Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

I u duhu ofa da se i ja nafovezem.
- Ivanjici je ukinuto porodiliste, te se zene poradjaju u Cacku!
- Arilju je ukinuto porodiliste, te se ide u Uzice!

Takva odluka vlastodrzaca (ukidanje porodilista) mnogo vise utice da neki kraj napustaju mladi ljudi nego nedostatak autoputa...
 
Dobro, porodiliste u IC je ukinuto jos pocetkom devedesetih, ali je zato mnogo ljudi preminulo u kolima hitne pomoci do Cacka jer treba previse vremena da stigne...
 
Dobro rajkec, jos samo jedan off, posto ovo ode u nedogled.
Dal je nekoj osobi iz okoline Ivanjice (a ima i dosta udaljenih mesta) bolje da ima kvalitetnu medicinsku negu u Ivanjici, ili da sanitet ka Cacku ide 50% brze?
A pitanje je oce li uvek moci ici toliko brze, jer moze biti i magla i poledica i zastoja...

Ja zastupam tezu da se ne treba razbacivati tamo gde nema potrebe.
Nekoliko km autoputa kosta par desetina miliona evropskih novcanica, jel tako?
Zar nije pametnije da ova drzava pristedi na tom nepotrebnom trosku?
Zar taj ustedjen novac nije bolje da se ulozi u neke bitnije i prece projekte?
Koliko bolnica, koliko skola, koliko na kraju krajeva magistralnih i regionalnih puteva bi se moglo na taj nacin opremiti i modernizovati?

Eto ti primera porodilista koji sam naveo iz razloga sto se nekadasnja rodjakova skolska drugarica proletos porodila pored puta izmedju Pozege i Cacka!
Mislis da bi joj bilo ista lakse, lepse i udobnije da je to bilo na parkingu pored autoputa? ;)
kapiras o cemu govorim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361949#p361949:72vmj0a2 je napisao(la):
laki72 » Thu Dec 10, 2015 3:00 am[/url]":72vmj0a2]Dobro rajkec, jos samo jedan off, posto ovo ode u nedogled.
Dal je nekoj osobi iz okoline Ivanjice (a ima i dosta udaljenih mesta) bolje da ima kvalitetnu medicinsku negu u Ivanjici, ili da sanitet ka Cacku ide 50% brze?
A pitanje je oce li uvek moci ici toliko brze, jer moze biti i magla i poledica i zastoja...

Ja zastupam tezu da se ne treba razbacivati tamo gde nema potrebe.
Nekoliko km autoputa kosta par desetina miliona evropskih novcanica, jel tako?
Zar nije pametnije da ova drzava pristedi na tom nepotrebnom trosku?
Zar taj ustedjen novac nije bolje da se ulozi u neke bitnije i prece projekte?
Koliko bolnica, koliko skola, koliko na kraju krajeva magistralnih i regionalnih puteva bi se moglo na taj nacin opremiti i modernizovati?

Eto ti primera porodilista koji sam naveo iz razloga sto se nekadasnja rodjakova skolska drugarica proletos porodila pored puta izmedju Pozege i Cacka!
Mislis da bi joj bilo ista lakse, lepse i udobnije da je to bilo na parkingu pored autoputa? ;)
kapiras o cemu govorim.

Ma dobro, razumem ja sta ti kazes i podrzavam, ali postoji mnogo drugih primera gde se veliki novac trosi, a nije toliko potrebno. Ako je pravac preko IC jeftiniji i kraci, ja ne znam zasto se onda dovodi u pitanje? Ja u svojim postovima pominjem Ivanjicu jer sam ziveo dole i voleo bih da moj kraj malo zivne i da stane iseljavanje. Nervira me taj Uzicki lobi jer nije taj kraj jedini i najbitniji u zapadnoj Srbiji.
Mogao bih jos da se raspisem, ali aj da ne idemo jos vise offtopic :)
 
Kad kazes uzicki lobi, zvuci kao neka ozbiljna organizacija koja gura, zari i pali, a tamo se ne zna ko je nesposobniji i ko je veci sarlatan.
Sto se porodilista tice, slicna situacija je svuda, pola Vojvodine se recimo poradja u NS.
 
A stvarno, mogao bi lock teme na par dana jer se ovo baš otelo kontroli, a fer je, lock nije uperen ni protiv koga, off se svima desi ali kad se otme kontroli treba blokirati dalje poruke, pa nek se učesnici off rasprave preko PM odrede na koju će temu sa tom pričom ili da otvaraju novu.
 
A ti si ovim postom doprineo istom (ofu) :)
Elem, paxe mi na pamet sledeci scenario.
U MNE ovaj pravac rade kinezi, a finansira se kineskim kreditom. Pored deonice Podgorica - Matisevo, izgleda da ce se uskoro raditi i deo Bar-Podgorica.
U SRB osim deonice Ljig-Preljina i onog patrljka od 7km sto su finansirali iz budzeta, ostale deonice do Pozege rade ili ce raditi takodje kinezi.
E sad, imam utisak da ce po istom "kljucu" i od Pozege do granice, kao i od granice do Meteseva raditi kineske kompanije, a finansiranje iz kineskog kredita.
Time bojim se, pada u vodu moja nada da se racionalnije rezonuje i gradi 2+2 brzi put, jer je kreditoru (Kineska Exim banka) u interesu sto veci plasman kapitala, posebno sto ce 'kajmak' pokupiti opet kineske gradjevinske kompanije.

Posledicno, verujem da ce gradnja deonice juzno od Pozege krenuti zavrsetkom deonice od Bg obilaznice (petlja Surcin) do Uba, makar deo koji ide dolinom Moravice.

Sta vi mislite o tome?

Takodje, "moravski koridor" se vise gotovo ne pominje, iako je po meni jedan od bitnijih purnih pravaca u Republici Srbiji.

Ne samo sto se ne spominje ceo koridor, nego se ne pominje ni najlogicnije povezivanje makar od Preljine do Kraljeva.
 
Jos nije ni ugovoreno Surcin-Obrenovac i Preljina-Pozega , tako da ce deo juzno od Pozege da se pregovara ,tek tamo negde 2018-2019. ako i tad.
I ja bih pre radio Moravski Koridor nego sto bih nastavljao K11 od Pozege do Boljara.
 
Sta je Moravski koridor?

To sam vise puta cuo, ali koga god sam pitao, niko ne zna tacno koju deonicu podrazumeva. Verujem da neko od vas zna.
 
Pojate-preljina. Deonica koja treba da spoji koridor 10 i takozvani koridor 11

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
mislim da je za nas maksimum da imamo:
* autoput od BG-a do izlaska iz Čačka (ka ovčar banji)
* 2+2 od pojata preko kraljeva do preljine
* 2+2 od zapadnog Čačka do Mačkata
* 2+2 od požege, preko Ivanjice do kraja uspona na pešter
* 1+1 širokih traka (kao na autoputu) preko peštera do Crne gore

preko peštera je relativno ravno i mali je promet i treba se napraviti 1+1 ravan put ko strela sa vrlo širokim trakama (kako bi se lakše čistilo i zaštitom od smetova. tu bi moglo ograničenje biti 100km/h što je više nego dovoljno za tu deonicu.

podržavam ideju da od Obrenovca do Beograda AP ide levom obalom.
izvorište vode koje bi se navodno zagadilo je smešna priča.
mnogo više ga zagađuje TENT 1 i TENT 2 u neposrednoj blizini a posebno prva iskra barič. daleko više nego novi AP kod kojeg se voda planski odvodi.

citiram...

– NATO je u jednom navratu pogodio upravnu zgradu “Prve iskre” iz Bariča, a 50 metara dalje su bili rezervoari hlorovodonične kiseline. Prema našim procenama, da su te rezervoare pogodili, za oko 7, 8 minuta bi postradalo između 500.000 i 700.000 ljudi. Kad se susretnete sa takvim obimom katastrofe, to onda utera strah u kosti.

ti rezervoari su još uvek tamo i prilično su korodirali.

Umku, treba raseliti i pošumiti kako bi se zaustavilo klizište.
od Meljaka obezbediti severno od Vranića vezu sa AP za ljude koji putuju iz južnog dela Beograda.
 
Подржавам предлог, уз један услов, да се уз те путеве остави простор за евентуално проширење на пун профил ауто пута једног дана.
 
nije moguće praviti 1+1 koji bi se širio na autoput niti za tim ima potrebe.
nažalost za 50 godina će nas biti 30% manje i neće biti ni blizu vozila koliko sada ima.
AP ima drugačije standarde uspona, krivina, isključenja, uključenja i sl.
treba napraviti 1+1 ali širok, kvalitetan i sa što manje krivina.
 
Dakle, treba napraviti 2+2 sa normalnim trakama, jer je kudikamo bezbedniji nego 1+1, imaprotocnost koja verovatno nikada nece biti maksimalno iskoriscena, i pruza komfor putovanja gotovo kao autoput, a kosta znacajno manje.
Ende ;)
 
Što bi smo pravili još jedan 1+1 put ka Crnoj Gori, šta fali postojećim?

Koliko to god inače bilo nepopularno rešenje, možda je najbolje jednostavno napraviti jedan smer autoputa (koji bi se praktično koristio kao 1+1 sa zaustavnim trakama) pa videti kako će se to koristiti. Ako bude povećanog obima saobraćaja zbog bolje i kvalitetnije povezanosti (što mislim da nije nemoguće) onda nadograditi do punog profila...
 
Мислим да би такав пут слободно могао да се назове Пут смрти
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362811#p362811:1tk5v0cv je napisao(la):
dobri_samaricanin » Uto Dec 15, 2015 9:22 pm[/url]":1tk5v0cv]
treba napraviti 1+1 ali širok, kvalitetan i sa što manje krivina.

1+1, ali sirok je (po mom iskustvu voznje u nas) najrizicnija "kategorija" puta.
Secam se obilaznice oko Bg, od ukljucenja sa ibarske prema NS, put je naravno projektovan za 3 trake, a kao neko medjuresenje bio je podeljen u 2. Tu se nije znalo ko u kojoj traci (realnoj ili virtuelnoj) vozi, ko kad pretice, da li ulece u makazice, ko se drzi koje linije.
Sto vise slobode u tumacenju pravila ostavis (nasem) covkeu, to vise konflikata s pravilima ce da postoji
 
Poslednja recenica tvog posta je sustina. Koju pored ove teme, mozes u mnogo cemu iz naseg zivota da primenis.

Mislim da bi cela deonica trebalo da se uradi punim profilom auto-puta. To se pravi jednom i kasnije obnavlja. Prednost koju ima u odnosu na sva druga putna resenja je velika. Ja sam Beograđanin, ali sam realan da kazem da tamo neki Zika iz Ivanjice, Pera iz Čačka ili Đura iz Preljine, ništa manje od mene ne zasluzuju da imaju auto-put sa kojim ce biti povezani sa drugim delovima Srbije.

Cinjenicu da nema para da se uradi pun auto-put ne prihvatam. Ako nekom nije jasno, mogu da obrazlozim zasto. Mada sam misljenja da je to vise nego jasno.
 
pera, žika i đura "zaslužuju" da imaju auto puta ako imaju PGDS veći od 10.000 vozila dnevno.

ako imaju manje od 4.000, kao što je sad slučaj, dovoljan im je i regionalni put kakav sad imaju.

Auto put se ne zaslužuje, on ima svoju računicu. Ako nema računice nema smisla graditi auto put. ž

Ne znam zašto stalno vrtimo istu priču.
 
Druze, pogledaj kakvi su autoputevi u Hrvatskoj. I kakva je mreza istih. Jel tamo svuda autoput ima racunicu? Ja mislim da nema, nego je vise zbog bezbednosti i brzeg putovanja.
 
baš pre neku godinu sam putovao auto putem zagreb - split.

Ja ne znam njihove računice i koliki im je PGDS, niti me to kao građana Srbije zanima.

Zato ne vidim kakve to veze ima sa nama ovde.

P.S.

I bezbednost, tj. ljudske žrtve, kao i brzina putovanja ima svoju cenu.
 
Vrh