Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

07. 04. 2012. 13:25h 19:59h | Tanjug
Potpisan ugovor o početku radova na Koridoru 11

Direktor preduzeća ''Koridori Srbije'' Mihailo Mišić potpisao je večeras ugovor sa predstavnicima azerbejdžanske firme ''Azvirt'' o izvođenju radova na deonici Koridora 11 od Ljiga do Požege, vrednosti 308 miliona evra.



Direktor kompanije Azvirt Kamil Alijev je, posle potpisivanja ugovora izjavio da u ovom poslu očekuje značajnu pomoć srpskih kompanija, inženjera, stručnjaka.
Prema njegovim rečima, radna snaga, građevinski materijali, tehnika i oprema će uglavnom biti iz Srbije.

''Posao ćemo ispuniti uz punu odgovornost'', kazao je Alijev i izrazio nadu da će po okončanju radova deo auto-puta odgovarati svetskim standardima.

Ambasador Azerbejdžana Eldar Hasanov je rekao da je dosadašnji predsednik Srbije i kandidat za to mesto Boris Tadić, koji je prisustvovao potpisivanju ugovora, prijatelj Azerbejdžana, inicijator i arhitekta ovog projekta.

''Za kratko vreme ostvaren je značajan napredak u svim oblastima, a odnosi su podignuti na viši nivo stateškog partnerstva. To su sve praktični rezultati rada tokom vašeg predsedničkog mandata'', dodao je Hasanov, obraćajući se Tadiću.

On je naveo da dve zemlje sa sigurnošću gledaju u budućnost, dodavši da su tome doprineli iskreni i prijateljski odnosi dva šefa država.

Hasanov je naglasio da je za dve godine njegovog mandata, koji su se podudarali sa Tadićevim predsedničkim mandatom, bio svedok uspostavljanja mira, stabilnosti i prosperiteta, povoljnog ekonomskog ambijenta i ubrzavanja procesa evropskih integracija.

''Dobijanje statusa kandidata, realizacija reformi, infrastrukturnih i drugih projekata rezultat su vizije srpskog rukovodstva za interes i blagostanje naroda'', kazao je Hasanov.

"Uz podršku ministara iz obe vlade i predsednika Azerbejdžana došli smo do današnjih ostvarenja. Ogromna mi je čast što sam u protekle dve godine učestvovao u stvaranju intenzivnih, prijateljskih i strateških odnosa dve zemlje", rekao je Tadić, istakavši izuzetan doprinos ambasadora Eldara Hasanova.

Tadić je kazao da je u proteklom periodu, od njegovog prvog sastanka sa predsednikom Azerbejdžana Ilhamom Alijevim, mnogo toga učinjeno na intenziviranju saradnje u svim oblastima - ekonomskoj, kluturnoj, verskoj, kao i na međunarodnom političkom polju.

Ceremoniji potpisivanja prisustvovali su i ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić, ministar rada i socijalne politike Rasim Ljajić, ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić i muftija beogradski Muhamed Jusufspahić.
Naglasio je i da su velika istorijska iskušenja približila dva naroda koja "imaju povezane sudbine i brojne sličnosti".

"Kroz saradnju u raznim oblastima mogu se ostvariti velike tekovine za budućnost", poručio je Tadić.

Ugovor su potpisali direktor azerbejdžanske firme "Azvirt LLC", Kamil Alijev i direktor kompanije za Srbiju Isa Abul, i direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić. Taj put se odnosi na deo koridora koji će voditi od Beograda do južnog Jadrana.


Uskoro kreću radovi na autoputu kroz centralnu Srbiju
Boris Tadić najavio je ranije danas u Požegi da će uskoro početi radovi na autoputu kroz centralnu Srbiju.

Tadić je rekao da je veoma zadovoljan što je došlo do realizacije dogovora sa Azerbejdžanom. Ti pregovori, koji su trajali veoma dugo, i koji su posledica, kako je naveo, strateških odnosa koje su vlasti kreirale sa Azerbejdžanom, nesumnjivo su i deo dogovora koji je postigao sa predsednikom te zemlje Ilhamom Alijevim, tokom njegove posete Beogradu prošle godine.

"Od prvog dana razgovarali smo o načinu na koji bi Azerbejdžan mogao ekonomski i finansijski da utiče na razvoj Srbije, da razvijemo trgovinu ali i istovremeno da obezbedimo zajedničke nastupe preduzeća u infrastrukturnim radovima“, objasnio je Tadić.

Tadić je posebno podvukao značaj dogovora oko izgradnje infrastrukture, što je važno za, kako je naveo, građane Požege, ali i za građane u Užicu, Arilju, Ivanjici, one na Pešterskoj visoravni, za ljude u Čačku, Milanovcu, u Takovu, ali i za sve druge građane jer će konačno biti izgrađen autoput kroz centralnu Srbiju, čime rastu šanse za nove investicije.

"Mislim da je sada više nego očigledno da će taj put biti završen u roku od dve do tri godine. Krećemo sa radovima ovih dana", poručio je Tadić.

2012 © - blic.rs
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/316140/Potpisan-ugovor-o-pocetku-radova-na-Koridoru-11
 
"Uskoro kreću radovi na autoputu kroz centralnu Srbiju"

Da ne pomisli neko neupućen da radovi na autoputu nisu počeli. Jos 4 meseca pa će se navrsiti 2 godine od kad su poceli radovi od Uba do Lajkovca u dužini od 12,6 kilometra. Znate ono, selo Nepričava, u opštini Lajkovac :D
 
Je li prolazio neko skoro tuda da kaže kako radovi napreduju i da li uopšte ima radova na delu PZP Beograd koje je trebalo da preuzmu Putevi Užice?
 
01koridor-11_620x0.jpg


Ima nekog iz Uba, Lajkovca, Ljiga da postavi treniuutno stanje~!!??? Molim vas
 
svsavic":3ugbruce je napisao(la):
Jel postoji jedna slika kako ce na buducoj mapi koridor 11 izgledati kroz srbiju?

Postavio sam sliku (malo sam je kompresovao radi uploda) ovog auto puta, ali je malo starija (nema sremske varijante). Mislim da je ova "šumadijska" varijanta bolja, ali ko će ga znati. Zašto i za ovu šumadijsku varijantu mora trasa da ide pored save, neka ide južnije od save da se izbegnu klizišta?



Uploaded with ImageShack.us

Zakon!
 
Nisam skoro prolazio ka Valjevu, ali sam cuo da asfaltiraju deo koji rade putevi Uzice, to je valjda nekih 7 km, dok ne znam sta je sa delom koji su radili pzp Beograd
 
питање: приметио сам да по горе постављеној мапи изгледа да траса аутопута која иде од чачка до пожеге пролази директно кроз село мојих рођака (близу марковице), те бих волео да знам да ли су пројекти за ту трасу већ готови или ће то да се мења у зависности од експроприација, услова на терену и осталих не решених фактора.

био би прави грех кад би аутопут прошао директно кроз то село, јер је најлепше на свету :cool:
 
15.04.2012 11:07 Vir: Tanjug
Koridor 11: Počinje rad na deonici Ljig - Preljine

41911.jpg


BEOGRAD - Radovi na deonici Koridora 11 od Ljiga do Preljine, vredni oko 300 miliona evra, trebali bi da počnu sledeće nedelje, rok za završetak je 3,5 godina, a gotovo polovinu izvođača radova će činiti domaća građevinska operativa, kazao je direktor Koridora Srbije Mihajlo Mišić.

Rok za izgradnju je tri godne, plus još šest meseci za rešavanje imovinsko-pravnih odnosa što je obaveza Srbije, kazao je direktor Mišić za Tanjug i dodao da su sve službe na terenu, a pripremi radovi su već počeli . ''Geometri su već na terenu, mašine se pripremaju za radove, a kako se koja parcela otkupljuje i isplaćuje, uvodi se u izgradnju'', istakao je Mišić.

Pripreme su počele iz smera Ljiga, a uskoro će biti otvoreno gradilište i u Preljini, kazao je Mišić i objasnio da se krenulo iz oba smera, kao i da se pripremaju ekipe koje će rešavati imovinsko-pravna pitanja u srednjem delu kako bi radovi krenuli u svim smerovima.

Mišić je podsetio da je na osnovu međudržavnog sporazuma Srbije i Azerbejdžana, ali i dobre privredne saradnje, dobilen od kaspijske države kredit od 300 miliona evra za izgradnju deonice od Ljiga do Preljine. ''Ugovor koji je potpisan sa azerbejdžanskom firmom 'Azvirt' predviđa obavezu angažovanja domaće građevinske operative za 49 odsto posla'', naglasio je Mišić.

Ovo je veoma važno jer će, kako je istakao Mišić, na taj način biti zaposlena domaća građevinska industrija ili bar njen najveći deo tokom naredne tri godine. Mišić nije precizirao o kojim domaćim firmama se radi, ali je kazao da će to biti kompanije koje su ''najbolje i najveće'', kao i da će o izboru odlučivati partneri iz ''Azvirta'', dok će im ''Koridori Srbije'' preneti iskustva i dati savet.

Direktor Koridora Srbije je istakao da je deonica duga oko 40 kilometara (km) veoma zahtevna i složena jer se radi o brdsko-planinskom terenu i nadmorskoj visini između 150 i 500 metara.

Na toj deonici je u planu izgradnja dva kilometra tunela, od čega je najduži 900 metara (m), dva manja od oko 200 m i dva tunela u otvorenom iskopu dužine oko 350 m, naveo je Mišić.

Prema Mišiću, projektom je, takođe, predviđena izgradnja 78 mostova, ukupne površine 60.000 kvadratnih metara (m2), šest km potpornih zidova, kao i regulacija četiri km okolnih reka i potoka. ''Ibarska magistrala je druga žila kucavica Srbije, uz pravac Beograd-Niš i u saobraćajnom smislu je veoma opterećana i opasna. Zato Vlada Srbije ulaže velike napore da ovaj deo bude izgrađen kako bi se najopterećenija deonica od Beograda do Čačka relaksirala'', zaključio je Mišić.
 
**Ovako mislim dapricaju o ovom delu.. nije mi jasno koji je drugi tunel jedan je Brančić, a drugi?**
mapk11ljigpreljina.jpg
 
код Прељине треба правити велику петљу, каква се ради када се укрштају ауто-путеви, јер би ваљало и деоницу Прљина-Краљево направити у пуном профилу (евентуално мото пут 2+2 са разделним острвом), јер је и то доста оптерећена деоница
 
Prosao sam pre tri dana Ibarskom i malo pre Ljiga, iz pravca GM-a na mestu gde je pored magistrale groblje :shok: , mislim da su poceli da rade. Nekoliko masina, kamiona, valjak, otkop je prilicno sirok, tako da verujem da je to to.
 
misko87":pipf3r3r je napisao(la):
Prosao sam pre tri dana Ibarskom i malo pre Ljiga, iz pravca GM-a na mestu gde je pored magistrale groblje :shok: , mislim da su poceli da rade. Nekoliko masina, kamiona, valjak, otkop je prilicno sirok, tako da verujem da je to to.
To misko super si, ako opet prolazis daj nabaci neki sliku da se radujemo, ekstra si!!!:)
 
јер - зато што
је л' - је ли

Ако си поставио питање и судећи према поруци од misko87, јесу.
 
Gotovo je izvesno da će trasa Ub-Preljina, biti gotova za 2 ili 3 godine. Smatram da je ogroman propust to što ne postoji nikakva ideja da će u skorije vreme kapacitivno biti povezan Obrenovac sa Beogradom.

Juče je npr. kolona na ibarskoj u pravcu Beograda formirana na 50km od BG...

Takođe usvajanjem sremske varijante (ne znamo dal' je 100% izvesna), saobraćaj ka Beogradu će i dalje imati puno uskih grla 1+1, što je nedopustivo i već sada neizdrživo.
 
Problem oko Obrenovca je sto mora i most da se gradi,a dajem 100 maraka da ce ga graditi porr.
 
Bio sam za vikend kod mojih u selu u ataru opstine Lajkovac, na trasi gde je GLAVNA eksproprijacija zavrsena jesenas. Na teritoriji ove opstine jos ima spornih parcela, pojedini teraju mak na konac trazeci vecu cenu od one na koju smo svi pristali (a koja je uzgred 3x visa od trzisne) i iako ce izgubiti spor i dobiti onoliko koliko smo svi dobili, dok se to ne zavrsi nema ulaska ni u jedan deo poseda na toj deonici. U mom selu konkretno nema nikakvih oznaka da ce se tu uskoro poceti graditi autoput, seljaci su uzorali svoje eksproprirane nive posejali psenicu, sad ce i kukuruz, ponasaju se kao da drzava nece skoro uci u posed.
 
Опет се иста прича понавља.

@GOJE
Да се барем урадило до Орловаче проширење за још једну траку и да буде 2+2, смањило би гужве.
 
vucko":3o4ip94h je napisao(la):
Problem oko Obrenovca je sto mora i most da se gradi,a dajem 100 maraka da ce ga graditi porr.
Вучко,
на које си марке мислио, поштанске или оне босанске конвертабилне ? :D
 
Vrh