Da razdvojimo:
I ja sam isto tako protiv forsiranja bilo kakvog resenja, radnika montera ili bilo koga. S tim sto rad u smenama moze biti I potpuno normalna stvar ako postoji dovoljno radnika / sto verovatno nije slucaj/. Vidimo I sami koliko mnogo rada predstoji na naplatnim stanicama a samo nepun mesec imaju na raspolaganju.
Sa drugs strane voznja u jednoj cevi dvosmerno dok je drugs u izgradnji je potpuno normalna I uobicajena praksa u Evropi, svetu, pa cak I regionu. Rekli smo vec decenijske primere Karavanki, Sozine...to sto id*** se izivljavaju to su stvari druge prirode I oni ce se uvek izivljavati.
To sto se izvodjaci koncentrisu na radove u jednoj cevi , pa kad se ona zavrsi prelaze u drugu cev ne mora nuzno biti lose resenje. Naprotiv smatram da se moze koristiti kao velika prednost upravo da se manje forsiraju izvodjaci pogotovo dok se izvode radovi u drugoj cevi.
U slucaju Munjinog brda je ogromna prednost sto je ta drugs cev vec probijena I asfaltirana sa dovoljno medju spojeva sa prvom cevi koji se mogu u slucaju nesrece koristiti. Sto nije slucaj ni u Karavankama ni u Sozini.
Dakle da zakljucim forsirati bilo koga prekovremenim radnim satima NE. Protiv sam toga, ali upotreba dvocevnih tunela sa rezimom saobracaja dvosmerno u jednoj cevi DA
I ja sam isto tako protiv forsiranja bilo kakvog resenja, radnika montera ili bilo koga. S tim sto rad u smenama moze biti I potpuno normalna stvar ako postoji dovoljno radnika / sto verovatno nije slucaj/. Vidimo I sami koliko mnogo rada predstoji na naplatnim stanicama a samo nepun mesec imaju na raspolaganju.
Sa drugs strane voznja u jednoj cevi dvosmerno dok je drugs u izgradnji je potpuno normalna I uobicajena praksa u Evropi, svetu, pa cak I regionu. Rekli smo vec decenijske primere Karavanki, Sozine...to sto id*** se izivljavaju to su stvari druge prirode I oni ce se uvek izivljavati.
To sto se izvodjaci koncentrisu na radove u jednoj cevi , pa kad se ona zavrsi prelaze u drugu cev ne mora nuzno biti lose resenje. Naprotiv smatram da se moze koristiti kao velika prednost upravo da se manje forsiraju izvodjaci pogotovo dok se izvode radovi u drugoj cevi.
U slucaju Munjinog brda je ogromna prednost sto je ta drugs cev vec probijena I asfaltirana sa dovoljno medju spojeva sa prvom cevi koji se mogu u slucaju nesrece koristiti. Sto nije slucaj ni u Karavankama ni u Sozini.
Dakle da zakljucim forsirati bilo koga prekovremenim radnim satima NE. Protiv sam toga, ali upotreba dvocevnih tunela sa rezimom saobracaja dvosmerno u jednoj cevi DA