Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Sve as to ista govna ali nije bitan naziv, bitno je da je autoput na tom pravcu neophodan.
 
Juče prođoh ibarskom..koliko se činilo supruzi i meni, u Preljini će biti kružni tok a ne raskrsnica. Na žalost nisam slikao da podelim sa svima. Nisam 100% siguran ali videh razdelno ostrvo, saobraćaj se preusmerava na levi poluprsten koji je izgradjen, asfaltiran, a sad se radi na drugom poluprstenu..
 
Pa i kruzni tok je valjda raskrsnica :D
Ako se ne varam, potpunije se kazi "raskrsnica sa kruznim tokom saobracaja" :D

I to je dobar izbor. Ko se seca raskrsnice u preljini kod motela Livade (Gasprom-NIS pumpa), pre i posle izgradnje kruznog toka, jasno mu je koliko je bezbednije ali i brze odvijanje saobracaja

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Jadna i zalosna zemlja gde politicari igrom reci i lagarijama uspevaju da sebi dizu rejting, a narod kao drogiran upija sve te lazi...

"Beograd -- Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović kaže da su dogovoreni detalji ugovora o finansiranju gradnje auto-puta Surčin-Obrenovac (?)
Ona je dodala i da očekuje da će do kraja godine biti potpisan ugovor.
Novi auto-put od Surčina do Obrenovca biće dug 17,6 kilometara, a njegov sastavni deo je i novi most preko Save dužine 1.800 metara. Učešće domaćih firmi u ovom projektu je 49 odsto. Novi auto-put spojiće Beograd sa Koridorom 11 i znatno će skratiti put do Čačka....

Izvor:
B92: Mihajlović: Dogovoreni detalji za novi auto-put http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1175426

Dakle, o kakvom novom autoputu je ovde rec?
Govorimo li o putu koji povezuju Surcin (ne, ne povezuju ga) i Obrenovac?
Ili govorimo o putu koji povezuje Beograd sa 'koridorom 11'??
Ne, ni to nije tacno.
Govorimo o je*******e__j deonici od nepunih 18km, na autoputu u izgradnji!!!
Autoputu koji ima zvanicno ime A2, a ne neki imaginarni K11!!!
Autoputu kojem je pre 10-tak godina politickom odlukom promenjena trasa da bi isao pored cacka, pa umesto jednog planinskog masiva, mora da se provuce kroz dva!
Autoputu koji je do pre nekoliko godina trebao da ide desnom obalom Save, te je zato i izgradjen novi obrenovacki put u onakvom profilu, sa prostorom za prostranu ostruznicku petlju.

Dakle ocekuje se potpisivanje ugovora za jednu relativno laku i relativno kratku deonicu A2 autoputa, a ne o izgradnji autoputa Beograd - Obrenovac.

Al kada je izvor vesti nepostojeca agencija, koja nosi ime nekadasnje drzavne novinske agencije (tanjug), kojoj ne znamo ni vlasnika, ni njegove namere, a ni strucnost onih u njemu, ne cude ovakvi tendenciozni naslovi.

Ne bi me cudilo da za neki mesec ili godinu procitam vest da je potpisan ugovor o izgradnji autoputa Ostruznica-Strazevica...
(Fuj...)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nisi napisao i to da je to deo obilaznice oko bg, i to da ne povezuje Obrenovac vec Surcin i Ostruznicu..:) Zanima me da li su novinari naterani da pisu ovako senzacionalisticke vesti.
 
:violina:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405141#p405141:3no112t4 je napisao(la):
Dalmatinac » Sub Sep 10, 2016 7:46 pm[/url]":3no112t4]A mene juce zvao Obama kaze sve ok sa koridorom 11... :mrgreen:

Šta znaju Ameri... :lol:
 
Meni je ok što će ovaj autoput zahvatiti Čačak (plus Milanovac, Ljig) nego da je išao 15-20km kraćom varijatnom direktno za Požegu. Da li je ovo duže? Pa može se reći i da nije u zavisnosti iz kog ugla se posmatra. Evo recimo ako se gleda iz ugla budućeg autoputa koji će se ići od Pojata do Užica
i granice sa BiH (veza istoka i zapada Srbije) onda se može reći da ova varijanta uštedeti gradnju 30tak km tog budućeg autoputa na deonici Čačak-Požega. Totalni efekat je: duže 20km - ušteda 30km = ušteda na gradnji 10km autoputa.
S druge strane ovo je regionalni autoput, pa je logično da poveže veća mesta koja gravitiraju, a ne da bude samo najkraća linija od Beograda do Bara. Iato rade i Crnogorci i Rumini na svojim deonicama koje će se jednog dana spojiti sa našom. Recimo u CG autoput ne ide najkraćom rutom preko Biogradske gore nego je obilazi uključujući gradove poput Berana i Andrijevica kako bi se povećala iskorišćenost autoputa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405284#p405284:1fzb9l16 je napisao(la):
Bulbulderac17 » 11 Sep 2016 10:01 pm[/url]":1fzb9l16]Nisi napisao i to da je to deo obilaznice oko bg, i to da ne povezuje Obrenovac vec Surcin i Ostruznicu..:) Zanima me da li su novinari naterani da pisu ovako senzacionalisticke vesti.
U pitanju je vest Tanjuga koju je preneo B92. Tanjug bi preneo i vest u kojoj bi neko od naših političara rekao da smo sleteli na mesec, bez da dovodi u pitanje informaciju. Tanjug nema regulisan status, a da bi ostali da rade moraju da reklamiraju vlast. Problem je što to rade i drugi mediji i niko ne dovodi u pitanje ovakve izjave.
 
Ako su potrebne "politicke odluke" da bi gradovi poput Cacka i GM imali autoput onda ih ja podrzavam. Treba biti fer pa reci da su ti gradovi takodje politickom odlukom ostali bez pruge da bi se brze stizalo do Krcunovog Sevojna i Titovog Uzica. Kad je pravljena barska pruga, stara preko Ca i GM je demontirana. Inace, stare stanice jos uvek postoje i mogu se videti kad se od Peljine krene ka GM.

Nevidjena je sramota sto najveci industrijski centri nemaju AP vec nesto sto se zove Ibarska.
 
Ako je verovati Cacanima, Uzice ne bi postojalo da nije bilo Krcuna i Tita. Jadan Cacak i Gornji Milanovac nisu im komunisti izgradili najviae fabrika po glavi stanovnika u Jugi. Sve trpali u Uzice i Sevojno.

Ili ne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405136#p405136:mqbgy3tj je napisao(la):
vucko » 10 Сеп 2016, 23:29[/url]":mqbgy3tj]Jel prošla olimpijada u Grčkoj? Tadić je rekao da će biti gotov koridor 10 do olimpijade.

Нешто си презубио. Тадић је први пут изабран за председника Србије 27. јуна 2004, а Олимпијада у Атини је почела после само петнаестак дана, 15. августа исте године. Ал' баш те брига. Аутосугестија и кафанске приче са истомишљеницима су моћне ствари. Што би се рекло, борба мишљења градацијом.
 
To je Djindjic govorio 01/02—e da zavrsimo autoput do Mkd pre Olimpijade u Grckoj
 
Е, видиш како Земљаног памћење боље служи. Мада и њега селективно, јер пропушта да каже да су аутори обећања били Грци који су се тада к.рчили фамозним Хеленик планом. Обавезали су се да бесповратно уложе 183 милиона евра у јавне инвестиције, односно коридор 10, као и још 46,5 милиона за јачање приватног сектора у Србији.

Фондови ЕУ били препуни, поносни Јелини на речима издашни, али кад су сабрали цифре схватили су да ће трошак за Олимпијаду (али и личне уштеђевине за старе дане, свастикину свадбу, асфалт до приватног тора у беспућу Пелопонеза... који се такође финансирају из тог фонда) скочити са пројектованих 5 на 11 милијарди евра. Тада су напречац "одложили" Хеленик за боље дане, а управо их је Ђинђић оладио још 2002. када је рекао да је Србији за њене потребе довољно стотинак обновљених километара магистрале од Лесковца до македонске границе.

Јелини су десетак година касније, тачније 2009, определили 87 милиона евра за јужни крак Коридора 10, па су потом отказали одобрених 65,5 милиона за петнаестак километара деонице Српска кућа-Левосоје, али с грчким Актором потписују уговор о плаћању 21,7 милиона за осам километара дугачак потез Доњи Нередовац-Српска кућа. Потом су православна браћа напустила и ову деоницу, тако да је она пала на терет буџета Србије и додељена домаћим фирмама Србија ауто-пут и МБА Ратко Митровић нискоградња да је заврше до краја ове године.

Ето, тако изгледа читава прича када се информисање пребаци са таблоида на мало озбиљније изворе.
 
Trucanja koja su fabrikovana sistematski iz kuhinja vucicevskih medija poslednjih 10ak godina su ucinili to da nam je 70% populacije idiotizovano i da sve iz tih kuhinja prihvata zdravo za gotovo bez ikakve provere,kao da se bilo sta od toga pokazalo kao istinito, a na stranu sto se 99% pokazalo kao notorne neistine.
 
Da, sećam se Helenik plana nisam ga zaboravio, ali samo iz priča naših političara, pa sam se na njima i zadržao. Ja lično nikada nisam imao prilike da čujem Grke i šta su oni zaista pričali, već samo interpretacije naših političara. Inače, ne mislim da je Đinđić lagao kada je to spominjao ali je, kako se iz današnjeg ugla vidi, pogrešio za to kao i da će nam ekonomski neoliberalizam koji je promovisao doneti boljitak, manju nezaposlenost, veće plate. Verovatno je imao dobre namere, ali je u oba slučaja pogrešio. Razumem je izgovore i razne razloge ali kad nešto kažeš da će biti, a ne bude, jednostavno - pogrešio si.
 
Elem, kad smo kod Đinđića i ove teme, dodao bi za arhivu jer je ovaj sajt otvoren nešto kasnije da je za vreme njegove vlade rekonstuisana ili započeta rekonstrukcija dobrog dela Ibarske: deonice oko Stepojevca, Lazarevca, od Ljiga ka Rudniku gde su pre toga bile strašne rupe... rekonstruisana je cela od Bg do Ča ali se ne sećam tačno koje godine koja deonica mada mislim da su u njegovo vreme ove deonice. Za vreme Koštunice je isto odrađena važna rekonstrukcija Zlatibor- Kokin Brod sa mnogo ispravljanja i novih mostova, kao i dalje od Nove Varoši ka Prijepolju čini mi se. Mislim daje za vreme Tadića rekonstruisana poslednja denica Kokin Brod-Nova Varoš i dole u kanjonu Lima.
Inače kada se kretalo u rekonstrukciju Ibarske, Đinđić je rekao da su razmišljali o gradnji autoputa ali da su mu savetovali da je bolje da se prvo rekostruiše Ibarska pa onda gradi autoput, jer bi gradnja trajala par godina, a delovi Ibarske, poput pomenutig Ljig-Rudnik su bili neizdrživi, u kraterima, nisu mogli da čekaju.
 
Ibarska je od Cacka do Beograda u odlicnom stanju,ali je problem zato sto tu ima previse saobracaja.
Kada sam isao na Zlatibor krajem avgusta primetio sam i puno stranaca koji je koriste kako bi dosli do CG,Zlatibora,Tare i Mokre gore.
Inace deo koji je rekonstruisan za vreme Kostunice je i danas u extra stanju,a prosle je tacno 10 godina.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Išlo bi se preko Kosjerića da put uz Divčibare nije u očajnom stanju, kreće je tuda jedno 50km.
 
Nije 50km , evo sa slike se vidi da slično kao što Čačak nije na najkraćoj linij Bg-Pž to nisu ni Kosjerić ni Divčibare. Istina savijanje ka njima bi bilo kraće nego ka Čačku ali sigurno ne 50km. I to ako se gleda od Ostružnice, da se gleda od centra Bg-a , bila bi još manja razlika. Mislim ako pričamo koja je moga biti najkraća ruta Bg-Pž. E sad ako gledaš od Obrenovca ili Surčina šta je najkraće onda je druga priča ali tada gledaš od tačaka koje same uopšte nisu u funkciji najkraće rute nego su i one same skrenute sa te linije.
Ako ideš putem Bg-Lazarevac-Va-Kosjerić-Pž primetićeš da je svega nekoliko km kraći od Bg-Lazarevac-Ljig-Gm-Ča-Pž, možda 10tak ali sigurno ne 50km.
 
Kada sam pisao post o promeni trase, nisam bio motivisan time da to nije dobar izbor.
Motivisan sam time da je ta odluka doneta iz nekih drugih pobuda i zahvaljujuci tadasnje odnosu snaga politickih partija.
Dal to znaci da ako za 5-10 godina pobedi neka nova politicka opcija ovaj put treba da od pozege skrene nazad ka kraljevu, jer se nekom 'moze'?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ja bi voleo da čujem koji je autoput u svetu građen a da to nije bila politička odluka.
Šta bi izgubili ako bi se izgradilo 30km autoputa od Ča do Kv? Prvo tu je i planirano da se gradi autoput, a drugo za onoga ko ide za CG od Kv do granice rutom preko NP ima kolko, 120km? Manje nego Ča-granica kolko je sada bez autoputa. A onda će da za 10-15 god da dođe neki političar iz Užica ili Zlatibora, Požege, Ivanjice, Arilja... pa se izgradi i i taj krak i svi srećni :D
 
ako se gleda šta je najkraće, AP je trebalo da ide BG (tj Surčin) - Požega.
spojilo bi se i Valjevo sa Beogradom.
međutim, teren između Valjeva i Požege je dosta težak i ne znam koliko bi koštalo proterati tuda AP.
verovatno bi najpametnije bilo da AP za more išao trasom od malog požarevca, preko Mladenovca , Knića do Mrčajevaca i dalje pored KV ka NP...
a da se na drugu stranu provuče neka trasa 2+2 obrenovac, ub, valjevo, požega, užice, zlatibor...
ali velja je bio jak faktor posle 5tog oktobra i ostalo je ovako.
što se tiče Đinđića, on je čumetu i surčinskom klanu dugovao "uslugu" i zato su dobili ibarsku da rade jer AP ne bi ni mogli.
mi volimo da gradimo ali nemamo para da koristimo i održavamo.
u vreme kada postavljamo rekorde u građenju AP, ukidamo 800km železničkih pruga... :bash:
jer se nema para za održavanje.
a pruga se jeftinije održava od AP.
pametnom dosta.
 
Vrh