AleksandarGrf
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 21.10.2015.
- Poruke
- 972
- Pohvaljen
- 1.856
Minimum minimuma 3 godine od pocetka gradnje.
Dok se ovakvim sistemom radi,apsolutno si upravu,da ako dođu neki stručnjaci,a iole normalniji i pošteniji, pa ubrzaju malo...Puta 2 i eto ga realan rok za završetak radova.
A da li je završena eksproprijacija na tom delu? Po Geosrbiji uopšte ne mogu da nađem parcele koje su izdvojene za auto-put.Ljudi jedno konkretno pitanje,po vama,ako bi se nekad konačno radilo po zakonu i bez muljanja i krađe,za koliko bi se realno moglo završiti do Sušice?Ja lično živim u Gorobilju i iskren da budem,ljudi nisu svesni kakav kolaps nas čeka i zato sam pitao za realno vreme.
Ne bih da te razočaram ali ekspropijacija još nije ni počela.A da li je završena eksproprijacija na tom delu? Po Geosrbiji uopšte ne mogu da nađem parcele koje su izdvojene za auto-put.
Onda ću ja na Zlatibor autoputem kad dobijem prvu penziju... jbgNe bih da te razočaram ali ekspropijacija još nije ni počela.
internet sve pamti.Sećam se, slična priča je bila i za Miloša... neopravdano, nema saobraćaja, itd...
Pa je realnost demantovala sve te projekcije - i to debelo demantovala...
Pa zato valjda sto nije uporedivo, porediti A1 koji je medjunarodni koridor i A2 koji je zavrsen do "pola", tacnije do Pakovraca. Kao da poredimo babe i zabe.Što ne objave koliko je prošlo kroz Batočinu za isti period
Ova tema trenutno broji skoro 1300 postova, pocev od 2010. godine i bilo je na desetine, da ne kazem stotine postova gde su ljudi kritikovali izgradnju autoputeva ka jugu i da to nije isplativo, posebno ne dalje od Cacka a posebno ne dalje od Pozege. Ko nema sta da radi u zivotu, moze da pretrazi temu pa da se i sam uveri, svasta su ljudi pisali...Nikad niko normalan nije napisao da neće biti saobraćaja do Čačaka. Ima tu potencijala možda i za 20.000 prosečnog godišnjeg dnevnog saobraćaja.
Takođe, svako ko putuje po Srbiji zna da je sledeći prioritet autoput ili brzi put od Požege na zapad ka Zlatiboru.
Ali isto tako, svako ko je u tematici sa brojevima vozila zna da krak na jug teško može preko 5.000
To je ekonomska i saobraćajna činjenica.
Sve ostalo je politika.
Ne dam se razočarati naravno, nego ne vidim ni obris auto-puta na onome što je trebalo da bude eksproprisano. Kada poredim sa Moravskim, tamo se jasno vidi da su izdvojili parcele za AP, ovde ne baš.Ne bih da te razočaram ali ekspropijacija još nije ni počela.
Komentar je bio sarkastičan, jer je baš u tom periodu bio skup u Kragujevcu, pa je sigurno bilo tamo više vozila, jer su redovnim danima uporedive.Pa zato valjda sto nije uporedivo, porediti A1 koji je medjunarodni koridor i A2 koji je zavrsen do "pola", tacnije do Pakovraca. Kao da poredimo babe i zabe.
Slatko me nasmeja. Samo brojanje saobraćaja u Srbiji je vrlo upitno jer ga ne obavlja nezavisna agencija nego sam upravljač puta. Apsolutno nikakvi detalji nisu javno dostupni osim ovih iz tabele sa sajta i par puta u izjavama nadležnih o broju vozila na nekoj NS tokom praznika.Možete ako vas baš zanima da tražite podatke koliko je vozila prošlo kroz naplatnu rampu Batočina određenog datuma.
Dobićete odgovor sigurno
Tako je. Na magistali će i dalje biti 5.000 i isto toliko na autoputu, ili će biti recimo 3 prema 7, ali u zbiru nema šanse da pređe 10.000. Ljudi ne shvataju da je 10.000 vozila tokom jednog dana zapravo 10.000 vozača, realno bar duplo ljudi. A to je neki minimum minimuma za motoput, a to uopšte nije mali saobraćaj. Da ne pričamo o danima sa 100.000 na A1, koliki je to narod.Definiši krak na jug? Krak na jug ako mislimo na npr. Novu Varoš, Kokin Brod i Prijepolje je trenutno prosečno godišnje oko 5.000, mislim na magistralu, kompletiranjem AP to bi otišlo na x2 momentalno a vremenom i x3.
Poslednjih godina je jasan i ozbiljan rast broja vozila na skoro svim putevima u Srbiji. Prognoze su da će taj rast konvergirati i da više neće biti tolikih skokova.PGDS nije konstanta pa da se ne menja godinama, naprotiv postoji tendencija rasta iz godine u godinu (ako izuzmemo period od 2019 do 2022 zbog pandemije). Na sajtu su tek objavljeni podaci za 2023 koja je bila prva godina "oporavka" posle pandemije.
Potpuno je prirodno i logicno ocekivati da ce ove cifre rasti i od Pozege ka Zlatiboru ali i prema Arilju i dalje ka Ivanjici. Sve je vise vozila, sve je veci protok saobracaja.
Nisam zlurad, neka se prave putevi svuda, ja volim i milo mi je.Ova tema trenutno broji skoro 1300 postova, pocev od 2010. godine i bilo je na desetine, da ne kazem stotine postova gde su ljudi kritikovali izgradnju autoputeva ka jugu i da to nije isplativo, posebno ne dalje od Cacka a posebno ne dalje od Pozege. Ko nema sta da radi u zivotu, moze da pretrazi temu pa da se i sam uveri, svasta su ljudi pisali...
Ali hajde, jednog dana kad se izgradi autoput do CG, sva ova nagadjanja i spekulisanja pasce u vodu.
Put Beograd-Cacak je postojao i pre, kao i brojanje saobracaja. Pri gradnji nekog puta to je osnovni parametar, a u vecini razvijenog sveta autoput menja neki postojeci put, jer nastaje izmedju dva mesta koja je potrebno povezati. Cak iako ne postoji direktna veza, moze se zakljuciti posredno. Tako da su ove brojke daleko od nekog otkrovenja ili iznenadjenja.![]()
Što ne objave koliko je prošlo kroz Batočinu za isti period
internet sve pamti.
Nikad niko normalan nije napisao da neće biti saobraćaja do Čačaka. Ima tu potencijala možda i za 20.000 prosečnog godišnjeg dnevnog saobraćaja.
Takođe, svako ko putuje po Srbiji zna da je sledeći prioritet autoput ili brzi put od Požege na zapad ka Zlatiboru.
Ali isto tako, svako ko je u tematici sa brojevima vozila zna da krak na jug teško može preko 5.000
To je ekonomska i saobraćajna činjenica.
Sve ostalo je politika.
Имаш ли неке конкретне податке или само овако из главе говориш?Put Beograd-Cacak je postojao i pre, kao i brojanje saobracaja. Pri gradnji nekog puta to je osnovni parametar, a u vecini razvijenog sveta autoput menja neki postojeci put, jer nastaje izmedju dva mesta koja je potrebno povezati. Cak iako ne postoji direktna veza, moze se zakljuciti posredno. Tako da su ove brojke daleko od nekog otkrovenja ili iznenadjenja.
Elem, ma koliko puta neko ponovio trenutne cifre sa odusevljenjem, one nisu cifre koje opravdavaju autoputni profil. A vreme kuca. Prilazimo polovini projektnog perioda puta. Prakticno je garantovano da ce isti isteci pre nego sto cifre opravdaju profil auto puta. Sto su cisto bacene pare. Jedini benefit je ekstremno visok nivo usluge za nas koji ga koristimo.
To je otprilike kao da ti se stan raspada, nema tople vode, vazduh koji dises je otrovan, sve te boli a nemas para da zovnes neku pomoc. Imas starog juga, raspada se i vozis se relativno cesto i razmisljas sta da kupis. Za tvoje potrebe nov ford fokus je mera. Cak i za njega ti treba kredit. Medjutim, ti kupujes nov BMW. Kad ti zena kaze da je to daleko od potrebe, vec luksuz, odgovoris joj da je bezbedniji od fokusa i da si presao 12000 ove godine, pa je BMW opravdan.
Proslo je 10 godina i tvoj BMW je top, ali za jos 10, bice vreme za novi auto. Prednost tvog auta je sto ce moci i tad da se koristi. Ali si mogao da vozis fokusa, sredis malo zivot od ostatka para i onda se upgrade-ujes ako nekad krenes da prelazis 25 000 godisnje.
Pre više od 5god sam napisao da je prioritet autoput bar do Zlatibora, tj. do petlje "Mačkat".. . svako ko putuje po Srbiji zna da je sledeći prioritet autoput ili brzi put od Požege na zapad ka Zlatiboru. .
Tako je. Na magistali će i dalje biti 5.000 i isto toliko na autoputu, ili će biti recimo 3 prema 7, ali u zbiru nema šanse da pređe 10.000. Ljudi ne shvataju da je 10.000 vozila tokom jednog dana zapravo 10.000 vozača, realno bar duplo ljudi. A to je neki minimum minimuma za motoput, a to uopšte nije mali saobraćaj. Da ne pričamo o danima sa 100.000 na A1, koliki je to narod.
Svi se slažemo da je trebalo graditi brze saobraćajnice
Ja razmišljam kontra, vremenski, bezbednosno kako god gledaš ne vidim poentu u ravnici za ap, mala smo država to su relativno kratki pravci, vremensku uštedu od 1-10min treba platiti ~30% više prilikom izgradnje? Do Loznice si vreme putovanja prepolovio u odnosu na klasičnu magistralu, a autoputem u odnosu na brzu vremenski ne bi dobio ništa osim 30% skupljeg puta. Denivelisane petlje, razdvojeni smerovi ostrvom sa brzinom od 100kmh je ono što nama treba.Путеви на новим трасама као што је Шабац - Лозница, нарочито у равници би се требали градити искључиво као аутопутеви.