Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ovo gore je bila izlazna desna u Munji, a sad izlazna leva, pa onda ulazna leva
viber_image_2024-08-28_11-32-48-933.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-49-058.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-49-191.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-49-340.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-49-473.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-49-575.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-49-726.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-49-774.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-49-984.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-50-053.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-50-363.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-50-504.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-50-733.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-50-847.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-50-994.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-51-135.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-51-230.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-51-342.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-51-445.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-51-611.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-51-921.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-52-032.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-52-198.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-52-402.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-52-496.jpg
viber_image_2024-08-28_11-32-52-972.jpg
 
Ovaj moj internet je slab pa cu nastaviti sa slikama kasnije. Samo da objasnim ovo sto se vidi do sad. Dakle desna cev je ostalo jos 132m da se probije I ocekuju da ce je probiti oko 1 novembra. Ne znam kakvo je ovo prokletstvo, ali ovi ljudi stavljaju visestruko pojacanje primarne podloge I pored svega konstantno dolazi do pada I odrona sa svoda, mozete videti na par fotki, cak upotrebljavaju I ogromne H polukruzne profile. Sta je sreca da se paralelno rade obe cevi I da ima dosta tih poprecnih prolaza, pa kada se desi ovakav odron I dalje se moze prolaziti I raditi iza odrona. Ovo nije zvanicna informacijai ni ovaj inzinjer mi nije potvrdio, ali sad duboko verujem da ce se kompletirati desna cev, I pustiti sto je pre moguce, a sa levom ce se nastaviti gradnja jer je ona u mnogo vecem zaostatku. Nije samo sto je vise nego duplo ostalo / nekolka metra ispod 300/ vec sto je na tu stranu iako je svega nekih dvadesetak m udaljenost, jos porozivniji I tezi materijal za probijanje. Prosle godine je to bilo samo nekih petnestak metara zaostatka sad je duplo. Imaju citavi krateri u toj levoj I onda utovarna dogna armaturu ili drugi materijal, pa onda dodje eager, jer jedino on moze proci tu I on preuzme materijal I vuce do kraja. Uzasno sporo se napreduje u tom delu. Leo mi rece da imaju oko 370 radnika, ali I ne mogu uposliti vise jer takva je metoda gradnje bar u tunelima. Na trasi sam sreo I grupu od 7 iz Indonezije. Rekao mi je isto da je nemoguce probijati samo jednu cev jer u tom slucaju morali bi probijati servisnu cev kod duzih tunela po vazecim standardima. Sa ulazne strane sam doziveo toplotni udar, nesto sto nikad nisam vidio ni u kom tunelu. Valjda ventilatori uduvavau pretopao vazduh I u samom celu gde se kopa to je pakao. Samo 300m nize da se smrznes. Valjda toplota ne moze nanize I tu je stvoren toplotni sok.
E sad jedna isto neobicna situacija, ali pozitivna. Izuzev nekoliko kratkih prekida sekundarna obloga je bukvalno za petama kopacima I primarna je svega nekih 150m ispred sekundarne, te ce bar to vrlo brzo zavrsiti posle probijanja. Sve u svemu bar jedna desna cev bi trebala biti gotova bar do polovine sledece godine. Leo kaze desna krajem Maja, pocetkom Juna a leva za godinu dana.
Sto se tice trase ostalo je jos nekih 500m da se spoje cevi povrsinske kanalizacije. I ne vise od 2,5km koja nije pod prvim slojem kad je leva traka u pitanju. I u desnoj se uveliko postavlja 032 frakcija, grade se uveliko montiraju, Videcete isto u I Lazu su ventilatori, hidranti, vertikalna svetlosna signalizacija gotovo zavrseni, tako da nije Munje ovo ostalo bi se brzo privelo kraju. Posle Tunela bio je mrak tako o tom cemo drugi put.
 
Hvala na izvestaju. Nazalost nije tacna vest da je jedna cev probijena, ali dobro. Od kada sam video da je tunel sa podnoznim svodom bilo je jasno da je materijal los i onda ostaje samo nada da na pojedinim mestima nije ocajan. Ali jeste. Valjda ce se otvoriti posao uskoro i zavrsiti.
 
Браво Крцане!
Овде се лепо види на делу последица политичке промене трасе и некомпетентности. Муњино брдо тачније Језерине је требало по првобитном пројекту избећи. Сада људи који прокопавају ову трошну стену пуну воде стављају свој живот на коцку због тога. Надам се да ће успети отворити до краја 2025-е и да нико неће страдати у овом проклетом тунелу.
 
Imam mnogo obaveza,, ali u Petak cu postaviti ostatak trase I deo kroz tunel I oko tunela laz. Molim vas za strpljenje, na zalost ja samo jednom godisnje mogu u svoj kraj, pa po dobrom obicaju uvek neko. Ili kumovi, drugovi, rodbina, vremena nikad dovoljno...
 
@KrCan , pridružujem se, do neba ti hvala!
Samo da si info saznao pa je dosta, a uz to i slike.... nemam reči, ti postignes ono sto je gotovo nemoguce!
Imas odlicne prijatelje, poznanike i kolege, a to mnogo govori o tebi kao coveku, da ovako nesto uspes, svaka cast.
Iskoristi odmor na najbolji nacin!
Sto se Munjinog brda tiče....mi smo ti ovamo svi naopaki pa i geologija takva ;)
Neko je zeznuo stvar u proceni cini mi se jer oni problem imaju odavno i u obe cevi.
Slike bas govore u kakvim uslovima ljudi rade.... samo da sve urade i da budu bezbedni, nije ono sala
ja bih sve one koji su ovo zeznuli, a neko jeste, poslala da pomognu, cisto za nauk.
A kad se pogleda Laz, prosto miriše na novo :)
Da li ce pustiti 1 cev videcemo, nisam optimista ali neka ga probiju pa cemo lakse malo disati
 
Vrh