnoj Gori. Sav saobracaj koji nije lokalni bi se preusmerio na novi autoput.
Cetvrto, imas PDGS od preko 5.000 od Novog Pazara prema Kraljevu. I odatle bi deo vozila presao na autoput. Ne kazem da bi PGDS na eventualnoj deonici Pozega-Boljari bila 10.000, ali bi bi bila preko 5.000 sigurno.
 
@JoeBG - мислим да си ово добро изанализирао око ПГДС-а +

Ја међутим не искључујем да под концесију ставе цео пут од Београда до Бољара, типа "Изградња Пожега-Бољаре и одржавање Београд-Пожега", а могуће је и да наплату путарине деле у неком проценту?! :dil: :bg4:
 
Ako damo celu koncesiju odakle ćemo isplaćivati Azerima, Shandongu i CBRC-u do sada uzete kredite oko 800 mil evra? Možda ipak bolje neka radna akcija se organizuje :D
 
pa od novih kredita, s obzirom da putarina nije dovoljna ni za tekuće održavanje
 
Mislim da se previše ložimo na deo iza Požege, kad je jasno da ćemo se napatiti da dobijemo makar i obilaznicu severno od Čačka, pa do Pakovraća, što je samo manji deo ka Požegi. O deonici nakon Požege ima smisla pričati za 5 godina, ako do tada uopšte krene izgradnja ka Požegi.
 
Bravo Goje
Cak je 5 godina suvise 'optimistican' scenario.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Да се уради до Пожеге, па онда врати на другу страну, од Прељине до Појата. И, наравно, обилазница око Београда и Нови Сад-Рума-Шабац. Па онда, можда, Ниш-Приштина. Тек после тога размишљати о продужетку К11 на југ, преко Ивањице и Сјенице, као и на запад, ка Вишеграду и Сарајеву.
 
To je i neko moje razmisljanje o prioritetima i redosledu.
Jedino sto mi je totalno idiotski busiti tunel kroz frusku goru i raditi novi most preko dunava, te pri tom prolaziti kroz gotovo sam grad novi sad na pravcu sabac-ruma-novi sad.
Kudikamo racionalnije je taj put vezati na Besku, a nije puno dalje u odnosu na ustede u izgradnji.
No to je ipak sas im druga tema.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406700#p406700:1pza85me je napisao(la):
sizif » 20 Sep 2016 01:37 pm[/url]":1pza85me]Да се уради до Пожеге, па онда врати на другу страну, од Прељине до Појата. И, наравно, обилазница око Београда и Нови Сад-Рума-Шабац. Па онда, можда, Ниш-Приштина. Тек после тога размишљати о продужетку К11 на југ, преко Ивањице и Сјенице, као и на запад, ка Вишеграду и Сарајеву.
Potpis. Ovo je po meni jedino logično i racionalno.
 
za AP treba 12-14.000 PGDS da bi imao smisla.
u ravnici može i sa polovinom da se napravi isplativ.
za deonicu kakva je preko peštera treba 20-25.000 PGDS da bi bilo isplativo.
to sve da preselimo Kraljevo, Čačak i N.Pazar u Požegu i Ivanjicu i da svi letuju i zimuju samo u CG, a da lično idu po sjenički sir u Sjenicu AP opet nije moguće.
davati koncesiju na već kreditom izgrađene deonice je bolest.
a ni jedan koncesionar neće doći da gradi makar mu dali i na 200god koncesiju jer ne može da vrati ni 50% uloženog.
čak i da se obavežemo da mi održavamo a koncesionar da naplaćuje putarinu, opet nije izvodljivo.
da se razumemo, gradili bi političari i tu ludost ali neće jer od požege do boljara nema mnogo glasača pa bi džabe bacili naše novce, ne bi time kupili glasove.
postoje mnogo jeftiniji načini kupovine glasača (neki bugarski vozovi, neki novinari, neki urednici, javne ličnosti, sportisti...pala dosta cena ljudi a cena puteva ostala ista)
 
Sve su nekako „neprofitabolni“ autoputevi ka Srbima u RS, Crnogorcima, Rumunima, a profitabilni Bugarskoj ka Turskoj, Kosovu ka Albaniji, Hrvatskoj i Mađarskoj ka i Nemačkoj. Kakva zanimljiva slučajnost.
 
Svuda treba da budu auto-putevi, ali je pitanje kojim redom se grade.
 
Naravno da je debilno, kao sto je debilna i trasa levom obalom Save i slicne gluposti i inprovizacije

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
tuga je što turci gasterbajteri dolaze u tursku na odmor, a to rade i albanci, samo srbi jok, oni letuju na majorci.
svi ostali lobiraju u evropi za svoje zemlje. samo srbin još pljuje po svojima čim pređe granicu.
pa čak i kriminalci svoje narko dolare ulažu u nacionalne projekte.
samo naši tajkuni i krimosi, dinara ne daju za svoju zemlju.
mi se mrzimo sa komšijom, u čačku na gebiće (deo čačka) gledaju kao da su šugavi, smetaju nam naglasci, smetaju nam srbi iz bosne, srbi sa kosova su kosovari za nas, beograđanima smetaju dođoši a svi su u taj BG nekad došli, ostalima smeta beograđani i beeeogradski akcenat a sve bi dali da žive u beogradu, smetaju nam crnogorci, a crnogorcima smetaju srbi... pešacima smetaju vozači, vozačima smetaju pešaci, biciklisti smetaju i jednima i drugima, bogatima smeta sirotinja a sirotinji smetaju buržuji... komšije se svađaju i tuže zbog malo zemlje, zbog nekog puta, prolaza ili neke još veće gluposti...a onda se čudimo što nam ovako ide.
sami smo krivi.
ne treba nama neprijatelj, sami sebi smo neprijatelji.
neće nam AP ništa tu pomoći.
i zato je bolje da AP spojimo turke i nemce, albance i nemce i naplaćujemo bar nešto a ne da spajamo ono što se spojiti ne može.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406842#p406842:3krcaga9 je napisao(la):
dobri_samaricanin » Tue Sep 20, 2016 11:05 pm[/url]":3krcaga9]tuga je što turci gasterbajteri dolaze u tursku na odmor, a to rade i albanci, samo srbi jok, oni letuju na majorci.
svi ostali lobiraju u evropi za svoje zemlje. samo srbin još pljuje po svojima čim pređe granicu.
pa čak i kriminalci svoje narko dolare ulažu u nacionalne projekte.
samo naši tajkuni i krimosi, dinara ne daju za svoju zemlju.
mi se mrzimo sa komšijom, u čačku na gebiće (deo čačka) gledaju kao da su šugavi, smetaju nam naglasci, smetaju nam srbi iz bosne, srbi sa kosova su kosovari za nas, beograđanima smetaju dođoši a svi su u taj BG nekad došli, ostalima smeta beograđani i beeeogradski akcenat a sve bi dali da žive u beogradu, smetaju nam crnogorci, a crnogorcima smetaju srbi... pešacima smetaju vozači, vozačima smetaju pešaci, biciklisti smetaju i jednima i drugima, bogatima smeta sirotinja a sirotinji smetaju buržuji... komšije se svađaju i tuže zbog malo zemlje, zbog nekog puta, prolaza ili neke još veće gluposti...a onda se čudimo što nam ovako ide.
sami smo krivi.
ne treba nama neprijatelj, sami sebi smo neprijatelji.
neće nam AP ništa tu pomoći.
i zato je bolje da AP spojimo turke i nemce, albance i nemce i naplaćujemo bar nešto a ne da spajamo ono što se spojiti ne može.

Skidam ti kapu...
 
turska i albanija imaju more , srbija nema :)
hoce gastarbajteri da pomazu i ulazu, ali je birokratski obicno jako komplikovano, sve dok ljudi , cesto opljackani, ne odustanu. ne znam kakvo rodoljublje treba covek da ima da bi uprkos tome pokusavao da pomogne svojoj zemlji, a stvarno ima i takvih gastosa koji ipak ulazu jer vole svoj kraj, zbog amaneta itd. ne samo zbog para.
drugo, turske gastarbajterske porodice (verovatno i albanske) su mahom jako ucaurene u svojim domovima i neintegrisani u socialnom i kulturnom smislu, sem nekih koji imaju puno para.
 
I ako se kasni sa zavrsetkom put od Ljiga do Preljine ce uskoro biti svakako gotov.
Nego, da li je neko od vas odskoro prolazio blizinom trase koja se gradi od Ljiga pa prema Ćelijama? Ima li mehanizacije, dovoljno radnika, rade li ili se vuku...?
 
Ljig/Preljina -- Predstavnici Azvirta i Koridora Srbije najavili su da će autoput Ljig - Preljina na Koridoru 11 biti završen do 31. oktobra.

IZVOR: TANJUG ČETVRTAK, 22.09.2016. | 14:20

Potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović je pozvala domaće podizvođače da povećaju broj radnika na gradilištu da i taj rok ne bi bio probijen.

Mihajlović, koja je kontrolisala radove na celoj trasi autoputa zajedno sa novinarima, rekla je da vlada više neće tolerisati domaćim podizvođačima da njihovi radnici posle 17 časova više ne rade, kao i da je neophodno da na gradilištu bude bar 200 radnika više, kako bi se na vreme završili tuneli i završni radovi na trasi.

“Volela bih da novi rok 31. oktobra bude ispoštovan, ali nisam optimista”, rekla je Mihajlović
 
Dakle igra i spin se nastavljaju.
Sta ministarka ima sa podizvodjacima?
Idi begaj...
Koliko je meni poznato, drzava srbija je potpisala sporazum sa drzavom Azerbejdzan o kreditiranju i izgradnji autoputa A2 deonica Ljig-Preljina.
Mika, zika, mostogradnja, drp-mrd ili bilo koji drugi podizvodjac nema nista sa 'gospodjom ministarkom' niti sa bilo kim ko predstavlja drzavu Stbiju. Njih je angazovao Azvirt kao nosilac posla, zar ne?
Sa druge strane pokondirena tikva (...) pardon 'ministarka' ako ima neke zamerke bilo koje vrste moze samo da ih uputi Azvirtu ili Vladi Azerbedzana!!!

Jos skandaloznija je izjava o radu posle 17h!
Ko je kao prvo ona da odredjuje radno vreme u nekoj firmi?
Drugo, dal je gospodji koja cini deo Vlade Srbije poznat zakon o radu koji su ona i njeni partijski istomisljenici doneli???
Ako jeste, onda bi trebala da zna da je prekovremeni rad vremenski ogranicen, kako dnevno, tako i nedeljno, a samim tim i mesecno!!!
Dal ministarka 'sugerise' fa poslodavac dodatno angazuje svoje ljudstvo i mehanizaciju, svesno krseci odredbe zakona o radu???

To dal je ministarka optimista ili nije to se mene i drugih gradjana ove zemlje apsolutno ne tice!
Gospodja nije 'juce' preuzela ovaj resor. Vozikala se i vrsila 'medijske' prepade po ovom kao i drugim gradilistima. Kako tako pametna kako nam se uporno predstavlja, nije tada dala procenu da radovi kasne???
Ponavljam, ova persona je na ovom polozaju dugo!
Cija je odgovornost sto je posao u zastoju i sto prognoze za zavrsetak nisu optimisticne?!

Ako sa druge strane 'laje' a prica ima neke druge cinjenice (sto verovatno jeste slucaj)...
Ološ nesposobni...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ziko, ja sam prolazio pre 2 nedelje. Doduše sa Ibarske se ne vide najbolje radovi sem možda ako si izdignut u autobusu. Tada je bilo puno mašina, kamiona i prašine u rejonu ovog zaokruženog dela na slici. Takođe ovde na google maps-u vidimo da je skoro ceo deo prikazan na slici trasiran, da se kod petlje Lajkovac gradi most preko Kolubare i da fali još par povezivanja deonice. Pre 2 meseca je takođe bio snimak da je počelo asfaltiranje dela gore iznad Ljiga. Ono što ljudi najviše vide sa Ibarske pre Ljiga je da nadvožnjak stoji. Tu sam čuo da treba da se završi obilazni put (ima par desetina metara dalje neki novi mostić preko reke Ljig, mislim da je u toj funkciji) kako bi počeli radovi na tom ukrštanju. Tunel Brančić ne znam kako napreduje.
Pohvalio bi tvorca teksta koji je Gygy postavio jer u drugom delu ima dosta podataka za ovu denicu: 7,5km bukobrana, 18km regulacije vodotokova, 29 km paralelnih puteva, eksproprijacija preko 4.000.000 m2 (odakle možemo izračunati da je to oko 100m širine po 1m dužine autoputa (4.000.000m2: 40.000m dužina = 100m), podatak koji možemo koristiti kada pričamo o budućim autoputevima i eksproprijacijama), preko 100 domaćih podizvođača i kooperanata, ko je projektovao koju deonicu (CIP: Takovo-Preljina i Institut za puteve: Ljig-Takovo)... Mislim da bi tako trebali da se pišu tekstovi o ovakvim radovima, a ne kao što često imamo slučajeve da novinari nemaju pojma o čemu pišu pa odvaljuju svašta.
A što se tiče ministarkine kritike podizvođača, a ne izvođača i kritika da je kritikovala pogrešnog, i ja bi isto uradio da se ne zamerim Azerima ako oni sad (sa Kinezima) treba da nam kreditiraju završetak Bg obilaznice. Očigledno da bi kritika Azvirta delom pogodila i vladu Azerbejdžana, a ona pored Kineza treba da nam daje pare za obilaznicu. A ako ti trebaju pare, nije pametno zabadati prst u oko kreditoru.
 
Vrh