Dosao sam u Pakovrace kasno popodne I tu sam krenuo u obilazak, prosao transom do Laza, a potom kroz desnu cev autom I po izlasku dole kod onog odmorista obe trake su bile blokirane, pa sam se mora vratiti open kroz tunel. Na ona dva velika prosirenja I spoja izmedju cevi pokusao sam u levu cev, ali nisam mogao preko kanala autom, pa sam samo prosetao I napravio samo par fotki I vratio se desnom do lokalnog puta I produzio ,na Markovinu. Onda sa nadvoznjaka uslikao I sisao na trasu, pa nanize. Ali sad vec asfaltom po prvom sloju u levoj traci sve dole pored kamenoloma, pa kroz onaj veliki iskop u Negrisorima I malo nize gde je uradjen naknadno veliki propust, tu su stigli sa asfaltom u levoj. Onda sam se spastio do onih velikih potpornih zidova I tu je konacno kompletno probijena trasa I nasipaju tampon. Onda kroz petlju Lucane uputio se preko vijadukta pravo u levu cev Munje.
Kad sam izasao vec je bio mark, kazu da sam prvi "ludak" koji je usao sa civilnim autom. Posle smo morali na pecenje, pa sam okasnio, ali me ipak radoznalost nije napustala, pa sam otisao sa drugs strange I u 9pm zatekao ekipu na nalevanju pirova u onom useful pored groblja posle tunela po totalnom mraku. Potom sam se spastic u selo pa otisao prvo u levu do kraja /desna I leva su oznacene gledano iz Beograda/ do kraja u utrobu. Onda izasao pa se vratio u desnu sa Leom inzinjerom I vodjom nocne smene. Od njega mislim da sam I dobio najpouzdanije informacije, ali o svim info I utiscima cu posle foto reportage jer mi je malo komplikovano na tabletu. Imam I snimke I samog busenja.
Dakle foto reportaza ce ici obrnutim redom prvo Munjino desna izlazni deo u njoj je open doslo do odrona, pa leva izlazni deo. Onda munjino leva ulazni deo I par iz desne. Onda trasa od Lucana ka Lazu, pa Laz desna I malo iz leve I fotoreporta,u cu zavrsiti transom ka Pakovracu.