Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

tragac":34ol0yry je napisao(la):
Bio sam za vikend kod mojih u selu u ataru opstine Lajkovac, na trasi gde je GLAVNA eksproprijacija zavrsena jesenas. Na teritoriji ove opstine jos ima spornih parcela, pojedini teraju mak na konac trazeci vecu cenu od one na koju smo svi pristali (a koja je uzgred 3x visa od trzisne) i iako ce izgubiti spor i dobiti onoliko koliko smo svi dobili, dok se to ne zavrsi nema ulaska ni u jedan deo poseda na toj deonici. U mom selu konkretno nema nikakvih oznaka da ce se tu uskoro poceti graditi autoput, seljaci su uzorali svoje eksproprirane nive posejali psenicu, sad ce i kukuruz, ponasaju se kao da drzava nece skoro uci u posed.

Hvala puno na toj konkretnoj informaciji. Da li znas tacno koje su parcele gde se gradi? Mozes da slikas to mesto gde mislis da ce da prolazi autoput?

Hvala ti, stvarno malo ljudi se javlja u vezi ovog...:(
 
Slaba vajda od toga, zasad su tamo sume i njive, kao sto rekoh, kao da se tu nikad nece graditi. Cak se moras dobro potruditi da nadjes medje koje su postavljene jesenas. Cim zapocnu radovi, stizu fotke.
 
tragac":3k4gg0rr je napisao(la):
Slaba vajda od toga, zasad su tamo sume i njive, kao sto rekoh, kao da se tu nikad nece graditi. Cak se moras dobro potruditi da nadjes medje koje su postavljene jesenas. Cim zapocnu radovi, stizu fotke.

Jedva cekam, imam strpljenja:)
 
Prolazio sam juce, lep su parking kod Ljiga napravili, postavljena je tabla, ali dalje od toga se nije odmaklo. Slike nisu nesto, slikao sam iz busa, ali bolje ista nego nista.

 
рок завршетка радова је 2020 сигурно...а можда ни тада..о том аутопуту се прича већ одавно
 
Zna se da nije zavrsena ekspropriacija ni na toj deonici kod Ljiga pa su samo zbog izbora izvukli masine i slikali se politicari.
 
то су бре све лопови жестоки...то градилиште је пусто..пролазио сам пре једно 10-а дана...нема живе душе
 
izmena trase autoputa,sada ne ide za Vrsac vise.Prostorni plan Vojvodine Novembra 2011

17501105.png
 
Интересантно, петља код Бубањ Потока није добро обележена.
Код Суботице други крак аутопута ка северозападу, нови пут Ковин-Панчево, скоро свако место имаће обилазницу итд...

Namena_RPV.jpg
 
Ма то је отприлике, до идејног пројекта нећемо знати тачну трасу.
 
A i taj put Kovin - Pančevo nema teorije da zaživi u narednih 20 godina, pogotovo što se već pravi obilaznica oko Bavaništa i onda ni postojeći put neće prolaziti kroz naseljena mesta.
Ali me raduje ovaj deo "obilaznice oko Pančeva" koji vidim na slici.
 
Ma novi put Kovin-Pančevo će biti .... da ne kažem.
I ovu obilaznicu oko Bavaništa prave 10 godina.

Žao mi je što u planu nije "Banatski autoput" od Kovina ka Senti (tu negde) .... to bi bio pogodak.
 
Meni je jedino neverovatno da u planovima nema makar moto puta NS-Zrenjanin!
 
sreda, 11. jul 2012, 15:38 -> 16:11
Izgradnja mosta kod Ljiga

Azerbejdžanska firma "Azvirt" počela izgradnju prvog od predviđenih 66 mostova na Koridoru 11 kod Ljiga. Most deo buduće trase autoputa od Ljiga do Preljine.

Na trasi budućeg autoputa od Ljiga do Preljine, azerbejdžanska firma "Azvirt" počela izgradnju prvog od predviđenih 66 mostova na Koridoru 11 u blizini Ljiga.

Koridor-11.jpg


Šef projekta za izgradnju budućeg autoputa od Beograda prema Crnoj Gori u preduzeću "Koridori Srbije", Ivan Pavlović, rekao je za Tanjug da će Ibarska magistrala u selu Dići biti izmeštena i da će tim mostom prelaziti preko budućeg auto-puta.

Na deonici od Ljiga do Preljine, u dužini oko 40 kilometara, pored 66 mostova biće napravljeno i pet tunela, tako da je to veoma zahtevna deonica za izvođače radova, naveo je Pavlović.

Prema njegovim rečima, "Azvirt" trenutno izvodi i radove na izgradnji kolovozne konstrukcije na glavnoj trasi autoputa u dužini od pola kilometara, na prvoj deonici Ljig-Bojkovci u dužini 10,7 kilometara, kao i da se izvode radovi na regulaciji vodotokova u dužini od 13,5 kilometara.

Uveren da će "Azvirt" završiti izgradnju autoputa Ljig-Preljina u ugovorenom roku od tri i po godine, dodao je Pavlović, podsetivši da je predviđeno da se 49 odsto radova poveri srpskoj operativi.

Kako je Pavlović istakao, Azerbejdžanci će za svojih 51 odsto radova angažovati dobar deo srpkskih neimara.

Direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić je, povodom izgradnje prvog mosta na budućem autoputu, rekao da to preduzeće vodi intenzivne pregovore sa predstavnicima raznih država koje su zainteresovane da njihove firme učestvuju u izgradnji preostalih deonica autoputa od Beograda do Crne Gore.

Finansiranje javno-privatnim partnerstvima

Ističući da "Koridori Srbije" razmatraju mogućnost da se preostale deonice finansiraju javno-privatnim partnerstvima, s obzirom na veliki broj zainteresovanih stranih firmi, Mišić je dodao da bi u izgradnji puteva u Srbiji trebalo uvesti taj novi model finansiranja, jer je zemlja već dovoljno zadužena.

"Posao nove vlade će biti, između ostalog, i da nađe način da se finansiraju nove deonice na Koridoru 11", napomenuo je Mišić, koji nije želeo da precizira sa kim se sve pregovara, ali je potvrdio da je španska kompanija FCC, koja je postala stopostotni vlasnik austrijske Alpine, zainteresovana za učešće u gradnji Koridora 11 kroz Srbiju.

Mišić je naveo da treba obezbediti finansiranje za deonice od Lajkovca do Ljiga i od Beograda do Obrenovca i Uba, čija je dužina oko 60 kilometara. Sada se intenzivno radi na deonicama od Ljiga do Preljine i od Uba do Lajkovca.

"Cilj je da se u roku od dve do dve i po godine završi autoput od Beograda do Čačka i tako smanji saobraćaj preko najkritičnije deonice Ibarske magistrale preko Rudnika", rekao je direktor "Koridora Srbije".

Za izgradnju autoputa od Ljiga do Preljine Srbija je dobila kredit od vlade Azerbejdžana od oko 300 miliona evra, po fiksnoj kamatnoj stopi od četiri odsto na 15 godina, sa grejs periodom od tri godine, a sama će obezbediti još osam miliona evra.

Na Koridoru 11 se takođe izvode intenzivni radovi i na deonici od Uba do Lajkovca, koja se finansira iz budžeta Srbije.

Predstavnici "Koridora Srbije" obišli su i radove od Uba do Lajkovca.

Koridor 11 treba da poveže Rumuniju, Srbiju, Crnu Goru i Italiju trasom Temišvar-Beograd-Bar-Bari.
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/1137720/Izgradnja+mosta+kod+Ljiga.html
 
5 godina ne mogu da završe deonicu ub-lajkovac od čitavih 11 kilometar.

ubite se svi od reda....
 
Nije da ne mogu vec ne daje para drzava.Procicu za 10tak dana ibarskom po cu pokusati da uslikam tu gradnju kod ljiga.
 
Nek mi neko ko je upućen da par detalja o ovom kreditu i zašto se on u mnogim komentarima ocenjuje kao nepovoljan?


""Za izgradnju autoputa od Ljiga do Preljine Srbija je dobila kredit od vlade Azerbejdžana od oko 300 miliona evra, po fiksnoj kamatnoj stopi od četiri odsto na 15 godina, sa grejs periodom od tri godine, a sama će obezbediti još osam miliona evra.""

Da li je 4% nepovoljna kamatna stopa, ili je nešto drugo u pitanju?
Molim da mi neko objasni u čemu je nepovoljnost ovog aranžmana.
 
MilisaV":3s0u7myo je napisao(la):
5 godina ne mogu da završe deonicu ub-lajkovac od čitavih 11 kilometar.

ubite se svi od reda....

Zar radovi nisu poceli pre 1 godinu i 11 meseci i kolko se secam ima 12,6 km.
 
Ja sam juce prosao, i cini mi se , koliko sam kao laik i u prolazu mogao da primetim, da su ipak zemljani radovi napredovali.
 
^^ Pih, ovo je bilo potpuno ocekivano da Velja gura projekat autoputa do svoje kuce... :rolleyes:
 
Samo sto nema mogucnsti za onom pljackaskom koncesijom vise.
 
Vrh