Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Izvini Gygy, nije mi palo na pamet da će ga skloniti, nikad do sad se nije desilo. Da sam posumnjao sigurno bi ga skinuo.
Dalmatinac, ne znam dal može gori sastav tla od onog klizišta na sadašnjoj deonici što se muče da ga saniraju. Videćeš i sam kad opet postave snimak. Tako da mislim da bi ova deonica teško imala lošije zemljište.
Aleksandar, nemam podatke o visinskim razlikama ali se sa ove slike može odokatovno videti, kao i ostali podaci građena vs moguća varijanta.
Mislim džaba ovo pričam, deonica je već izgrađena al eto...
 
Ne znam, ako si upravu, onda su oni totalne budale. Kakva je hidro situacija na terenu, ima li nekih recica, izvora, cuda? Postoji li bilo sta sto bi opravdalo njihov postupak? Mozda ima nesto sto mi ne znamo. Npr i sam sam se tako pitao za neke stvari u Hrvatskoj konkretno, da bi posle saznao da nije drugacije moglo jer je u brdu JNA ukopala bunkere za proizvodnju raketa, sto ovakvom analizom uz pomoc google mapa nikako nije moguce utvrditi, nije moguce znati cak ni dok si na terenun jer se ne vidi i sve je obraslo. Medjutim, znaju oni koji su tamo radili :)
... Koja smo sila bili a sad nula :bash:
 
Ако ти је за утеху (мени није), никаква сила нисмо били, осим у кошарци, ватерполу и рукомету (мушком и женском). Шифра: Цеца Китић.
 
file.php


Da li će ulivanje saobraćaja iz pravca Jurija Gagarina u produžetak Vojvođanske ka obilaznivi biti denivelisan ili će biti mali kružni tok ili semafor?

Zar nebi bilo pametnije da su samo ulicu Jurija Gagarina produžili ka obilaznici?
Po meni nema smisla da guraju glavni pravac iz Vojvođanske, taj deo od kružnog toka je poprilično gusto naselje, zbog toga put mnogo krivuda, a i naši ljudi ne umeju baš da voze u kružnom toku sa više traka. Mislim da će tamo biti česti udesi jer ovi sa obilaznice će da se zalete velikom brzinom jer dolaze sa autoputa, a i ovi iz pravća Ledina kada se sjure sa brda, mislim da će morati bezbednije to da reše.


image.jpg


Koliki je radijus krivine oko Jakova?
Čini mi se da ta krivina od 90° ima vrlo mali radijus za brizinu od 120 km/h.
 
Не би било паметније, јер је Јурија Гагарина већ сада супероптерећена улица у шпицу, а Тошин бунар/Војвођанска није, тако да је опортуно усмеравати саобраћај у другопоменуту саобраћајницу.
 
Nisam siguran ali sumnjam da je ovo iz Kurira baš realno. Na slici Kurira je čini mi se ulaz u tunel Šarani iz pravca Beograda (na slici dole). Procenite sami da li je poluprečnik tunela mali ili je tunel nizak na 4:00 - 4:22 https://www.youtube.com/watch?v=nL2ZNF3zl3c Meni odoka ne deluje niži od drugih tunela.
 
Cita ga mozda krezuba Srbija, svako iole normalan zna da je to politicki motivisan i orijentisan list koji ne treba ozbiljno shvatati ni u kom smislu. O cemu pricamo, rusenje tunela... Ej ajde molim te. Verovatno su u pitanju neka politicka prepucavanja u vrhu SNS vezana za predsednicke izbore.
 
Ali kako su uklopili tunel sa naknadno dodatom galerijom, možda je ugao izmđu galerije i tunela oštar za kamione koji idu desnom trakom pa moraju da se pomere ka sredini tunela da im vrh ne bi zakačio luk galerije. Ako je tako onda bi ugrozili saobraćaj u levoj traci. Bez galerije bi sigurno bio širi gornji prostor gde je sada luk galerije. Jedino to mi pada na pamet... :?:
 
Ne treba razbijati glavu dok ne bude izdato neko zvanicno saopstenje. Meni tu sve deluje ok s obzirom da visina kamiona nije veca od desnog znaka ili su tu negde.
Dajem 95% sanse da je ovo politicki trik da bi se Mihajloviceva kompromitovala kod izbornog tela koje cita kurir. Jer sta drugo moze biti kada SNS-ov list proziva nekoga iz SNS-a javno na naslovnoj strani?
:grand:
 
Kurir je :blah: najgoreg kvaliteta. I seljaci su shvatili da je mnogo bolje koristiti pravi :blah: nego Kurir.
 
Ljig-Preljina: Vrlo sam ljuta, domaći su krivi
Beograd -- Deonica Ljig-Preljina na Koridoru 11 biće puštena u saobraćaj do kraja oktobra, a za probijanje roka odgovorne su domaće kompanije, kaže Zorana Mihajlović.
IZVOR: TANJUG SREDA, 28.09.2016. | 10:16
"Da je ovo zavisilo isključivo od azerbejdžanske kompanije, put bi bio pušten 25. avgusta. Ovo je sada posledica nedovoljnnog znanja, rada i loše opreme domaćih kompanija. Žao mi je, ali moramo da menjamo stvari, nema Srbija ni vremena, ni para da čeka da se neku uči na tako velikim projektima", rekla je ministarka građevinarstva za RTS. Podsetivši da je reč o projektu vrednom više od 300 miliona evra, Mihajlović je ukazala da domaće kompanije dobijaju blizu 60 miliona evra i da ne smeju da greše i da koriste staru opremu, a novu da drže van zemlje. "To je ono zbog čega sam ja vrlo ljuta kao ministar. Ovo je naša zemlja, moramo da vodimo računa o njoj", istakla je Mihajlović, dodajući da se više neće dozvoliti kašnjenja i da neko usporava rad. Podsetila je da je formirana Komisija koja "neće da juri veštice i upire prstom", ali hoće da utvrdi odgovornost i gde su tačno problemi kako se ubuduće ne bi ponavljali. "Na ovoj deonici nije bilo nadzora do februara ove godine, to je stvar kojom ćemo se baviti. Ako je investitor bio u isto vreme i nadzor, ko je odobravao dodatne radove, zašto nas to košta više, zašto je domaća kompanija radila sa starim mašinama, zašto je pogrešila betonski kolovoz u dva tunela, to su sve stvari za inženjere...".objasnila je Mihajlović. Ministarka je navela da Komisija nema definisan rok do kada sve to mora da utvrdi jer je u pitanju ozbiljan infrastrukturni projekat, kao i da je vrlo važno da se kroz podzakonska akta definišu bolji odnosi izmedju države i izvodjača. "Da ne misli neko da sam ja neka sveznalica, ja sa sobom vodim najmanje četiri inženjera koji su po 20, 30 godina proveli na svim mogućim gradilištima u zemlji i svetu. I ako oni kažu da nema dovoljno radnika onda je to tako", istakla je Mihajlović.
Prethodni rok za završetak deonice bio je 25. avgust.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1181739
 
Evo i ona pominje "zašto je domaća kompanija pogrešila betonski kolovoz u dva tunela".
 
Ok, to nije isto sto i rusiti tunel. Bice otvorena deonica do kraja sl meseca, da je nesto toliko veliko i znacajno ne bi ni tada bila otvorena ni za jos 6 meseci
 
Gugl translate, jezik izabrati kao sns, dijalekt populisticki. Kad se ubaci ova izjava da nece biti lova na vestice, gugl izbaci da zapravo niko nije konkretno odgovoran od pomenutih podizvodjaca. Kad ubacim " ali hoće da utvrdi odgovornost i gde su tačno problemi kako se ubuduće ne bi ponavljali" gugl kaze bice pljuvacine nevinih ljudi po privatnim novinama van suda i van zdrave pameti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407919#p407919:1m3wpoi8 je napisao(la):
tragac » Wed Sep 28, 2016 10:07 am[/url]":1m3wpoi8]Kurir je :blah: najgoreg kvaliteta. I seljaci su shvatili da je mnogo bolje koristiti pravi :blah: nego Kurir.

Najgori je DezInformer, on baš ne može da se upotrebi ni kao guzpapir.

Ubr, evo sada pročitah saopštenje Koridora, kažu sa visinom u tunelima je sve u redu, čak je znatno iznad propisa.
 
B92, 28.09.2016.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1181795

Koridori: Tuneli po propisu, nema greške

Beograd -- Koridori Srbije saopštili su da su potpuno neosnovane tvrdnje medija da su dva tunela na deonici Koridora 11 izgrađena po pogrešnim proračunima i neupotrebljivi.

Koridori Srbije u saopštenju navode da su dva tunela na deonici Ljig-Preljina projektovana i izgrađena prema važećim standardima koji obezbeđuju slobodan prostor 4,75m visine, što omogućava nesmetano i bezbedno kretanje svih vozila (po međunarodnim standardima maksimalna dozvoljena visina vozila i tereta iznosi 4 m).

“U toku izvođenja radova na sekundarnoj konstrukciji tunela vršena je konstantna geodetska kontrola oplate. Geodetski snimak izvedenih radova ukazuje da su svi radovi izvedeni prema projektnoj dokumentaciji. Odstupanja od projektovanog profila su u granicama dozvoljenih koje propisuje važeća tehnička regulativa”, navode Koridori.

Kako dodaju, dokaz da je sve u redu je i to što se tokom radova na trasi kroz tunele nesmetano kreće teška mehanizacija, šleperi i vozila sličnog gabarita.

Koridori navode i da Komisija za tehnički pregled vrši kontrolu svih radova i na osnovu preliminarnog izveštaja nema premedbi te vrste za izvedene radove na tunelima.

Što se tiče stepena izgrađenosti deonice, člije je otvaranje pomereno za dva meseca zbog probijanja rokova, Koridori navode da je stepen izvršenja radova 99 procenata i da su u toku završni radovi na tunelima, puštanje u rad i testiranje sistema za automatsko upravljanje saobraćajem u tunelima i na petljama, nakon čega se očekuje puštanje kompletne deonice u saobraćaj.

Asfaltirano je svih 40 kilometara auto-puta u punom profilum,kao i 21 kilometar lokalnih puteva. Na trasi su izgrađene dve petlje: „Takovo“ i „Preljina“, kao i tri odmorišta.

Prosečan broj angažovanih radnika na trasi je od 600 do 1.500 i 348 mašina, navode Koridori.
 
B92, 28.09.2016.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1181901

Vučić dogovorio: Besplatno auto-putem do kraja godine

Beograd -- Deonica Koridora 11 Ljig - Preljina biće završena i puštena u saobraćaj do kraja oktobra, a njeno korišćenje biće besplatno do kraja godine.

To je dogovoreno na sastanku premijera Srbije Aleksandra Vučića, ambasadora Azerbejdžana Eldara Hasanova i predstavnika kompanije AZVIRT.

Odluka o tome da korišćenje deonice bude besplatno do kraja ove godine, doneta je na predlog premijera Srbije, navodi se u saopštenju Kancelarije za saradnju sa medijima Vlade Srbije.

Tokom susreta bilo je reči i o potencijalno novim infrastrukturnim projektima na deonicama Beograd - Vršac, Beograd - Zrenjanin, Novi Sad-Zrenjanin i Novi Sad – Šabac.

"Tema susreta bila je i obilaznica oko Beograda, odnosno završetak Sektora B od mosta Ostružnica do Bubanj potoka, kao i Sektora C, koji obuhvata završetak celokupne obilaznice oko Beograda, uključujući i most kod Vinče", navedeno je iz te Kancelarije.

Kako se dodaje u saopštenju o obilaznici se razgovaralo u skladu sa Memorandumom o saradnji potpisanim između Ministarstva građevinarstva, kompanije AZVIRT iz Azerbejdžana i kineske kompanije Sinehidro, uz podršku vlada Azerbejdžana i Kine.

Deleaciju azerbejdžanske kompanije AZVIRT predvodio je izvršni direktor za Evropu Murat Turkoglu.
 
Kurir izbacuje ovakve glupave vesti namerno da nabaci zvalavom volej na sedecoj KZS kako ga svi mrze pa cak pisu i ovakve gluposti, a sve u cilju zabasurivanja cinjenice da sve kasni skoro 3 meseca, a ja mslim da put nece biti kompletno spreman za pustanje pre decembra. Jedno je to sto plava neznalica nije za ovaj psao jer o njemu nema pojma, a drugo je pisati ovakve glupsti , sve u cilju kampanj zvalavog.
Mi sad pricamo da li je ili nije tacno to sto Kurir pse, umesto da pitamo zasto ste lagali pre 2 meseca da ce sve biti na vreme?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407902#p407902:3c21d7jv je napisao(la):
Earthmoving » 28 Sep 2016 07:57 am[/url]":3c21d7jv]Ali kako su uklopili tunel sa naknadno dodatom galerijom, možda je ugao izmđu galerije i tunela oštar za kamione koji idu desnom trakom pa moraju da se pomere ka sredini tunela da im vrh ne bi zakačio luk galerije. Ako je tako onda bi ugrozili saobraćaj u levoj traci. Bez galerije bi sigurno bio širi gornji prostor gde je sada luk galerije. Jedino to mi pada na pamet... :?:

file.php
Ovo je odlicno zapazanje, mada mislim da je galerija i produzena skoro 60m bas zbog radijusa. Mislim da je to sve OK.
 
Zašto je ograničenje brzine 40 km/h?
Da li će to tako biti i kada se deonica pusti u saobraćaj ili je to samo testiranje opreme?
 
Hvala Gygy :)
Stomatolog, mislim da je ograničenje 40 km/h za kretanje mašina i vozila dok traju radovi, kad bude pušteno biće negde između 80 i 120.
 
Vrh