Ceo post ti je sjajan i slazem se sa svime osim sa ovim sto sam citirao.Earthmoving":a2j131l8 je napisao(la):...
...
A što se tiče ministarkine kritike podizvođača, a ne izvođača i kritika da je kritikovala pogrešnog, i ja bi isto uradio da se ne zamerim Azerima ako oni sad (sa Kinezima) treba da nam kreditiraju završetak Bg obilaznice. Očigledno da bi kritika Azvirta delom pogodila i vladu Azerbejdžana, a ona pored Kineza treba da nam daje pare za obilaznicu. A ako ti trebaju pare, nije pametno zabadati prst u oko kreditoru.
Ovde se na ovoj slici vidi da ispravljaju tok reke Ljig. Taj posao je već završen, snimak je od marta. Kroz Bogovađu i Donji Lajkovac cela deonica je posednuta, mislim i dobar deo u Latkoviću i Jajčiću. Zašto su neki dsegmenti zapostavljeni i na njima sad nema aktivnosti: Pretpostavljam da su u pitanju manje zahtevne deonice koje u projektno-menadžerskom rečniku imaju zazor iliti slack, tj zahtevaju manje vremena da se završe nego neke druge pa nije neophodno to raditi sad već se resursi usmeravaju na te zahtevnije deonice sa mostovima i nadvožnjacima. Sa druge strane izgleda mi da mnogi betonski radovi idu jako sporo, pa je recimo nadvožnjak regionalnog puta u Bogovađi, tačnije Županjcu počeo da se radi pre nekih 15-16 meseci a još se ne nazire kraj radova. I ovaj most preko ljiga u severnom delu Bogovađe ne izggleda da je previše napredovao ali opet bila je zima pa možda i zbog toga.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407238#p407238:2vx37eww je napisao(la):Earthmoving » 23 Sep 2016 07:41 am[/url]":2vx37eww]Ziko, ja sam prolazio pre 2 nedelje. Doduše sa Ibarske se ne vide najbolje radovi sem možda ako si izdignut u autobusu. Tada je bilo puno mašina, kamiona i prašine u rejonu ovog zaokruženog dela na slici. Takođe ovde na google maps-u vidimo da je skoro ceo deo prikazan na slici trasiran, da se kod petlje Lajkovac gradi most preko Kolubare i da fali još par povezivanja deonice. Pre 2 meseca je takođe bio snimak da je počelo asfaltiranje dela gore iznad Ljiga. Ono što ljudi najviše vide sa Ibarske pre Ljiga je da nadvožnjak stoji. Tu sam čuo da treba da se završi obilazni put (ima par desetina metara dalje neki novi mostić preko reke Ljig, mislim da je u toj funkciji) kako bi počeli radovi na tom ukrštanju. Tunel Brančić ne znam kako napreduje.
Pohvalio bi tvorca teksta koji je Gygy postavio jer u drugom delu ima dosta podataka za ovu denicu: 7,5km bukobrana, 18km regulacije vodotokova, 29 km paralelnih puteva, eksproprijacija preko 4.000.000 m2 (odakle možemo izračunati da je to oko 100m širine po 1m dužine autoputa (4.000.000m2: 40.000m dužina = 100m), podatak koji možemo koristiti kada pričamo o budućim autoputevima i eksproprijacijama), preko 100 domaćih podizvođača i kooperanata, ko je projektovao koju deonicu (CIP: Takovo-Preljina i Institut za puteve: Ljig-Takovo)... Mislim da bi tako trebali da se pišu tekstovi o ovakvim radovima, a ne kao što često imamo slučajeve da novinari nemaju pojma o čemu pišu pa odvaljuju svašta.
A što se tiče ministarkine kritike podizvođača, a ne izvođača i kritika da je kritikovala pogrešnog, i ja bi isto uradio da se ne zamerim Azerima ako oni sad (sa Kinezima) treba da nam kreditiraju završetak Bg obilaznice. Očigledno da bi kritika Azvirta delom pogodila i vladu Azerbejdžana, a ona pored Kineza treba da nam daje pare za obilaznicu. A ako ti trebaju pare, nije pametno zabadati prst u oko kreditoru.
Jedan deo krivudanja može se objasniti konfiguracijom terena, koji je malo zatalasan (vidi se i po njivama). A drugi deo se može objasniti ergelom konja koja se lepo vidi (tačno je put obilazi). Zli jezici će odmah povezati Surčin i ergelu konja sa znate već kim....[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407602#p407602:2vlhg1uv je napisao(la):spatiotecte » 26 Sep 2016 02:28 am[/url]":2vlhg1uv]
Ovo krivudanje od Jurija Gagarina do Obilaznice mi i dalje nije jasno... pogotovu kad se uporedi sa surcinskim putem koji ide paralelno i koji je prav kao strela.
Sto ga ne skinu, sad ko zna kad ce da ga oslobode?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407762#p407762:25sg2i1v je napisao(la):Earthmoving » 27 Sep 2016 10:00 am[/url]":25sg2i1v]KONAČNO Novi Azvirtov snimak od 27.08.2016. postavljen pre manje od sat vremena
https://www.youtube.com/watch?v=Dq49qwM-7-Q
Ko zna kakva je situacija na terenu, kakvo je tlo itd. Verovatno postoji razlog.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407783#p407783:2tr6nxsk je napisao(la):Earthmoving » Uto Sep 27, 2016 1:20 pm[/url]":2tr6nxsk]Nije mi jasno zašto se ovaj deo radio ovako. Em je 2km duži em ima klizište (1) koje gura na dole veliko brdo, em ima 2 tunela, em ima dugačke vijadukte između 2 tunela, em velika krivina. Da se radila žuta varijanta put bi bio 2km kraći (ušteda novca gradnje i vremena putovanja), zaobišlo bi se klizište (1), imao bi samo jedan tunel oko 1km i nakon njega blag spust (pogledajte na Google mapsu iz ugla gde se vidi teren) bez dugačkih vijadukta i krivine. Stari hrast se ne bi morao seći. Put bi bio gotov na vreme jer ne bi morali graditi dodatne galerija posle tunela i ne bi se klizište saniralo.