dedinje":1yfqq9bt je napisao(la):
Prema proceni stručnjaka saobraćaj na k11 će iznositi oko 3000 vozila za 24 časa što znači u proseku jedno vozilo svakih 30 sekundi. Autoput se pravi kada je saobraćaj oko 15000 vozila za 24 časa. Na pravcu Beograd-Požega autoput je potpuno nepotreban i to je bacanje para. Naravno ovo ne znači da autoput neće biti potreban za jedno 20 do 30 godina. Za sadašnje potrebe sasvim je dovoljan dobar i moderan magistralni put 1x3. On omogućuje brzu vožnju i preticanje. Jasno, jedino nije moguće istovremeno preticanje na istom mestu dva vozila koja idu u suprotnim pravcima. Loš i krajnje neodgovoran vozač naravno da će uči u "makazice" i izazvati tragediju. Za takve vozače (ubice) nije dovoljno ni 2x5. Ako na putu 1x3 bude mrtvih to će biti krivica loših vozača i eventualno nespravnih kola. Dobar magistralni put 1x3 sigurno neće biti kriv. Ako je u pitanju magla ili poledica kriv je vozač koji nije prilagodio brzinu. Sa parama koje su date za "k11" još 2013 mogao je biti završen k10 a onda bi gradili dalje.
@Дедиње
Податак који си дао, од 3.000 возила дневно, је важио од скоро пре 30 година.
Ево једног извештаја (вест) РТС-а од пре месец дана (28.12.2013.) „Црне тачке Ибарске магистрале“ у коме се наводи и податак о дневном броју возила на Ибарској, а ту вест је РТС радио на основу једног пројекта који је радио АМСС.
То је студија односно „Пилот пројекат оцењивања безбедносних карактеристика пута и мапирања ризика на Ибарској магистрали“, а у децембру 2013. је предат Министарству саобраћаја. Пројекат су урадили АМС Србије, Агенција за безбедност саобраћаја РС и у сарадњи са Управом саобраћајне полиције МУП РС, и „Путевима Србије“. Овај пројекат и оцењивање безбедности је рађен на нафреквентнијој деоници Ибарске, односно од Београда до Чачка (131 км).
Дневни просек возила на овом делу Ибарске магистрале је
18.000 (осамнаест хиљада) возила.
субота, 28. дец 2013, 19:30 -> 20:14
Црне тачке Ибарске магистрале
Ибарска магистрала један је од најризичнијих путева у земљи. Најновији подаци говоре да је 58 одсто магистрале, од Београда до Чачка испод просека по питању безбедности саобраћаја.
Најновији подаци о безбедности Ибарске магистрале нису нимало оптимистични. Скоро 60 одсто ове најпрометније магистрале од Београда до Чачка је испод просечне безбедности. Зато су Ауто-мото савез и Агенција за безбедност саобраћаја урадили пилот пројекат уз подршку Министарства саобраћаја.
Означене су најризичније деонице и дате препоруке за примену мера, како би се смањио број саобраћањих несрећа, за шта је потребно око 10 и по милијарди динара, у наредних 20 година.
На жалосном, првом месту по броју саобраћајних удеса, и другом по густини саобраћаја, са око 18.000 возила дневно, Ибарска магистрала, у ишчекивању изградње ауто-пута, броји своје последње године издржљивости, уколико се хитно не предузму инжењерске мере, поготово на ризичним деоницама.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D0%B5.html