Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Trialin,
Rok je 32 meseca od početka radova koji se očekuje da krenu na proleće sledeće godine - znači kraj 2019.
A gde se završava deonica u Surčinu je lepo ranije Mihailo nacrtao. Plus moj crtež do Vojvođanske, mada mislim da taj deo ne pripada ugovorenom.

Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403832#p403832:1aw8dl82 je napisao(la):
gygy11 » 04 Sep 2016 11:02 pm[/url]":1aw8dl82]Evo snimka tunela "Sarani" od 27.avgusta ove godine.
https://www.youtube.com/watch?v=m5Wp8Gi8j2M

Ocigledno postoji ceo snimak Azvirta koji je star ne vise od mesec dana ali nikako niko da ga nadje i ovde postai.

Na petom minutu snimka se vidi pravi razlog odlaganja zavrsetka radova. Jos se nisu izborili sa klizistem. Preusmerili su vodotok potoka, ali zemlja, odnosno brdo jos nije stabilizovano. Morace tu jos da seku brdo da bi dosli do manje rastresite zemlje.
 
A ko je realno odgovoran za pogresnu procenu?
Kako to ide kod ovako velikih infrastrukturnih projekata?
Naime, potpuno je jasno da kod individualne gradnje ja kao investitor snosim odgovornost sto sam svoju kucu napravio na klizistu.
Medjutim, ovde mi nesto nije jasno. Ovo nije Umka. Ovde je bilo puno mogucnosti da se kliziste izbegne, tim pre sto vec postoji tunel u tom delu trase. Ko je sad tu kriv?
Ko mora da snosi odgovornost i na kraju krajeva da snosi trosak dodatnih radova?

P.S
Da se razumemo, nisam neki zadrti policijski mozak pa da zato trazim krivca, nego me jednostavno zanima.
I da, kakve su to price kako nije bilo nadzora nad izvodjacem? Dal je to realno moguce?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Liga projekat?

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403876#p403876:299vgrn5 je napisao(la):
tragac » Pon Sep 05, 2016 11:25 am[/url]":299vgrn5]Ma neka ga rade još dve godine samo da ne bude pun rupa već u prvim godinama sledeće decenije. Autoputevi su nam sramota, a ONI kao da ih ne koriste ili svi voze Mercedese G klase pa ih briga...

Necemo se sloziti da su nam autoputevi bas toliko losi. Pitam se da li si isao kroz MK, BG itd... Ne mozes voziti po ogranicenju a da ti se auto ne raspadne. S obzirom kakva je nasa drzava putevi su nam super.
Kada se iz HU predje u AT pa sve do Beca ni tamo nije mnogo bolje nego kod nas...
 
Zorana juče reče da će Ljig-Preljina biti gotova do kraja građevinske sezone. Vrlo precizno jedino zaboravi da kaže u koliko sati?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404038#p404038:373tnrn9 je napisao(la):
Dalmatinac » 05 Sep 2016 11:27 pm[/url]":373tnrn9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403876#p403876:373tnrn9 je napisao(la):
tragac » Pon Sep 05, 2016 11:25 am[/url]":373tnrn9]Ma neka ga rade još dve godine samo da ne bude pun rupa već u prvim godinama sledeće decenije. Autoputevi su nam sramota, a ONI kao da ih ne koriste ili svi voze Mercedese G klase pa ih briga...

Necemo se sloziti da su nam autoputevi bas toliko losi. Pitam se da li si isao kroz MK, BG itd... Ne mozes voziti po ogranicenju a da ti se auto ne raspadne. S obzirom kakva je nasa drzava putevi su nam super.
Kada se iz HU predje u AT pa sve do Beca ni tamo nije mnogo bolje nego kod nas...
Očigledno nisi vozio Subotica-Novi Sad ili Batrovci-Beograd. Kao ni od BG do Velike Plane (ganc nova deonica a već upropašćena). To što još uvek ima gorih od nas ne sme da nam služi kao opravdanje.
 
baš često idem auto putem beograd-šid.

deonica od šida do batrovca je u očajnom stanju. ostatak je relativno ok osim dela između kuzmina i sremske mitrovice kod OMV pumpi gde je skakutavi asfalt.
 
Ne, generalno auutoputevi nisu u nesto losem stanju.

Postoje pojedini delovi koji su za popravku, kao sto je deo od Subotice ka NS, kao i od Sida do Kuzmina (koji najavise da uskoro rekonstruisu), ali prosecno stanje je dosta dobro. Mnogo su problematicniji magistralni a posebno regionalni putevi

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404193#p404193:3dkv6da7 je napisao(la):
laki72 » Uto Sep 06, 2016 9:40 am[/url]":3dkv6da7]Ne, generalno auutoputevi nisu u nesto losem stanju.

Postoje pojedini delovi koji su za popravku, kao sto je deo od Subotice ka NS, kao i od Sida do Kuzmina (koji najavise da uskoro rekonstruisu), ali prosecno stanje je dosta dobro. Mnogo su problematicniji magistralni a posebno regionalni putevi

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Što se regionalnih puteva tiče, najproblematičnije je što su većinom oko njih nikla naselja kroz koja se danas jako sporo prolazi. Raskrsnice (sa trakama za levo, pravo i desno), denivelisane petlje (na najprometnijim raskrsnicama), kao i mestimične 3. trake za preticanje (onako kako to rade u Švedskoj -- dakle ne samo na usponima) i te kako su potrebne na ibarskoj i drugim sličnim magistralama u Srbiji.
 
od regionalnih puteva, mislim da je najvažnije rekonstruisati Pirot-Zajčar-Negotin i Negotin-Požarevac a zatim i Šabac-Valjevo-Požega
rekonstrukcijom tih puteva i dovođenjem istih na nivo npr Paraćin Zaječar bi se omogućilo povezivanje istočne srbije sa ostatkom Srbije.
a pored toga i Đerdapska klisura i Stara planina bi kao turistički atraktivni potencijali bili mnogo dostupniji.
koliko se kod nas loše rade putevi a posebno oni najmanjeg ranga, možda bi biolje bilo da ih pravimo od betona pa da duže traju.
 
Paraćin-Zaječar je odrađen vrhunski. Možda su mogli kod Boljevca da stave po semafor.
Čuveni prevoj Čestobrodica jeste odrađen dobro sa 2+1 trakom, ali bi tunel bio bolji (to je sada samo mašta je to mnogo skupo).

Neko je u nekoj temi pomenuo da je video u Skandinaviji foru da na prometnim deonicama 1+1 puteva dodaju u sredini traku za preticanje i u ravnici.
 
Paracin Zajecar je neverovatan (mislim za drzavu u kojoj zivimo)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xw2V7AmkxPc[/youtube]

Nije mi jasno sto nisu u stanju izmedju Subotice i Somobora da srede put pa cim vozis iznad 80 postoji mogucnost da poletis.

Takodje bi trebalo srediti Backa Topola - Srbobran taj put je jos uvek u betonskim kockama. Prosto neverovatno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404610#p404610:23q6qzo1 je napisao(la):
dobri_samaricanin » Čet Sep 08, 2016 11:16 am[/url]":23q6qzo1]a zatim i Šabac-Valjevo-Požega

sa izuzetkom toga da je Sabac - Valjevo odlican put, ali Valjevo - Pozega deonica ima mesta na kojima nisi siguran da si ostao na putu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404640#p404640:2649apaq je napisao(la):
Dalmatinac » Thu Sep 08, 2016 2:33 pm[/url]":2649apaq]Paracin Zajecar je neverovatan (mislim za drzavu u kojoj zivimo)

Put je u celini fenomenalno odrađen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404626#p404626:1kdv3v11 je napisao(la):
Pendolino » Čet Sep 08, 2016 7:48 am[/url]":1kdv3v11]Paraćin-Zaječar je odrađen vrhunski. Možda su mogli kod Boljevca da stave po semafor.
Čuveni prevoj Čestobrodica jeste odrađen dobro sa 2+1 trakom, ali bi tunel bio bolji (to je sada samo mašta je to mnogo skupo).

Neko je u nekoj temi pomenuo da je video u Skandinaviji foru da na prometnim deonicama 1+1 puteva dodaju u sredini traku za preticanje i u ravnici.

To sam ja malo iznad pomenuo. Šveđani su 60-ih izgradili mrežu 1+1 moto-puteva/poluautoputeva sa uskim zaustavnim trakama od ~1m. Ove puteve su 2000-ih vrlo racionalno pretvorili u 1+2 deonice sa alternirajućom 3. trakom na svakih nekoliko kilometara. Ove mere su na dotičnim putevima višestruko povećale bezbednost, tako da oni danas imaju samo oko 3 stradala/100.000 stanovnika. (prosek EU ~5,5; Srbija ~6,5--7; SAD ~12).

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... _Skara.jpg
 
"ЈП ,,Путеви Србије“ Вас обавештава да је од 09.09.2016. године до 19.09.2016. године, услед радова на побољшању површинске раскрснице на државном путу I Б реда број 22, у Прељини, (укрштај државног пута I Б реда број 22 и новоизграђеног ауто-пута Е-763), на снази измена режима саобраћаја."


To je dakle spajanje raskrsnice sa ap, i trajace 10ak dana. Jel ostaje jos nesto da se uradi na ovoj deonici ili je to - to?


:kk:
 
Eh kamo sreće da je samo to. Ovo je samo spajanje isključenja sa autoputa na sadašnju Ibarsku, gde već neko vreme na ukrštanju stoje znakovi za usporenje saobraćaja, doduše bez izmene trase.
Za ostatak mi je nije najjasnije šta se dešava, da li su one pare uplaćene Azerima, kakvo je stanje u tunelima i klizištima, tj. jednom rečju koji je novi datum otvaranja. Prođoše dve nedelje od kada je ova deonica trebala biti puštena u promet.
 
Prodjose dve nedelje, pa sta?
Zar ste vec zaboravili obim katastrofalnih poplava od pre 2 godine, koji je pogodio celu trasu na kojoj se radilo?
Pa i u skorije vreme (pre nekoliko meseci) imali smo poplave koje su odnele skelu i oplatu za nadvoznjak.
Pa onda prica o zapisu i starom hrastu. Koliko je to ometalo izvodjenje radova?
Zatim, setite se da je po obicaju kasnila eksproprijacija parcela i da su izvodjaci od pojedinih vlasnika parcela cak 'iznajmljivali' zemljiste da bi mogli da rade...

Ne, resila Zoka da 'silji ono sto nema' i svi prihvatili da i oni hejtuju...



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Slažem se Laki, ali bi ipak morao postojati novi datum otvaranja deonice, a ne ovo tipa kad završimo-završimo.
Ali dobro i kad mi budemo otplaćivali svoje obaveze kasnićemo ili ih nećemo vratiti pa će biti kvit ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405058#p405058:328sa863 je napisao(la):
laki72 » 10 Sep 2016 02:55 pm[/url]":328sa863]Prodjose dve nedelje, pa sta?
Zar ste vec zaboravili obim katastrofalnih poplava od pre 2 godine, koji je pogodio celu trasu na kojoj se radilo?
Pa i u skorije vreme (pre nekoliko meseci) imali smo poplave koje su odnele skelu i oplatu za nadvoznjak.
Pa onda prica o zapisu i starom hrastu. Koliko je to ometalo izvodjenje radova?
Zatim, setite se da je po obicaju kasnila eksproprijacija parcela i da su izvodjaci od pojedinih vlasnika parcela cak 'iznajmljivali' zemljiste da bi mogli da rade...

Ne, resila Zoka da 'silji ono sto nema' i svi prihvatili da i oni hejtuju...



Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Ok u pravu si nije sporno ali..

Poplave su bile pre 2 godine a do pre 2 mjeseca su tvrdili ( i ona medju njima) da ce otvaranje biti na vreme, dakle ili su nas lagali ili poplave nemaju nista sa tim vec se neko cudo nevidjeno ( jer ga niko video nije) desilo pre 2 meseca. Slicno vazi i za hrast i za eksproprijaciju.
 
Jel prošla olimpijada u Grčkoj? Tadić je rekao da će biti gotov koridor 10 do olimpijade.

Skoro sam imao priliku da pričam sa jednim stranim službenikom iz ambasada jedne od zapadnjih zamalja EU, nekako smo došli do virtuelnog koridora 11. Čovek se samo nasmejao i rekao da su svesni toga kako naši drpaju i da im se to dozvoljava jer ispunjavaju zahteve u političkom aspektu pa je nevažno šta rade ovako, ali da koridor 11 postoji samo u glavama naših političara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405074#p405074:24n2ykl7 je napisao(la):
Earthmoving » Sub Sep 10, 2016 4:59 pm[/url]":24n2ykl7]Slažem se Laki, ali bi ipak morao postojati novi datum otvaranja deonice, a ne ovo tipa kad završimo-završimo.
Ali dobro i kad mi budemo otplaćivali svoje obaveze kasnićemo ili ih nećemo vratiti pa će biti kvit ;)

Krajnji rok je 2 meseca od prvog roka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405136#p405136:cwx8b568 je napisao(la):
vucko » 11 Сеп 2016 12:29 am[/url]":cwx8b568]Jel prošla olimpijada u Grčkoj? Tadić je rekao da će biti gotov koridor 10 do olimpijade.

Skoro sam imao priliku da pričam sa jednim stranim službenikom iz ambasada jedne od zapadnjih zamalja EU, nekako smo došli do virtuelnog koridora 11. Čovek se samo nasmejao i rekao da su svesni toga kako naši drpaju i da im se to dozvoljava jer ispunjavaju zahteve u političkom aspektu pa je nevažno šta rade ovako, ali da koridor 11 postoji samo u glavama naših političara.
И обавештајци из амбасада пуно серендају, а о дрпању код њих, без обзира из било које земље ткз. европске заједнице, да не говорим.
@Вучко поздрави тог обавештајца и поклони му жуту паткицу, патку, патка или већ шта је.
 
Vrh