Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Mislim da se nece mnogo promeniti kad se uradi deo do Pozege jer sad nije mnogo duze putovanje od Pakovraca do Pozege i kad uradi ovaj deo do Pozege sto se radi, al sam siguran da ce se promeniti kad se uradi do Boljara, Golija ima veliki potencijal da postane lepo turisticko mesto, koliko sam cuo u planu su i ski staze, jeste da je nekih 200metara manje nadmorske visine od Kopa, al oni imaju skoro uvek snega tamo :)
 
Mislim da se nece mnogo promeniti kad se uradi deo do Pozege jer sad nije mnogo duze putovanje od Pakovraca do Pozege i kad uradi ovaj deo do Pozege sto se radi, al sam siguran da ce se promeniti kad se uradi do Boljara, Golija ima veliki potencijal da postane lepo turisticko mesto, koliko sam cuo u planu su i ski staze, jeste da je nekih 200metara manje nadmorske visine od Kopa, al oni imaju skoro uvek snega tamo :)
Smatram da će se promeniti (možda ne previše) jer će generisati dodatni saobraćaj iz okolnih naselja (Požega, Lučani, Guča, Arilje, Ivanjica...
Videćemo dogodine, a već 2025, priključkom na Moravski koridor to će biti značajno povećanje.
Ne očekujem baš eksponencijalni rast ali linearni svakako.
Većini ljudi autoput dosta olakšava putovanje, da ne govorim o velikim/srednjim preduzećima.

Priča o Goliji je toliko kompleksna da bi trebalo da ide u posebnu temu.
U pravu si Srki, sneg na Goliji se duže zadržava, potencijal je ogroman.
Krenulo se sa mrtve tačke ali to dosta sporo ide nažalost. Trenutno se rade neki putevi koji će dodatno povezati Goliju i to je svakako neophodan korak za dalju priču.
 
Prošao sam malopre pored budućeg izlaza Jakovo. Bila je neka gužva, frka, 4 policijska auta na A2, još 2 dole na putu Surčin-Jakovo, kolone na tom putu... Ne znam da li je otvaranje u pitanju, mada ne deluje sasvim gotovo, bar ne ovako u letu, ali neka gužva jeste.
 
Снимак је одличан али стање на траси није....овим ритмом иде јако споро. Стање из тунела је непознато али очигледно није добро. МИ ћемо боље то урадити! 🏆
 
Deluje zat sto fali jos stuboca, jedan sigurno, a mozda i dva, a sigurno ce jos malo ocititi tog brda.
 
Na 12:37 sa snimka:

Zna li se kako će da se spusti put sa ovog brda dole na vijadukt ?

Deluje velika visinska razlika i jedino moguće da se ruši ovaj deo brda
Tu treba da se gradi u produzetku ka brdu jos tri para stubova sa konstantnim usponom. Problem je eksproprijacija, jer covek ne dozvoljava da mu udju u I manje za cenu koju su mu ponudili. Dalje odatle gore uz brdo je probijen pristup za ugradnju sipova I potpornog zida ispod koga ce se dalje trasa provuci do B29 /stubovi izuzev jednog su vec svi zavrseni/, a iza njega je rasciscen teren izuzev jednog drvenog stuba koji je veza za struju kuci iznad puta. Potom je mostic b28 gde su samo fundirani temelji za stubove. Prepreka je I sledeci iskop jer tuda je lokalna veza sela sa grobljem, pa se mora sacekati sa boljim vremenskim uslovima jer tu ne sme biti nikakvih odrona. Inace trasa puta ide ujednacenim konstantnim usponom od petlje do tunela.
 
Da li je problem cena od 1280 po m2 zemlje ili obeštećenje objekta koji su predviđeni za rušenje?
 
Tu treba da se gradi u produzetku ka brdu jos tri para stubova sa konstantnim usponom. Problem je eksproprijacija, jer covek ne dozvoljava da mu udju u I manje za cenu koju su mu ponudili. Dalje odatle gore uz brdo je probijen pristup za ugradnju sipova I potpornog zida ispod koga ce se dalje trasa provuci do B29 /stubovi izuzev jednog su vec svi zavrseni/, a iza njega je rasciscen teren izuzev jednog drvenog stuba koji je veza za struju kuci iznad puta. Potom je mostic b28 gde su samo fundirani temelji za stubove. Prepreka je I sledeci iskop jer tuda je lokalna veza sela sa grobljem, pa se mora sacekati sa boljim vremenskim uslovima jer tu ne sme biti nikakvih odrona. Inace trasa puta ide ujednacenim konstantnim usponom od petlje do tunela.
Zahvaljujem na ovako detaljnom odgovoru.
Iz prethodnih Vasih postova i videa sam shvatio da ste iz Pljevalja rodom. Pošto sam i ja rodom Pljevljak (na privremenom radu u Beogradu skoro 33 godine) razume se da me zanima svaki detalj ovog puta :) U tehničkom smislu, ne političkom.
Veliki pozdrav!
 
@KrCan je li i ovde uspon ude do određene tačke i onda se autoput spušta? Meni se čini da je uspon sve do onog velikog iskopa kod Obrenovića kuća i onda kreće da se spušta sve do petlje Lučani. Onda opet ide uspon ka tunelu Munjino brdo i onda spust prema Prilipcu.
 
Vrh