Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nema stvarno potrebe da budeš maliciozan, da na svaki post udaraš kontru i hejt, prosipaš tone sarkazma i ironije.
Provozaj se ako već nisi recimo rekonstruisanim deonicama, teško da je to bilo samo krpljenje rupa kao što si rekao. Pada mi na pamet recimo deonica Požega Arilje, put je sada kao pista u odnosu na ono što je bio ranije.
Treba biti samo malo realan i objektivan.
Inače zaista mislim da su tvoje replike često korisne i kritike na mestu.
Šta piše ovde?
Ja maliciozno stavio datum 15.12?
Šta si pomislio, ne znam.
Mogu da odem tada i pogledam šta je urađeno i vidimo šta se desilo.
Radi se o samo kilometar i nešto puta. To ne rešava problem. Šta ćemo sa deonicom od Krstaca kroz Dljin do te raskrsnice sa putem za Markovicu? Tokom radova, put za Markovicu je razvaljen toliko da na nekim delovima uopšte više nema asfalta, već je presuta rizla.
20231212_040658.jpg
 
Ko putuje neka planira, a ko razmišlja, neka se zapita u kakvoj zemlji živimo.
Sutra će mi neko ući u stan i reći da im treba za državni interes, izbaciti na semaforu iz kola, pokupiti pare iz banaka sa računa iz istih razloga...
Ako ova priča još nije gotova, sramota, pa sve ostalo, šta god da je razlog: neisplaćeno, niska cena,manja nego na drugim mestima... Put odavno trebalo da e gotov, a eksproprijacija nije.
Tiče se obe teme i oba autoputa
Pogledajte prilog 183315
zapravo su ovo sa parama vec uradili pocetkom i sredinom devedesetih (zajam za preporod, stara devizna stednja, inflacija, primarna emisija), pa su "prokleti zuti lopovi koji su zakatancili sve fabrike, otpustili 100.000.000 radnika, rasprodali celu drzavu i pokrali sve narodne pare" to vratili za onih par godina koliko su imali kakvu takvu vlast u drzavi (2001-2003)...
 
Свима нам је јасно да отварање до Лучана за већину нема никакве сврхе, да су се претходне четири године покренули, средили мостове и направили кружни ток испред тунела, имало би смисла овако ће се направити " чеп " на том делу када је интезивнији саобраћај. Наравно да ће бити добро за Лучане, Гучу и ближу околину! Под условом да им среде распаднуте локалне саобраћајнице после претоварених камиона....
 
Da, jasno... Samo sam se pitao, kako se adaptivni tempomat ponasa po kisi, magli i slicno? Kako uopste reaguje ako se neko iznenade ubaci ispred tebe na par metara (narodski receno isece te)?
Kad su loši vremenski uslovi, sam sistem se gasi, tj. ne možeš da ga uključiš. Ali i kada je u stby režimu detektuje vozila ispred, pa nije loše i tada ga držati u tom režimu.

Što se sečenja tiče, koči čim se automobil ubaci, mada nije to autonomna vožnja, pa ne može da se čovek skroz isključi.
 
Radi se 3.5 km puta, pročitaj link koji sam okačio...
Radi se o DVA puta, pročitaj link koji si zakačio!
Od i do mosta na Bjelici kod benzinske pumpe.
Put ka Markovici prolazi donjim obodom Lučana i nastavlja penjanjem u brdo i ponegde nema asfaalta uopšte, nego su ulegnuća nasipana jalovinom preko, tako da postoje makadamske deonice.
Druga, kraća deonica, vodi ka Kratovskoj steni i završava se mostom preko Morave na kome su još železničke šine, a nedovoljne širine je za istovremeni dvosmerni saobraćaj. 100m nnakon njega je ona nesrećna raskrsnica u krivini kod tunela.
 
Ništa te ne razumem iako pokušavam da shvatim šta hoćeš da kažeš...
Možeš sam da nastaviš da se svađaš nisam raspoložen za bilo šta slično.
 
Ко год није прошао аутом од Лучана до раскрснице са тунелом, не треба да коментарише. Јер да је прошао схватио би ноћну мору која следи ако се отвори парцијално аутопут до Лучана а не среде два моста ( прошире ) и раскрсница испред тунела ( направи велики кружни ток ).
 
Sreća u nesreći je što ova deonica iako je svi jedva čekamo neće doneti toliko olakšanje kao obilazak Čačka...
 
Вероватно ће се сва уштеда у времену изгубити од силаска са петље или уласка на исту до тунела. Кад су гужве, сигурно ће бити чепови. Ево стиже и други Св. Никола од отварања деонице до Пожеге по речима великог респиратора који иначе не лаже! Како сад ствари изгледају тек ћемо се негде 2025-е возити од Пожеге и целим Моравским, наравно под условом да не буде нових проблема. Нажалост већ су извесни, видећемо само у којој мери ће се одразити на ову колонију...
 
Predlažem da naše uticajne forumaše, koji (po sopstvenom iskazu ;))pokreću svoje zadužbine, da ne kažem projekte, usmerimo da svoj uticaj iskoriste za deonicu POžega-Mačkat... ;)

Sada bez šale, mislim da je prvi prioritet svih uticajnih medija i zajednica, a BB je svakako od te fele, da temu deonice ka Mačkatu nemetnu u javni prostor i to kao temu svih tema u izgradnji infrastrukture! Jednostavno, prvi prioritet za Srbiju je da ova deonica bude početa do 2025. i završena pre 2030. godine. Izuzetno mnogo života i materijalne šteta biće sačuvano na taj način, a da ne pričamo o koristi za protočnost i ubrazanje prometa iz zap. Srbije, kao i iz/za Bosnu i Crnu Goru.

PO mom skromnom mišljenju, najvažnija nedostajuća deonica, daleko ispred nekih na koje se troši vreme i milijarde. Treba stalno i iznova pričati o njoj.
 
Потпуно се слажем, годинама говоримо о томе нас неколико. Заједничка акција је неопходна! Свуда стално понављати јер они изгледа једино слушају Гебелсове играрије....
 
Zna li neko kad se otvara MC Donalds na Milošu Velikom? Vidio sam da je enterijer gotov...
inače u petak sam bio od pg do pančeva i istu noć nazad.
kada sam išao lagana vožnja od 8 ujutru bio sam oko 3 u pančevu sa kraćim pauzama. međutim kada sam se vraćao krenuo sam oko 11 i na naplatnoj rampi u obrenovcu mi je crkao podizač prozora i svakih 10ak minuta na auto putu mi je padao, pa sam svako malo stajao na odmorištima da ga podižem i zaglavljujem. uz to je bila ogromna magla da sam vozio 60-80. u čajetini je takođe bila magla - tu sam vozio 20na sat. mnogo sam se bojao i oko zlatibora zbog poledice jer iako imam pogon na sva 4 točka strah me bilo baš da se negdje ne zakucam - i tu sam vozio 50-60 gdje je ograničenje 80. ali ostalim dionicama - posebno od prijepolja do granice i od granice do podgorice - vozio sam 90-100 jer je bio period između 1-4 ujutru i zaista nije bilo nikog. trebalo mi je iz pančeva malo manje od 6 sati, što znači lagano 5 sati iz BG-a do PG... sa mnooogo kratkih pauza što utiču na vožnju.
kad bi cio auto put bio gotov - kilometraža bi bila mnogo manja od ove sada što znači BG - PG bi bilo manje od 4h vožnje.
sjutra ujutru opet krećem za PA - pa se nadam da ću snimiti cio put i okačiti na YT.
 
Ništa te ne razumem iako pokušavam da shvatim šta hoćeš da kažeš...
Možeš sam da nastaviš da se svađaš nisam raspoložen za bilo šta slično.
Ko se svađa, šta ti je? Uopšte ne mislim, niti želim, čak i kad imamo različite stavove, da se svađamo. Pišem šta mislim, čoveče. Jesi li video te radove, ili samo tumačiš šta je neki novinar napisao?
Ne znam da li poznaješ Lučane, da li znaš šta je na terenu na koji se odnosi link koji si okačio.
Ako poznaješ lokaciju, onda bi morao da shvatiš šta sam napisao.
Radi se o dva puta koji iz dva različita pravca dolaze do Lučana, a samo jedan od njih bi se koristio u slučaju da se parcijalno otvori put do lučanske petlje.
 
Ne znam o koja 2 puta pričaš, u linku koji je okačen sa Glasa Zapadne Srbije lepo piše da se rekonstruiše put od Kratkovske stene do gradskog groblja u dužini 3.5 km.
Ako sumnjaš, možeš da upališ auto pa da izmeriš lično koliko je to u km. Po Google Maps-u je približno 3.5 km.
Eto, slučajno sam iz tog kraja pa znam i gde su Lučani, Markovica, Guča, Kotraža, RTI...
Zamisli, još neko ovde zna gde su Lučani i Belica 😏
 
Majstore obmane i spina, nije ni vazno da li se radi jedan, dva ili tri puta... Moj prvi link koji sam okacio jeste u vezi puta od Kratovske stene ka Lucanima i on se REKONSTRUISE. Ti si na to rekao da se krpe rupe. Da bi na kraju dosli do toga da ti je odjednom vazno da li se radi taj jedan i jos jedan (dva puta).
Vecini ljudi ovde to uopste NIJE VAZNO (samo tebi ocigledno).
Poenta je da se radi rekonstrukcija onog propalog puta, to je bila glavna vest, za vecinu ovde na forumu, osim tebe naravno. Molim te, nemoj vise da spinujes, ja ti se izvinjavam ali stvarno nisam video niti razumeo o koja 2 puta pricas niti je to sada krucijalno.
Da li ces se ti izviniti ako se ta rekonstrukcija odradi tamo na prolece kako treba? Iskreno, ne verujem. Spinovaces i hejtovaces i dalje, to najbolje radis! Samo napred :cool:
 
Videćemo šta će biti urađeno.
Koga obmanjujem? Samo se borim protiv obmana kojima smo svakodnevno izloženi. E, očito ima i ljudi kojima to smeta. Njihovo pravo, kao što je i moje da kritikujem sakrivanje prave istine.
Da se podsetimo jedne: put do Požege trebalo je da bude otvoren još pre godine, ovih decembarskih, slavskih dana. A gde smo sad? Nagađamo da li će moći neka improvizovana varijanta do Lučana bez kvalitetne veze sa magistralnim putem. A rekonstrukciju ću priznati tek onda kada budu bar uklonjene šine sa mosta na Moravi. O raskrsnici kod tunela neću pričati
 
Zato sam i rekao, relax, sacekajmo tamo do proleca. Videcemo. Taj put svakako ne moze da primi ozbiljniji saobracaj i bice cepa sigurno ako puste parcijalno autoput do Lucana.
 
Možda će zvučati šokantno, ali ta pruga se i dalje koristi, prođe voz povremeno do fabrike.
Ја сам сазнао на мало изненађујући начин. Комбијем сам ишао неким макадамом до једног домаћинства и дошао сам до зараслог прелаза. Стао сам пред прелаз и изашао из комбија јер нисам могао видим ништа од траве и у том моменту је наилазио воз и кренуо да свира.
 
Vrh