Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@Gillebrzan

Ono što je meni logično, zbog čega se auto put sužava u jednu traku, je zato što ova petlja, dugoročno gledano, neće biti toliko prometna. Sada hoće, jer se put završava, ali kada se nastavi put do Boljara i do Mačkata, malo ko će da izlazi u Požegu. Najveći protok će biti verovatno kod Mačkata, i tamo bi trebalo staviti izlaz sa po dve trake minimum.
 
Meni nikako nije jasno zašto se u ovom slučaju nije odmah gradila i petlja i bočna naplatna stanica. Ovako se pravi privremeno rešenje sa ovim mostićem koji će nakon što se nastavi krak ka Mačkatu i izgradi petlja ostati neupotrebljiv.
Dobra stvar je što će ova zima biti dobar test za sve potporne zidove i odvode vode na celoj deonici. Tako da će se na proleće moći ukloniti i rešiti eventualni nedostaci.

Screenshot_20241221-185721_YouTube.jpg
 
Meni nikako nije jasno zašto se u ovom slučaju nije odmah gradila i petlja i bočna naplatna stanica. Ovako se pravi privremeno rešenje sa ovim mostićem koji će nakon što se nastavi krak ka Mačkatu i izgradi petlja ostati neupotrebljiv.
Dobra stvar je što će ova zima biti dobar test za sve potporne zidove i odvode vode na celoj deonici. Tako da će se na proleće moći ukloniti i rešiti eventualni nedostaci.

Pogledajte prilog 223962
Takozvana politika veži konja gde gazda kaže,ne oravi se pametan ima ko da misli.Slično je bilo i kad se završavao Miloš a rampa Preljina ostala na 2 ili 3 naplatne trake pa je onda proširivali više puta.

Onda su za Pakovraće malo uključili mozak i napravili dovoljno traka ali zaboravili levak a i kružni tok pa smo opet bili u problemu.

Ovde je jednostavno trebalo iz projekta ukloniti privremenu rampu i sagraditi tu petljicu Prilipac sa brojem kabina kao na Pakovraću,priključiti sve to na lokalni put i vremena su imali na pretek.

Ovako sutra opet treba graditi tu petlju a onda rasturati privremenu rampu,kopati betonske šahtove,skidatti konstrukciju itd i sve to pod saobraćajem kao Koševe ,zatvarati autoput i slično.Uteha je da će mostić ostati.
IMG_20241222_192117.jpg
 
Poslednja izmena:
Kad se dotakosmo izlaza, mene zanima da li je stvarno potrebno više od jedne trake. Mislim da sam u ovoj temi pročitao da je najveća propusna moć nekog puta pri brzini ~50km/h. Ako je na ap vozna samo srednja a leva preticajna, ap nikada ne može da izgeneriše dovoljno vozila da bi traka sa kojom izlaziš sa ap bila usko grlo? Sa ovom teorijom na ovakvom ap onda ni ne treba više od jedne trake za isključenje, tamo gde može da nastane zakrčenje je naplatna rampa i tu treba obratiti pažnju (pristup/dovoljan broj kućica), takođe i posle na spajanju lokalnog puta/magistrale.
 
Ако немате праве зимске гуме, не крећите пут планина посебно западне Србије и целе Босне. Углавном требаће и ланци. На захтевнијим деоницама и 4х4. Потребно је искуство у вожњи у таквим условима. Да не би сте и себи и другима правили муке на путу! ОПРЕЗ!!!
 
Ovo je velika vest. Sad kreće odbrojavanje, a moze i licitiranje!
Ja tipujem na septembar, jun mi ipak previse ambiciozan, a novembar nerealno dalek, ali nikad se ne zna.

U glavnom, Požega dobija prikljucak na AP!

Jupiiiiiii, sad kad procvetamo, ma ima da budemo od Čačka jači 😁

Posle 5g.vidi se svetlo na kraju tunela 😃🥂
 
Mašala, ovo je vest godine! Hvala @boris78.
Taman sam hteo da prokomentarišem vest da je rok za otvaranje deonice do Požege biti produžen do kraja jula...
Proverih za svaki slučaj, da nije neki algoritam slučajno izbacio vest iz oktobra, tj. da li se mozda radi o onoj cevi što je tada bila probijena...
Ali objava na IG nalogu Puteva SRB je od pre 40 minuta, tako da nema šanse da je greška
 
Vrh