Da u pravu si, evo detaljnije...Meni se čini da je ovo asfalt od Laza do odmorišta sa leve strane...
Jeste, moja greska, gledao sam ovaj deo izmedju leve i desne trake deo gde na slici izgleda kao da je asfalt a u stvari sredjuju za travnjak, a kad sam snimao dronom sam gledao sta rade tu, nisam ni obratio paznju da je uradjen deo asfalta.Meni se čini da je ovo asfalt od Laza do odmorišta sa leve strane...
Kako tacno izgleda uozbiljenje? Pitam za druga.Ministar građevinarstva ima pogrešnu informaciju, a Vladov Youtube kanal ima precizne i tačne... Moje mišljenje o Vesiću se nije promenilo, a dovoljno puta sam ga izneo u prethodnih 5-6 godina.
Hajde da se uozbiljimo, uz svo poštovanje prema autoru da me ne shvati pogrešno. Dakle, otvaranje Munjinog brda najranije u maju/junu 2025.
Prasi kao ludo posle tunela, ozbiljno se radi. Bas me zanima sta je uradjeno dole u useku za 3 nedelje.Uzivajte
Technical | |
---|---|
Operation | |
Overview | |
Inside the tunnel | |
Official name | German: Gotthardtunnel, Italian: Galleria del San Gottardo |
Line | Gotthard Line |
Location | Traversing the Saint-Gotthard Massif in the middle of the Swiss Alps |
Coordinates | |
System | Swiss Federal Railways (SBB CFF FFS) |
Start | Göschenen, canton of Uri (north, 1,106 m or 3,629 ft) |
End | Airolo, canton of Ticino (south, 1,145 m or 3,757 ft) |
Work begun | September 13, 1872 |
Opened | June 1, 1882[1] |
Owner | SBB CFF FFS |
Operator | SBB Infrastructure |
Traffic | railway |
Character | passenger, freight |
Design engineer | Louis Favre |
Length | 15,002.64 m (9.32221 mi)[1] |
No. of tracks | Double |
Track gauge | 1,435 mm (4 ft 8+1⁄2 in) (standard gauge) |
Electrified | 15 kV 16.7 Hz since September 18, 1920[1] |
Highest elevation | 1,151 m (3,776 ft) (inside the tunnel) |
Lowest elevation | 1,106 m (3,629 ft) (north portal) |
Tunnel clearance | 7.1 m (23 ft 4 in) |
Width | 8.0 m (26 ft 3 in) |
Prošli put su me napali da sam letio putem i da sam opasnost za saobraćajNe razumem. Sad je 1 ujutru. Konzervativni gogle pokazuje 6h10m. Ti si isao 6h30m-zvuci pomalo penzionerski, ali sa tim stajanjima ima smisla. Zasto bi iko mislio da si isao brzo?
sa par vrlo kratkih stajanja pretpostavljam? tako i ja kad putujem sam ne pravim pauze. jednom sam do Rijeke vozio sa 2 pauze od po par minuta jer popijem previše tečnosti.@nikola92pg nisi druze brzo vozio, ja sam pre mesec dana stigao za 6.5 sati do Canja.
Sa dve kratke pauze od 10 min, sa zenom i dvoje male dece. Ali stanje je tako da se gleda da se predje sto vise dok deca spavaju jer posle smarajuProšli put su me napali da sam letio putem i da sam opasnost za saobraćaj
sa par vrlo kratkih stajanja pretpostavljam? tako i ja kad putujem sam ne pravim pauze. jednom sam do Rijeke vozio sa 2 pauze od po par minuta jer popijem previše tečnosti.
Biće video naravno. Sada sam u Češkoj pa kad se vratim da izmontiram.