Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nemas nista da tumacis. Niko ozbiljan ne ocekuje bilo kakvo ozbiljno ulaganje u Ponikve. Bolje bi bilo da su Ponikve i dalje vojni aerodrom. Ovako je to samo nekoliko stotina metara piste u sred nicega. Nema ulaganja tu nikakvih. Ima tih par ljudi platu, mozemo to nazvati ulaganjem u njihov kucni budzet :mrgreen:
 
mislim da baratate pogrešnim informacijama kada je reč o Ponikvama

http://www.pressonline.rs/svet/balkan/211243/deminiranje-piste-u-aprilu.html [i]Najduža pista na Balkanu Aerd...e na pešteru? da propuštaju beloglave supove?
 
,,Najduža pista na Balkanu od 3200m". Budalaština. Novinar je diletant, a cifre su neproverene i proizvoljne. 19M je smejurija.

Široki 1+1 je najopasnija vrsta puta. Ne bi trebalo da se nalazi ni u jednom ozbiljnom planu. Ako ne 2+2, onda bar 2+1 sa naizmeničnim trakama za preticanje

Na Zlatiboru se ove godine očekuje 1.4 miliona noćenja, od čega 1.1m domaćih. Od 300k stranaca, 250 hiljada otpada na Crnogorce i Bosance (info T.O. Zlatibora). Ceo post nema veze sa realnošću.
 
Ako bi autoput isao do Pozege onda bi putovanje od 2-2.5 sata do zlatibora bilo podnosljivo za bilo kog turistu. Od Surcina mislim. Tako da u nekom srednjem roku nema nikakvog smisla razvijati aerodrom na Ponikvama. Da bi bilo potrebe mora bar 20-30% turista da cine ljudi koji putuju avionom do Zlatibora. Sto se nece desiti ni za 10 godina sigurno.

Ako neki privatnik zeli da ulozi u Ponikve treba mu ih dati dzabe i napraviti mu put do gore 2+2, al to se naravno nece desiti :mrgreen:
 
Dve slike sa dobije lakovac-ljig budućeg auto puta surčin - preljina (tkz. koridor 11).


Slikano kod bogovađe.

01243083a5119cbb9a69dfdfc0863708.jpg

Smer ka lajkovcu.


0ed867f9808f3b33ea91bad045a968d2.jpg
af630742ef016deca3f94c21bd574fab.jpg
smer ka ljigu

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Хеликоптером вероватно...

wgvypf.jpg
 
Hajde, pa i to da docekamo, ali sumnjam da ce u tom roku.
 
Naravno da nećeš dočekati to u septembru. Jedino ako beograd kao polaznu tačku računaš Obrenovac.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Neće u tom roku biti ni do Obrenovca.

O spajanju sa Surčinom mogu da sanjaju do tog roka, mada vojska možda može da pomogne nekim pontonom.

:laugh:
 
NA LICU MESTA
Beograd - Čačak od septembra za jedan sat

Sa neimarima, na delu novog auto-puta, od prestonice do Preljine. Radi više od 1.000 radnika. U tunelima u tri smene Uskoro probijanje "Savinca"

OVA godina, zasigurno, ostaće upamćena i po tome što će od kraja avgusta biti pušten u saobraćaj auto-put od Beograda do čačanske Preljine. Iako je godina tek počela, već sada se, prema stanju na ovoj budućoj saobraćajnici, može reći da će rokovi za završetak radova biti ispoštovani, odnosno da će se od Beograda do Čačka od septembra putovati za samo šezdesetak minuta!

Na trasi auto-puta od Ljiga do Preljine svakodnevno je, u šta se uverila patrola "Novosti", angažovano 1.075 radnika i oko 350 građevinskih mašina. Do sada je asfaltirano ukupno 37 kilometara u punom profilu i 17,5 kilometara habajućeg sloja u punom profilu. Asfaltirano je, takođe, ukupno 19,5 kilometara lokalnih puteva. Procena je da je 84 odsto od ukupnog obima radova završeno.

- Radovi se, uprkos vremenskim oscilacijama, odvijaju nesmetanim intenzitetom. U tunelima se i tokom zimskog perioda radi u tri smene. Zemljani radovi na čitavoj trasi su u potpunosti završeni. Betonski radovi na potpornim zidovima su gotovi, mostovske konstrukcije su završene na 65 mostova, preostala je izgradnja poslednjeg mosta na ovoj deonici - kažu u JP "Koridori Srbije". - Osim toga, intenzivni radovi se odvijaju i na zaštiti kosina duž cele trase, kao i na postavljanju zidova za zaštitu od buke tamo gde je projektom predviđeno, odnosno u blizini stambenih objekata gde buka prelazi dozvoljeni intenzitet. Trenutno se obavljaju radovi na uređenju zelenog razdelnog pojasa između traka i uređenje kosina, kao i sadnja biljaka.

Inače, najobimniji radovi u ovom trenutku izvode se na desnoj cevi tunela "Savinac", čije se probijanje očekuje ovih dana. Sanacija klizišta na Velikom Kiku je završena, pa je počela izrada tunelske konstrukcije, koja se radi metodom otvorenog iskopa.

- Na izlaznom preduseku tunela "Šarani" trenutno se izvode radovi na izgradnji produžetka desne i leve tunelske cevi, koja je bila neophodna zbog nestabilnih kosina, kako bi se osiguralo bezbedno odvijanje saobraćaja u fazi eksploatacije - poručuju vredni neimari. - Pored toga, u produžetku tunela desna tunelska cev će biti nastavljena galerijom, ukupne dužine 115 metara. Na tunelu "Brđani" u toku je izrada sekundarne konstrukcije, kao i kolovozne konstrukcije.

Mašine na izlazu iz budućeg tunela "Šarani"
z-04-cacak%20(1).jpg


Zbog povoljnijih geološko-tehničkih uslova na terenu, odlučeno je da se tunel "Golubac" neće raditi, trasa ostaje u otvorenom iskopu, čime je postignuta velika finansijska ušteda na projektu. Preostalo je da se još završe asfalterski radovi, elektromašinske instalacije u tunelima, produžetak tunela "Šarani", sanacija kosina... Majstori će "našminkati" buduće petlje u Takovu i Preljini, pa će ova deonica u novom ruhu zaživeti krajem avgusta 2016.

TUNELI, MOSTOVI...

NA ovoj trasi nalazi se 5 tunela: "Golubac", "Veliki Kik", "Savinac", "Šarani", "Brđani", kao i 66 mostovskih konstrukcija i nadvožnjaka ukupne površine 60.000 kvadratnih metara.

MAJSTORI izrađuju 40 regulacija vodotoka sa delimičnim izmeštanjem korita reka u dužini oko 21,5 kilometara, 46 potpornih zidova ukupne dužine 6,1 kilometar, kao i 28 zaštitnih zidova u dužini od 7,3 kilometra.

Radovi na jednoj od 66 mostovskih konstrukcija

z-04-cacak%20(3).jpg

FINANSIRANjE

PROJEKTNU dokumentaciju izradili su Saobraćajni institut CIP (za deonicu Takovo - Preljina) i Institut za puteve (za deonicu od Ljiga do Boljkovca i deonicu od Boljkovca do Takova). Vrednost radova na deonici Ljig - Preljina je 308 miliona evra (kredit Republike Azerbejdžan 300 miliona evra, Republika Srbija osam miliona evra).

http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.h ... -jedan-sat
 
Vazdusnom linijom BG-Cacak je 100km, putem 130 i kusur... u punom profilu nema sanse od semptembra. Ima li nekog novinara koji moze da ukljuci mozak, ili ako vec ne barem Google.
 
Bas sam dosao da okacim ovu vest pa da se zajedno smejemo, a onda da predjemo iz smeha u plac. Kakvi pokvareni placenici, a sebe zovu vajnim novinarima. bag**.
 
Pa dobro imate li procenu kada je realno da se završi deo od Obrenovca do Čačka? Nor da li je ralno da to bude do ljeta 2017?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367405#p367405:3t2mfz59 je napisao(la):
marat » Ned Jan 17, 2016 6:49 pm[/url]":3t2mfz59]Pa dobro imate li procenu kada je realno da se završi deo od Obrenovca do Čačka? Nor da li je ralno da to bude do ljeta 2017?
Tad je planirano da bude gotovo, a za Beograd-Obrenovac ce tek da se vidi.
 
I sta se sad toliko uzbudjujete, kad znate da se novinari kod nas pre pisanja clanka ne informisu vise ni putem 'googla' ?

Uostalom koju odgovornost ocekujete od novinara, kada premijer na otvaranju puta bez zute trake, bez zastitne ograde, sa raskrsnicama u nivou, bez branika, ali sa semaforima i sa ogranicenjem od 50km odvali da se taj dan otvara najmoderniji autoput u Srbiji?
 
zasto bi, kada put nije u funkciji?
Samo bi nekog ko nije upucen moglo dovesti u zabludu.
 
Što je blago reci debilizam. Neka taj auto put spaja i dva sela. Mogao se njima napraviti pristupni put, a ne da ide iz njive u njivu. Pa neka se koristi. Voleo bi da znam ko je taj strucnjak, po cijoj se naredbi ostavilo tako iz njive u njivu.
 
Na jednom kraju je petlja sa frekventnim magistralnim putem, a na drugom njiva. Tako da je: ili "iz njive" ili "u njivu"!!!
 
Користе га бициклисти и трактористи :D
Ови први га користе за рекреацији, а ови други из разлога који је Гоје навео :wink:
 
Onda sam ja bio pogrešno informisan. Hvala na obaveštenju, više nisam. Pa...Jel nije mogao i taj drugi kraj da se poveze sa nekim putem, kako bi se koristio. U stvari, mozda je i bolje što nije, odmah bi stavili naplatnu rampu. :violina:

Tuga me je uhvatila kada sam to video letos, putujuci u Grčku, malo ispred granice naše zemlje sa Makedonijom. Pravi se naplatna rampa, a auto-put još nije završen u celosti. Ne kazem da naplatna rampa ne bi trebalo da postoji. Ali valjda prvo auto-put, pa neka bude besplatno neko vreme da bi se promovisao, pa onda naplatna rampa.
 
Onog trenutka kad se otvori, svaka gotova deonica da se naplacuje, bez izuzetka.
Put kosta, kakva bre promocija.
 
Ala je deonica...Ako je to deonica, onda sam ja japanski car. Ne kažem da bi trebalo da bude džabe, ali me prodavanje magle nervira. Čuj da mi naplaćuje ,,deonicu,, koja povezuje dva sela. Da mu ne bude mnogo? Da mu ne pozli?
 
Vrh