Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Prave na "sredini petlje" ili dole na putu prema Gorobilju?
Baš na ulazu u Smiljanić Komerc. Na raskrsnici, kada se ide iz Ue i dođe se na put iz Arilja ka Požegi. Jedina logićna pozicija. Okačio sam to pre godinu dana.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250605_135418_Maps.jpg
    Screenshot_20250605_135418_Maps.jpg
    118 KB · Pregleda: 237
Struka je protiv, ali politika odlučuje... To su mi danas rekli.
Još jedna potvrda da politika odlučuje a ne struka. Info sa terena je da iako struka traži odlaganje puštanje auto-puta sa obe tunelske cevi (puštanje samo jedne tunelske cevi neće biti jer nije po zakonu) politika je odlučila da to bude 28. juna. Ne samo otvaranje već i puštanje u rad kompletne deonice Pakovraće-Požega.
Možda će pomeriti koji dan, iako je veliki pritisak vlasti da to ne smeju da urade, ali svakako neće pomeriti 2-3 meseca koliko je stvarno potrebno da se urade sva ispitivanja u tunelu.
 
Svakako ne mogu da imenujem čoveka koji mi je ovo preneo danas, ipak je sve ovo rečeno u poverenju. Zašto da dovodim bilo koga u neprijatnu situaciju, a ja samo prenosim deo razgovora.
Inače gume će skloniti, iako su one bile na odlagalištu a ne na deonici auto-puta gde je kolovoz.
 
I ja sam konsultovao AI, ali 2 različita izvora. Dao im potrebne inpute.
Moguće je ali je rok baš tesan
 
Kod Smiljanić Komercasu počeli izgradnju kružnog. Pre godinu dana, sam pisao o ovom rešenju problema za priključak na put Ča-UE. Trenutno, jedino i brzo rešenje.
Јесте ли сигурни у ову информацију? Пролазим поред скоро сваки дан и нисам приметио никакве активности...
 
Физички нису почели, а да ли ће видећемо :)
 
Baš na ulazu u Smiljanić Komerc. Na raskrsnici, kada se ide iz Ue i dođe se na put iz Arilja ka Požegi. Jedina logićna pozicija. Okačio sam to pre godinu dana.
Pa ovo i nije neko čudo, ima mesta, sasvim je logično i dobro rešenje za one koji idu ka Bg.

Ipak, mislim da je neuporedivo veći problem put ka Zlatiboru, a tu rešenja nema.
Tj bilo bi da su na vreme mislili. Ovako, kolona moze biti od nadvoznjaka pa do ovog buduceg kruznog toka i nadam se da gresim, ali naša PZ petlja gradska nije napravljena za ovoliki saobraćaj, a kad dođete do nje gužva vas stavlja u kolonu pa čak i da birate stari put ka UE kao alternativu ili preko Zelenca.
Prednost u voznji ima magistrala pa je lakse preko Prijanovića ući na nju kasnije, mada će i na to uticati veći pritisak sa strane grada.

Ne znam, neko je sigurno projektovao ok, ali znam koliko ima udesa u tom pokušaju uključenja na nadvožnjak, treba biti baš obazriv.
Jednostavno, sve je ostavljeno manje vise isto, pa cemo morati da se snalazimo kako znamo i umemo
 
Јесте ли сигурни у ову информацију? Пролазим поред скоро сваки дан и нисам приметио никакве активности...
Juče sam video da su postavljeni semafori, sa sve tri strane i počeli sa radovima. Ja se vraćam u utorak pa ću napraviti fotku. Nadam se da će me neko preduhitriti.
 
Još jedna potvrda da politika odlučuje a ne struka. Info sa terena je da iako struka traži odlaganje puštanje auto-puta sa obe tunelske cevi (puštanje samo jedne tunelske cevi neće biti jer nije po zakonu) politika je odlučila da to bude 28. juna. Ne samo otvaranje već i puštanje u rad kompletne deonice Pakovraće-Požega.
Možda će pomeriti koji dan, iako je veliki pritisak vlasti da to ne smeju da urade, ali svakako neće pomeriti 2-3 meseca koliko je stvarno potrebno da se urade sva ispitivanja u tunelu.
Ljudi mogu da ne veruju ili veruju tvojoj informaciji.

Na osnovu iskustava, sklon sam da verujem ovome. Glupo bi bilo da kažem da nije jasno kako politika ništa nije naučila iz tih iskustava. Jasno mi je kao dan, samo mi nije jasno da postoji takva grupacija ljudi koja već nosi ogroman broj ljudskih života na duši, i spremna je još da ih žrtvuje zarad opstanka na vlasti.

Šta je problem reći da rok mora da se probije kako bi put bio bezbedniji? Šta je problem priznati greške?
 
Malopre sam prošao pored Smiljanić Komerca, radi se na kolovozu ispod nadvožnjaka kao i na mostu preko pruge Požega-Čačak, ali na žalost za sada nema nikakvih naznaka da će se graditi i kružni tok koji bi na tom mestu bio spas. Ali zato bar u Gorobilju radovi na KT odlično napreduju.
 
Alo Požega! :) Dajte neku sliku ovog novog kružnog kod Smiljanića. Dobro je da su setili!!!
Svaki dan tu prolazim i moj utisak je da se uopšte ne radi kružni tok već samo menja postojeći asvalt koji je preskočen da se uradi pre dve godine. Da je tu kružni tok sigurno bi izmestili autobusko stajalište ali nisu već ga samo sređuju.
 
Malopre sam prošao pored Smiljanić Komerca, radi se na kolovozu ispod nadvožnjaka kao i na mostu preko pruge Požega-Čačak, ali na žalost za sada nema nikakvih naznaka da će se graditi i kružni tok koji bi na tom mestu bio spas. Ali zato bar u Gorobilju radovi na KT odlično napreduju.
Kolovoz je bio u lošem stanju pre mosta, vidim da Strabag radi i novu podlogu kolovoza pre mosta. Time će biti okončana rehabilitacija puta Požega-Arilje. Nadam se i izgradnji kruznog toka ali videcemo.

U tunelu Šarani rade rekonstrukciju habajućeg sloja 9-11.6. u smeru ka Čačku.
 
Kolovoz je bio u lošem stanju pre mosta, vidim da Strabag radi i novu podlogu kolovoza pre mosta. Time će biti okončana rehabilitacija puta Požega-Arilje. Nadam se i izgradnji kruznog toka ali videcemo.

U tunelu Šarani rade rekonstrukciju habajućeg sloja 9-11.6. u smeru ka Čačku.
Na toj lokaciji najjači utisak uvek mi je ostavljala džomba od betona koji se nekad davno izlio iz nekog miksera u traci ka Arilju pre nadvožnjaka, a koju se putari godinama nisu udostojili da sastružu. Tako da rekonstrukcija kolovoza je tu svakako poželjna, eto i ja se još uvek nadam da će u sklopu ovih radova ipak napraviti i kružni tok koji na tom mestu smatram preko potrebnim.
 
Kružni tok u Požegi kod Smiljanic Komerca je više nego potreban jer saobraćaj koji ide iz Užica bi morao levo ka Arilju i autoputu dole kad se spusti sa magistrale a to će potencionalno da stvara čep. Drugo rešenje je obrnuta T raskrsnica ali bi ona bila vrlo loša za lokalni saobraćaj a mislim da nije ni relano tako sem ako se na samoj magistrali gore ne napravi kružni.

Sam izlaz u Prilipcu sa autoputa je promašaj jer devijacija koja je napravljena je preskupa jer uključuje mostić. Sutra kad se autoput produži taj izlaz i čeone rampe se ukidaju a mostić može samo da posluži kao lokalni put za traktore. A bilo je potrebno uraditi možda manje od 1km autoputa ka Požegi i taj mostić ne bi bio ni potreban a novac za to iskorišten za nešto drugo. Realno tu neće ni biti potrebna petlja jer će Požega i Arilje imati svoje petlje čim autoputevi stignu do tih mesta. Nego šta je jedan nadvožnjak više u odnosu na eksproprijaciju zamljišta za ~1km autoputa? Al to je itako mora da se radi tako da ne vidim da je u ovom ugovoru bio i taj max 1km više ka Požegi.

U Preljini je još gore , tamo će propasti dupli nadvožnjak preko Dičine kad se petlja preusmeri na moravski koridor. U principu kad bi mogle barem grede da se iskoriste ako ništa drugo. Ali ovde je to moralo ali u Prilipcu je definitvno prokektant mogao bolje to da odradi.
 
Vrh