Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

8 Decembar 2024:
8 Decembar 2024.JPG



7-8 Februar 2025:

2025-02-08_150537.jpg



Krenuli radovi i 2 na poslednja stuba :vops:
 
Koliko vidim ostaje i pomoćni objekat. Bolje da je vlasnik tražio potpunu eksproprijaciju, ovako neće imati sunca dobar deo dana.
 
Ako ti već nije poznata situacija na terenu onda se prethodno informiši - nadvožnjak je SEVERNO od njegovih objekata.
Pa pokušaj da izvedeš novi zaključak.
 
Za vikend sam malo obisao zavicaj vozio preko Cacka do Ivanjice, provozao sam se i do Pozege i ovo su utisci:
- Izmedju Ivanjice i Arilja je u toku rekonstrukcija puta, vozila se propustaju naizmenicno i saobracaj se regulise semaforima (trenutno ih je 3, jedan kod Divljake, jedan u klisuri i jedan nedaleko od Milovica u pravcu ka Arilju negde izmedju granice 2 opstine). Takodje jos jedan semafor je na samom ulazu na petlji u Pozegi na onom pravcu (radi se neki mali nadvoznjak od 10-ak metara).
Ko moze da izbegava ovaj deo. Tek ce nastati guzvanjac kad puste AP do Pozege, jer svakako ovi radovi nece biti skoro gotovi... Bas steta
 
Za vikend sam malo obisao zavicaj vozio preko Cacka do Ivanjice, provozao sam se i do Pozege i ovo su utisci:
- Izmedju Ivanjice i Arilja je u toku rekonstrukcija puta, vozila se propustaju naizmenicno i saobracaj se regulise semaforima (trenutno ih je 3, jedan kod Divljake, jedan u klisuri i jedan nedaleko od Milovica u pravcu ka Arilju negde izmedju granice 2 opstine). Takodje jos jedan semafor je na samom ulazu na petlji u Pozegi na onom pravcu (radi se neki mali nadvoznjak od 10-ak metara).
Ko moze da izbegava ovaj deo. Tek ce nastati guzvanjac kad puste AP do Pozege, jer svakako ovi radovi nece biti skoro gotovi... Bas steta
Taj mostić u Tatojevici kod Požege baš dugo rade i baš slabo napreduju. Hajde to će valjda i da završe do otvaranja autoputa, problem je što je celokupna rekonstrukcija puta Požega-Arilje očigledno isfušerena, oštećenja se već naziru na više mesta i bojim se da će tu u narednom periodu svaki čas biti nekog krpljenja.
 
Da ne ulazimo u spekulacije oko rokova, nase raspolozenje na tu temu imamo prostora da pokazemo na ulici svakodnevno, ali je zaista lepo videti da se ova deonica konacno zavrsava. Zadnji snimak pokazuje da se konacno radi na svakom delu, nekako mirise na kraj.

E sad dal ce biti do Nikoljdana ili VIdovdana videcemo, ali pre toga srescemo se na Sretenje!
 
I ja sam nocu isto tako, nego hajde u bilo koje doba dana do Pozege lagano za dva sata po ogranicenju
Blok 30 - Uzice centar grada 2h 5 minuta van spica preko 50 puta sam isao, pa cak i petkom ako krenem oko osam uvece isto bude 2:05. Preko dana treba pola sata vise. Otvaranje do Pozege nece skratiti putovanje van spica za vise od 5 minuta ali u spicu hoce. A onaj patrljak od 3 ili 4 km koji su obecali do EXPA koji treba da nastavi pravo ka Uzicu i da se ukljuci u magistralu ce sam skratiti 10 minuta.
 
Skratiti vreme možda neće drastično ali poboljšaće bezbednost i udobnost vožlje.

Međutim ako se ne sredi petlja kod Požege biće belaja jer će se tu stvarati ogromna gužva zbog ukrštanja tokova, o čemu je pisano već ranije...
 
Ovo je usitnilo, brzo će ova deonica u saobraćaj...
Šteta što nema pouzdanih informacija o tome da li se išta radi na potezu do Užica - prijektovanje, eksproprijacija... bilo šta da se kotrlja...
Ide mi više na jetru ovo građene ovako bitnog koridora na parče... pet godina je trebalo da se dobaci do Požege, ne znam imam li dovoljno života da dočekam bar do Užica.
Na CG ne računam, to će moja deca...
 
Može vlasnik objekta (i zemljišta) koji se našao ispod mosta da traži nadoknadu štete, a u nekim slučajevima i da pokrene postupak zbog tzv. faktičke eksproprijacije, čak i ako ta parcela inicijalno nije uključena.
 
Mogu samo da zamislim koliko tunela će trebati do Mačkata i koliko problema sa geologijom nas očekuje... ovo do Požege može lako da bude pesmica u poređenju sa brdima koja slede ka Užicu :(

Sve i da urade dobro istraživanja i pripremu opet će to godinama da traje.
Zato ne vredi raditi na parče, treba napasti sve odjednom, pa nek traje koliko mora barem će se završiti u dogledno vreme, a ne ovako... ajd do Zlakuse, pa do ovog pa do onog.... a između brdo do brda koje treba bušiti.

Sad malo pričam napamet, pojma nemam gde planiraju da provuku autoput i koliko tunela će zaista morati da se radi, ali uveren sam da će ih biti i da nas čekaju novi problemi sa geologijom.
 
Od Požege na obe strane treba raditi brzu magistralu i uvesti vinjete za brze magistrale i autoputeve.Sve ostalo je bacanje para za dva meseca saobraćaja prema CG.Prema Višegradu nema apsolutne potrebe ni za brzom magistralom ali ajde,lepo je kad se ima.
 
Vrh