Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Od Požege na obe strane treba raditi brzu magistralu i uvesti vinjete za brze magistrale i autoputeve
Sećam se, slična priča je bila i za Miloša... neopravdano, nema saobraćaja, itd...
Pa je realnost demantovala sve te projekcije - i to debelo demantovala.

Ne slažem se, ovi ključni koridori treba da budu u punom profilu autoputa, saobraćaj će doći, a o posrednim efektima da ne govorimo.
 
Nema odakle da dođe saobraćaj,to je sve mrtvo osim u sezoni i praznicima.Gledajte kako će da umre saobraćaj od bugarske granice kada bude završen koridor kroz Rumuniju a pri kraju je.Drumovi će poželeti turaka a turaka biti neće....
 
Drago mi je što je tvoj patriotizam na visokom nivou ali patriotizam nema nikakve veze sa ekonomijom pogotovo sa milijardama kredita koju ta naša budućnost mora da otplati.Pa šta misliš zbog čega su u CG uzeli kineski kredit za Kseniju umesto EU fondova koji su mnogo jeftiniji za vraćanje?Jer je Ksenija neisplativa!Pusti me zaloga za budućnost i kvazipatriotizma...
 
Slazem se sa Perkanom, svi ovi koridori ce imati svoju punu svrhu i upotrebljivost tek kada se zavrse.
To je neka sira slika koja ce biti tek vidljiva kada se poveze CG i SRB, pa tako i SRB i RS.
Ovo nisu koridori koji povezuju samo Beograd sa ostatkom Srbije nego koridori koji povezuju Srbiju sa susedima, pa ako hocemo iskreno i Evropu sa Azijom.
I da, jos jedna opaska, A2 je sve vise optereceniji pravac, tesko da ce ikad dostici A1 ali daleko od toga da je mrtav i da nema vozila.
 
Drago mi je što je tvoj patriotizam na visokom nivou ali patriotizam nema nikakve veze sa ekonomijom pogotovo sa milijardama kredita koju ta naša budućnost mora da otplati.Pa šta misliš zbog čega su u CG uzeli kineski kredit za Kseniju umesto EU fondova koji su mnogo jeftiniji za vraćanje?Jer je Ksenija neisplativa!Pusti me zaloga za budućnost i kvazipatriotizma...
Potpuno ispravan rezon.
Nakon Obrenovca nema opravdanja za autoputni profil, a nakon Ljiga iz loseg prelazi u gore.
Nazalost, u planerskom smislu, ovaj put nema veze sa strukom ali ima sa politikom i jeftinim(ili skupim?) populizmom, sto se vidi i na ovoj temi. Ljudi se bore za svoje pravo da se udobno voze praznim autoputem ne shvatajuci da bi u ovom trenutku, za iste pare, bio gotov ceo put, a ostalo novca za bitne stvari poput bolnica, na primer.
 
Nema odakle da dođe saobraćaj,to je sve mrtvo osim u sezoni i praznicima.Gledajte kako će da umre saobraćaj od bugarske granice kada bude završen koridor kroz Rumuniju a pri kraju je.Drumovi će poželeti turaka a turaka biti neće....
ПГДС од Пожеге до Ужица је 2023. године био 13605
ПГДС од Ужица до Беле Земље је 2023. године био 13660
ПГДС од Беле Земље до Сушице је 2023. године био 14088
ПГДС од Сушице до Златибора је 2023. године био 13746

Ако изузмемо околину Београда и ауто-путеве, ово је најпрометнији пут у Србији тренутно. А пошто си поменуо пут до Бугарске, ова релација која је мртва ван сезоне је и сада значајно прометнија него ауто-пут између Ниша и границе са Бугарском. И то 3 или 4 пута прометнији.
Што се мене лично тиче, више би ми одговарало да буде брза саобраћајница јер је ефекат скоро исти као ауто-пут а за сада је бесплатна.
 
Necu replicirati da niko ne shvati licno ali moram da se ne slozim sa par argumenata gore...
Vlada R.Srbije i Ministarstvo finansija nisu profitabilna organizacija, ne trebaju i ne smeju se iskljucivo voditi profitom.
Ako se vodimo samo tim parametrom onda napraviti AP koji ce u vidu elipse da spoji BG i NS, da se svi preselimo u ta dva grada a izmedju toga industojska zona i onda smo novi Luksemburg...
Kamo lepe srece da je neko pre 20-30god pravio neisplativi put po istoku zemlje, ne bi sada od Nisa do Rumunije sve bilo pusto. Negotin 2002. 43k stanovnika a 2022. 28k. Pa to je katastrofa veca nego da smo pravili AP na 3 nivoa od mermera.
Treba prekoriti lopovluk i ugradnju prilikom realizacije izgradnje, to svakako ali da se gradnja puteva i povezivanje ljudi karakterise kao nepotrebno ili neprioritetno...
Sa ono malo mesta odakle nas nisu oterali sami cemo otici jer uslova za zivot nema, lakse mi je da stignem do Berlina nego do Trebinja ili Banja Luke a ljudi zivote davali za to...
 
Nema odakle da dođe saobraćaj,to je sve mrtvo osim u sezoni i praznicima.Gledajte kako će da umre saobraćaj od bugarske granice kada bude završen koridor kroz Rumuniju a pri kraju je.Drumovi će poželeti turaka a turaka biti neće....
Koji koridor ce za rsiti kroz Rumuniju?
Gde ide taj koridor i kako i na sta se veze u Bugarsku?
 
Drago mi je što je tvoj patriotizam na visokom nivou ali patriotizam nema nikakve veze sa ekonomijom pogotovo sa milijardama kredita koju ta naša budućnost mora da otplati.Pa šta misliš zbog čega su u CG uzeli kineski kredit za Kseniju umesto EU fondova koji su mnogo jeftiniji za vraćanje?Jer je Ksenija neisplativa!Pusti me zaloga za budućnost i

Drago mi je što je tvoj patriotizam na visokom nivou ali patriotizam nema nikakve veze sa ekonomijom pogotovo sa milijardama kredita koju ta naša budućnost mora da otplati.Pa šta misliš zbog čega su u CG uzeli kineski kredit za Kseniju umesto EU fondova koji su mnogo jeftiniji za vraćanje?Jer je Ksenija neisplativa!Pusti me zaloga za budućnost i kvazipatriotizma...
Pricas o milijardama ko da si ministar. Ajde nam reci koliko su milijarde utrosene, ali nam reci i koluko su vracene do sad.
 
Sa Rumunske strane je situacija još gora! :) Rumuni još nisu povezali auto-putem Temišvar i Bukurešt a o drugima da ne pričamo... čekaće veza za Bugarskom još ihahaj, Vidin je ekstremno nepovezan sa Rumunske strane...Čak su u vreme izgradnje tog mosta preko Dunava vodili ozbiljne diskusije da li je to bacanje para i da li je dobro baš da se most nalazi na tom mestu...

Faktički ako ideš iz zapadne Evrope auto-putem ideš najdalje do Lugoja (gradić nekih 70-80 km posle Temišvara) i onda te čeka nekih dobrih 300 km hard core magistrale do Vidina... bezmalo 5-6 sati vožnje, zna da bude velika gužva do Turnu Severina (mada je put u odličnom stanju, širok, a priroda predivna) a posle Turnu Severina je put u ekstremno lošem stanju (bar bio pre 2 godine kad sam ja prolazio) kroz ravnicu, brdo sela i naseljenih mesta mada nema gužve...

Onda pređeš u Bugarsku i tek tad kreće žurka a već si se umorio od vožnje. :) Od Vidina do Sofije imaš još 200 km jezive magistrale (još nekih 5 sati) posle koje ti Ibarska magistrala deluje kao uspavanka... A Bugari voze ko kamikaze... Raduckaju tu Bugari nešto, kao prave neki auto-put... ali neće to brzo...

Vrlo nepovoljan i ekstremno zamoran pravac i zato mnogi pre biraju da čekaju na granicama kroz našu zemlju nego da idu okolo... Posebno ako si Turčin i trebaš da voziš 3000 km... 500 km magistrale bi za njih bilo ravno ubistvu... I mislim da će to biti tako još bar 20 godina... a do tada se valjda i nama posreći da uđemo u Šengen :)
 
Poslednja izmena:
Nema odakle da dođe saobraćaj,to je sve mrtvo osim u sezoni i praznicima.Gledajte kako će da umre saobraćaj od bugarske granice kada bude završen koridor kroz Rumuniju a pri kraju je.Drumovi će poželeti turaka a turaka biti neće....
Ili nisi prošao tim putem ili pišeš tendenciozno čim možeš nešto ovako da napišeš. Put je toliko opterećen da se gotovo uvek vozi u koloni, nezavisno od doba dana ili godine. A da ne govorim o kamikazama koji pretiču kolonu i samo čekaš da se neko zakuca u tebe.
 
Sa Rumunske strane je situacija još gora! :) Rumuni još nisu povezali auto-putem Temišvar i Bukurešt a o drugima da ne pričamo... čekaće veza za Bugarskom još ihahaj, Vidin je ekstremno nepovezan sa Rumunske strane...Čak su u vreme izgradnje tog mosta preko Dunava vodili ozbiljne diskusije da li je to bacanje para i da li je dobro baš da se most nalazi na tom mestu...

Faktički ako ideš iz zapadne Evrope auto-putem ideš najdalje do Lugoja (gradić nekih 70-80 km posle Temišvara) i onda te čeka nekih dobrih 300 km hard core magistrale do Vidina... bezmalo 5-6 sati vožnje, zna da bude velika gužva do Turnu Severina (mada je put u odličnom stanju, širok, a priroda predivna) a posle Turnu Severina je put u ekstremno lošem stanju (bar bio pre 2 godine kad sam ja prolazio) kroz ravnicu, brdo sela i naseljenih mesta mada nema gužve...

Onda pređeš u Bugarsku i tek tad kreće žurka a već si se umorio od vožnje. :) Od Vidina do Sofije imaš još 200 km jezive magistrale (još nekih 5 sati) posle koje ti Ibarska magistrala deluje kao uspavanka... A Bugari voze ko kamikaze... Raduckaju tu Bugari nešto, kao prave neki auto-put... ali neće to brzo...

Vrlo nepovoljan i ekstremno zamoran pravac i zato mnogi pre biraju da čekaju na granicama kroz našu zemlju nego da idu okolo... Posebno ako si Turčin i trebaš da voziš 3000 km... 500 km magistrale bi za njih bilo ravno ubistvu... I mislim da će to biti tako još bar 20 godina... a do tada se valjda i nama posreći da uđemo u Šengen :)

Razvoj situacije u poslednjih 13 godina je da se suštinski udaljavamo od EU. Tako da čak i da im treba 20 godina da završe koridor IV, mi nemamo vremena za gubljenje. I pogledaj kad su oni ušli u EU, a kad u Šengen.
 
To je već neko drugo pitanje... Pritom se ne udaljavamo samo mi od EU nego se EU udaljava i sama od sebe :) Ono što meni (kao nezavisnom posmatraču) logično je to da ćemo mi ako ikada ušemo u EU za mnogo manje vremena nakon toga ući i u Šengen (daleko brže nego što je trebalo HR, RO i BG)... Prosto, Šengen je svuda oko nas i geopolitički je sve jasno šta će se desiti... ironično ili ne nama će se namestit da nam ulazak u Šengen bude daleko lakši nego njima. Ali - prvo treba ući u EU. :) Svakako je to neka druga tema...

Ono što je činjenica je da smo mi koridor X završili odavno a da Bugarima i posebno Rumunima treba još puno vremena.
 
Ko se ne razume u saobracaj i teren moze da kaze da ne treba do Zlakuse da se radi, nego do Mackata. Naravno da treba do Mackata, ali zasto ne zavrsiti relativno kratku i laku deonicu koja ce preskociti haos kod Pozege i Arilja i saobracaj koji ce se ovde odvajati za ova dva grada plus Sjenicu i Ivanjicu i omoguciti lak nastavak ka Uzicu, Zlatiboru i Crnoj Gori, BiH... Deonica do Mackata ne moze biti gotova sada da se krene najmanje 7 godina, a do Zlakuse uz dobru organizaciju moze da se zavrsi za 3 godine. Zasto bi se mucili jos 4-5 godina duze ako ne moramo. O bezbednosti da ne govorimo.
 

Gvozdenov doprinos... Nista novo, Ali ajde da se vidi Jo's koji kadar is Munjinog. Nista o datumima... Znam da cete reci da sam preterani optimista, Ali ipak mi mirise da ce se ovo letos zavrsiti.
P.S evo ovo je ujeno I moj 1000, da bas hiljaditi post na forumu. Nadam se da vam nisam mnogo dosadjivao.
 
Vrh