Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nakon 5 godina radova više nije ni bitno da li će biti pušteno 2025. ili 2026. Jednostavno se pokazala ogromna tromost države, bezobrazluk. Čovječe mi pričamo o eksproprijaciji kao nuklearnoj fizici, ljudi blokiraju radove po par mjeseci jer pijani Drobnjak ne zna da se dogovori sa ljudima, ako je uopšte do njega, geologija stvara užasne probleme, EPS nije u stanju godinama da pomjeri instalacije, Vesić prebacuje odgovornost na Mihajlovićku, radi se bez projekata... Ne znam o čemu pričamo.
Pa pogledaj opet koliko se radi auto-put do Rače...
Vrijeme je da se pogledamo u oči i kažemo gdje smo i šta smo. Predsjednik mrtav-ladan 2021. kaže biće gotova čitava dionica do Požege do početka 2022. Za vaskoliki svijet izjava vrijedna divljenja, za nekolicinu nas koji pratimo radove ludačka izjava a znamo da radovi od Pakovraća do Požege nisu ni počeli, izuzev tunela za koje nismo ni znali koliko su bili prokopani.
 
Postoje dve osobe koje će nam javiti mozda tacnije rezultate.
@KrCan je sigirno pratio Noleta, a ako je i navijao na stadionu mozda skokne i do svojih, pa to znaci da će mozda da prođe kroz tunele ili će pitati nekog ko tu radi.
Čovek iz Australije ima najtacnije podatke ,e to je nasa zemlja....
Druga osoba je @StaraMo , koji vrlo cesto i nema info mnogo ranije ali će nam poslati sliku prirode čim bude došao na teren.
Mi ostali samo posredno " rekla - kazala"
 
На коју фору ови неспособни људи да опреме тунел од 2.75 км за мање од годину дана? Где су то показали да могу? На ком тунелу у Србији нису каснили? Шта је са овим народом, вране појеле разум? Не могу људи који немају појма а политички и рођачки су увезани да изведу било који озбиљан пројекат у ионако прешироким роковима на време. Касниће 5 година за 30км! Ово је стварно постала дебилана на свим нивоима.....
 
Opremanje generalno nije bilo blokator otvaranja, nece ni ovde. To je rutinski posao. Takodje, moguce je sa vise ljudstva uraditi brze, za razliku od samog busenja tunela.

Sve nakon primarne podgrade je rutinski posao i moze precizno da se proceni-koliko procene radova u gradjevini mogu biti precizne.
 
Ne mogu da nađem onaj video na kom Toma Moma napušava ekipu zbog kašnjenja na tunelu Železnik (ili Lipak). Možda da ga zovnemo opet da malo pogura.
 
Дођох до информација за Муњу. 150 остало да се ископа у једној, 650 у другој. 80 цм се копа на дан. ПС: немојте мене пљувати ако није инфо тачан, тако ми је рекао један геолог малопре.
Хвала, значи овом брзином још годину дана најмање
 
U jednoj cevi preostalo duplo više iskopa nego u drugoj.

Taj teški materijal - škriljci šta li je već, očigledno još nisu prošli u ovoj cevi gde je još 310m
 
Drobnjak čeka novu godinu u tunelu a Vesic najavljuje početak letnje sezone 2025 kao kraj radova na deonici do Požege.

Drobnjak je nešto prokomentarisao ali su ga ućutkali, verovatno je ovaj put u pravu.
Ako sam ga dobro cuo, Drobnjak je rekao do Jula je realno da se otvori pa ga je prvorodjeni ucutkao.
 
“…Замолио је кинеског амбасадора Ли Минга, који је присутвовао обиласку тунела, да, уколико може, утиче на кинеске компаније да убрзају радове на аутопуту Чачак-Пожега, да заврше до следећег маја, како би следеће туристичку сезоне могло брже да се стигне до Ужица и Златибора.”
 
Sta sprecava da se krene sa elektro opremom u delu gde je zavrsena sekundarna obloga, ok, znam da ne moze sve zbog prasine, mehanizacije i ... a jel moze bilo sta sto bi skratilo vreme kad se zavrsi cela sekundarna obloga?
 
Kod Kratovske stene uskoro će početi izgradnja komplikovanog kružnog toka i izgleda i novog mosta na Moravi kako bi se pustio saobraćaj do Lučana, ali kako stvari stoje, ni to neće biti gotovo do kraja godine. Štopse reklo, proverena info.
Oni da najave da je rok večeras u 20 da se smrači, dan bi trajao do prekosutra. Sve im kasni!
 
Sta sprecava da se krene sa elektro opremom u delu gde je zavrsena sekundarna obloga, ok, znam da ne moze sve zbog prasine, mehanizacije i ... a jel moze bilo sta sto bi skratilo vreme kad se zavrsi cela sekundarna obloga?
Problem sa rokovima isporuke opreme,senzora kao i garancije na istu u slučaju oštećenja ili prljavštine za koju nije projektovana.Sve se naravno može na silu ali se sve to posle i debelo plati pa eto odgovora zašto je nešto koštalo onoliko i ovoliko.
 
Kod Kratovske stene uskoro će početi izgradnja komplikovanog kružnog toka i izgleda i novog mosta na Moravi kako bi se pustio saobraćaj do Lučana, ali kako stvari stoje, ni to neće biti gotovo do kraja godine. Štopse reklo, proverena info.
Oni da najave da je rok večeras u 20 da se smrači, dan bi trajao do prekosutra. Sve im kasni!
Ima li neki crtež kako bi to izgledalo ?
 
Nemam, samo usmena priča jednog od podizvođača.
Ako sam shvatio, raskrsnica se pomera na drugu stranu tunela, ili bar njen jedan deo. Ne volim ovo rekla kazala, ali priča mi donekle ima smisla.
Taj novi most na Moravi je poveliko parče da bi se uradilo za par meseci.
 
Nemam, samo usmena priča jednog od podizvođača.
Ako sam shvatio, raskrsnica se pomera na drugu stranu tunela, ili bar njen jedan deo. Ne volim ovo rekla kazala, ali priča mi donekle ima smisla.
Taj novi most na Moravi je poveliko parče da bi se uradilo za par meseci.
To bi praktično značilo da će se kroz tunel voziti samo u jednom smeru, tj. saobraćaj ka Požegi išao bi kroz tunel a ka Čačku pored tunela? Kao neki kružni tok u obliku banane čija bi jedna polovina išla kroz tunel? Ako je tako biće to stvarno jedinstveno rešenje, prava atrakcija... A novi most je svakako potreban, ili bar ozbiljna rekonstrukcija postojećeg drumsko-železničkog koja bi uključivala i njegovo proširenje.
 
To bi praktično značilo da će se kroz tunel voziti samo u jednom smeru, tj. saobraćaj ka Požegi išao bi kroz tunel a ka Čačku pored tunela? Kao neki kružni tok u obliku banane čija bi jedna polovina išla kroz tunel? Ako je tako biće to stvarno jedinstveno rešenje, prava atrakcija... A novi most je svakako potreban, ili bar ozbiljna rekonstrukcija postojećeg drumsko-železničkog koja bi uključivala i njegovo proširenje.
Ovako nešto? Moram da priznam odlično rešenje, niko se nije setio ovoga na forumu.
IMG_2738.jpeg
 
Vrh