Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Od Požege na obe strane treba raditi brzu magistralu i uvesti vinjete za brze magistrale i autoputeve
Sećam se, slična priča je bila i za Miloša... neopravdano, nema saobraćaja, itd...
Pa je realnost demantovala sve te projekcije - i to debelo demantovala.

Ne slažem se, ovi ključni koridori treba da budu u punom profilu autoputa, saobraćaj će doći, a o posrednim efektima da ne govorimo.
 
Nema odakle da dođe saobraćaj,to je sve mrtvo osim u sezoni i praznicima.Gledajte kako će da umre saobraćaj od bugarske granice kada bude završen koridor kroz Rumuniju a pri kraju je.Drumovi će poželeti turaka a turaka biti neće....
 
Drago mi je što je tvoj patriotizam na visokom nivou ali patriotizam nema nikakve veze sa ekonomijom pogotovo sa milijardama kredita koju ta naša budućnost mora da otplati.Pa šta misliš zbog čega su u CG uzeli kineski kredit za Kseniju umesto EU fondova koji su mnogo jeftiniji za vraćanje?Jer je Ksenija neisplativa!Pusti me zaloga za budućnost i kvazipatriotizma...
 
Slazem se sa Perkanom, svi ovi koridori ce imati svoju punu svrhu i upotrebljivost tek kada se zavrse.
To je neka sira slika koja ce biti tek vidljiva kada se poveze CG i SRB, pa tako i SRB i RS.
Ovo nisu koridori koji povezuju samo Beograd sa ostatkom Srbije nego koridori koji povezuju Srbiju sa susedima, pa ako hocemo iskreno i Evropu sa Azijom.
I da, jos jedna opaska, A2 je sve vise optereceniji pravac, tesko da ce ikad dostici A1 ali daleko od toga da je mrtav i da nema vozila.
 
Drago mi je što je tvoj patriotizam na visokom nivou ali patriotizam nema nikakve veze sa ekonomijom pogotovo sa milijardama kredita koju ta naša budućnost mora da otplati.Pa šta misliš zbog čega su u CG uzeli kineski kredit za Kseniju umesto EU fondova koji su mnogo jeftiniji za vraćanje?Jer je Ksenija neisplativa!Pusti me zaloga za budućnost i kvazipatriotizma...
Potpuno ispravan rezon.
Nakon Obrenovca nema opravdanja za autoputni profil, a nakon Ljiga iz loseg prelazi u gore.
Nazalost, u planerskom smislu, ovaj put nema veze sa strukom ali ima sa politikom i jeftinim(ili skupim?) populizmom, sto se vidi i na ovoj temi. Ljudi se bore za svoje pravo da se udobno voze praznim autoputem ne shvatajuci da bi u ovom trenutku, za iste pare, bio gotov ceo put, a ostalo novca za bitne stvari poput bolnica, na primer.
 
Nema odakle da dođe saobraćaj,to je sve mrtvo osim u sezoni i praznicima.Gledajte kako će da umre saobraćaj od bugarske granice kada bude završen koridor kroz Rumuniju a pri kraju je.Drumovi će poželeti turaka a turaka biti neće....
ПГДС од Пожеге до Ужица је 2023. године био 13605
ПГДС од Ужица до Беле Земље је 2023. године био 13660
ПГДС од Беле Земље до Сушице је 2023. године био 14088
ПГДС од Сушице до Златибора је 2023. године био 13746

Ако изузмемо околину Београда и ауто-путеве, ово је најпрометнији пут у Србији тренутно. А пошто си поменуо пут до Бугарске, ова релација која је мртва ван сезоне је и сада значајно прометнија него ауто-пут између Ниша и границе са Бугарском. И то 3 или 4 пута прометнији.
Што се мене лично тиче, више би ми одговарало да буде брза саобраћајница јер је ефекат скоро исти као ауто-пут а за сада је бесплатна.
 
Vrh