Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Kako ne bi mogli? :D
Pa radili su 'oni' obnovu habajuceg sloja na autoputu 2001. godine i to su ga radili masinom koja u jednom prolazu skida i asvaltira. "Defence road" je asfaltirao, dok masine nisu 'slucajno' planule...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405621#p405621:3deeoyvq je napisao(la):
dobri_samaricanin » 13 Sep 2016 08:52 pm[/url]":3deeoyvq]ako se gleda šta je najkraće, AP je trebalo da ide BG (tj Surčin) - Požega.
spojilo bi se i Valjevo sa Beogradom.
međutim, teren između Valjeva i Požege je dosta težak i ne znam koliko bi koštalo proterati tuda AP.
verovatno bi najpametnije bilo da AP za more išao trasom od malog požarevca, preko Mladenovca , Knića do Mrčajevaca i dalje pored KV ka NP...
a da se na drugu stranu provuče neka trasa 2+2 obrenovac, ub, valjevo, požega, užice, zlatibor...
ali velja je bio jak faktor posle 5tog oktobra i ostalo je ovako.
što se tiče Đinđića, on je čumetu i surčinskom klanu dugovao "uslugu" i zato su dobili ibarsku da rade jer AP ne bi ni mogli.
mi volimo da gradimo ali nemamo para da koristimo i održavamo.
u vreme kada postavljamo rekorde u građenju AP, ukidamo 800km železničkih pruga... :bash:
jer se nema para za održavanje.
a pruga se jeftinije održava od AP.
pametnom dosta.
što bih nekako i razumeo da te pruge koje se ukidaju imaju paralelni autoput, ali on npr od Požarevca do Zaječara nije ni u planu...
 
te mašine nisu mogle da grade mostove i buše tunele, samo da asvaltiraju.
kupili su moderne mašine i plan je bio da im se eksploatacijom tih mašina i nerealnim cenama plate "dugovi".
oni jesu renovirali ali to nije dugo trajalo, jer nije kvalitetno rađeno.
morao je asvalt da traje bar 10 god a nije trajao ni 5.
 
Opet neistina.
Defence road je menjao gazeci sloj asfalta(4-5cm) i radio je to brzo i efikasno.
Posao je odradjen leta 2001. godine i trajao je svakako duze od tvojih zadatih 10 godina, jer je prosle godine radjen ponovo.

O cenama ne mogu da komentarisem jer ih zaista ne znam, tako da ostavljam mogucnost da si u pravu, ali kvalitet radova u odnosu na ono kako se kod nas radi, je bio iznad proseka.

Ovo niposto ne znaci da mi se doticni vlasnik te firme i njegove kombinacije dopadaju, ali mi se svakako vise dopadalo da nase firme kupe nove masine i budu izvodjaci, nego kada strane kompanije kupe nasa putarska preduzeca i sa njihovom poluzastarelom opremom rade ovde putnu mrezu a profit iznose iz zemlje.
No neki su ucenjeni, neki sklonjeni, a neki nazalost i ubijeni da bi to bilo tako...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Rece Zorannah danas da se izgradnja novog autoputa (omg) Surcin - Obrenovac (kao da to nije sve jedan A2 ili koridor 11, svejedno) trajati 32 meseca (nakon pocetka koji je dogodine, mozda). E sad, kako je svaki rok omasen u startu za pola godine, a verovatno i vise to znaci da ce Preljina biti spojena u celosti AP za nekih cetiri - pet godina u najboljem slucaju. U takvim okolnostima bespredmetno je govoriti o nastavku trase ka Zlatiboru... to nece biti u dogledno vreme, mada kad bi samo obisli Ca i Ovcarsko Kablarsku klisuru - puna kapa!
 
od 2008. barem jednom nedeljno idem ibarskom u oba smera.
svake godine od tada je bilo promene asvalta na velikom broju mesta.
i dalje se krpi tj prevlače delovi po npr 200m na više mesta.
tako da nije tačno da je rađeno kvalitetno.
da li je brzo, verujem da jeste.
prošao sam 2002 u leto tuda na more i radovi su bili u toku.
ne znam šta je konkretno rađeno, jer mi to tada nije bio fokus ali od 2008 od kada jeste, mogu da svedočim.
da se razumemo, od 2008 do danas ibarska je u vrlo dobrom stanju jer je redovno rade, a rade je jer je velja bio uvek u vlasti ili blizu nje pa je to bio prioritet.
mislim da će sada kada otvore AP, vrlo brzo doživeti sudbinu ostalih puteva u srbiji.
što se tiče surčin-obrenovac deonice, verujem da se tempira za pred izbore 2020te da bude otvoreno.
to je i realno i ok. posebno ako do tada spoje AP sa J.Gagrinom, prebace autobusku stanicu kod buvljaka, urade konekciju od kvantaša, preko grand kafe do vinogradske.
nije mnogo 4 godine, ljig preljina smo čekali 5 god pa je nekako prošlo.
za dalje, verujem da neće biti para.
eventualno da se nekako nastavi ka Kraljevu, ili da se obiđe čačak...
za utehu, ni zlatibor nije više što je nekad bio.
nema svrhe bacati pare na AP do istog.
možda bolje da se okrenemo goču,divčibarama i goliji, pa za 20 godina i njih uništimo kao što smo i zlatibor uništili.
 
Pa sad, nekom nije, i to ja svakako razumem i pozdravljam...ali kao sto se ne ukida pink jer ne prenosi koncerte klasicne muzike, tako se ne moze zanemariti u pogledu poente ovog foruma Zlatibor, jer saobracaj ka tamo zavredjuje paznju i ima tendenciju rasta. Tako da bi valjalo nakon najavljenog dela AP do Pozege napraviti deo do Sevojna a zatim pojacati nekako put i do Zlatibora.

Na primer, gradnjom paralelne magistrale od Bele Zemlje do Cajetine i obilaznog puta oko Uzica novom trasom preko brda. Kako je jak saobracaj i ka Zlatiboru i ka Uzicu kao ciljnoj destinaciji, dovoljne su 2 trake te obilaznice do Bele Zemlje.

Ili AP ako Crna Gora zeli da ga finansira u procentu izmedju 99.99 i 100.00 posto.
 
Zasto mislis da bi Crna gora, ili bilo koja zemlja finansirale autoput kroz Srbiju? :D
Ovde se vrlo cesto provlaci MIT da se ovaj put gradi zbog Crne gore i crnogoraca. A cinjenica je da i sam taj jugozapad Srbije ima stanovnika kao pola Crne gore, ako ne i vise.
Uostalom, ne cuh takve kritike kada je u pitanju jedan ili drugi krak K10 ;)
a i tamo nam gro saobracaja cine strani drzavljani, samo nekih drugih drzava.
Realno, ne moramo i ne treba mi da gradimo ni autoput, niti ikakav put zbog bilo koga drugoga.
Samo zbog sebe. Zbog svojih gradjana i svoje zemlje, a bogami i svog novcanika.
Tako da malo matematike, i malo predvidjanja i to je to.
Vidi se obim saobracaja, tendencije rasta (ili pada) troskovi izgradnje...
Sve na papir pa se odluci.

Sto se Crne gore i njihovog autoputa tice.
Ako se ovaj autoput kompletira, pored drzavljana rusije, srbije i bih, letovanje na juznom jadranu bi izabrao i deo madjara, slovaka i ceha (mozda i poljaka). Na nama je da odlucimo dal imamo interes da oni idu preko Beograda i Srbije (i ovde plate gorivo, putarinu, neki sendvic i kafu, eventualno im se svidi nasa priroda, pa se zadrze i na zlatiboru ili sl), ili nam se ne isplati.

Do crne gore ce svakako doci autoput iz pravca zapada, pa ce ti isti turisti onda ici kroz HR(A1), ili kroz BiH (koridor C5).

Dakle, cista matematika, nas saobracaj, eventualan tranzit sa jedne, te raskodi (izgradnja i odrzavanje) sa druge, pa se izracuna.
kao i u svakoj domacinskoj firmi ili porodici.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405783#p405783:276uhml2 je napisao(la):
Sreda » 14 Sep 2016 07:42 pm[/url]":276uhml2]Rece Zorannah danas da se izgradnja novog autoputa (omg) Surcin - Obrenovac (kao da to nije sve jedan A2 ili koridor 11, svejedno) trajati 32 meseca (nakon pocetka koji je dogodine, mozda). E sad, kako je svaki rok omasen u startu za pola godine, a verovatno i vise to znaci da ce Preljina biti spojena u celosti AP za nekih cetiri - pet godina u najboljem slucaju. U takvim okolnostima bespredmetno je govoriti o nastavku trase ka Zlatiboru... to nece biti u dogledno vreme, mada kad bi samo obisli Ca i Ovcarsko Kablarsku klisuru - puna kapa!
Mi živimo u zemlji u kojoj su krediti za Koridor 10 obezbeđeni pre 10 godina a tek sada se završavaju. Čak i da se obezbede finansije za deo od Čačka ništa neće biti građeno pre 2020. godine.
 
laki, ja bas to i pricam. Mi granicnu isplativost mozda i mozemo nekako da navucemo do Zlatibora, tj mogli bi da teren nije brutalan. Do Sevojna mozemo. A ovo dalje, Srbiji se nece nikada isplatiti i nikada nece moci nekakvi Madjari da naprasnu pohrle u Crnu Goru u desetinama hiljada dnevno automobilom. Ako CG zeli da postoji put neka plati da gradimo, nije sporno. Mi sigurno necemo, sem u predizbornim obecanjima.
Ista je prica i na K10 i gresis sa komentarom, iako imam malo postova prilicno sam siguran da sam kritikovao i na tu temu. Gradimo sta nam ne treba po losim kreditima kao zadnje budale. Ako Grci hoce, samo nek izvole. Ali taj je brod otplovio.

Opet na temu ovoga gore, nemam sve brojke ni kristalnu kuglu ali spreman sam da se opkladim na slepo da uz poklonjen autoput od Zlatibora do granice mi ne bi smo od putarine mogli da taj put odrzavamo na duzi vremenski period( 30 godina). Posle 20, prva velika rehabilitacija, bi nas bacila u debeo minus.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405843#p405843:3vgr7an6 je napisao(la):
AleksandarGrf » Чет Сеп 15, 2016 3:19 am[/url]":3vgr7an6]laki, ja bas to i pricam. Mi granicnu isplativost mozda i mozemo nekako da navucemo do Zlatibora, tj mogli bi da teren nije brutalan. Do Sevojna mozemo. A ovo dalje, Srbiji se nece nikada isplatiti i nikada nece moci nekakvi Madjari da naprasnu pohrle u Crnu Goru u desetinama hiljada dnevno automobilom. Ako CG zeli da postoji put neka plati da gradimo, nije sporno. Mi sigurno necemo, sem u predizbornim obecanjima.
Ista je prica i na K10 i gresis sa komentarom, iako imam malo postova prilicno sam siguran da sam kritikovao i na tu temu. Gradimo sta nam ne treba po losim kreditima kao zadnje budale. Ako Grci hoce, samo nek izvole. Ali taj je brod otplovio.

Opet na temu ovoga gore, nemam sve brojke ni kristalnu kuglu ali spreman sam da se opkladim na slepo da uz poklonjen autoput od Zlatibora do granice mi ne bi smo od putarine mogli da taj put odrzavamo na duzi vremenski period( 30 godina). Posle 20, prva velika rehabilitacija, bi nas bacila u debeo minus.

Bravo Aleksandre. To i ja mislim da je tacno. Samo ja nastavljam i dalje pa kazem da graditi bilo sta dalje ka crnoj goro je nacionalno samoponizenje. Mi da im pravimo put i time im dovodimo malo vise turista (ne mnogo jer ionako malo ko ide u crnu goru na letovanje vec ljudi idu u Grcku). Ako hoce da im se sagradi neka oni finansiraju. Mogu im pomoci u finansiranju i siptari jer su ih priznali za drzavu.
 
Nikakav auto put neće ići do zlatibora. Od požege planirani je da auto put ide ka ivanjici- arilju- duga poljana- boljare.

A što se tiče isplativosti nekog autoputa imate na sajtu puteva srbije PGDS pa gledajte šta je isplativo a šta ne i nemojte da pretpostavljate.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Srbija i Rumunija uskoro počinju projektovanje autoputa Beograd-Temišvar - Sledi raspisivanje tendera vrednog 10 mil EUR
Sreda, 14. 09. 2016.|15:45 | Izvor: eVrsac
Putevi Srbije i Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i predstavnici resornog ministarstva i institucija u Rumuniji, trebalo bi za najduže dve nedelje da potpišu ugovor o sprovođenju prekograničnog projekta u vezi sa početkom izgradnje autoputa Beograd-Temišvar, saznaje portal evršac.
Prema saznanjima tog portala, osnovne aktivnosti ovog projekta biće izrada studije izvodljivosti, projektno-tehničke dokumentacije i generalnog projekta autoputa, što je posao vredan više od 10 mil EUR. Za ovaj posao biće raspisan internacionalni EU tender, na kojem će moći da učestvuju sve svetske projektantske kuće.
Autoput Beograd-Pančevo-Vršac-Temišvar, dužine 130 km, trebalo bi da bude deo Koridora 11, što je velika šansa za razvoj južnobanatskog okruga i privlačenje stranih investicija.
Imajući u vidu činjenicu da je granični prelaz Vatin, kod Vršca, najprometniji drumski prelaz sa Rumunijom, kao i to da veliki broj italijanskih firmi, koje posluju u okolini Temišvara, ima potrebu da se saobraćajno povežu sa lukom Bar u Crnoj Gori, izgradnja autoputa kroz južni Banat mogla bi biti veoma korisna, piše evršac.
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... 10-mil-EUR
 
Po sadašnjim planovima autoput će delimično ići do Zlatibora, tj do njegovog početka. Naime od Požege je planiran krak ka Bosni u pravcu Višegrada, autoput bi Užice trebao zaobići južno od grada, iza brda, izaći negde kod sadašnjeg skretanja za Taru i Mokru Goru, odakle bi dolinom Šljivovice između Zlatibora i Tare išao ka Bosni. To je i logično jer je tu najpitomiji teren. S obzirom da je to skretanje za Mokru Goru svega par km od centra Zlatibora, moglo bi se reći da bi Zlatibor dobio autoput. Čak bi i bilo glupo da autoput prolazi tik pored turističkog mesta, bolje ovako nešto dalje. Znači Zlatibor i Tara bi dobili autoput jedino bi Zlatar ostao malo dalje od njega ali 40tak km dobrog puta i nije tako strašna pa bi i on mogao da realizuje svoj potencijal. Inače, trenutno je možda i bolje što ove lepe planine nemaju autoput jer kakvi divlji zakoni sada vladaju u građevinarstvu, plašim se da bi se brzo uništile, a mislim da ni činjenica da je Tara nacionalni park ne bi mnogo pomogla.
 
Jeste predviđen krak ka bosni.


Ali to je tako daleko da nije vredno pomena.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Slažem se, to je dalja budućnost. Premijer je u ekspozeu rekao da ćemo, što se tiče ovog pravca, "naći načina da isfinansiramo deonicu Čačak-Požega" i to bi trebalo biti to na ovoj deonici za sledeće 4 godine.
 
Iako ova tema nosi (pogresan) naziv "koridor 11" jasno nam je vecini da ovde govorimo o autoputu od Beograda ka Baru. Zato je prica o Zlatiboru, Visegradu i Sarajevu totalno na pogresnoj temi, jer je to drugi putni pravac, koji se nastavlja do K10.
On sa ovom temom im zajednicku samo deonicu od Cacka do Pozege i samo u tom kontekstu ga na ovoj temi treba spominjati.

Dal ce taj put biti ikada uradjen kao autoput, ili ce biti kombinovano autoput i moto put, ili ce na nekim delovima biti i magistralnog karaktera, na nama je da odlucimo, sto se tice deonica na podrucju Srbije.
Moje misljenje u vezi oba ta pravca od Pozege (i ka jugu CG i ka zapadu BiH) je da tu treba raditi moto put, a ne klasiccni autoput, jer bi se znacajno ustedelo i prilikom eksproprijacije, izgradnje ali i buduceg odrzavanja, a zadovoljila bi se i sadasnja ali i srednjorocna povecanja saobracaja.
Po meni to je neka Winwin kombinacija.

Of
Ko je izmerio koliko ljudi gde letuje?
Znaci li to da do pre 7 godina nije trebalo ni razmisljati o gradnji koridora 10 dalje ka jugu, jer smo imali vize pa je bilo znacajno manje auto turista ka ovoj destinaciji?
Paradajz turizam i tamo i vamo, nema neke razlike ;)


Ostrasceni komentari tipa "nek im siptari prave, oni su ih priznali" su jadni i odraz su nemoci razocaranog pubertetlije (nezrele osobe).
Kao odgovor (iako ga takvi komentari ne zavredjuju) zapitajte se dal smo mi finansirali (gradili) autoput kroz HR od Zupanje do GP Bajakovo?
Svakako da nismo. :D
Takodje, taj antagonizam prema CG koji provejava u pojedinim komentarima me neodoljivo podseca na ostavljenog partnera koji o bivsoj prica kao je najobicnija drolja. ;)
Samo, do juce je bila "njegova" drolja. :D
Crna gora i narod u njoj je bila i ostala prirodni prijatelj nase zemlje i naroda.
Politicke okolnosti ponekad ucine da to ne izgleda tako, te da se jedni ili drugi ponasamo kao posvadjana braca. Ali brat ti ostaje brat i uvek ce ti biti veci prijatelj od bilo koga drugog.

Naravno, brat se osamostalio, ima svoju zenu, svoju decu, svoj dom i svoje interese. Oni su mu na prvom mestu. Sta je tu sporno?
Jel problem prihvatiti to?
Koliko mozemo podrzacemo ga, a i on nas isto tako. naravno ne na sopstvenu stetu, vec na obostranu korist.
I smanjite vise tu mrznju i hejtovanje ka svima.
Pateticno je.
Svako od vas medju prijateljima ima makar nekoliko crnogoraca, i po nekog hrvata, bosnjaka, ili pripadnika nekog drugog naroda.
Svi zajedno smo suvise mali i suvise slicni da bi dozvolili da energiju trosimo jedni protiv drugih!!!

No sve to na stranu.
Ko je rekao da Autoput treba da gradimo bilo kome drugome?

Ja samo zastupam stav da se vidi za i protiv, da se procene potrebe i mogucnosti i da se onda donese odluka.

Licno, iako obozavam da vozim a u crnoj gori nisam bio vec nekoliko godina, vise bih voleo da kao nekada mogu da sednem na kasni vecernji voz i ujutru u 7 odmoran osvanem na obali jadranskog mora. :)

Ko hoce u Paraliju, nek ide


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Apsolutno graditi ,prioritetno Cacak-Pozega a onda i sto pre Pzega-Boljare. Nemamo tu sta da trabunjamo,samo treba vrsiti pritisak na vlast da sto manje krade , da bi sto vise ostalo za drzavu i puteve.
Ima li neko na dohvat ruke, koliko kosta Preljina-Pozega , a koliko priblizno Pozega-Boljare. Ove cifre koje u poslednjih nekoliko godina izbacuje kurvetina ministarka su mi nebulozne, ona svaki put poveca cenu Pozega-Boljare za nekoliko stotina miliona evra. I dalje mi nije jasno zasto 17,6 km Surcin-Obrenovac kosta 233 miliona $? Kinez je prosle godine u januaru dao procenu na oko 150 miliona $ , da bi za manje od 18 meseci Vucic napumpao cenu na 233 miliona. O cemu se radi?

Sto se tice hejta prema gradnji AP ka CG primorju, pa zamislite da je kojom srecom taj put gotov , ja iz Bg tih 420-430km za 3,5 sata sam iz Bg na moru!! Zaboli me k***** da li ce neki CG iznajmljivac apartmana zbog toga da zaradi evro vise, ja gradim put za sebe. Ta pozicija gubitnika, necu ja da gradim put da bi neki crnogorac zaradjivao, to je pozicija gubitnika i ocajnika. Mi Srbi treba da sve to smatramo svojom zonom i mi to gradimo zbog sebe. Jel mislite da neki crnogorac kad vidi da je Srbija zdundala auto-put do granice sa njom a da ce Milo i krimi-dzimi bratija onaj njihov da grade 30 godina , jel mislite da to ne utice na percepciju nekoga u CG o Srbiji. Pa bolje da me gleda kao veliku drzavu ,snaznu , a ne kao pacenika koji nece da sebi ucini dobro jer ce to njemu doneti neku korist. To su gubitnicke , luzerske ,milosevicevske, palanacke ocajnicke price i okanite se vise toga.Da je srece , kao sto treba da bude, da mi njih pitamo, bratija , daj da vam zdundamo taj auto-put do mora , a vi nama luke na 30-40 gonina na koncesiju, ili u vlasnistvo, sto da ne. Jok, ovde se prica kao kad se dve zaludele babe posvadjaju iz svoje dosade i nemastine i nemoci.

Zaduzili su nas za poslednje 4 godine 10 milijardi evra a od toga ugovorili samo 50km novih auto-puteva , za nekih 330 mil $, i niko ne pita gde su te pare. Mogli smo 3 kompletna auto-puta do CG primorja da napravimo za te pare i umesto da se oko toga deremo i vicemo mi se bavimo time da li ce ili nece neki Cgovac da ima gosta-dva vise zbog toga sto cemo mi sebi da izgradimo auto-put!
 
Evo Gagy otprilike: Po tezini terena reko bi da je Ca—Pz oko 10mil evra/ km, znaci oko 300-350 mil evra. Pz—Ivanjica nesto laksi sem onog jednog brda izmedju Ar i Iv, znaci mozda 7mil evra/km, znaci oko 300 mil evra. Ivanjica—uspon Pester najskuplje, mozda oko 15 mil evra/km, znaci oko 700 mil evra. Pester — granica Cg uglavnom ravno, mozda 5 mil evra/km, znaci oko 150 mil evra. Znaci Ca—Cg granica oko 140km oko 1,5 mlrd evra. U Cg je npr. ovih 40km Smokovac—Matesevo oko 800 mil evra, tj 20 mil evra/km. Ja bi uspon Ivanjica—Pester radio zadnje kao sto sada na K10 zadnje rade Grdelicku klisuru kao najskuplju i najtezu.
 
Hvala na iscrpnom odgovoru. Preljina-Pozega ,mora odmah da se ugovara. Bez ovih 40ak km Ivanjica-Pester ,to je ukupno nekih 800 miliona evra.Ako je Tadic mogao da u vreme najgore krize ugovori toliku cifru za auto-puteve od 2008-2012. ja ne vidim razlog zasto tto danas ne moze, osim naravno, sto znamo kakvi imbecili su poslednje 4 godine na vlasti i sta (ni)su u stanju da urade. Tih 800 mil evra bi bilo dodatak od nekih 3-3,5% na drzavni dug, sto ne vidim da je problem, s obzirom da se zaduzujes za infrastrukturni objekat.
Nece st*** da razmislja i radi kako treba ,pa to ti je. Ulupali su nekoliko stotina miliona evra na Beograd na vodi, od koga niko osim njih nema nikakvu korist, ja bi ih vesao za muda sve redom.

Ne znam samo kakva je mogucnost konekcije u tom slucaju sa izlaskom i ponovnim ulaskom na auto-put u tom delu od ivanjicedo Pestera. Tu bi verovatno trebalo izvesti dodatne zahvate sza te konekcije, ali je verovatno izvodljivo.
 
Pa da, evo vidimo i u gradu se nista na infrastrukturi ne radi sem dela izmedju mosta na Adi i Tosinog bunara, sve pare odose u BnV, koji je za razliku od infrastrukture u interesu privatnih pojedinaca (stanovi,kafici,hotel,shoping mall...), a ne celog drustva.
A sto se tice onih 3—4% duga za kolko bi ga ovo uvecalo, ja sam imao ideju da je bolje da to platimo stampanjem para tj inflacijom 3,4 godine, tj padom vrednosti novca u odnosu novonastamani novac vs ukupna novcana masa, umesto da placamo kamate i da se mucimo da nabavljamo evre kako bi platili strani dug 20 godina. Ali ljudi se plase inflacije, odma je identifikuju sa 93—om mada tada nije bila 3—4% vec par hiljada % ili vise.
 
Potpuno si u pravu. ovo za finansiranje gradnje iz primarne emisije, je bio razmatran i 2009. ali je kriza i rizici bili tada mnogo veliki. Ovaj nacin finansiranja bi sigurno bio u ozbiljnom razmatranju tamo neke 2012.-2013. ali dosla druga vlast, potpuno pod kontrolom MMFa i stranaca. Vlast koja je bila pre 2012.je odje*******ala MMF krajem 2011.sto Vucic potencira kao nesto mnogo lose!#!? bu****. A onda dosao ON i zakacio nas na MMF i povecao dug 10 milijardi evra za 4 godine, i to mu je kao OK! Za te 4 godine Vucic je ugovorio samo 50km auto-puteva a sve vreme se hvali kako gradi najvise auto-puteva u istoriji Srbije, i ima bu**** koji mu veruju.:)) Da nije bilo vlasti pre njega, ne bi otvorio ni 1 cm auto-puta, zvalavi moron.
Nego , da ne lutam, taj metod , finansiranje gradnje infrastrukture kroz primarnu emisiju je potpuno superioran u odnosu na komercijalna zaduzivanja, sto je jedini nacin za gradnju K11 koji nije zvanican koridor,pa zato za njegovu gradnju ne mozemo da apliciramo za najpovoljnije kredite kod Scetske Banke,EBRD i EIBa,kao sto smo mogli za K10. Ali , kazem ti, to prvo ne dozvoljava MMF, a i pravo da ti kazem i da dozvole ja ovim lopovima apsolutno ne verujem da ne bi poceli da stampaju pare za ko zna sta. To je operacija koja mora vrhunski da se organizuje i kontrolise da ne dodje do belaja.
 
Apsolutno se slazem sa tobom. Lepo si dodao i price sa kontrolom stampanja kao i MMFom koje sam zaboravio. Dobar primer kako stvari stoje je kad „on koji se ne plasi nikoga“ kako rece drhti kad treba da dodje MMF. Zar to ne govori ko je gazda? A cak i tih 50 ili 30km novog autoputa (kolko ja znam samo: druga greda mosta na Savi na obilaznici, 17km Surcin—Obrenovac, 8km Srpska kuca—Levosoje) koji je ugovorio su ranije otvorene kreditne linije. Mislim, jako mrsavi rezultati za toliki rast zaduzenosti zemlje..
 
A koje je to autoputeve uop[te ugovorio cenjeni gospodin premijer? I dokle se stiglo sa ugovorenim deonicama, sve ovo pod pretpostavkom da je ugovoreno još nešto osim deonice Obrenovac-Surčin.
A sve ostalo što sada otvara poput Grabovnica-Grdelica i Han-Vranje je dobio ključ u ruke sa zadatim rokom završetka od prethodne vlasti.
 
Vrh